Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #26

    Standaard

    Die pagina had ik ook al gezien, maar daar staan geen concrete prijzen op en "free shipping" geld alleen voor de inwoners van Amerika volgens de zin "Ship your items to a single U.S. address. ".

    Maar toch bedankt voor het opzoeken van de link .

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Die pagina had ik ook al gezien, maar daar staan geen concrete prijzen op en "free shipping" geld alleen voor de inwoners van Amerika volgens de zin "Ship your items to a single U.S. address. ".

    Maar toch bedankt voor het opzoeken van de link .
    hier heb je denk ik meer aan:

    http://www.amazon.com/gp/help/custom...&nodeId=596194
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #28

    Standaard

    Ik heb vandaag een aantal paketjes van Amazon ontvangen, en 1 daarvan was nogal beschadigd. Digipack aan diggelen en krassen op de schijfjes. Ik heb nu een replacement aangevraagd. Aangezien ik hier geen ervaring mee heb, en er vast wel iemand is die dit ook gehad heeft. Hoe gaat dit in zijn werk via Amazon. Ik moet binnen 30 dagen de DVD opsturen, en Amazon stuurt nu gelijk een nieuwe?

    Voorderest vind ik Amazon trouwens erg goed, nu al een hoop dingen redelijk goedkoop kunnen bestellen, en erg snel binnen.

  4. #29

    Standaard

    Zo, nu al direct bericht!

    Thanks for contacting us at Amazon.com.

    I'm sorry to hear about the condition in which your order(#) arrived. We make every attempt to package items
    securely to protect them during shipping, but sometimes damage does
    occur.

    We always appreciate customer input on how we can improve our store,
    and I've passed your message along to our shipping department.

    I've placed a new order for the item "The Gary Cooper
    Collection ...." to be shipped to you as soon as possible.

    I have requested a refund for the item(s) and associated shipping
    cost.

    The charge for this order is $26.97. Both the charge and refund
    will be applied to the credit card used on the original order.

    As the cost of return shipping is prohibitively expensive in this
    case, you do not need to return the original item(s).
    Dus ze halen nu weer 27 dollar van de CC af en zetten het er dan weer terug op? Ook fijn dat ik niet m'n order opnieuw moet gaan verpakken en terugsturen. Prima service daar bij Amazon.

  5. #30

    Standaard

    heeft iemand anders ook een tijd geleden Heroes: Season 1 besteld bij Amazon.com (voor $24,99)? mijn bestelling is 28 december verzonden, maar is nog niet binnen.. is dat normaal? douane kan het toch niet zijn, want 25 dollar is lang geen 22 euro.. (wat toch de grens is..?) heeft iemand anders het wel al binnen?


  6. #31

    Standaard

    Ik heb die van mij 9 januari binnen gekregen. 29 december verzonden. Ik weet niet wat de delivery estimate is voor jou? Als dat al meer dan een week geleden is moet je gewoon ff mailen, sturen ze een nieuwe op.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  7. #32

    Standaard

    Delivery estimate:January 15, 2008

    als het vandaag niet aankomt, zal ik vanavond of morgen even mailen bedankt voor je reactie


  8. #33

    Standaard

    en ja hoor, heb ik net een mailtje gekregen van Amazon dat ze een nieuwe opsturen, komt de DVD aan.. ik haat dit soort toevallen :S nou, Amazon maar weer gemailt, want ik kon de replacement al niet meer cancellen.. hopen dat ze het nog kunnen tegengaan dat de replacement de deur uitgaat...


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    hopen dat ze het nog kunnen tegengaan dat de replacement de deur uitgaat...

    nou, niet dus... kreeg weer een mailtje terug dat de replacement al weg is, en dat ze daar niks meer aan konden doen.. maar omdat de verzendkosten zo hoog zijn als ik hem moet terugsturen, mocht ik de replacement ook houden..

    in ieder geval erg goeie service van Amazon! alleen beetje jammer dus dat ik niet nog even vandaag had afgewacht... voel me nou zelfs een beetje schuldig.. maja, niks aan te doen


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    nou, niet dus... kreeg weer een mailtje terug dat de replacement al weg is, en dat ze daar niks meer aan konden doen.. maar omdat de verzendkosten zo hoog zijn als ik hem moet terugsturen, mocht ik de replacement ook houden..

    in ieder geval erg goeie service van Amazon! alleen beetje jammer dus dat ik niet nog even vandaag had afgewacht... voel me nou zelfs een beetje schuldig.. maja, niks aan te doen
    Zoiets maakte ik ook niet zo lang geleden mee met Amazon. HAd 1 boek besteld, en toen die was verzonden, bestelde ik een 2de boek. Dat 2de boek kwam redelijk snel aan, maar dat eerste boek had ik na een maand nog niet, dus ik mailen. Zeiden ze dat ik nog een weekje ofzo moest wachten, want zou nog kunnen komen. Dus na een weekje nog steeds niets, dus ik weer mailen, en toen zeiden ze dus 'zal wel lost zijn', en ze zouden een nieuwe sturen.
    Uiteraard komt precies de volgende dag dat boek binnen, dus ik meteen weer proberen te cancelen, lukte niet. Ik proberen te emailen, lukte niet want je kon niet reageren, en ik geprobeerd telefoon nummer te zoeken, maar dat werkt via een constructie dat je je eigen nr. moest doorgeven, maar dat was alleen voor USA en CA mensen...

    Toen heb ik het maar zo gelaten en bestel ik volgende keer wel een boek bij ze die ik anders maybe ergens anders (goedkoper) zou hebben gekocht.

    Wel een uitstekende service bij Amazon.com, en ook steeds snel antwoord enzo, maar zou wel fijn zijn als ze het 'directe' contact iets makkelijker zouden kunnen maken, voor mensen die niet uit de USA/CA komen...

  11. #36

    Standaard

    hoezo een rekening verwachten?

    je mag voor $100,- invoeren uit de USA zonder belasting te betalen, dus een dvd;tje lijkt me geen punt.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    hoezo een rekening verwachten?

    je mag voor $100,- invoeren uit de USA zonder belasting te betalen, dus een dvd;tje lijkt me geen punt.
    Volgens mij mag je EUR 22,- invoeren zonder te betalen (bij internetbestellingen), tenzij e.e.a. weer gewijzigd is...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    hoezo een rekening verwachten?

    je mag voor $100,- invoeren uit de USA zonder belasting te betalen, dus een dvd;tje lijkt me geen punt.
    geldt niet voor dvd's/cd's, is inderdaad €22
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #39

    Standaard

    Even een vraagje,

    Ik wil voor het eerst zelf wat gaan bestellen bij Amazon.com.
    Nu is mijn vraag (voor ik een account aanmaak), hoe dien je bij hun te betalen, ik heb altijd gedacht dat de alleen CC accepteerder maar, kun je eigenlijk ook op een andere manier betalen? Via Ideal, Paypal o.d.???

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Even een vraagje,

    Ik wil voor het eerst zelf wat gaan bestellen bij Amazon.com.
    Nu is mijn vraag (voor ik een account aanmaak), hoe dien je bij hun te betalen, ik heb altijd gedacht dat de alleen CC accepteerder maar, kun je eigenlijk ook op een andere manier betalen? Via Ideal, Paypal o.d.???
    zover ik weet kunnen wij Buitenlanders alleen via CC betalen

  16. #41

    Standaard

    Hoort eigenlijk thuis bij Amazon Canada maar die kon ik niet vinden. 4,5 week geleden is er een pakje verstuurd door Amazon Canada. Waarde 25 euro en nog steeds niet binnen. Heb inmiddels een mail; gestuurd en ze vertelden mij dat het nog tot 25 november kan duren voor het pakje bij mij binnen is...lijkt mij sterk of komt dit vaker voor. kan mij haast niet voorstellen...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  17. #42

    Standaard

    mijn bestelling van amazon.com van 28 december ter waarde van 32 euro is nog steeds onderweg, zal wel douanekosten worden.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    mijn bestelling van amazon.com van 28 december ter waarde van 32 euro is nog steeds onderweg, zal wel douanekosten worden.

    en al wat binnen?


    zit zelf ook nog te wachten op m'n bestelling van 16-01-2009............ter waarde van €60
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #44

    Standaard

    Ik heb vandaag een bestelling ontvangen die 17 december 2008 verzonden was. Geen douane kosten o.i.d. maar was gewoon dus heeel lang onderweg..


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een bestelling ontvangen die 17 december 2008 verzonden was. Geen douane kosten o.i.d. maar was gewoon dus heeel lang onderweg..


    das wel heel erg lang
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #46

    Standaard

    Ja, vond ik ook. Had er al achteraan gemailt, maar ik moest tot 11 februari wachten voordat zij iets konden ondernemen. Nou dus maar goed ook, maar ik heb echt nog nooit zo lang moeten wachten bij Amazon.com..


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    en al wat binnen?


    zit zelf ook nog te wachten op m'n bestelling van 16-01-2009............ter waarde van €60
    Ik heb hem binnen van vorige week donderdag en zonder extra kosten.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  23. #48

    Standaard

    ze kwamen vandaag met m'n pakje aan de deur....€ 23,33 alstublieft ik had geen contant geld want ik wist niet dat ik zou moeten betalen, had niet van tevoren een briefje gehad
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #49

    Standaard

    Vandaag eindelijk ontvangen van Amazon.com:


    Was 20 januari verstuurd.
    Waarschijnlijk onnodig weken bij de douane gelegen, omdat ze in één pakje zaten. Pakje was ook helemaal smerig alsof het een tijd op de grond heeft gelegen, is open geweest en mijn adres met pen geschreven over de bestaande en onleesbare adressticker.
    Vanaf nu laat ik alles los bezorgen.

    En dan ook gisteren een mail van Amazon gekregen dat ze de replacements hebben verstuurd.
    Nou ja, eerst maar eens afwachten of die binnen komen en dan maar een mail sturen wat te doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard Probleem Met Bestelling Amazon Com

    Ik bestel reeds jaren dvd's en de laatste tijd blu-rays bij amazon.com en sinds vorige
    week heb ik gemerkt dat amazon nu ook de "import fees" bijrekent als je een bestelling
    plaatst. Allemaal goed en wel maar deze week heb ik nu nog eens een afrekening
    gekregen van DHL voor de import kosten!!! Dus betaal ik nu twee keer de import kosten.
    Als ik naar DHL bel wordt ik doorverwezen naar amazon en bij amazon begrijpen ze ook
    niet goed waarom DHL nu nog eens de importkosten rekent!!! Een zeer vervelende en zeer onduidelijke situatie maar als ik nu bij elke bestelling bij amazon.com de import kosten dubbel ga moeten betalen dan is er volgens mij toch iets niet pluis.
    Iemand dit ook al meegemaakt??

Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •