Pagina 24 van 39 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #576

    Standaard

    Vandaag een bij Amazon bestelde Limited Edition box van "Casablanca" via Deutsche Post ontvangen. Totaalprijs: $ 31.49 (stond ook op de verpakking) (= ca. 25 euro), maar ik hoefde niet bij te betalen.

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vandaag een bij Amazon bestelde Limited Edition box van "Casablanca" via Deutsche Post ontvangen. Totaalprijs: $ 31.49 (stond ook op de verpakking) (= ca. 25 euro), maar ik hoefde niet bij te betalen.
    Dat is ook logisch Marcel, want ze kijken eerst naar het bedrag zonder de verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is ook logisch Marcel, want ze kijken eerst naar het bedrag zonder de verzendkosten.
    Maar dat bedrag stond nu juist niet vermeld. Er stond maar één bedrag op de verpakking, nl. $ 31.49.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar dat bedrag stond nu juist niet vermeld. Er stond maar één bedrag op de verpakking, nl. $ 31.49.
    Aha, dat is wel vreemd en heel irritant ook. Heb wat weggezet daar waarover ik al twijfel, o.a. de Marilyn Monroe box, maar dat wordt nu nog lastiger met deze info...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Aha, dat is wel vreemd en heel irritant ook. Heb wat weggezet daar waarover ik al twijfel, o.a. de Marilyn Monroe box, maar dat wordt nu nog lastiger met deze info...
    Pepijn,
    Excuus, ik was abuis. Ik heb de verpakking nog even uit de afvalbak gevist. Zowel de originele waarde ("DVD item") ($ 24.99) als de verzendkosten ("Freight and insurance", $ 6.48) en de totale waarde ($ 31.47) stonden op het pakket vermeld. Men (Deutsche Post?) had echter een barcode-sticker over het etiket geplakt zodat alleen het totaalbedrag zichtbaar was. Vandaar de verwarring. Dus alleen de waarde van het item is bepalend voor de € 22-limiet, begrijp ik?
    Het verbaast me overigens wel dat ik dit pakket via Deutsche Post heb ontvangen en niet via Postnl.

  6. #581

    Standaard

    De laatste tijd moet ik weer lang wachten op mijn pakjes.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pepijn,
    Excuus, ik was abuis. Ik heb de verpakking nog even uit de afvalbak gevist. Zowel de originele waarde ("DVD item") ($ 24.99) als de verzendkosten ("Freight and insurance", $ 6.48) en de totale waarde ($ 31.47) stonden op het pakket vermeld. Men (Deutsche Post?) had echter een barcode-sticker over het etiket geplakt zodat alleen het totaalbedrag zichtbaar was. Vandaar de verwarring. Dus alleen de waarde van het item is bepalend voor de € 22-limiet, begrijp ik?
    Het verbaast me overigens wel dat ik dit pakket via Deutsche Post heb ontvangen en niet via Postnl.
    Ik kon het me haast al niet voorstellen
    Yep, de verzendkosten worden wel meegerekend voor de berekening van de BTW, als het waarde bedrag hoger is dan de 22 euro.

    Amazon doet veel zaken met DHL, wat van Deutsche Post is, dus zo vreemd is dat eigenlijk niet. Komt dan waarschijnlijk via Duitsland Europa in en het zal waarschijnlijk wel door één van hun bedrijfjes hier in NL(Selektvracht of zo) bij je afgeleverd zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #583

    Standaard

    afgelopen maand veel besteld bij Amazon en helaas lijkt het erop dat een aantal bestellingen weer zeer traag deze kant op komen, o.a. bestelling verstuurd op 6 november, nog niet binnen....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    afgelopen maand veel besteld bij Amazon en helaas lijkt het erop dat een aantal bestellingen weer zeer traag deze kant op komen, o.a. bestelling verstuurd op 6 november, nog niet binnen....
    Inderdaad. Ik moet ook minstens 3 weken wachten op mijn pakjes. Zolang dat ze terecht komen in goede staat is het voornaamste.

  10. #585

    Standaard

    Ik heb mijn Black Friday pakjes al binnen. Binnen 2 weken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb mijn Black Friday pakjes al binnen. Binnen 2 weken.
    net ook aantal bestellingen binnen maar ben bang dat 2 bestellingen (verzonden 25/10 en 6/11) verdwenen zijn

    post.nl waarschijnlijk weer, dieven zijn het daar
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #587

    Standaard

    Er is iets verkeerd afgelopen met het opsturen van een item namelijk mijn blu-ray van Men in Black 3. Die moest appart opgestuurd worden op 30 november zodat ik 100% zeker ben dat ik geen douane onkosten moet betalen. En dat is niet zo gebeurt. Nu krijg ik te horen dat ze mijn item gingen versturen met een upgrate van de vervoersmethode namelijk "Expedited Shipping" in plaats van "Standard Shipping". Leuk initiatief van hen om zich te verontschuldigen.
    Maar gisteren kreeg ik een mail om te zeggen dat ze Men in Black 3 samen met een andere item verstuurd hebben per "Expedited Shipping". En als ik de afrekening nakijk, dan betaal ik voor "Standard Shipping" maar ik moet ongeveer 10$ aan "Import Fees Deposit" betalen . En dat heb ik niet gevraagd want als ze geen vergissing hadden gedaan hadden ze die 2 items appart opgestuurd en had ik geen problemen gehad met de douane. De kans om douaneonkosten te betalen in Brussel is zeer klijn. En nu moet ik ongeveer 10$ bijbetalen aan "Import Fees Deposit".

  13. #588

    Standaard

    Heb afgelopen weekend wat besteld bij amazon.ca, en de gewone shipping option gekozen. Het pakket werd drie dagen later aan mijn deur gebracht.

    Bij amazon.com heb ik 19 november iets besteld, zelfde shipping option, met een delivery date van 24 december. De 20e is dat pakket verzonden met DHL, ik heb een trackingnummer en pakje staat nu sinds 20 november op PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN (Secaucus, NJ). Verder lijkt er weinig te gebeuren, geen statusveranderingen o.i.d. Is dat normaal?

    Beiden waren pakjes beneden de €22 incl verzendkosten

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heb afgelopen weekend wat besteld bij amazon.ca, en de gewone shipping option gekozen. Het pakket werd drie dagen later aan mijn deur gebracht.

    Bij amazon.com heb ik 19 november iets besteld, zelfde shipping option, met een delivery date van 24 december. De 20e is dat pakket verzonden met DHL, ik heb een trackingnummer en pakje staat nu sinds 20 november op PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN (Secaucus, NJ). Verder lijkt er weinig te gebeuren, geen statusveranderingen o.i.d. Is dat normaal?

    Beiden waren pakjes beneden de €22 incl verzendkosten
    En heb je "Import Fees Deposit" moeten betalen omdat ze van shipping option veranderd hebben? Want bij mij was dat het geval zonder mij iets te vragen.

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En heb je "Import Fees Deposit" moeten betalen omdat ze van shipping option veranderd hebben? Want bij mij was dat het geval zonder mij iets te vragen.
    Ze hebben niet van shipping option veranderd en het zijn pakketjes van €16-€18 incl. verzenden. Verzenden bij .com was US$6.48 en bij .ca CDN$ 6.98
    Alleen duurde het bij amazon.ca 4 dagen tot bezorging via Expedited International Shipment en bij .com meer dan een maand en kiezen ze Standard International Shipment. Vaag...

    Ik houd het voorlopig toch maar weer bij co.uk
    Laatst aangepast door Oakey : 19-12-2012 om 17:40

  16. #591

    Standaard

    snap er echt niks meer van; soms komen bestellingen binnen 1-2 weken binnen, dan 3-4 weken of zelfs helemaal niet; van de laatste 42 bestellingen die ik bij Amazon.com heb gedaan zijn er 3 niet aangekomen, echt belachelijk veel

    die AmazonGlobal Expedited Shipping bevalt me wel; kost wat meer maar levering is snel; laatste bestelling zelfs in 2 dagen !
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    snap er echt niks meer van; soms komen bestellingen binnen 1-2 weken binnen, dan 3-4 weken of zelfs helemaal niet; van de laatste 42 bestellingen die ik bij Amazon.com heb gedaan zijn er 3 niet aangekomen, echt belachelijk veel

    die AmazonGlobal Expedited Shipping bevalt me wel; kost wat meer maar levering is snel; laatste bestelling zelfs in 2 dagen !
    Ja maar met AmazonGlobal Expedited Shipping ben je verplicht om Import Fees Deposit te betalen. Ik wil dat niet betalen want in twee jaar tijd heb ik nooit douaneonkosten moeten betalen zelfs voor pakjes met een waarde van meer 22€.

  18. #593

    Standaard

    De bezorging van bij Amazon bestelde artikelen blijft onnavolgbaar.
    Mijn digibook van "A Star Is Born" werd op 10 februari verzonden via Standard International Shipping en had ik een week later in huis, terwijl de 'Delivery estimate' 11 maart was. Mijn digibook van "Cabaret" is al op 5 februari verzonden, ook via Standard International Shipping' met 'Delivery estimate' 11 maart, maar is nog steeds niet binnen. Beide artikelen vallen ruimschoots beneden de 22 euro-grens, dus daar kan het niet aan liggen. Ik kan het niet echt volgen. Hebben ze bij Amazon soms meerdere magazijnen verspreid over het land, bijv. aan de west- en aan de oostkust? Zou dat de verschillen verklaren? Of versturen ze het ene pakket linksom de wereld over en het andere rechtsom? Helaas zit er geen track & trace informatie bij.

  19. #594

    Standaard

    Ik heb de indruk dat ik op de klein doosjes voor één blu-ray langer moet wachten dan op de grootere dosen voor meerdere blu-ray's.

  20. #595

    Standaard

    Ik heb even een vraag: ik wil eventueel via amazon.com 1 of 2 steelbooks van pirates of the carribean kopen;
    at world's end wordt aangeboden voor $ 90,00 dus ongeveer €69,00, als ik alles hier goed gelezen hebt, klopt het dan dat er nog €12,50 aan verzendkosten bijkomen + 20% van $ 90,00 voor de douane inklaring ( $18,00), dus ongeveer een totaal van = €69,00 + €12,50 + €13,78(inklaring) = €95,28

    Heb ik dan nog een bedrag over het hoofd gezien of zou dit zo'n beetje moeten kloppen?

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb even een vraag: ik wil eventueel via amazon.com 1 of 2 steelbooks van pirates of the carribean kopen;
    at world's end wordt aangeboden voor $ 90,00 dus ongeveer €69,00, als ik alles hier goed gelezen hebt, klopt het dan dat er nog €12,50 aan verzendkosten bijkomen + 20% van $ 90,00 voor de douane inklaring ( $18,00), dus ongeveer een totaal van = €69,00 + €12,50 + €13,78(inklaring) = €95,28

    Heb ik dan nog een bedrag over het hoofd gezien of zou dit zo'n beetje moeten kloppen?
    Als de douane je pakketje ertussenuit pikt betaal je 21% BTW over de waarde van het pakket en de verzendkosten en daarbovenop nog €13 inklaringskosten.

    Zie: http://www.postnlpakketten.nl/klante...en/buitenland/

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb even een vraag: ik wil eventueel via amazon.com 1 of 2 steelbooks van pirates of the carribean kopen;
    at world's end wordt aangeboden voor $ 90,00 dus ongeveer €69,00, als ik alles hier goed gelezen hebt, klopt het dan dat er nog €12,50 aan verzendkosten bijkomen + 20% van $ 90,00 voor de douane inklaring ( $18,00), dus ongeveer een totaal van = €69,00 + €12,50 + €13,78(inklaring) = €95,28

    Heb ik dan nog een bedrag over het hoofd gezien of zou dit zo'n beetje moeten kloppen?
    Kun je het niet via eBay kopen en de verkoper vragen als waarde 10 euro te zetten?

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kun je het niet via eBay kopen en de verkoper vragen als waarde 10 euro te zetten?
    ik heb ooit eens een jaar of 2 geleden geprobeerd om een account aan te maken op ebay, dan moet je tevens ook direct een pay pal account aanmaken dit toen ook gedaan, maar dan krijg je de melding dat je eerst een bedrag op pay pal rekening moet storten als ik het me goed kan herinneren.
    Dit was ook voordat ik een credit card had. Na een paar keer mailen omtrent het password voor pay pal ging mij de zin over.
    Het zal allemaal heel makkelijk zijn, en ik ben de 1e die zegt dat het dan ook aan mij ligt, maar ik heb niet zo'n hoge pet op van ebay en met de combinatie pay pal enz.

    Tot nu toe was ik met m'n blu ray/steelbook aankopen ook tevreden met amazon.de /amazon.uk + play.com, en dit forum.
    Het is dat ik misschien eventueel wat zeldzame steelbooks wil kopen zoals POTC's en ik kwam ze op amazon.com wel tegen.
    ik wil nog even kijken wat ik doe, ik ben nu aan het rond kijken op de duitse markt, veel zeldzame steels te koop en toch lekker dichtbij en qua levertijden een dag of 3 max

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Als de douane je pakketje ertussenuit pikt betaal je 21% BTW over de waarde van het pakket en de verzendkosten en daarbovenop nog €13 inklaringskosten.

    Zie: http://www.postnlpakketten.nl/klante...en/buitenland/
    Dus worst case scenario : de douane pikt het pakket eruit, dan wordt het
    90$ = € 69,23 + 21 % btw= € 14,54 + €13 inklaringskosten = totaal € 96,76 , toch? de verzendkosten van amazon vanuit USA is toch verder gratis.
    Verder kunnen er toch geen kosten meer bij komen , of wel?

    Wordt het pakket er niet uitgepikt dan betaal ik alleen de prijs van 90 $ zoals deze op amazon wordt gevraagd.

  25. #600

    Standaard

    Amazon.com verzend niet gratis naar NL, om de prijs inclusief verzenden te zien moet je het bestelproces doorlopen tot en met de voorlaatste stap.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 24 van 39 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •