Pagina 25 van 39 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #601

    Standaard

    en daar gaan we weer: laatste 3 bestelingen 2 niet binnen; extreme Amazon deadline is 5 april maar de kans dat ze nog binnenkomen is 0; maar weer mailtje sturen, als ze me maar niet op een blacklist zetten (hoewel ik wel zeer veel bij hun bestel)

    geen idee waar het fout gaat; deze keer naar m'n ouders adres gestuurd, geen verschil dus.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #602

    Standaard

    Ik vind het ook iedere keer weer een loterij met Amazon USA. Soms snel en soms heel traag. Ze gebruiken ook lang niet altijd dezelfde verzendroute en verzendbedrijven. De laatste keer via Deutsche Post iets ontvangen.
    Wat dat betreft werkt Amazon Canada een stuk plezieriger met DHL. Nadeel is dan wel weer dat je bij DHL voor ontvangst moet tekenen.

  3. #603

    Standaard

    Ik ben echt pissed op amazon US! Al een paar keer heb ik daar digibooks besteld en altijd maar dan ook altijd komen die beschadigd aan. Ze steken die gewoon in een bubbelenveloppe en denken dat er niets aan kan komen. Nu bij Hamlet digibook, zat er werkelijk een put in de frontcover, de enveloppe zelf was op die plaats ook beschadigd. Ik heb ze een boze email verstuurd. Dit is überhaupt de laatste keer dat ik een digibook uit de US haal, en dan vooral van amazon US, hoe goed de film ook mag zijn. De vorige keer was hetzelfde probleem met The Shawshank Redemption, tot 3 keer heb ik een vervangexemplaar aangevraagd en tot 3 keer toe gewoon beschadigd (hoekjes omgeplooid, deuken, krassen, noem het maar op).

  4. #604

    Standaard

    Je kan best foto's nemen en deze invoeren op http://www.amazon.com/packaging

    Deze feedback komt sneller bij het juiste departement terecht dat handelt over inpak methodes, dan dat die van de klantendienst een dossier zal opmaken die betalen eerder gewoon terug of sturen een nieuwe op zonder interne feedback.

    Ik kreeg van de week ook een bestelling toe, dat waren wel meerdere items waaronder een boek, deze lag onderaan in de doos zonder bescherming. Door de items er boven en het vele bewegen van de box van de US naar hier, zijn er wat veegbeschadigingen op de glanzende cover, maar niet dat ik er klacht over indien want erg was het niet.

    Ik heb echter wel via die packaging feedback dit laten weten, dat het misschien beter is om zulk een koffietafelboek met glanzende cover even in een papiertje te wikkelen.

  5. #605

    Standaard

    Ik heb ondertussen idd een goodwill refund gekregen + hebben ze ook nog eens een nieuw exemplaar van Hamlet digibook opgestuurd.

  6. #606

    Standaard

    Canadese Amazon overweeg ik ook, als ik horen dat die beter verpakken. Snelheid bij Amazon geen klagen, bij mij altijd 8 tot 14 dagen bij de goedkoopste verzendoptie. Nog nooit langzamer gehad. Nu heb ik Babe net ontvangen en hoekje was uit de rug van de doos. Amazon heeft als groot voordeel de chat: veel beter dan het dure FRS nummer of het gratis BOL nummer. Situatie uitgelegd... Heen en weer sturen duurt langer. Dus wat doen ze? Ik mag hem houden nadat ik zei dat ik zelf een nieuw hoesje kon regelen. En oh jah... Refund hele bedrag. Topservice. Dus bij mij altijd binnen 14 dagen levering, goed assortiment en snelle levering waarbij je vast BTW tarief neerlegt, als je voor die optie gaat: allemaal voordelen. Amazon.com heb ik 30 bestellingen totaal gedaan afgelopen jaar. 2 refunds vanwege niet aangekomen, 1 beschadiging. Met 3 op de 30 kom je toch niet op een black list he?

    Amazin.com komt bij min altijd via Frankfurt binnen.
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 11-07-2013 om 00:40

  7. #607

    Standaard

    Precies nu...

    Heb tegelijk een product via normale verzending besteld en eentje via de iets snellere AmazonGlobal Expedited Shipping... de normale is er al, de snellere niet. IK tracen tot zover kan: twee plaatsen in USA is het geweest, het is vier dagen geleden gearriveerd in London en twee dagen geleden in Zaventem (Bpost). En die hebben geen meldingen meer, weten niet wanneer het naar NL vliegt (want gaat volgens hun niet over de weg) en weten ook niet wie het daar op pakt. En PostNL heeft hem niet. (Maar iemand anders kan het dus ook leveren). Wat heb je dan aan track en trace als niemand weet waar het pakket is en ook nog eens het langzamer is dan goedkopere verzending. Nu ben ik wel geirriteerd: het is dus te laat en wilde de blu ray zo graag kijken vanavond. Nu drie weken wachten voordat het op vermist gaat.

    En dit keer voor het eerst dus niet via Duitsland...

  8. #608

    Standaard

    Nog even terugkomend op bovenstaande:

    Het pakket is schijnbaar al lang en breed de Nederlandse douane gepasseerd. Kortom, het probleem zit hem weer eens IN Nederland. Gewoon om moe van te worden. Helaas heeft Amazon er geen invloed op.

  9. #609

    Standaard

    Zijn er nog andere Belgen die de laatste dagen, de laatste weken pakjes ontvangen hebben van Amazon.com en die ook last hebben gehad met de douane? Ik bedoel geblokeerd bij de douane. Ik hoop dat ik met elke pakje mijn tijd niet zal moeten verspillen aan telefoontjes, e-mails om mijn pakje te kunnen krijgen zonder enige taksen te moeten betalen.

  10. #610

    Standaard

    Inmiddels is Top Gun 3D binnen. Het bleef relatief lang in Belgie hangen.

    Als er douanekosten zijn moet hiervan toch een sticker/notitie op de verpakking zitten? Dan weet ik of ik van Amazon terug krijg

  11. #611
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Inmiddels is Top Gun 3D binnen. Het bleef relatief lang in Belgie hangen.

    Als er douanekosten zijn moet hiervan toch een sticker/notitie op de verpakking zitten? Dan weet ik of ik van Amazon terug krijg
    Als er betaald had moeten worden, stond de postbode/pakkettenboer op de stoep met de mededeling dat je moet betalen.

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Als er betaald had moeten worden, stond de postbode/pakkettenboer op de stoep met de mededeling dat je moet betalen.
    Inderdaad

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Inmiddels is Top Gun 3D binnen. Het bleef relatief lang in Belgie hangen.

    Als er douanekosten zijn moet hiervan toch een sticker/notitie op de verpakking zitten? Dan weet ik of ik van Amazon terug krijg
    Wat was de waarde en wanneer heb je het ontvangen?

  14. #614
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Inmiddels is Top Gun 3D binnen. Het bleef relatief lang in Belgie hangen.

    Als er douanekosten zijn moet hiervan toch een sticker/notitie op de verpakking zitten? Dan weet ik of ik van Amazon terug krijg
    Jij denkt dat als je douanekosten moet betalen, je dat van amazon.com ook nog eens terugkrijgt ... grapjas Natuurlijk krijg je dat dan niet terug van amazon.com. Of kan je laatste zin voor verwarring zorgen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #615

    Standaard

    IK denk dat hij bedoelt dat hij de zgn 2e verzendoptie heeft gekozen waar de inklaring al bij zit en die je terugkrijgt als ze dat niet hoeven te betalen. Heb enkel bij wat Canadese leden op blu-ray.com gelezen dat ze dat ooit terug hebben gehad en dat duurde een eeuwigheid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Zijn er nog andere Belgen die de laatste dagen, de laatste weken pakjes ontvangen hebben van Amazon.com en die ook last hebben gehad met de douane? Ik bedoel geblokeerd bij de douane. Ik hoop dat ik met elke pakje mijn tijd niet zal moeten verspillen aan telefoontjes, e-mails om mijn pakje te kunnen krijgen zonder enige taksen te moeten betalen.
    Yep. Ik heb een jaar lang niets last gehad van de douane en plots werden er vier pakjes tegengehouden. Wellicht zijn daar nieuwe werkprocedures van toepassing ofzo.

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    IK denk dat hij bedoelt dat hij de zgn 2e verzendoptie heeft gekozen waar de inklaring al bij zit en die je terugkrijgt als ze dat niet hoeven te betalen. Heb enkel bij wat Canadese leden op blu-ray.com gelezen dat ze dat ooit terug hebben gehad en dat duurde een eeuwigheid.
    Dat bedoelde ik inderdaad: was ik vergeten in die post er bij te zetten. Waarde was 20 dollar, met verzending 25. In euro's zit ik in beide gevallen onder de grens, maar ik vertrouw de douane niet. Maar goed, ik gok dat er dan wel iets bij zat waaruit blijkt dat Amazon moest betalen.

    Overigens kwam een ander pakket weer heel snel van Amazon en die was met de goedkoopste verzending. De logica :P

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Dat bedoelde ik inderdaad: was ik vergeten in die post er bij te zetten. Waarde was 20 dollar, met verzending 25. In euro's zit ik in beide gevallen onder de grens, maar ik vertrouw de douane niet. Maar goed, ik gok dat er dan wel iets bij zat waaruit blijkt dat Amazon moest betalen.
    Ik heb zoiets er nog nooit bij zien zitten, maar in jouw geval zou het belachelijk zijn als er iets betaald moet worden want je gaat niet over die grens heen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Yep. Ik heb een jaar lang niets last gehad van de douane en plots werden er vier pakjes tegengehouden. Wellicht zijn daar nieuwe werkprocedures van toepassing ofzo.
    En juist nu dat de douane de pakketjes tegenhouden maakt Amazon een fout op de sticker op de verpakking door het bedrag te verdubbelen.

    Het is niet systematisch dat ze alle pakjes van Amazon gaan tegenhouden. Maar een selectie. Want de dag dat ze mijn twee pakjes hebben tegenhouden, vond ik in mijn brievenbus ook een pakje van Amazon.

  20. #620

    Standaard

    20 juli 3 dvd's besteld(pakketje), afgelopen woensdag in huis. Waarde was wel 20 euro. Best snel!

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    20 juli 3 dvd's besteld(pakketje), afgelopen woensdag in huis. Waarde was wel 20 euro. Best snel!
    Ik wacht nog altijd op mijn verzending van 18 juli. Best traag!

  22. #622

    Standaard

    Iedereen spreekt hier over wisselende levertermijnen.... op 1 enkele keer na is het bij mij altijd precies 14 of 15 dagen. (vanaf moment van verzending)

  23. #623

    Standaard

    Vorige week nog twee bestelingen binnen gehad. De ene 8 dagen de andere 17. De vuist regel is wat mij betreft inderdaad een dag of 14.

  24. #624

    Standaard

    Onlangs een bestelling al na 5 dagen ontvangen, maar gemiddeld is het inderdaad een dag of 14.

  25. #625

    Standaard

    Vandaag mocht ik een pakje gaan afhalen op het postkantoor, waarde iets van een 43 USD.
    Mocht een bedrag van 21.35 euro leggen voor douane. Dit is de eerste keer dat ik iets moet betalen voor douane en verdubbeld dus bijna het aankoopbedrag van 2 blu's. Dure blu's mijn gedacht.

Pagina 25 van 39 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •