Pagina 26 van 39 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vandaag mocht ik een pakje gaan afhalen op het postkantoor, waarde iets van een 43 USD.
    Mocht een bedrag van 21.35 euro leggen voor douane. Dit is de eerste keer dat ik iets moet betalen voor douane en verdubbeld dus bijna het aankoopbedrag van 2 blu's. Dure blu's mijn gedacht.
    USA Ambtenarij heeft echt geld tekort, en wel 16.699.000.000.000....??? ofwel 16.699 miljard...

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    USA Ambtenarij heeft echt geld tekort, en wel 16.699.000.000.000....??? ofwel 16.699 miljard...
    Ja, ok, maar dat is een schuld en we weten dat allemaal, dat ze nooit kunnen inhalen... de US was een beetje teveel een Disneyland... where dreams come true fantasieland.

  3. #628

    Standaard

    Er gaat geen cent naar Amerika van die extra 21,35 euro, dus ik begrijp je reactie niet goed.

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vandaag mocht ik een pakje gaan afhalen op het postkantoor, waarde iets van een 43 USD.
    Mocht een bedrag van 21.35 euro leggen voor douane. Dit is de eerste keer dat ik iets moet betalen voor douane en verdubbeld dus bijna het aankoopbedrag van 2 blu's. Dure blu's mijn gedacht.
    Ga er maar van uit dat ongeveer de helft van dat bedrag voor bPost is, of je dat nu wilt of niet. Zij behandelen je pakketje voor de douane en rekenen bijgevolg administratiekosten en die zijn bij mij op ELK artikel wat ik ooit uit de US ontving altijd hoger geweest dan het eigenlijke bedrag voor de douane. Begrijpen wie begrijpen kan.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #630

    Standaard

    Verandert er met het vrijhandelsverdrag tussen de Canada en de EU iets wat betreft importeren van de Canadese Amazon?

  6. #631

    Standaard

    Weinig aangezien er enkel import tarieven wegvallen en veranderen. En import taksen moet je pas betalen vanaf een bestelling vanaf 150 euro of zo...

    BTW ben je altijd verplicht te betalen.

  7. #632

    Standaard

    Weet iemand vanaf welk bedrag je het risico loopt op extra douanekosten? Of geldt dit risico voor elk bedrag bij de amerikaanse of canadese amazon?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #633
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Omgerekend 22 €
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #634

  10. #635

    Standaard

    Gisteren goede ervaring gehad met Amazone.Com alweer. Wilde Serie van 10 dollar bestellen voor de vriendin, maar de verzendkosten van de goedkoopste methode waren 20 dollar. Even contact opgenomen via de chat en mocht gewoon bestellen waarna ze alle verzendkosten weg deden, dus gratis verzending
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Weet iemand vanaf welk bedrag je het risico loopt op extra douanekosten? Of geldt dit risico voor elk bedrag bij de amerikaanse of canadese amazon?
    Leesvoer: http://www.belastingdienst.nl/wps/wc...bereken_ik_dat

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Thanks! Heb ik wat aan..

    21%
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Thanks! Heb ik wat aan..

    21%
    Die 15 euro kosten die PostNL ongeveer rekent voelen toch echt vervelender aan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #639

    Standaard

    Die komen er nog bij? Naast de omzetbelasting uit de link?

    En het is niet 100% zeker toch dat al die kosten in rekening worden gebracht? Of wel?

    Bah, ik heb al een aardig deel van mijn collectie geimporteerd maar ik weet hier nog bitter weinig van
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Die komen er nog bij? Naast de omzetbelasting uit de link?

    En het is niet 100% zeker toch dat al die kosten in rekening worden gebracht? Of wel?

    Bah, ik heb al een aardig deel van mijn collectie geimporteerd maar ik weet hier nog bitter weinig van
    Ja, de kosten van PostNL komen bovenop de BTW die je moet betalen als de douane je pakketje eruit pikt ter controle. Het is niet 100% zeker dat je de kosten moet maken. De douane zou dan ieder pakketje moeten controleren en dat is niet te doen. Je loopt echter altijd het risico dat je pakketje eruit gepikt wordt.

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Gisteren goede ervaring gehad met Amazone.Com alweer. Wilde Serie van 10 dollar bestellen voor de vriendin, maar de verzendkosten van de goedkoopste methode waren 20 dollar. Even contact opgenomen via de chat en mocht gewoon bestellen waarna ze alle verzendkosten weg deden, dus gratis verzending

  17. #642

    Standaard

    Amazon wil in de toekomst drones als postbode gaan inzetten: http://www.telegraaf.nl/digitaal/221...ezorgen__.html

    Het is toch nog pas 2 december. Dit zal wel eerst beperkt in Amerika komen, maar ik zie het al voor me.

  18. #643

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Amazon wil in de toekomst drones als postbode gaan inzetten: http://www.telegraaf.nl/digitaal/221...ezorgen__.html

    Het is toch nog pas 2 december. Dit zal wel eerst beperkt in Amerika komen, maar ik zie het al voor me.
    Ik ook ja, hoe die schietgare amerikanen er een sport van zullen maken om zo'n ding uit de lucht te knallen. Hoe zit het dan met weer en zo ?

  20. #645

    Standaard Re:

    De eerste humor over die drones is er al (even op het plaatje klikken voor een vergroting):

    BaeD3juIMAAF4Ek.jpg


  21. #646

    Standaard

    Mijn vriendin heeft 2 keer aan toe de S.E. van Under the Dome kapot ontvangen. Was 80 dollar. De eerste versie is de koepel te fixen, maar oor 80 USD mag dit niet. Even chat geopend: 20 USD aan promo bonnen, vrij te besteden (waardoor ik nu 3 titels voor 15 euro heb inclusief verzending), de te maken versie mogen we houden, retourkosten van de 2de defecte al terug gekregen en op de nieuwe derde versie gratis 2 day delivery inclusief douankosten. Amazon snapt service. Product is nu alleen tijdelijk niet te leveren omdat het nu under review is door o.a. mijn klachten.

    Enige wat Amazon niet snapt is verpakken. Losse BR komen altijd met kapotte slipcover hoekjes aan doordat ze slechts een envelop gebruiken. Maar krijgt vaak wel deel geld terug dan plus een nieuwe goede.

  22. #647

    Standaard

    Dan zul je binnenkort waarschijnlijk geen klant meer van ze zijn wegens excessief omruil/claimgedrag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #648

    Standaard

    Er staat me bij dat er hier op dit forum ooit is gepost over de gevolgen van een Wereld Handelsverdrag voor de invoerrechten. Afgelopen week is er een verdrag gesloten dat alle betrokken landen nu moeten bekrachtigen. Is er hoop voor ons?

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zul je binnenkort waarschijnlijk geen klant meer van ze zijn wegens excessief omruil/claimgedrag.
    Iedere claim heb ik d.m.v. foto's bewezen. Als gemiddeld 1 op de 4 slipcovers met afgestompte hoeken aan komt zit het hem toch echt in de verpakkingsmethode. Bovendien heb ik meerdere keren, bij losse BR's, aangegeven geen gedeeltelijke of hele refund te willen. Ik wil alleen een nieuwe en de oude terug sturen... Maar dat wil Amazon dan weer niet. Kan ik weinig aan doen.

    En met Under the Dome hebben ze toegegeven dus dat er meerdere defect zijn.

    Overigens ben ik niet de eerste die klaagt over poor packaging. Dus je zegt of accepteer die 25% die met schade aan komt, of ze weigeren je? Dat is natuurlijk te gek voor woorden.

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Iedere claim heb ik d.m.v. foto's bewezen. Als gemiddeld 1 op de 4 slipcovers met afgestompte hoeken aan komt zit het hem toch echt in de verpakkingsmethode. Bovendien heb ik meerdere keren, bij losse BR's, aangegeven geen gedeeltelijke of hele refund te willen. Ik wil alleen een nieuwe en de oude terug sturen... Maar dat wil Amazon dan weer niet. Kan ik weinig aan doen.

    En met Under the Dome hebben ze toegegeven dus dat er meerdere defect zijn.

    Overigens ben ik niet de eerste die klaagt over poor packaging. Dus je zegt of accepteer die 25% die met schade aan komt, of ze weigeren je? Dat is natuurlijk te gek voor woorden.
    Er zijn iig mensen bekend die als klant geschrapt zijn en dan kun je dus ook niet meer bij de andere amazon's terecht. Ik zou zeggen denk er goed over na iig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 26 van 39 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •