Pagina 27 van 39 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Overigens ben ik niet de eerste die klaagt over poor packaging. Dus je zegt of accepteer die 25% die met schade aan komt, of ze weigeren je? Dat is natuurlijk te gek voor woorden.
    Ze zijn er wel mee bezig, want ik kreeg een mail met dit als onderwerp: Leave Packaging Feedback for your recent purchases at Amazon.com.

  2. #652

    Standaard

    Eigenlijk heel krom dus, aangezien mij dingen door hun worden aangeboden. Dus de nette service kan tegen je werken, heel vreemd.

  3. #653

    Standaard

    Ik weet niet zo goed of de verpakkingsservice van Amazon te blamen valt. Wanneer je een bestelling plaatst waarbij bepaalde titels een slipcover hebben, dan mag je het denk ik een wonder noemen dat deze ook met een volledig intacte slipcover aankomt. In vele gevallen is ook enkel het doosje in cellofaan verpakt en zit de slip gewoon daaromheen, wat nog eens de kans op krassen/deuken vergroot. Daarbovenop moet ik toegeven dat ik hier toch vaak pakjes krijg die er aan de buitenkant nogal verfomfaaid uitzien, alsof iemand in het sorteercentrum het eerst een paar keer tegen de muur gesmeten heeft vooraleer het door te sturen naar mij. En dan heb ik het over de kartonnen verpakkingen, die meestal zéér strak ingepakt zijn door Amazon (in mijn geval toch).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #654

    Standaard

    Ik heb eens een paar keer een steelbook van Amazon ontvangen die speciaal verpakt was. Maar integenstelling tot normaal, waarbij de steelbook "zwevend" in een kartonnen constructie in de doos zitten, hadden ze nu gewoon de steelbook onder in de doos gelegd en er gewoon een heel pak noppenfolie op gelegd, wat natuurlijk geen enkele zin heeft, ipv de steelbook te omwikkelen met die noppenfolie, nee, gewoon er op leggen.... tsja, je zult altijd wel rotte appels hebben zitten bij de inpakkers of hun managers.

  5. #655

    Standaard

    Goede ervaringen mee, maar zoals eerder aangegeven kan het dankzij de douane soms wel even duren eerder dat je iets binen hebt.

    Hier geen last gehad van slechte verpakkingen, heb ze in NL/BE wel eens slechter gezien

  6. #656

    Standaard

    Vorige week iets besteld van 36 euro. Zonder verzending denk ik rond de 30. Zullen ze daar echt douanekosten op rekenen?

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Vorige week iets besteld van 36 euro. Zonder verzending denk ik rond de 30. Zullen ze daar echt douanekosten op rekenen?
    Als je ze niet krijgt dan heb je echt geluk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #658

    Standaard

    Ook een dvd besteld van $26 met $6 verzenden. Hopelijk zetten ze deze bedragen los op de envelop.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ook een dvd besteld van $26 met $6 verzenden. Hopelijk zetten ze deze bedragen los op de envelop.
    Verzendkosten worden altijd apart vermeld en met de $26 zit je ruim onder het vrijgestelde bedrag.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #660

    Standaard

    Een hardnekkig misverstand: verzendkosten moeten worden opgeteld bij de kosten van de bestelling: wordt dus $ 32.00 = ongeveer € 23.00.
    Mijn ervaring met Amazon en douane is dat er tot ongeveer $ 40.00 bijna nooit BTW wordt gerekend.
    Laatst aangepast door jack020 : 11-12-2013 om 12:17

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Een hardnekkig misverstand: verzendkosten moeten worden opgeteld bij de kosten van de bestelling: wordt dus $ 32.00 = ongeveer € 23.00.
    Wat een onzin, verzendkosten worden alleen meegeteld bij het berekenen van de eventueel te vorderen BTW. Althans zo hoort het te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #662

    Standaard

    Leg es uit wat er fout staat in deze zin:

    Een hardnekkig misverstand: verzendkosten moeten worden opgeteld bij de kosten van de bestelling: wordt dus $ 32.00 = ongeveer € 23.00.

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Leg es uit wat er fout staat in deze zin:

    Een hardnekkig misverstand: verzendkosten moeten worden opgeteld bij de kosten van de bestelling: wordt dus $ 32.00 = ongeveer € 23.00.
    Mmmm, dan begrijpen we elkaar, maar vind ik het een niet erg duidelijke zin. Ik had er iets van gemaakt als: Het is een hardnekkig misverstand dat de verzendkosten opgeteld moeten worden bij de kosten van de bestelling. Het wordt dus niet $26 + $6 = $32 >> ongeveer 23 euro, maar $26 >> 19 à 20 euro(voorbeeld Khonnor)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Amazon en douane is dat er tot ongeveer $ 40.00 bijna nooit BTW wordt gerekend.
    Zijt ge zeker van? Want 40$ is wel ongeveer 29€, ver boven de 22€. In mijn geval is dat niet waar. Zelfs voor een paar eurocents boven de 22€ moet ik douanekosten betalen.

  15. #665

    Standaard

    Ik bestel nooit grote dingen uit de US, zeker niet zoiets als Under the Dome met speciale packaging.
    Wel US digibooks en komen ook vaak in bubbelenvelop en vaak beschadigd aan.
    Meestal is de schade te wijten door het productiebedrijf zelf.
    WB bijvoorbeeld verpakt de digibooks te hard in de plastieke cellofaan, waardoor natuurlijk de hoekjes gaan buigen, komt daar nog eens een gewicht op door de post, ja dan zijn die hoekjes beschadigd. Eerlijk gezegd, in het begin klaagde ik er altijd over en vroeg ik om een replacement.
    Nu durf ik het al meer te aanvaarden (moet natuurlijk binnen de perken blijven) dat de hoekjes ietwat omgebogen zijn.

  16. #666

    Standaard

    Kreeg zojuist een pakket twv 24 dollar ex verzending aangeboden door postnl. Of ik even 18 euro wilde betalen. Duidelijk een fout dus, hoe ga ik dit oplossen?

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kreeg zojuist een pakket twv 24 dollar ex verzending aangeboden door postnl. Of ik even 18 euro wilde betalen. Duidelijk een fout dus, hoe ga ik dit oplossen?
    Binnen 10 dagen bezwaar maken bij PostNL. Zie: http://www.postnlpakketten.nl/klante...en/buitenland/ (kijk onder het kopje "hoe werkt het?")

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kreeg zojuist een pakket twv 24 dollar ex verzending aangeboden door postnl. Of ik even 18 euro wilde betalen. Duidelijk een fout dus, hoe ga ik dit oplossen?
    Fout of geen fout, bij Bpost moet je eerst betalen. En het is maar pas daarna dat je je geld terug kunt eisen.

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Fout of geen fout, bij Bpost moet je eerst betalen. En het is maar pas daarna dat je je geld terug kunt eisen.
    Dat terugeisen bij Bpost, hoe doe je dat?

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mmmm, dan begrijpen we elkaar, maar vind ik het een niet erg duidelijke zin. Ik had er iets van gemaakt als: Het is een hardnekkig misverstand dat de verzendkosten opgeteld moeten worden bij de kosten van de bestelling. Het wordt dus niet $26 + $6 = $32 >> ongeveer 23 euro, maar $26 >> 19 à 20 euro(voorbeeld Khonnor)
    Voor de duidelijkheid: Je mag van buiten de EU bij bedrijven kopen en invoeren tot 22 euro exclusief portokosten zonder dat je hiervoor Invoerrechten e.d. voor hoeft te betalen. Wanneer je bestelling boven de 22 euro kan je worden aangeslagen voor invoerrechten e.d. en dan worden de verzendkosten WEL meegerekend in het totaalbedrag.
    Zie: http://www.belastingdienst.nl/wps/wc...bereken_ik_dat

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat terugeisen bij Bpost, hoe doe je dat?
    Gewoon door een mailtje te sturen naar dit adres bpi.csclearance@bpost.be. En als alles in orde is, dan storten ze dat geld op je rekening terug.

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kreeg zojuist een pakket twv 24 dollar ex verzending aangeboden door postnl. Of ik even 18 euro wilde betalen. Duidelijk een fout dus, hoe ga ik dit oplossen?
    hier ook een briefje van onze vrienden in de bus: 18.46 euro bijbetalen: echter ook hier klopt het niet; ik denk dat het komt vanwege de lightingdeal korting van tijdje geleden: items kosten $30 maar (net boven de 22 trouwens) maar de korting van $5 staat 2 regels later, onder de verzendkosten; ruim onder de 22 dus, maar ja ze zien alleen wat ze willen zien nl $36 (items -korting + verzendkosten) wat dan boven de 22 euro is...

    was er al een beetje bang voor, vorig jaar ook al een keer gebeurd; kreeg wel geld terug maar duurde een paar weken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #673

    Standaard

    Eindelijk is mijn pakketje binnen, althans hij ligt nog op het postkantoor. Het heeft wel anderhalve maand geduurd. Helaas moet ik hier 20,56 bijbetalen staat er op het briefje. Totaal was het bedrag 48,82 dollar. De verzending was 14 dollar, waardoor de producten bij elkaar zonder de verzending 34,82 is en dit omgerekend 25,61.

    Dus voor 25,61 moet ik 20,56 bijbetalen. Fijn...

  24. #674
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Verschuldigd bedrag wordt op 48,82 berekend, dus altijd inclusief verzendkosten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Eindelijk is mijn pakketje binnen, althans hij ligt nog op het postkantoor. Het heeft wel anderhalve maand geduurd. Helaas moet ik hier 20,56 bijbetalen staat er op het briefje. Totaal was het bedrag 48,82 dollar. De verzending was 14 dollar, waardoor de producten bij elkaar zonder de verzending 34,82 is en dit omgerekend 25,61.

    Dus voor 25,61 moet ik 20,56 bijbetalen. Fijn...
    Dan heb jij nog een geluk gehad dat je zo weinig moest betalen. Ik moest voor een bedrag van 44 USD meer dan 21 euro betalen. Volgens mij kloppen die berekeningen van de douane toch ook niet (altijd).

Pagina 27 van 39 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •