Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #51

    Standaard

    Importkosten? Heb ik bij de afrekening niet gezien, vorige week ook nog wat besteld. Of is dat boven een bepaald bedrag ?
    En ik krijg mn bestelling nooit via de DHL, maar dat is zeker de duurste verzendmethode (priorety)?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #52

    Standaard

    is de kans bij Amazon.ca groot dat je inklaringskosten moet betalen? bij Amazon.com heb ik dat gelijk al gehad bij m'n allereerste bestelling:x en wil het nu toch iets voorzichtiger aanpakken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #53

    Standaard

    Die kans is even groot als bij .com
    Misschien beter om bij Pacific te bestellen, over het algemeen komen die er beter door.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    het gaat om de Ultimate box van I Am Legend

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #55

    Standaard

    heb voor m'n broer een grote dvdbox besteld bij Amazon.com (op aandringen, de 1e bestelling die ik daar deed werd al onderschept door douane en kreeg er €30,- inklaringskosten op dus ik wou er eigenlijk nooit meer bestellen) ik heb deze keer maar voor de snelste en duurste verzendmethode gekozen (waar de al invoerkosten bijrekenen) nu ben ik die zending aan het volgen en nu zie ik dit:

    ROTTERDAM, NL

    29/08/2009

    12:12

    PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE





    en kreeg een mailtje van Amazon.com zelf dat er vertraging is opgetreden, uiteraard omdat ze die zooi moeten verwerken daar................nu heb ik die importkosten al bij Amazon zelf betaald, zien ze dat daar ook? of krijg ik nu alsnog die inklaringskosten? want dan had ik net zo goed een goedkopere verzendwijze kunnen kiezen............alvast bedankt voor het antwoord
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #56

    Standaard

    wat zijn die importkosten die je aan Amazon hebt betaald, gewoon 19% belasting ?

    als dat zo is hoef je geen inklaringskosten te betalen zou ik zeggen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb voor m'n broer een grote dvdbox besteld bij Amazon.com (op aandringen, de 1e bestelling die ik daar deed werd al onderschept door douane en kreeg er €30,- inklaringskosten op dus ik wou er eigenlijk nooit meer bestellen) ik heb deze keer maar voor de snelste en duurste verzendmethode gekozen (waar de al invoerkosten bijrekenen) nu ben ik die zending aan het volgen en nu zie ik dit:

    ROTTERDAM, NL

    29/08/2009

    12:12

    PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE





    en kreeg een mailtje van Amazon.com zelf dat er vertraging is opgetreden, uiteraard omdat ze die zooi moeten verwerken daar................nu heb ik die importkosten al bij Amazon zelf betaald, zien ze dat daar ook? of krijg ik nu alsnog die inklaringskosten? want dan had ik net zo goed een goedkopere verzendwijze kunnen kiezen............alvast bedankt voor het antwoord
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #57

    Standaard

    nou, vandaag aangekomen en dus geen inklaringskosten! ik ga dus voortaan voor die verzendwijze
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    nou, vandaag aangekomen en dus geen inklaringskosten! ik ga dus voortaan voor die verzendwijze
    Met die 3e verzendoptie (de duurste en snelste) heb je geen extra kosten.
    Nog een voordeel: hij is er megasnel omdat het via een koerier bezorgd wordt.

    Nadeel: je betaald belasting.....wat je (mits je pakket niet onderschept wordt) NIET kwijt bent als je een van de 2 andere opties neemt.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Met die 3e verzendoptie (de duurste en snelste) heb je geen extra kosten.
    Nog een voordeel: hij is er megasnel omdat het via een koerier bezorgd wordt.

    Nadeel: je betaald belasting.....wat je (mits je pakket niet onderschept wordt) NIET kwijt bent als je een van de 2 andere opties neemt.


    de 1e keer (en tot deze bestelling toe de enige keer) dat ik daar wat bestelde kon ik gelijk €30,- inklaringskosten betalen, en waarom 8-16 dagen wachten en inklaringskosten betalen als je het pakket in 2-4 dagen in huis kan hebben met (ongeveer) hetzelfde bedrag als de inklaringskosten (bedrag wat amazon rekent is iets minder)...........
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    nou, vandaag aangekomen en dus geen inklaringskosten! ik ga dus voortaan voor die verzendwijze
    hoeveel heb je nu betaald voor verzenden ? $30 + $2.99 en daar komt dus nog import fees bij als ik het goed begrijp

    inderdaad interessant voor dure aankopen (dus als inklaringskosten hoog zijn)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hoeveel heb je nu betaald voor verzenden ? $30 + $2.99 en daar komt dus nog import fees bij als ik het goed begrijp

    inderdaad interessant voor dure aankopen (dus als inklaringskosten hoog zijn)

    het volgende:

    Shipping & Handling: $32.98
    Import Fees Deposit $23.93
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    de 1e keer (en tot deze bestelling toe de enige keer) dat ik daar wat bestelde kon ik gelijk €30,- inklaringskosten betalen, en waarom 8-16 dagen wachten en inklaringskosten betalen als je het pakket in 2-4 dagen in huis kan hebben met (ongeveer) hetzelfde bedrag als de inklaringskosten (bedrag wat amazon rekent is iets minder)...........
    Klopt, zelf denk ik ook zo en pak ik ook die dure/snelle optie met spul dat ik zsm moet hebben (lees: de dure pakketten).
    Maar goed, zoals ik zei: voor tzelfde geld heb je t na 8 dagen in huis zonder extra kosten.

  13. #63

    Standaard

    Amazon.com heeft deze week Black Friday sale.
    Paar vette koopjes deze week waaronder ook X-Men Wolverine op blu ray voor $9,99
    http://www.blu-ray.com/news/?id=3782

    Is enkel alleen geldig tijdens een soort van Happy Hour. Kan iemand mij vertellen hoelaat 8pm - 12am PST is vandaag op de 23e ??
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  14. #64

    Standaard

    Ze waren bij amazon.com laatst wel heel heel snel! Met de standaard verzend optie van 18 tot 32 dagen.

    4 dec verstuurd 8dec in huis :S wist niet wat ik mee maakte jho. Stond levertijd rond 26 dec :S

    Mij maakt niet uit alleen maar blij mee natuurlijk maar stond wel even te kijken van de vliegens vlugge levering!

  15. #65

    Standaard

    De levertijden die op de site worden vermeld zijn niet betrouwbaar. Ik heb op 16 november een bestelling geplaatst en die zou niet voor kerst geleverd worden, maar ik heb de bestelling al sinds 1 december binnen.

  16. #66

    Standaard

    Edit
    Laatst aangepast door RJI : 01-03-2010 om 14:15
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  17. #67

    Standaard

    Yep. Is de prijs van je product boven 22 euro, dan omzetbelasting betalen over het product én de kosten van verzending.

  18. #68

    Standaard

    Als je het bij Amazon.com rond de 30 € houdt, is de kans op heffing zeer klein, is mijn ervaring...
    Amazon,ca is niet aan te raden, duurt zeker een maand voor je je zending binnen hebt.

  19. #69

    Standaard

    tsja, laatst 3 pakjes...de duurste en goedkoopste fietsen door de douane heen, een pakje van 39 euro leverde me helaas 19,83 euro douanekosten op...

    Belasting kan ik mee leven (19%), maar die inklaringskosten a 12,50 zijn zuur...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #70

    Standaard

    Ben van plan om iets te gaan bestellen by amazon.com
    het bedrag komt uit op 21,72 euro, hier hoef ik (als ik het goed begreep) geen heffing over te betalen?

  21. #71

    Standaard

    Nu ben ik van plan om deze te kopen:


    De prijs bedraagt $74.99. Als ik het goed begrepen heb zijn de verzendingskosten $9.99 ($3.66 + $6.00). Dus in totaal $84.98 = €59.36.

    Na dit de duanekosten: 20% van €59.36 = €11.872.

    Het totaal komt dan op €71,232.

    Klopt mijn berekening ? En heb je in België ook die duanekosten ?


  22. #72

    Standaard

    Voor zover ik weet gaat de douane toch niet over de verzendkosten heen?
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  23. #73

    Standaard

    helaas wel. Je betaalt ook BTW over de verzendkosten

    Vergeet de dure inklaringskosten a €12,50 niet
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raznov Bekijk bericht
    Voor zover ik weet gaat de douane toch niet over de verzendkosten heen?
    Wel als de kosten van de producten boven de 22 euro is. In Nederland in elk geval, weet niet hoe het in België zit...


  25. #75

    Standaard

    Gone with the Wind binnengekregen van amazon.com. Deze is verstuurd via UPS terwijl ik daar niet om gevraagd had. Moest daarom behalve BTW ook nog inklaringskosten van 10 euro betalen! Voor een pakketje met waarde van iets meer dan 30 euro ben ik nu dus ruim 46 euro kwijt!

    BTW betalen ok maar die inklaringskosten die UPS berekent zijn gewoon Scheringa achtige praktijken!
    Ik heb amazon verzocht geen pakketjes meer te versturen via UPS. Heb UPS gebeld maar daar vinden ze het doodnormaal zulke bedragen in rekening te brengen, dus wees gewaarschuwd!

    Een paar weken eerder heb ik alleen BTW hoeven betalen over een zending die door de TNT was bezorgd, dus ik heb liever dat amazon die weg kiest.
    Laatst aangepast door Edwin V : 22-12-2009 om 16:11
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •