Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 948 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #826

    Standaard

    Zou er nog mensen waarbij het lang duurt voor amazon.com hun bestellingen dispatched met de goedkoopste bezorgoptie? Is nu al 7 dagen en er gebeurt niks... Product is in voorraard.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #827

    Standaard

    Duurde 7 dagen voordat mijn Starship Troopers UHD werd verzonden.

  3. #828

    Standaard

    Heb starship troopers vorig weekend al gekeken en morgen kijk ik transformers The last knight uhd.
    wonder boven wonder heb ik alles met 8 dagen binnen!
    tot nu toe gaat het hier zeer goed met bestellingen van amazone.com.

  4. #829

    Standaard

    Iemand een idee waarom amazon geen disney 4k bluray verkopen? Pirates of the carribean is niet te krijgen, bluray wel. Guardians of the galaxy uit amazon uk gehaald, van Marvel maar is in principe hetzelfde bedrijf. Ik probeer een poging te doen om het te kopen, maar als het mij moeilijk wordt gemaakt dan zie ik het wel over een jaar op netflix.

  5. #830

    Standaard

    Vandaag een pakje ontvangen via DPD. Alles was in orde, alleen was het pakje wel ergens onderweg opengemaakt (douane?) en niet meer afgesloten. Had voor de verzendwijze gekozen waarbij de douanekosten van tevoren door Amazon worden geïnd.

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Iemand een idee waarom amazon geen disney 4k bluray verkopen? Pirates of the carribean is niet te krijgen, bluray wel. Guardians of the galaxy uit amazon uk gehaald, van Marvel maar is in principe hetzelfde bedrijf. Ik probeer een poging te doen om het te kopen, maar als het mij moeilijk wordt gemaakt dan zie ik het wel over een jaar op netflix.
    Blijkbaar één of andere ruzie tussen de bedrijven. Amazon.com maakt daarmee dat mensen geen Disney-films kunnen voorbestellen om druk te zetten op het bedrijf. De reden is het raden naar. De een denkt dat amazon betere contractvoorwaarden wil en de ander denkt dan aan dat Disney vindt dat Amazon te goedkoop hun films verkoopt. Komt vast wel terug in orde want ik wil Cars 3 bestellen daar aangezien deze hier weer niet zal uitkomen in UHD.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #832
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoe verpakt Amazon.com hun bestellingen? Als ik bijvoorbeeld 1 of 2 keepcases wil bestellen? In een bubbelenveloppe of iets van karton?

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe verpakt Amazon.com hun bestellingen? Als ik bijvoorbeeld 1 of 2 keepcases wil bestellen? In een bubbelenveloppe of iets van karton?
    Laatste bestelling (2 weken geleden)kwam binnen in een bubbeltjesenvelop.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #834
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Allemaal heel aangekomen, en hoe lang duurde het voordat je je bestelling had?

  10. #835

    Standaard

    Bij mij ook altijd (hele stevige) bubbeltjesenvelop. Mijn ervaring is dat het tussen de 1 tot 6 weken kan duren, dus je moet wel geduld hebben.

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn ervaring is dat het tussen de 1 tot 6 weken kan duren,

    Hier duurt het nooit langer dan 2 weken (betreft wel boeken maar dat zou niks mogen uitmaken)

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Hier duurt het nooit langer dan 2 weken (betreft wel boeken maar dat zou niks mogen uitmaken)
    Die ervaring heb ik ook. Met black friday deals kan het zelfs 2 maanden duren...minimaal.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  13. #838

    Standaard

    Ik blijf de wijze van verpakken van Amazon USA in bubble-enveloppen goedkoop en onder de maat vinden, zeker voor de lange reis naar Europa. Amazon UK en Amazon Duitsland doen dat veel beter.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik blijf de wijze van verpakken van Amazon USA in bubble-enveloppen goedkoop en onder de maat vinden, zeker voor de lange reis naar Europa. Amazon UK en Amazon Duitsland doen dat veel beter.
    Beste verpakking die ik ooit heb gehad was van de Japanse Amazon. Een cd, waarbij deze met plastic aan een middenstuk van karton was bevestigd en daar omheen een stevige kartonnen envelop. Kans op beschadiging was echt zo goed als nihil.

  15. #840

    Standaard

    Voor wie deze topserie nog niet in huis moest hebben, is het nu het moment. 9,99 $!


    https://www.amazon.com/Westworld-Sea...=ATVPDKIKX0DER
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #841

    Standaard

    Sinds lange tijd weer wat bij .com besteld (doe meestal UK of DE).
    Zondag besteld. Kon kiezen uit 2 verzendmethodes; het verschil was $ 3. Voor deze optie gekozen.
    Maandag werd het vanuit de VS verzonden en gisteren (woensdag) was het binnen.

    In mijn ervaring was het zo dat alleen de dure koerierszendingen zo snel waren. Wat een vooruitgang vergeleken met jaren geleden.

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Sinds lange tijd weer wat bij .com besteld (doe meestal UK of DE).
    Zondag besteld. Kon kiezen uit 2 verzendmethodes; het verschil was $ 3. Voor deze optie gekozen.
    Maandag werd het vanuit de VS verzonden en gisteren (woensdag) was het binnen.

    In mijn ervaring was het zo dat alleen de dure koerierszendingen zo snel waren. Wat een vooruitgang vergeleken met jaren geleden.
    Hoe heet die verzendmethode dan? Want de ook al niet goedkope "standaardverzending" doet er meestal twee tot vier weken over...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe heet die verzendmethode dan? Want de ook al niet goedkope "standaardverzending" doet er meestal twee tot vier weken over...
    Expedited Shipping en Priority Shipping.
    Die laatste was $ 3 duurder.

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Expedited Shipping en Priority Shipping.
    Die laatste was $ 3 duurder.
    Standard shipping is ook nog steeds een optie:

    https://www.amazon.com/gp/help/custo...deId=202075890
    https://www.amazon.com/gp/help/custo...deId=202075910

  20. #845

  21. #846

    Standaard

    Ik kan bij Amazon.com voorlopig geen enkele Blu-ray, DVD of CD meer bestellen. Levering naar ons land is tijdelijk gestaakt.

  22. #847

    Standaard

    Ja, Frank, het is te bizar voor woorden. Via pakketjes kan Corona namelijk NOOIT worden verspreid.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, Frank, het is te bizar voor woorden. Via pakketjes kan Corona namelijk NOOIT worden verspreid.
    Daar heeft het volgens mij dan ook helemaal niks mee te maken.

    Meer met de enorme toename van bestellingen, de vrij miserabele (werk)omstandigheden in de Amerikaanse warehouses en dat ze voorlopig alleen nog 'essentiële produkten' leveren. Daar worden films en muziek in ieder geval niet toe berekend.

    Dan kun je een paar maanden geen filmpje of cd bestellen, nou nou poe poe wat erg.

  24. #849

    Standaard

    Als je aan huis 'gekluisterd' bent kunnen films en muziek juist wél essentiële producten zijn of worden, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als je aan huis 'gekluisterd' bent kunnen films en muziek juist wél essentiële producten zijn of worden, lijkt me.
    Het gaat uiteraard om essentiële producten voor de zorg en toeleveranciers die in de keten staan voor de bestrijding tegen Corona, en daar hoort uiteraard vrijetijdsbesteding niet bij. Ook al ben je gedwongen thuis te blijven, dan ben je niet verplicht om TV/film te kijken zodat men aan die vraag moet voldoen. Dat lijkt me nogal logisch...

Pagina 34 van 38 EersteEerste ... 24303132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •