Pagina 37 van 39 EersteEerste ... 2733343536373839 LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #901

    Standaard

    Ik begin zo langzamerhand een wat negatief beeld te krijgen over de diensten van DHL. Hiervoor kaarte ik al de situatie aan van een bestelling waarbij men bij (gemiste) aflevering verzuimde een briefje in de bus te doen en het pakket vervolgens teruggestuurd werd naar de VS. Bij het opnieuw bestellen van die bestelling liep ik tegen de volgende zaken aan:

    - een via de app ingestelde laat aflevermoment werd genegeerd waardoor men weer voor de vaste deur kwam te staan en het pakket opnieuw naar een ophaalpunt werd doorgestuurd.
    - bij het ophalen bleek vervolgens de afsluitkant van de verpakking volledig open te zijn. Je kon de inhoud van het pakket gewoon zien zitten.

    Of dat laatste nu echt veroorzaakt is door DHL weet ik niet maar als je zoiets ziet dan zorg je er toch voor dat de verpakking weer gesloten wordt zou ik zeggen. Bij een controle ter plekke bleek de inhoud gelukkig wel compleet te zijn. Maar mijn beeld van DHL wordt er niet positiever op.

  2. #902

    Standaard

    Amazon US heeft oa op een selectie van dvd's en (4K) blu-rays een 3-voor-de-prijs-van-2 actie.

    edit:
    het valt mij op dat lang niet alle films in deze actie onder deze link zijn terug te vinden, dus je doet er beter aan om lukraak titels aan te klikken om te zien of ze onder deze actie vallen. Ook heb ik bepaalde titels en boxsets in de actie zien verdwijnen, terugkomen, verdwijnen en weer terugkomen Kennelijk verandert het per moment
    Laatst aangepast door BigLebowski : 15-06-2022 om 20:38
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #903

    Standaard

    Dollar en euro zijn in wisselkoers nu bijna gelijk (pariteit), slecht nieuws voor de importerende medemens.

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dollar en euro zijn in wisselkoers nu bijna gelijk (pariteit), slecht nieuws voor de importerende medemens.
    Dat is inderdaad geen goede zaak als je per se uit de VS wil importeren. Het zijn met name de verzend- en afhandelingskosten (vooruitbetaalde douanekosten) die het tegenwoordig zo duur maken. Je bent dan al gauw in euro's het dubbele kwijt als je bijv. een Blu-ray van $ 17.99 bestelt. Jammer. Maar voor veel titels kun je ook gewoon bij andere webshops terecht, tenzij je specifieke verzamelitems zoekt die alleen in de VS zijn uitgebracht. Mijn import vanuit de VS is de laatste jaren overigens sterk teruggelopen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #905

    Standaard

    Voor mij geldt dat laatste ook.

  6. #906

    Standaard

    Vandaag een bestelling van Amazon.com, bestaande uit 6 Blu-ray's, binnen gekregen. Ik dacht dat ze daarom wel in een doos verzonden zouden worden, maar ze zaten in een zak zonder bescherming. Gelukkig geen loszittende discs of beschadigingen aan de keepcases. Alleen de enige Blu-ray met een slipcase was wat beschadigd aan de randen van de slipcase. Bij een volgende bestelling hier maar rekening mee houden.

  7. #907

    Standaard

    Bij Amazon zelf besteld, of een andere verkoper?

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij Amazon zelf besteld, of een andere verkoper?
    Bij Amazon zelf.

  9. #909

    Standaard

    heb ik ook al gehad bij amazon.com zelf, een plastieken zak. Gelukkig nooit iets beschadigd aangekregen.

  10. #910

    Standaard

    Ik moet denk ik hout vasthouden. Ik heb nog nooit een bestelling van Amazon in een plastic zak aangekregen, en ik bestel veel bij Amazon. Te veel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik moet denk ik hout vasthouden. Ik heb nog nooit een bestelling van Amazon in een plastic zak aangekregen, en ik bestel veel bij Amazon. Te veel.
    Het is bij mij enkel bij de .com variant, de andere .co.uk , com.be, ... nog nooit gehad.

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Het is bij mij enkel bij de .com variant, de andere .co.uk , com.be, ... nog nooit gehad.
    Precies. De Amerikaanse Amazon verstuurt Blu-rays, DVD's etc. meestal in plastic-achtige bubbel-enveloppen. Hoe ze dat met boeken doen, weet ik niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #913

    Standaard

    was er al bang voor en nu inderdaad gebeurt: bestelling die niet door de brievenbus kon en geleverd door Amazon.com zelf is terug gestuurd omdat ik overdag niet thuis was (wek, werk..), geen 2e poging, geen ophaallocatie, geen briefje, zag het toevallig via de amazon app

    ook hier trouwens grote ergernis met die blauw witte enveloppen, meestal gebruikt voor 1 item en enveloppe is veel te groot dus veel bewegingsruimte voor item tijdens het vervoer,

    Je betaalt behoorlijk hoge verzendkosten, dan mag je verwachten dat items beter verpakt worden...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #914

    Standaard

    Gebruikt Amazon US tegenwoordig ook de eigen bezorgdienst? Die is inderdaad echt waardeloos. Geen Track & Trace info, geen nauwkeurige indicatie van de bezorgtijd, geen pickup-locaties, geen contactgegevens voor klachten. Nee, dan liever PostNL, DHL, GLS of hoe die grote vervoerders ook allemaal heten, hoewel daar ook wel eens iets mis gaat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gebruikt Amazon US tegenwoordig ook de eigen bezorgdienst? Die is inderdaad echt waardeloos. Geen Track & Trace info, geen nauwkeurige indicatie van de bezorgtijd, geen pickup-locaties, geen contactgegevens voor klachten. Nee, dan liever PostNL, DHL, GLS of hoe die grote vervoerders ook allemaal heten, hoewel daar ook wel eens iets mis gaat.
    Vorige week en vorige maand nog wat van Amazon USA ontvangen; werd beide keren via UPS bezorgd.
    Dus het is niet iets standaards.

  16. #916

    Standaard

    Hier nu een bijzondere ervaring met Amazon.co.jp tot nu toe. Vorige week woensdag twee 4K's besteld (ja, ik ben toch overstag gegaan voor de laatste 2 Movienex edities van Wakanda Forever en Ant Man) en die zijn nog steeds niet verzonden. Zaterdag werd pas mn CC belast en tot op heden dus nog steeds niet verzonden. Eerlijk gezegd ben ik wel anders gewend van de Japanse Amazon. Hopelijk blijft de verzending snel gaan, maar het proces ervoor vind ik nu wel wat traag.

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hier nu een bijzondere ervaring met Amazon.co.jp tot nu toe. Vorige week woensdag twee 4K's besteld (ja, ik ben toch overstag gegaan voor de laatste 2 Movienex edities van Wakanda Forever en Ant Man) en die zijn nog steeds niet verzonden. Zaterdag werd pas mn CC belast en tot op heden dus nog steeds niet verzonden. Eerlijk gezegd ben ik wel anders gewend van de Japanse Amazon. Hopelijk blijft de verzending snel gaan, maar het proces ervoor vind ik nu wel wat traag.
    Het valt me op dat bestelling bij amazon.co.uk als amazon.de trager zijn qua verzenden met stock-items. Ik vermoed dat het te maken heeft met vele bestellingen prime-days en dat prime-members vermoedelijk voorrang krijgen. Want bij amazon.com.be ben ik prime-lid, en daar lopen de leveringen wel vlot.

    Trouwens 1 bestelling van amazon.co.uk was 1 dag te laat, kreeg netjes de postkosten terug als tegoed zonder dat ik daarover had geklaagd.

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Trouwens 1 bestelling van amazon.co.uk was 1 dag te laat, kreeg netjes de postkosten terug als tegoed zonder dat ik daarover had geklaagd.
    Dat is wel heel bijzonder, want Amazon is niet verantwoordelijk voor het verzendproces, dat is de 'carrier', bijv. DHL. Het zou mij persoonlijk echt niets uitmaken als ik een pakje een dag later krijg. Het is immers geen eerste levensbehoefte, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #919

    Standaard

    Voor het eerst een bestelling bij amazon uk die met UPS bezorgd werd, wel vreemd. Voorheen altijd post.nl of DHL.

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wel heel bijzonder, want Amazon is niet verantwoordelijk voor het verzendproces, dat is de 'carrier', bijv. DHL. Het zou mij persoonlijk echt niets uitmaken als ik een pakje een dag later krijg. Het is immers geen eerste levensbehoefte, toch?
    het was Amazon zelf die de transport deed

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    het was Amazon zelf die de transport deed
    Dat Amazon UK in jouw geval de eigen bezorgdienst heeft gebruikt is volgens mij een primeur. En niet één om echt blij van te worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #922

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met het verzenden van steelbooks bij amazon.com? Of ze die bijvoorbeeld beter verpakken? Wil er 1 bestellen.
    Laatst aangepast door rogue : 31-08-2023 om 07:21

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het verzenden van steelbooks bij amazon.com? Of ze die bijvoorbeeld beter verpakken? Wil er 1 bestellen.
    bij mijn bestellingen van kwetsbare titels (steelbook, digibook) is de standaard verpakking (bubbeltjes enveloppe) gebruikt... gelukkig nog steeds zonder echte beschadiging (1x minuscuul deukje).
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bij mijn bestellingen van kwetsbare titels (steelbook, digibook) is de standaard verpakking (bubbeltjes enveloppe) gebruikt... gelukkig nog steeds zonder echte beschadiging (1x minuscuul deukje).
    Mmm, dat klinkt toch niet echt positief... Misschien scheelt het als ik wat meer bestel, dat het dan in een grotere doos zit.

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat klinkt toch niet echt positief... Misschien scheelt het als ik wat meer bestel, dat het dan in een grotere doos zit.
    Dat is sowieso aan te bevelen bij Amazon US gezien de hoge verzendkosten die ze tegenwoordig rekenen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 37 van 39 EersteEerste ... 2733343536373839 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •