Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #126

    Standaard

    Nou, mijn eerste bestelling bij Amazon.com gedaan. Ben benieuwd hoe het aan gaat komen.

    Ik merk zojuist trouwens dat ik twee accounts heb bij Amazon.co.uk. Weet iemand een manier om deze bij elkaar te voegen?
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #127

    Standaard

    Hoe groot is de kans dat ik douanekosten krijg als ik Mad Men Season 1-3 bestel (32 euro)?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe groot is de kans dat ik douanekosten krijg als ik Mad Men Season 1-3 bestel (32 euro)?
    De prijs waar je van uit moet gaan is $30 en dat is sinds een paar dagen net iets meer dan 22 euro.
    De kans met amazon.com is iig erg groot afgaande op de berichten die iedereen plaatst en ook afgaande op mijn eerste bestelling bij hen.
    Ik denk dat je er dan iets van 17 euro bij op moet tellen, wat volgens mij nog steeds spotgoedkoop is voor deze serie.
    Houdt je daar dus rekening mee, dan kan het zelfs nog meevallen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #129

    Standaard

    Mwah, dan kun je denk ik beter seizoen 1+2 in Engeland halen voor iets meer dan 20 euro en even wachten met de aanschaf van seizoen 3.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Mwah, dan kun je denk ik beter seizoen 1+2 in Engeland halen voor iets meer dan 20 euro en even wachten met de aanschaf van seizoen 3.
    Ik wist niet dat 1 & 2 in de UK zo goedkoop zijn, ik houd me verder namelijk niet bezig met deze serie.
    Dan wordt het rekenen wat het goedkoopst is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard

    Bas heeft wel gelijk, het risico op douanekosten vind ik te groot, dus ik kijk over een tijdje wel

  7. #132

    Standaard

    Ik krijg al meer dan een jaar geen douaneheffingen meer bij bestellingen bij Amazon.com bij bedragen tot 40-45 $ incl. verzendkosten, maar het blijft een gok....
    De euro is wel weer aardig gezakt inmiddels!

  8. #133

    Standaard

    vraagje over black friday items die je besteld: ik zie dat de korting pas op het einde verrekend wordt, wat voor bedrag wordt er op de verpakking gezet, die met korting of zonder ?

    ik kan me herrineren dat bij hun 2 halen 1 betalen actie ze wel het volledige bedrag op de verpakking hadden gezet met als gevolg extra kosten; heb toen btw wel terug kunnen krijgen maar de inklaringskosten krijg je niet terug....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #134

    Standaard

    Kreeg net complete series van lost binnen, maar op de pakket staat gewoon het totaal bedrag van $199 dollar en dus niet het black friday bedrag.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kreeg net complete series van lost binnen, maar op de pakket staat gewoon het totaal bedrag van $199 dollar en dus niet het black friday bedrag.
    CRAP ! heb zelf een bestelling van $48 gedaan, afwachten maar..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #136

    Standaard

    Ik heb geprobeerd om 2 seizoenen van Hercules the legendary's journeys regio 1 te bestellen, maar die kon niet naar mijn adres gestuurd worden, stond niet bij waarom. Als ik de box met alle seizoenen wil bestellen kan het wel naar mijn adres gestuurd worden, maar is de prijs wel erg onduidelijk. Dollar is minder waard dan 1 euro maar toch was de prijs ineens hoger toen hij naar euro werd omgerekend, en dat gebeurde pas aan het eind. Maar via amazon.uk staan andere versies wel met regio 2 maar met een vreemde taal op de verpakking. Ik wil ook eigenlijk liever de regio 2 versies zodat ik later ze ook nog eens kan terug kijken, maar ik wil geen vreemde taal op de verpakking.

  12. #137

    Standaard

    25 November Mad Men S3 besteld, en vandaag binnen gekregen. Erg snel, tegen de verwachting in!

  13. #138

    Standaard

    Misschien een leuke tip:

    Als je al een paar keer wat besteld hebt krijg je bij Today's Deals persoonlijke aanbiedingen die weer wat lager liggen dan de standaard prijzen. Helaas bieden ze daar nooit titels aan die je op je wish list hebt staan, maar wel die met je bestel historie te maken hebben of die je al eens in je winkelwagentje hebt gehad.

    Dus die titels van de wishlist afhalen en elke dag Today's Deals checken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #139

    Standaard

    Hoeveel lager hebben we het dan over?

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoeveel lager hebben we het dan over?
    Vanaf $1,50 volgens mij, niet schokkend, maar mooi meegenomen.
    Vandaag had ik $3,50 op America Lost and Found: The BBS Story BD, die is natuurlijk wel wat duurder in de aanschaf
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #141

    Standaard

    Ik wil komende week wat dingen bestellen bij Amazon.com. Prijs blijft onder de 22 euro dus douanekosten zal ik niet krijgen. Ik heb echter geen zin om 4 weken te wachten. Weet iemand dus hoe lang het gemiddeld duurt voor je je bestelling binnen hebt bij de goedkoopste optie?

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk 4 weken
    lolbroek, het is geen Barnes & Noble of deepdiscount....

    Rond de 2 weken dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    lolbroek, het is geen Barnes & Noble of deepdiscount....

    Rond de 2 weken dus.
    Mijn laatste bestelling bij amazon.com deed er ook ruim 4 weken over voordat hij aankwam. Verschilt dus nogal

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Mijn laatste bestelling bij amazon.com deed er ook ruim 4 weken over voordat hij aankwam. Verschilt dus nogal
    Heb ik nog nooit gehad bij amazon.com en de vraag ging over het gemiddelde
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #146

    Standaard

    kreeg net een bestelling binnen. Heeft er 8 dagen overgedaan. Prima service lijkt mij.

    Vorige bestelling duurde helaas wel 5 week, maar die kwam via de pakketpost.

  22. #147

    Standaard

    Ik zie geen Amazon DE , daarom maar hier geplaatst.
    Krijg net een bericht van Amazon DE dat een zending van 7 december als onbestelbaar retour ontvangen is. Bedrag is al teruggestort en gelukkig kon artikel nog voor dezelfde prijs worden aangeschaft.
    Fijn die post-stakingen!

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wel als de kosten van de producten boven de 22 euro is. In Nederland in elk geval, weet niet hoe het in België zit...
    Iemand ervaring hiermee met de Belgische douane?

    Zou een bestelling willen plaatsen waarvan de waarde van de blu-ray's net geen 22 euro is, maar met verzending erbij kom je wel rond de 30 euro uit.

    Vermits de produkten onder de 22 euro zitten, zou ik dus in principe geen enkel probleem mogen hebben met de douane?

  24. #149

    Standaard

    Nou, een pakje van eind november kwam een dag voor kerst aan. Bijna 4 weken onderweg geweest dus.

    Blijkt er ook nog een scheur in de plastic slipcover te zitten. Zucht. Terugsturen kan, maar moet binnen 30 dagen bij hen retour zijn, anders mag ik dubbel betalen voor de dvd. Plus dat ik dan nog eens aan de TNT aan de deur mag betalen. En het terugsturen kost ook nog eens geld. Lijkt mij dat dat allemaal beter zou moeten kunnen...
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #150

    Standaard

    Stuur ze een e-mail en leg het probleem uit. Wellicht willen ze wel een nieuwe sturen, zonder dat je de oude hoeft terug te sturen. Dat hebben ze bij mij ook eens gedaan.

Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •