Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Aladdin (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die gewoon nergens positief over kunnen zijn en altijd wat te klagen hebben.
    Terechte opmerking! Deze release is gewoon heel erg goed. Hierover klagen is net zoiets als over een rode Ferrari F50 klagen dat hij zo rood is!

  2. #27
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Pff...

    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die gewoon nergens positief over kunnen zijn en altijd wat te klagen hebben.

    Zijn we hier nu echt aan het huilen over het ontbreken van een slipcase? Dit is een prachtige release met uitstekend beeld en geluid en leuke extra's. Bovendien is de DVD, zoals hierboven al aangegeven, tegen een zeer scherpe prijs te koop.

    Geef mij maar deze R2 NL versie zonder slipcase, maar mét 96 beeldlijnen meer dan de R1 NTSC versie!


    Zo denk ik er ook over. (al heb ik zelf wel de R1 vanwege de giftset)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die gewoon nergens positief over kunnen zijn en altijd wat te klagen hebben.
    Terechte opmerking! Deze release is gewoon heel erg goed. Hierover klagen is net zoiets als over een rode Ferrari F50 klagen dat hij zo rood is!
    Ik nooit gezegd dat deze release niet goed was. Ik heb gewoon de opmerking gemaakt dat ik vind dat deze DVD net niet een DVD.nl Topper is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    De film is een Topper de release is juist net geen TOPPER
    :wink:

  4. #29

    Standaard

    Geweldige film! zelf heb ik de R1 giftset aangeschaft, omdat ik d8 dat op R2 alleen maar n 1disc versie zou uitkomen. dat is dan tot nu toe ook nog steeds de enigste versie die ik hier in de winkels heb zien liggen
    maar ok, superfilm natuurlijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Hele coole film, maar omdat ik The Lion King DVD ook niet supervaak bekeken heb, vind ik het ook niet zo nodig om deze te kopen. Of in iig nu niet voor de prijs van nu, als ie ooit nog es wat goedkoper wordt is ie wel het overwegen waard. Voorlopig hou ik het nog bij de Nederlandse video uit mn jeugdcollectie videobanden. Maar toch een hele leuke film!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #31
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Geweldige film! zelf heb ik de R1 giftset aangeschaft, omdat ik d8 dat op R2 alleen maar n 1disc versie zou uitkomen. dat is dan tot nu toe ook nog steeds de enigste versie die ik hier in de winkels heb zien liggen
    maar ok, superfilm natuurlijk
    speciale winkels daar in jouw streek ... want hier ligt overal mooi de 2-disc versie ...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Er is dus helemaal geen nieuwe cut .... :wink:
    Want daar spreek je enkel van als het wél in de film verwerkt zit ...
    OK, ik heb het niet helemaal goed verwoordt dan :wink:
    Maar dan nog kun je je afvragen of een extra scene veel toevoegd. Ik vond de extra scene bij de Lion King en Beauty and the Beast echt niet bijzonder. Lijkt meer een marketingtruc .

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop

    speciale winkels daar in jouw streek ... want hier ligt overal mooi de 2-disc versie ...
    waar is bij jou "hier"??
    in de MM Heerlen, FRS en Van Leest lagen vorige week idd alleen maar de 1 discs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop

    speciale winkels daar in jouw streek ... want hier ligt overal mooi de 2-disc versie ...
    waar is bij jou "hier"??
    in de MM Heerlen, FRS en Van Leest lagen vorige week idd alleen maar de 1 discs
    Bij mijn weten is er alleen maar een 2-disc uitgegeven!! Welke 1-disc je dan hebt gezien is mij een volkomen raadsel!
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #35

    Standaard

    Klopt, een 1-disc bestaat niet eens...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Bij mijn weten is er alleen maar een 2-disc uitgegeven!! Welke 1-disc je dan hebt gezien is mij een volkomen raadsel!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Klopt, een 1-disc bestaat niet eens...
    dan heb ik t verkeerd gezien. ging er zeker vanuit dat de 2disc in n slipcase werd uitgebracht, net als in de VS.

    foutje, bedankt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard 4-disc

    Ik heb de versie met 4 schijfjes gekocht, dus met de extra films. eigenlijk wel wat om nostalgische redenen. Mijn zoon is nu 15 en zo'n 10 jaar geleden heeft hij alle drie de films dol gedraaid. Deze versie is wel heel mooi "verpakt" met een openklappende DVD-houder. Net een extra versie van de extended editions van Lord ot Rings :wink:

  13. #38

    Standaard

    Jezus wat maken mensen zich druk over geluid ik bedoel het is toch helder en verstaanbaar wat boeit het verder. Het gaat uiteindelijk toch om de film en die is TOP!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadow
    Misschien ben ik de enige die zich hier aan stoort, maar ik vind het ondertussen irritant worden dat er steeds iemand begint te huilen als ze het over Howard Ashman hebben. Ik bedoel dit is nu al geloof ik de 3e DVD waar dat wordt gedaan en ook al is het misschien een fijne collega geweest, het is 13 jaar geleden ondertussen. En ook dan hadden ze het er nog uit kunnen knippen.
    Leer maar eens wat respect hebben jij! Ik snap erg goed dat mensen die jarenlang met em samen hebben gewerkt hier emotioneel van worden.

    Btw, ik kots op iedereen die nu nog, na het horen van deze mega-goede DEHT-track nóg zitten te zeiken over een afwezige DTS-track... damn zeg...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadow
    Misschien ben ik de enige die zich hier aan stoort, maar ik vind het ondertussen irritant worden dat er steeds iemand begint te huilen als ze het over Howard Ashman hebben. Ik bedoel dit is nu al geloof ik de 3e DVD waar dat wordt gedaan en ook al is het misschien een fijne collega geweest, het is 13 jaar geleden ondertussen. En ook dan hadden ze het er nog uit kunnen knippen.
    Leer maar eens wat respect hebben jij! Ik snap erg goed dat mensen die jarenlang met em samen hebben gewerkt hier emotioneel van worden.

    Btw, ik kots op iedereen die nu nog, na het horen van deze mega-goede DEHT-track nóg zitten te zeiken over een afwezige DTS-track... damn zeg...
    EEn beetje respect leren kan voor jou ook geen kwaad lijkt mij zo....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #41

    Standaard

    en toch werd het nog gezellig.... dimmen!

  17. #42

    Standaard Re: 4-disc

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Ik heb de versie met 4 schijfjes gekocht, dus met de extra films. eigenlijk wel wat om nostalgische redenen. Mijn zoon is nu 15 en zo'n 10 jaar geleden heeft hij alle drie de films dol gedraaid. Deze versie is wel heel mooi "verpakt" met een openklappende DVD-houder. Net een extra versie van de extended editions van Lord ot Rings :wink:
    Deze heb ik vandaag ook gekocht en ga zometeen Aladdin en de dievenkoning maar eens kijken...die heb ik nog niet gezien! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #43

    Standaard

    Mooie DVD release hoor...
    Maar het blijven rare jongens die Buena Vistianen... een Portugese track... Iemand die dat kan uitleggen?

  19. #44

    Standaard

    Ik heb vorige week de trilogie aangeschaft, echt een topper :wink: Deze film is één van mijn favorieten samen met The Lion King en Hercules (wanneer komt hier een mooie release van??)
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Pff...

    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die gewoon nergens positief over kunnen zijn en altijd wat te klagen hebben.

    Zijn we hier nu echt aan het huilen over het ontbreken van een slipcase?
    Het blijft vreemd dat de Milestone reeks van Disney elk jaar een andere uitgave krijgt. Het begon met de digipack van Belle, toen kwam The Lion King in Slipcase en nu Aladdin in "gewoon" een amaray. Ik ben uiteraard blij met deze top dvd alleen als (disney)verzamelaar zou het leuk zijn om een rij van dezelfde verpakkingen in de kast te hebben.


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Pff...

    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die gewoon nergens positief over kunnen zijn en altijd wat te klagen hebben.

    Zijn we hier nu echt aan het huilen over het ontbreken van een slipcase?
    Het blijft vreemd dat de Milestone reeks van Disney elk jaar een andere uitgave krijgt. Het begon met de digipack van Belle, toen kwam The Lion King in Slipcase en nu Aladdin in "gewoon" een amaray. Ik ben uiteraard blij met deze top dvd alleen als (disney)verzamelaar zou het leuk zijn om een rij van dezelfde verpakkingen in de kast te hebben.
    Je vergeet nog Sneeuwwitje die ook in gewoon amaray zat. En de een disk versie van Belle was ook amaray.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Om on-topic te blijven: ik vind het ontbreken van een DTS-track in de R2 's een manco, dat krijgt bij mij nooit de kwalificatie TOPPER!!!
    Ik heb geen dure hardware gekocht voor R2 baggerversies.
    Ik vind het wat erg kort door de bocht om dit gelijk te bestempelen als een baggerversie. De DEHT DD track van deze DVD is meer dan prima; daar hoeft niemand zich mee bekocht te voelen.

    Daarnaast is -imho- een beetje ordinair om zo met je *** te gaan staan zwaaien als het gaat om hardware. Een oude usenet uitdrukking zegt: "Never start a precedence war. There is always someone who outranks you".

    Rob
    Bovendien heeft de R1 versie ook geen DTS ook bij The Lion King niet....(de R2 wel dus)


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Om on-topic te blijven: ik vind het ontbreken van een DTS-track in de R2 's een manco, dat krijgt bij mij nooit de kwalificatie TOPPER!!!
    Ik heb geen dure hardware gekocht voor R2 baggerversies.
    Henk, ik zou het waarderen als je niet dit soort generaliserende en denigrerende opmerkingen maakt.

    T.a.v. Aladdin: de DD5.1 DEHT track klinkt prima en zal niet onderdoen voor een half-bitrate DTS track.
    Henk is duidelijk met wat die bedoeld, maar het is wel wat kort door de bocht geschreven inderdaad
    Persoonlijk heb ik liever een DD DEHT dan een standaard DTS track hoor
    Het ontbreken van DTS is voor mij niet voldoende om een film niet aan te schaffen. De film zelf moet ik trouwens ook nog steeds kopen Zal hem wel lekker bij dvdsoon.com halen. Mooie verpakking. Past prachtig bij The LionKing

  24. #49

    Standaard

    Prachtige release. Wel heel opvallend is het ontbreken van Robin Williams in de lange 'making of...' documentaire. Zijn bijdrage wordt systematisch genegeerd tijdens het zaalgesprek. Ik had graag zijn verhaal nog gehoord. Maar zoals Leonard Maltin al aangeeft tijdens de sessie komt er over een jaar of 10 vast weer een ultieme release met nog veel meer interviews en achtergrondinformatie.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick
    Prachtige release. Wel heel opvallend is het ontbreken van Robin Williams in de lange 'making of...' documentaire.
    Bron: IMDB
    "Robin Williams provided the voice for the Genie, at union scale rate (the lowest legal pay rate a studio can give an actor), on the provisos that his voice was not used for merchandising (i.e. toys and such) and that the Genie character not take up more than 25% of the space of a poster, ad, billboard, or trailer. When these wishes were not granted, he withdrew his support for Disney and the film. As a result, his name was not included in "The Art of Aladdin" book (it makes constant references to "the voice of the Genie"), and he was not available for the direct-to-video sequel Return of Jafar, The (1994) (V) or the "Aladdin" (1993/I) TV show ( Dan Castellaneta filled in as the voice of the Genie for these productions). In an attempt to get back on good terms with Robin Williams, Walt Disney Co. CEO Michael Eisner apologized to Williams with a peace offering of an original Picasso painting. Still angered and betrayed by Disney, Williams would not accept the gift. It was not until Jeffrey Katzenberg was fired and a new producer hired did Williams return to Disney. Through this new producer, a public apology was given (by the producer). Promises were made to right wrongs, and Williams was so touched that he came back as the Genie for the second DTV sequel (_Aladdin and the King of Thieves (1996)_ ). Disney was so thrilled that they threw out the previously completed recording sessions with Dan Castellaneta."

    Kennelijk zat het hele gedoe rond Aladdin Robin Williams nog steeds niet helemaal lekker, en heeft hij Disney zijn medewerking aan nieuwe interviews ontzegt. Dan Castellaneta is overigens de man die Homer Simpson doet en die het naar mijn mening helemaal niet onaardig deed als Genie in de sequel.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •