Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Er is nu ook weer een nieuw R3 versie uit.
    Volgens mij met dezelfde extra's als de R1 SE, maar met een (in mijn ogen) veel betere verpakking.
    Weet iemand hoe de beeld kwaliteit van deze versie is? Kan nergens R2 recensie sites vinden...

    Zie hier:
    http://www.dvdfromkorea.com/
    Hij staat ergens onderaan de site..

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Er is nu ook weer een nieuw R3 versie uit.
    Volgens mij met dezelfde extra's als de R1 SE, maar met een (in mijn ogen) veel betere verpakking.
    Weet iemand hoe de beeld kwaliteit van deze versie is? Kan nergens R2 recensie sites vinden...

    Zie hier:
    http://www.dvdfromkorea.com/
    Hij staat ergens onderaan de site..
    Deze heb ik ook. De transfer van beide cuts zijn goed (Denk dat het dezelfde port is van de R3 KR Bullet hole). Volgens dvdtimes is de transfer van de nieuwe R1 teleurstellend.

    Dus ga gewoon voor de nieuwe Koreaanse dvd: Heeft beide cuts en de extra's van de R1.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Enig idee of deze ook uitkomt als R2/NL, een must have!
    Yep... does anyone know
    Jake La Motta

  4. #79

    Standaard

    vooralsnog niet lijkt me.
    de rechten van deze film liggen bij een andere maatschappij.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #80

    Standaard

    Beste kenners,

    Ik ken de hele film Léon niet, maar ik heb zojuist deze besteld. Is dit de langere versie van de film? Want ik begreep dat er 2 varianten zijn en ik wil eigenlijk wel graag meteen de lange...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Beste kenners,

    Ik ken de hele film Léon niet, maar ik heb zojuist deze besteld. Is dit de langere versie van de film? Want ik begreep dat er 2 varianten zijn en ik wil eigenlijk wel graag meteen de lange...
    Waarom bestel je niet de koreaanse uitgave van Leon - zeer mooie uitgave en heeft alle 2 de versies. Kost (bv) €13.99 incl. verzenden bij www.axelmusic.com

  7. #82

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Beste kenners,

    Ik ken de hele film Léon niet, maar ik heb zojuist deze besteld. Is dit de langere versie van de film? Want ik begreep dat er 2 varianten zijn en ik wil eigenlijk wel graag meteen de lange...
    Dit schijnt één van de langere versies te zijn. Volgens mij waren er meer dan 2 versies. Maar iig kan ik je vertellen dat de standaard versie 106 min (PAL) lang is :wink:

    Schijnt dat in de langere versie de relatie tussen Reno en Portman meer naar pedofilie neigt dan in de standaard versie, waar het er meer op lijkt dat Portman verliefd is op Reno. Hoop echt dat er nog een goeie R2 release van komt...

  9. #84

    Standaard

    Is die R3 beter dan? Voor de R1 betaal ik maar €11,50 of zo.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Beste kenners,

    Ik ken de hele film Léon niet, maar ik heb zojuist deze besteld. Is dit de langere versie van de film? Want ik begreep dat er 2 varianten zijn en ik wil eigenlijk wel graag meteen de lange...


    Kent de hele film Leon niet.

    Maar je hebt wel de goeie ja
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare


    Kent de hele film Leon niet.
    Ach ja... Zo begon Ronald Stiebolt bijna te huilen omdat ik Scarface nog steeds niet gezien heb...

    En zal ik jou eens écht pijn doen? Ik heb Roman Holiday en Spirited Away ook nog steeds niet gekeken!

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare


    Kent de hele film Leon niet.
    Ach ja... Zo begon Ronald Stiebolt bijna te huilen omdat ik Scarface nog steeds niet gezien heb...
    Dan bedoel je de versie uit 1932 neem ik aan

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare


    Kent de hele film Leon niet.
    Ach ja... Zo begon Ronald Stiebolt bijna te huilen omdat ik Scarface nog steeds niet gezien heb...
    Dan bedoel je de versie uit 1932 neem ik aan
    Beide... :wink:

  14. #89

    Standaard

    Er was toch ook nog een franse versie van 136 min? Zoiets toch? ééntje die ECHT ECHT uncut is. De internationale versie van 133 min. was nog iets in gesneden dacht ik.

  15. #90

    Standaard

    Maar ontopic: het maakt dus in feite niet uit of ik die R1 (die ik nu besteld heb) of die R3 neem?

  16. #91

    Standaard

    Als je beide versies wilt, kan je beter R3 nemen. R1 heeft "alleen" de Integral Version.

    Of je moet zeggen, me Koreans is zo goed, ik doe gewoon R3 :wink:

  17. #92

    Standaard

    Inderdaad - De koreaanse heeft beide versies in tegenstelling tot de R1. Ook vind ik de uitgave mooier dan de R1, maar dat is uiteraard persoonlijk.

    Zie ook hier

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare


    Kent de hele film Leon niet.
    Ach ja... Zo begon Ronald Stiebolt bijna te huilen omdat ik Scarface nog steeds niet gezien heb...

    En zal ik jou eens écht pijn doen? Ik heb Roman Holiday en Spirited Away ook nog steeds niet gekeken!
    Doe je alleen jezelf pijn mee hoor
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar ontopic: het maakt dus in feite niet uit of ik die R1 (die ik nu besteld heb) of die R3 neem?
    mijn mening is......
    neem lekker die regio 1.
    én goedkoop én gewoon de lange versie, de enige goeie versie.
    trust me. daarna wil je die ene van 106 min. niet meer zien.
    het feit dat de relatie meer wordt uitgewerkt in de langere versie, zorgt juist voor veel meer diepgang in t verhaal en de karakter ontwikkeling, en neigt daardoor juist helemaal niét meer naar pedofilie.
    jongens.....van dat predikaat kunnen we nu toch wel af hè.
    multi bene.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    en neigt daardoor juist helemaal niét meer naar pedofilie.
    jongens.....van dat predikaat kunnen we nu toch wel af hè.
    multi bene.
    spoiler alert betreffende de extended stukjes
    [spoiler:b8aa4543d2] Inderdaad hij wijst haar af zelfs, zoals ieder gezonde/verstandige/normale vent zou doen. Alleen ik vond het verhaal wel een minder onschuldig karakter aannemen, als je de stukjes ziet waarin leon haar meeneemt op 'stage' [/spoiler:b8aa4543d2]

    Wat betreft mensen die leon niet gezien hebben, sinds ik op deze forum gelezen heb dat er mensen zijn die top gun niet gezien hebben kijk ik nergens meer van op
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong
    sinds ik op deze forum gelezen heb dat er mensen zijn die top gun niet gezien hebben kijk ik nergens meer van op
    Top gun?? Gaat dat over Top wapens ofzo? :wink:
    Ik heb zelf de R2UK versie,als ik een CC had gehad dan had ik waarschijnlijk die versie met beide editities gekocht.

    2e hands is ook welkom :wink:

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong

    sinds ik op deze forum gelezen heb dat er mensen zijn die top gun niet gezien hebben kijk ik nergens meer van op
    *meld zich*
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •