Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 97 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hier worden de drie verschillende DVD-versies van The Fifth Element vergeleken.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Hier worden de drie verschillende DVD-versies van The Fifth Element vergeleken.
    Nou dat is dan in ieder geval helemaal duidelijk: dat wordt de R1 ultimate edition!

  3. #53
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Zo helemaal duidelijk is het voor mij toch niet hoor ... het verschil tussen de 2 transfers lijkt mij eerder iets in de aard zoals het verschil tussen de oude en nieuwe transfer van The Matrix.

    Persoonlijk gaat mijn voorkeur toch uit naar de R2 op dat gebied ...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Hier worden de drie verschillende DVD-versies van The Fifth Element vergeleken.
    Wow, wou net de UK 2disc bestellen, maar na het zien van de belabberde beeldkwaliteit van de R2 ben ik daar snel op teruggekomen.
    Ik wil toch R2, dus dat wordt wachten, voorlopig houd ik het bij men nl uitgave, die btw na een korte kijk ook die slechte beeldkwaliteit blijkt te hebben

  5. #55

    Standaard

    Ik heb de r2 UK ed. maar heb zojuist toch maar besloten om de r1 ultimate ed. aan te schaffen.

    Ik vind de cover van de r2 UK versie trouwens veel mooier dan die van de r1 Ultimate versie.

    Ik weet nog niet wat ik met de r2 UK SE ed. ga doen, mischien hou ik 'm vanwege de mooie cover

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Hier worden de drie verschillende DVD-versies van The Fifth Element vergeleken.
    Wow, wou net de UK 2disc bestellen, maar na het zien van de belabberde beeldkwaliteit van de R2 ben ik daar snel op teruggekomen.
    Ik wil toch R2, dus dat wordt wachten, voorlopig houd ik het bij men nl uitgave, die btw na een korte kijk ook die slechte beeldkwaliteit blijkt te hebben
    Had je dat opgemerkt toen je keek? Of nu specifiek omdat ze het tonen. Anders zie ik zo het probleem niet :wink:

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    r2 UK SE ed. ga doen, mischien hou ik 'm vanwege de mooie cover
    Gewoon houden, al was t alleen maar vanwege de full bitrate DTS track die deze blijkbaar heeft.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    r2 UK SE ed. ga doen, mischien hou ik 'm vanwege de mooie cover
    Gewoon houden, al was t alleen maar vanwege de full bitrate DTS track die deze blijkbaar heeft.
    Sterker nog ik heb de r1 gecanceld, hou het toch maar gewoon bij de r2 UK versie, qua coverdesign en geluid beter.

    Het beeld is ook belangrijk maar zo slecht is het beeld van de r2 UK versie niet.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cocico
    Had je dat opgemerkt toen je keek? Of nu specifiek omdat ze het tonen. Anders zie ik zo het probleem niet :wink:
    Dat VHS zo'n slechte kwaliteit had was me ook nooit echt opgevallen voor de komst van DVD, maar wie gaat nu nog voor VHS als er iets beter is. Same here

    Nog een vgl tss de versies: (Transfer Superbit R1 = transfer 2disc R1)
    http://207.136.67.23/film/dvdcompare/fifthelement.htm
    Kijk hier maar eens Wim S en huiver

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cocico
    Had je dat opgemerkt toen je keek? Of nu specifiek omdat ze het tonen. Anders zie ik zo het probleem niet :wink:
    Dat Video zo'n slechte kwaliteit hat was me ook nooit echt opgevallen voor de komst van DVD, maar wie gaat nu nog voor VHS als er iets beter is. Same here

  11. #61

    Standaard

    Ik heb een vraag ,ik wou dus net op playusa Leon SE bestellen maar nu zie ik dit verhaaltje erbij staan

    "Please Note: Regional Coding Enhancement (RCE): has been added by Warner and Columbia to certain Region 1 DVD’s. RCE will prevent the DVD from playing on some “Multi-Region” DVD players. If you are in any doubt that your player may not be able to play RCE DVD’s, we recommend that you do not order this title, as we are unable to accept returned RCE DVD’s."

    Houd dit nou ook in dat ik in mijn regiovrije dvdspeler niet kan afspelen of is dit alleen maar om af te schrikken??
    Zijn er al mensen hier in het bezit van deze dvd ??

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinebe
    Ik heb een vraag ,ik wou dus net op playusa Leon SE bestellen maar nu zie ik dit verhaaltje erbij staan

    "Please Note: Regional Coding Enhancement (RCE): has been added by Warner and Columbia to certain Region 1 DVD’s. RCE will prevent the DVD from playing on some “Multi-Region” DVD players. If you are in any doubt that your player may not be able to play RCE DVD’s, we recommend that you do not order this title, as we are unable to accept returned RCE DVD’s."

    Houd dit nou ook in dat ik in mijn regiovrije dvdspeler niet kan afspelen of is dit alleen maar om af te schrikken??
    Zijn er al mensen hier in het bezit van deze dvd ??
    Ik heb de R1 superbit en daar zit inderdaad die RCE beveiliging op. Heb verschillende dvd's met die RCE code maar mijn regiovrije Pioneer speelt ze probleemloos af.

    Ik zou zeggen, neem het risico. En als je ziet dat je regiovrije dvd-speler er geen probleem mee heeft, dan kan je met een gerust hart shoppen op het net. :wink:

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinebe
    Ik heb een vraag ,ik wou dus net op playusa Leon SE bestellen maar nu zie ik dit verhaaltje erbij staan

    "Please Note: Regional Coding Enhancement (RCE): has been added by Warner and Columbia to certain Region 1 DVD’s. RCE will prevent the DVD from playing on some “Multi-Region” DVD players. If you are in any doubt that your player may not be able to play RCE DVD’s, we recommend that you do not order this title, as we are unable to accept returned RCE DVD’s."

    Houd dit nou ook in dat ik in mijn regiovrije dvdspeler niet kan afspelen of is dit alleen maar om af te schrikken??
    Zijn er al mensen hier in het bezit van deze dvd ??
    dit is (als ik t goed heb) alleen maar van toepassing op niet regiovrije spelers. En ja: ik weet dat er staat "Multi-Region" maar dat schrijven ze bij iedere dvd.
    Het aantal niet-R2 dvd`s in m`n collectie is al niet meer te tellen en nog nooit problemen mee gehad. gewoon doen dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard





    Vandaag bij de post. Ziet dit er goed uit of niet? In de kast in ieder geval wel. Nu kijken of de kwaliteit ook nog wat is :wink:

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot




    Vandaag bij de post. Ziet dit er goed uit of niet? In de kast in ieder geval wel. Nu kijken of de kwaliteit ook nog wat is :wink:
    Mike, ziet er gaaf uit. Gelijk ook maar besteld :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot




    Vandaag bij de post. Ziet dit er goed uit of niet? In de kast in ieder geval wel. Nu kijken of de kwaliteit ook nog wat is :wink:
    dat ziet er zeker mooi uit
    mooi met slipcase
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #67

    Standaard

    waar is deze het goedkoopst, ziet er leuk uit in ieder geval

  18. #68

    Standaard

    Maar waar is de commentaartrack met Natalie Portman gebleven??

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Het schijnt dat
    ja.....

  21. #71

    Standaard

    Enig idee of deze ook uitkomt als R2/NL, een must have!

  22. #72

    Standaard

    vandaag The Fifth Element binnen gekregen.
    Best mooi . mooie slipcase, in een double keepcase (slipcase niet IN de keepcase uiteraard )
    jammer alleen dat er geen boekje oid bijzit...
    Maar ja je kan niet alles hebben. ik ben er zeker tevreden mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #73

    Standaard

    hier staat dat er maar 1 disc in zit klopt dit of is dit een foutje, weet iemand dat toevallig
    http://www12.cd-wow.net/detail_resul...uct_code=16049

    heb nog een 3 euro bon liggen dus wordt een zacht prijsje dan

  24. #74

    Standaard

    "Anzahl an Discs: 2"

    Zijn er toch 2 volgens mij

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    "Anzahl an Discs: 2"

    Zijn er toch 2 volgens mij
    hebben ze snel veranderd zeker gister stond er nog 1

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •