Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De DVD Top 50/Tombraider advertentie

    Hoi, ik weet niet of dit de bedoeling is, maar als je de DVD top 50 wil bekijken krijg je een veel te grote advertentie van Tombraider. Heeft de crew soms bezoek gehad van deze dame
    ?

  2. #2

    Standaard Re: De DVD Top 50/Tombraider advertentie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Heeft de crew soms bezoek gehad van deze dame ?
    Niet van haar, maar wel van Paramount

  3. #3

    Standaard Re: De DVD Top 50/Tombraider advertentie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hoi, ik weet niet of dit de bedoeling is, maar als je de DVD top 50 wil bekijken krijg je een veel te grote advertentie van Tombraider.
    €uro, €uro, €uro.

  4. #4

    Standaard

    Krijgt elk forum-member dan een exemplaar van deze DVD?

  5. #5

    Standaard

    In de huidige moeilijke-advertentie-tijd zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe manier om reclames weer te geven en dit is een van de manieren waarmee we aan het experimenteren zijn. De A4 banner komt maximaal 1 maal per vijf minuten op je scherm.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Nou nou, dat is inderdaad weer nieuw, alleen wel heel vervelend als je computer al zo traag loopt en dan ook nog eens moet wachten tot je bij de pagina bent waar je wilde zijn. Gelukkig loopt de computer vandaag alweer wat sneller.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    OOO, ik dacht al dat ik het elke keer weer presteerde om op de verkeerde recensie of artikel te klikken, ik begon al aan mezelf te twijfelen !!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    In de huidige moeilijke-advertentie-tijd zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe manier om reclames weer te geven en dit is een van de manieren waarmee we aan het experimenteren zijn. De A4 banner komt maximaal 1 maal per vijf minuten op je scherm.
    O, dacht wel dat het om reclames ging... gelukkig wel dattie maar om de 5 min in beeld komt!

  9. #9

    Standaard

    Ja, doodziek word ik van die Tomb Raider advertentie.
    Lijkt wel op die verplichte intro's aan het begin van een dvd-film waar je niet aan voorbij kunt gaan.
    Een ongeschreven wet zegt dat een banner niet ver boven de 20K uit mag komen, en nu krijg ik doodleuk steeds een plaat van meer dan 60K voor mijn neus.
    Kunnen jullie geen cookie meesturen die checkt of je 'em al gezien hebt, zodat ie de volgende keer geskipt wordt?
    Of verstuur hem gewoon met de nieuwsbrief.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Ja, doodziek word ik van die Tomb Raider advertentie.
    Lijkt wel op die verplichte intro's aan het begin van een dvd-film waar je niet aan voorbij kunt gaan.
    Een ongeschreven wet zegt dat een banner niet ver boven de 20K uit mag komen, en nu krijg ik doodleuk steeds een plaat van meer dan 60K voor mijn neus.
    Kunnen jullie geen cookie meesturen die checkt of je 'em al gezien hebt, zodat ie de volgende keer geskipt wordt?
    Of verstuur hem gewoon met de nieuwsbrief.
    Jezus, zeur es niet zo... sorry dat ik het zeg maar je doet net alsof je ineens een uur langer aant laden ben op die pagina's...
    Maar wat wil je dan, dat DVD.nl ermee kapt en offline gaat? Of dat je ineens in je nieuwsbrief te lezen krijgt dat je een X bedrag aan abbonnement moet gaan dokken??

    Ik vind nog altijd beter als pop-ups/ongevraagde e-mails met een bult reclame enzo. Ik heb er geen problemen mee...!

  11. #11

    Standaard

    Misschien dat ik een neiging heb om me nogal cru uit te drukken, maar
    helaas woon ik een een dermate achterlijk en achtergesteld gat dat ik met een 56k moet inbellen, in combinatie met php schiet dat dus niet op.
    Pop-ups kun je uitzetten, dit dus niet. En hij komt dus niet alleen iedere 5 minuten langs, maar bij iedere review die je aanklikt vanaf de index. Blijft m.i. overeind dat de plaat onnodig zwaar is.
    En als ik zou moeten dokken indien mij dat van ongewenste reclame vrijwaart zou ik dat doen, why not?

  12. #12

    Standaard

    En ter aanvulling, Eric van Ballegoie geeft zelf aan dat het om een experiment gaat. Dus waarom zou ik dan geen suggesties mogen geven?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    En als ik zou moeten dokken indien mij dat van ongewenste reclame vrijwaart zou ik dat doen, why not?
    Denk dat er nie veel anderen zijn die er zo over denken

    Ik leef trouwens ook in zo'n achtergestelde wereld, waar alleen telefoon leeft. We hebben nu ISDN, maar misschien dat we vanaf februari ADSL/Maxstream krijgen, da scheelt wel een bult aan telefoonkosten !!! maar dat ligt een beetje aan het ouderlijk gezag.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    En ter aanvulling, Eric van Ballegoie geeft zelf aan dat het om een experiment gaat. Dus waarom zou ik dan geen suggesties mogen geven?
    Suggesties???
    ff tellen, vd 7 regels... zijn 2 suggesties, en de rest is afzeikerij en kankeren op hoe ze het proberen, of zoals je het zelf zegt: Experiment!

  15. #15

    Standaard

    Maar goed, laat verder maar zitten, we zullen verder niet off-topic gaan!

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Sorry Bram, jouw reply was ff sneller dan de mijne.
    De strekking is hetzelfde. Zand erover.

  18. #18

    Standaard

    Het valt me op dat de laatste tijd iedereen zo snel is opgefokt, het was vroeger zo gezellig

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    het was vroeger zo gezellig
    Die tijd ken ik niet zo. Ben nog niet superlang member.
    maar je hebt wel gelijk, laten we vrede houen, is veeel leuker! (Maar feesten is leuker )

  20. #20

    Standaard

    Ach Luther, het was gewoon weer "One of these days", dwz maandag en nog een week verwijderd van het salaris cq nieuwe dvd's
    Dan loop ik iets meer te borderlinen dan normaal.
    Maar uiteindelijk viel het wel mee toch? Soms kan het gewoon gebeuren dat er wat miscommunicatie ontstaat en dan neigt het snel tot escalatie. Hier waren we nog redelijk op tijd bij.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Het valt me op dat de laatste tijd iedereen zo snel is opgefokt, het was vroeger zo gezellig
    lol en dan ben ik nog rustig gebleven, ik kan nu ook weer een probleem van die banner gaan maken aangezien banners mijn koopgedrag niet beinvloeden maar ja geen zin want ik ben berichten aan het minderen tegen off-topic gezeik.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    en nog een week verwijderd van het salaris cq nieuwe dvd's
    En wie zit hier niet op te wachten

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    En wie zit hier niet op te wachten
    Nou, ik zit ook op mijn loon te wachten, heb mijn loonstrookje al gehad, nu moet het alleen nog op mijn rekening worden gestort.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    My wife...wel op de centen, niet op de films..

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    My wife...wel op de centen, niet op de films..
    Is dat even jammer.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •