Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 498 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er wordt gesproken over een islamitische man op de NOS. Ik hoop dat dit niet waar is want dan zie ik de bui al hangen.

    R.I.P Theo van Gogh

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Ik snap reacties als The Scratcher's reactie wel, maar laten we dit a.u.b. geen anti-Islam thread worden. Je kunt een massa niet verantwoordelijk stellen voor de daden van enkele individuen.
    (
    Nathan, dan lees mijn bericht nog maar eens goed want ik denk dat je mijn punt niet helemaal begrepen hebt! Ik bedoelde dat een minderheid het voor een hele groep kan verpesten en wat deze zaak allemaal teweeg kan brengen.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Stel dat van Gogh zich kritisch had uitgeroepen tegen hangjongeren, dan had er ook daar vast wel een gek tussen gezeten die zoiets had gedaan. Gekken heb je overal, of je het nu Christenen, Moslims of Joden zijn.
    'Vast wel'... is een wat dunne aanname collega. Uiteraard is het niet de bedoeling dat het hier een anti-islam thread gaat worden maar laten we keiharde feiten (die er nu zijn en nog gaan komen) niet uit het oog verliezen.

  4. #29

    Standaard

    Ik hoop wel er nu eens hard wordt opgetreden en gestraft tegen dit soort idioten zonder dat er weer over verzachtende omstandigheden wordt gepraat.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #30

    Standaard

    Zal er nu, net als na Hazes' dood, een run komen op zijn DVD's?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik hoop wel er nu eens hard wordt opgetreden en gestraft tegen dit soort idioten zonder dat er weer over verzachtende omstandigheden wordt gepraat.
    Job Cohen zal ongetwijfeld doorgaan met zijn 'mantel der liefde'-politiek jegens (willekeurige) probleemgroepen....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zal er nu, net als na Hazes' dood, een run komen op zijn DVD's?
    Natuurlijk, zo werkt dat nu eenmaal. Er is geen betere PR dan de dood, hoe slecht dat ook is. Volgens mij is dat echter nu niet belangrijk. Ik denk niet dat de uitgevers zich nu alleen maar rijk aan het rekenen zijn. Ik denk dat ze liever nog wat films hadden gemaakt!

  8. #33

    Standaard

    Heel erg triest dit. Hoeveel moeten er nog gaan?

    R.I.P.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Stel dat van Gogh zich kritisch had uitgeroepen tegen hangjongeren, dan had er ook daar vast wel een gek tussen gezeten die zoiets had gedaan. Gekken heb je overal, of je het nu Christenen, Moslims of Joden zijn.
    'Vast wel'... is een wat dunne aanname collega. Uiteraard is het niet de bedoeling dat het hier een anti-islam thread gaat worden maar laten we keiharde feiten (die er nu zijn en nog gaan komen) niet uit het oog verliezen.
    Laat ik voorop stellen dat ik posts als van The Scratcher zeker begrijp en die ook niet als beledigend zie. (misverstand?)

    Maar ik kan me zo voorstellen dat hier mensen dingen als "klotemoslims" gaan roepen en dat is verkeerd vind ik. Je moet nooit gaan generaliseren.

    Nu blijkt neemt de Nederlandse journalistiek het met de feiten ook niet zo nauw. Eerst werd gezegd dat de dader een Islamitisch uiterlijk had. Dat hebben ze nu snel veranderd in "Arabisch" uiterlijk. Lekker journalistiek.

    Bovendien zijn de motieven van de dader ook nog niet zeker. En we gaan nu al allemaal uit van een moordaanslag vanuit de Islam. Hoezo los omgaan met de feiten.

    Ik moet zeggen: alles wijst wel in die richting, maar ik wil liever horen wat de verklaring van de dader is. En wat dat betreft ben ik blij dat hij in zijn been geschoten is. Lynchen kunnen we hem altijd nog toch? (en dat laatste was sarcastisch bedoeld)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik hoop wel er nu eens hard wordt opgetreden en gestraft tegen dit soort idioten zonder dat er weer over verzachtende omstandigheden wordt gepraat.
    Job Cohen zal ongetwijfeld doorgaan met zijn 'mantel der liefde'-politiek jegens (willekeurige) probleemgroepen....
    Daardoor raken meer en meer mensen juist geirriteerd tegen de islam. Als ze nu de probleemgevallen hard aanpakken en ook niet beginnen te jammeren als er eens een familie 's nachts van hun bed wordt gelicht, zou dat veel beter zijn voor de grote groep normale moslims in Nederland.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #36

    Standaard

    Bizar, echt bizar!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En wat dat betreft ben ik blij dat hij in zijn been geschoten is. Lynchen kunnen we hem altijd nog toch? (en dat laatste was sarcastisch bedoeld)
    Ik heb er geen problemen mee als dat niet sarcastisch was bedoeld.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Daardoor raken meer en meer mensen juist geirriteerd tegen de islam. Als ze nu de probleemgevallen hard aanpakken en ook niet beginnen te jammeren als er eens een familie 's nachts van hun bed wordt gelicht, zou dat veel beter zijn voor de grote groep normale moslims in Nederland.
    Helemaal mee eens. Laat maar merken dat we dit niet pikken! Uiteraard geen hetze beginnend tegen Moslims in het algemeen, maar de rotte appels hard aanpakken!

  14. #39

    Standaard

    Ik wordt hier helemaal simpel van, hoe was het ook alweer "vluchten kan niet meer"?

    Bah, ik ga de komende week 's flink boos zijn...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  15. #40

    Standaard

    Vreselijk!
    Ik kon de man als filmmaker en als recalcitrant mannetje met een uitgesproken mening erg waarderen.
    Ik was het ook niet altijd met hem eens, maar kon erg lachen om de wijze waarop hij zijn mening ventileerde. Een discussie ging ie ook nooit uit de weg.
    Relativeren is blijkbaar niet iedereen gegeven...
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  16. #41

    Standaard

    Echt verschrikkelijk wat hier gebeurd is, ik dacht er gisteren toevallig nog aan dat zoiets met Theo kon gebeuren.. sick..

    Ik heb inmiddels zo weinig vertrouwen in de gang van zaken in nl, dat ik vrees dat volgende week de agent die geschoten heeft nog aangeklaagd (en veroordeeld) wordt ook.

    Bah..

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Dader schijnt volgens de laatste berichten te zijn neergeschoten (in been) en onder politiebegeleiding overgebracht naar het ziekenhuis. Jammer dat ze hem niet beter geraakt hebben, over een jaartje of 12 loopt ie nu weer vrij rond waarschijnlijk.
    Laten we het nu niet meteen hebben over strafmaat......
    Er wordt misschien alweer teveel vooruit gedacht. De vraag is misschien beter te stellen wat moet er in dit land veranderen TER VOORKOMING van dit soort wreedheden en MISSCHIEN is langer straffen 1 van die methoden.

  18. #43

    Standaard

    Alle spraakmakende icoonen van Nederland zijn uit de weggeruimd. Bravo
    Het is misschien nog veel te vroeg om het er over te hebben. Maar wie gaat nu de film van Fortuyn afmaken? Misschien is de film uittebreiden met een paralel naar deze brute moord.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Alle spraakmakende icoonen van Nederland zijn uit de weggeruimd. Bravo
    Het is misschien nog veel te vroeg om het er over te hebben. Maar wie gaat nu de film van Fortuyn afmaken? Misschien is de film uittebreiden met een paralel naar deze brute moord.
    De film over Fortuyn is gelukkig al af. Theodor Hollman gaf ik een interview aan laatst een definitieve montage van de film bekeken te hebben met van Gogh.

    Wat er straks in de bioscopen te zien is, is dus de visie van van Gogh zelf!

    Maar ik hoor net de schrijver op TV die de film ook heeft gezien, en die zegt dat de film geen standpunt inneemt tegen Islamieten, dus dat het aan de film niet zou kunnen liggen wat er vandaag is gebeurd.

  20. #45

    Standaard

    Ja vrienden, de vijfde colonne is onder ons. Lees de buitenlandse websites, daar wordt inmiddels gemeld dat het om een islamitische dader en een brief met arabische geschriften gaat. Gaat onze premier weer verklaren dat we in dit land "niet zo met elkaar omgaan"? De vrijheid van meningsuiting is wederom aangevallen. We horen, zien en zwijgen -- want we zijn doodsbang.
    Mr Hardy is a man of great care, caution and discretion -- Mr Laurel is married too

  21. #46

    Standaard

    Helaas....

    Een van de weinige filmakers met een grote mond die ook gebruikt werd buiten de filmset. Ik zal hem missen..

    Wederom is een van pijlers van deze maatschappij -het recht om het niet eens met elkaar te zijn- onderuit gehaald door iemand die geen onderdeel wenste uit te maken van deze wereld en haar omgangsvormen.
    Ik was het lang niet altijd eens met van Gogh (submission), maar hij moet toch wel gehoord kunnen worden?????


    *trekt de deken maar weer over z'n hoofd*
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  22. #47

    Standaard

    Jeetje,ik hoor dit nieuws net,niet normaal dit,na Pim nu dit weer,de democratie is echt naar de klote in Nederland.
    Theo,je had humor kerel,ik weet nog dat ik je aan de telefoon had,je lachte je rot om de grappen.
    Rust zacht Theo,je was weer een van die unieke personen van Nederland.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #48

    Standaard

    Het meest trieste van deze moord is dat door de (waarschijnlijk) Islamitische afkomst van de daderd de Islam meer en meer gehaat zal worden. Dit terwijl het grootste deel van deze religie helemaal niet geweldadig is en veel criminaliteit veroorzaakt.

    Het is triest dat de minder het voor de grote massa zo kan verpesten. In dit geval heeft de dader vooral zichzelf ermee, want de haat tegen de Islam zal groeien terwijl het maar een kleine groep fundamentalisten is die een dergelijke denkwijze hebben.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #49

    Standaard

    RIP Theo

    Mijn deelneming aan de nabestaanden....

  25. #50
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    en wat gaat er weer gebeuren: pieter baan centrumpje, dekentje, beetje lullen en dat is het weer. Ongelooflijk dat er in dit land zoveel naar de klote gaat. Het moet nu toch onderhand duidelijk zijn dat er harder opgetreden moet worden. Maar nee, we geven liever belastinggeld uit aan de koningin en we pakken liever de gewone burger, links en rechts...

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •