Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
De resultaten 476 tot 498 van 498 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zo'n mensen moeten ze naar mijn idee meteen het land uit schoppen.
    Ik denk dat dit de voedbron is voor het extremisme.

    Met zo'n mensen zal Nederland nooit een toekomst hebben :x :x :x
    Tiempers, het betreft hier een tot moslim bekeerde Nederlander van autochtone afkomst.
    En dan nog... Hij roept niet op tot moord. Het is gewoon gebruikmaken van het recht tot vrijheid van meningsuiting.
    Jah ok, maar dit vind ik nou niet echt een normale uitspraak...

    En Wilders met Bin Laden vergelijken vind ik wel heel erg ver gaan :wink:

  2. #477

    Standaard

    knevel die is abnormaal

    knevel is een eersteklas christen.... (dier met vier letters)

    hij verdraaid legt woorden in de mons en doet nu net of hij jezus zelf is

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    En Wilders met Bin Laden vergelijken vind ik wel heel erg ver gaan :wink:
    Een extremist zal het verschil niet zo zien tussen zijn aanslagen op westerse doelen en "onze" jacht op Osama Bin Laden. De extremist zal dezelfde vergelijking ook niet op z'n plaats vinden... maar dan vanuit het andere standpunt;
    Waar halen we het lef vandaan om die "vriendelijke" Binny te vergelijken met die "goddeloze schofterige extremistische kapitalist" Wilders...

  4. #479

    Standaard

    Wilders. Ik ga niet op de man stemmen maar heb wel respect voor 'm.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #480
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Wilders ik heb geen respect voor de populistische prietpraat, hij stelt zaken voor die niet mogelijk zijn zonder dat ie de grondwet op een paar plaatsen gaat wijzigen.

    Maar helaas zullen er wel weer genoeg mensen in trappen en wederom een circus binnehalen. P. Fortuin met alle respect voor de man heeft ook een clownsbrigade achtergelaten. het is nog niet zo makkelijk om goede mensen te vinden die politiek wensen te bedrijven. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #481

    Standaard

    Om even te aan te tonen dat het moslims niet ontbreekt aan zelfspot... Dit mailtje kreeg ik zojuist van een Arabische vriend...
    Ter verrijking van jullie woordenschat...!


    Hoe noem je de houten vloerbedekking in Moskees?
    - Islaminaat

    Moslim die lekker ruikt
    - HugoBosslim.

    Moslim die z'n gebit onderhoud
    - Floslim

    Wat is het bijbaantje van het broertje van Ali B?
    - korantenwijk

    Wat is de grootste familie van Nederland?
    - Troslim

    Populair vervoersmiddel bij moslims
    - Koraanhangwagen

    Een Islamitisch spreekwoord
    - Hoge gebouwen vangen veel vliegtuigen

    Een moslim-extremist met een attitude
    - 'jihad je wat?!?'

    Het favoriete fruit van moslimterroristen
    - granaatappels

    Islamitische clown en dito acrobaat
    - Hamassie & Allahdriaan

    Voor al uw donkere nachten
    - De Islamp

    Geilen op aanslagen
    - Hamasturberen

    Een moslim met een hengel
    - Een vislamiet

    Een moslim die per ongeluk de verkeerde buurman onthoofd
    - Een Vergislamiet

    Islamitische motorcoureur
    - Crosslim

    Een moslim met grote tieten
    - Kijkdieprammedan

    Speelgoed voor moslimkinderen
    - Mekkano

    Islamitische dame van lichte zeden
    - rammadam

    Wat hebben moderne moslims als verlichting?
    - Een baklavalamp

    Hoe noem je het islamitische meisjesblad?
    - De PalesTina

    Moslim met bloed aan z'n aars
    - islaambei

    Moslims in een onderzeeboot
    - Submission.

    Onhandige islamiet
    - morslim

    Turks brood
    - Volkoran

    Haagse moslim
    - Gâhn gemekkâh, we gan lekkâh nâh Mekkâh!!

    Islamitisch vissersdorp
    - Urkije

    Islamiet met een spraakgebrek
    - Slislamiet

    Kledingstuk voor Jihad-strijder
    - Onthoofddoekje.

    Feest waarbij iedereen als islamiet verkleed komt
    - Carnavallah

    Vrolijke Islamiet
    - Lachmed.

    Populair moslimdrankje
    - Arabier.

    Arabische TV-kok
    - Joop Braakmekka

    Wat doet een moslim als het donker wordt
    - hij doet de islamellen naar beneden

    Populaire kinderserie onder moslims
    - Allah Akhbarba Pappa

    Populair islamitisch kinderspeelgoed
    - Opblaasboot.

    Tuinhekje voor moslims
    - Iksweerhekje!

    Gevaarlijke mist
    - Extremist.

    Moslimgeestelijke op internet
    - een e-maam

    Het is klein, helemaal bedekt en loopt door het bos
    - Paulus de burkabouter

    Islamitische rockband
    - Moslimb Bizkit

    Vrolijke komedie over het wel en wee in een Palestijns trainingkamp
    - Ha-M*A*S*H

    Een serie die over de liefdeslevens van moslims gaat
    - The Love Goat.

    Drankje voor moslimkinderen
    - koranja

    De schede van een moslim
    - Fatimaastunnel

    Een moslim die z'n hond kwijt wil
    - Een Asielzoeker

    Populaire tv serie onder Moslims uit de jaren '80
    - Geitrider.

    Moslim snoep
    - Profeterdrop

    Islamitisch programma voor mongooltjes
    - Knoop in je hoofddoek

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Om even te aan te tonen dat het moslims niet ontbreekt aan zelfspot... Dit mailtje kreeg ik zojuist van een Arabische vriend...
    LOL!

    Dit zijn nou leuke mailtjes.

  8. #483

    Standaard

    Hirsi Ali werkt aan vervolg op Submission

    ROTTERDAM, 29 NOV. Het Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) werkt aan een vervolg op de film Submission. Dat zegt ze in een interview met NRC Handelsblad, dat de krant vandaag publiceert.

    Het is het eerste interview met Hirsi Ali sinds de moord op cineast Theo van Gogh, met wie zij samen de film Submission part I maakte.

    In het vraaggesprek gaat Hirsi Ali in op haar persoonlijke situatie, haar politieke toekomst en haar ideeën over de toestand in Nederland op dit moment. Ze zegt: ,,Het thema van Submission part II is: hoe de islam het individu onderdrukt. Met als uitgangspunt de positie van de vrouw. En daarnaast wil ik nog steeds het islamitisch onderwijs afschaffen. Niet afbranden dus! Dat is heel iets anders. De ondertitel is: Shortcut to enlightenment. Ik wil moslims de korte weg wijzen naar de Verlichting.''

    Hirsi Ali zit sinds de moord op Theo van Gogh ondergedoken. NRC Handelsblad-redacteur Frank Vermeulen sprak uitgebreid met Hirsi Ali. De krant ging akkoord met de voorwaarde dat ,,de locatie van het gesprek en de tijd en de tijdszone'', in het belang van de veiligheid van het Kamerlid, niet bekend worden gemaakt.
    Het interview met Hirsi Ali verschijnt vandaag in NRC Handelsblad. Rond 16.30 uur is de Digitale editie van de krant voor abonnees en webabonnees te raadplegen.

    Bron: nrc.nl

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Om even te aan te tonen dat het moslims niet ontbreekt aan zelfspot... Dit mailtje kreeg ik zojuist van een Arabische vriend...

  10. #485

    Standaard

    Alweer een jaar geleden,wat gaat het allemaal toch snel.

    Honderden bij herdenking Van Gogh

    AMSTERDAM - De Amsterdamse burgemeester Cohen en premier Balkenende spraken zich woensdagochtend tijdens de herdenking van de moord op Theo van Gogh allebei uit tegen angst. „Weg met de angst, kies voor hoop”, zei Cohen. Balkenende sprak: „Niemand hoort angst te hebben”.Op het fietspad waar de filmmaker en columnist een jaar geleden werd vermoord werden bloemen, kaarsjes, beertjes, brieven en foto's gelegd. Op de plek in de Linnaeusstraat in Amsterdam waar Theo van Gogh een jaar geleden werd vermoord, vliegt woensdagochtend tijdens een korte openbare herdenking een kaktus in de brand doordat waxinelichtjes er te dichtbij zijn gezet. Tijdens de toespraken van premier Balkenende en burgemeester Cohen werd verschillende keren vanuit het publiek naar de sprekers geschreeuwd, maar ze kregen ook applaus. Na de herdenking begon een aantal aanwezigen op straat een felle discussie over de moord.

    Bron:Telegraaf
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #486

    Standaard

    Balkenende kreeg er inderdaad goed van langs én terecht. Tijdens het luisteren naar zijn speech dacht ik er nog aan hoe het zou zijn geweest als Pim Fortuyn minister president was geworden..

  12. #487
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...
    Wat een verschrikkelijk kortzichtige opmerking

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...
    Misschien zou je je voor kunnen stellen dat deze moord iets meer is dan alleen een 'moord op een irritant mannetje'. Ik kan me vaag herinneren dat deze 'moord op een irritant mannetje' het een en ander teweeg heeft gebracht in Nederland. Maar het feit dat je deze -volledig misplaatste- opmerking maakt, doet me vermoeden dat je inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste vijf jaar in Nederland enigszins tekort schiet. Ik geloof dat ik jou -wat deze opmerking betreft- maar een irritant en egocentrisch mannetje vind.

  15. #490
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...
    Misschien zou je je voor kunnen stellen dat deze moord iets meer is dan alleen een 'moord op een irritant mannetje'. Ik kan me vaag herinneren dat deze 'moord op een irritant mannetje' het een en ander teweeg heeft gebracht in Nederland. Maar het feit dat je deze -volledig misplaatste- opmerking maakt, doet me vermoeden dat je inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste vijf jaar in Nederland enigszins tekort schiet. Ik geloof dat ik jou -wat deze opmerking betreft- maar een irritant en egocentrisch mannetje vind.
    grappig vind ik, dat jullie je eigen conclusie over mijn stukje trekken met betrekking tot de moord. Ik vind het zeker niet goed wat er gebeurd is, ook al was het iemand anders geweest.

    Ik heb het helemaal niet inhoudelijk over de moord, dus hierover trek jij je eigen conclusie. Een misplaatste opmerking vind ik niet. Dit is mijn mening, en net zoals Theo kom ik daar gewoon vooruit, of mensen het er nou mee eens zijn of niet, en of ze nou prikkelend zijn of niet. Jij voelt je hierdoor aangesproken en dat mag, dat moet ook. Waarom denk je dat ik anders deze opmerking geplaatst heb.

    Ik snap heel goed dat mensen het herdenken, en dat er een stukje over in de krant geschreven wordt, maar ik leef, net zoals vele mensen bij mij, met de dag en kijk zelden achteruit. Kijk liever naar een oplossing dan stil te staan bij wat er gebeurd is.

    Maargoed, mensen trekken snel hun conclusies en laten helaas minder snel hun eigen mening horen.

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...
    Misschien zou je je voor kunnen stellen dat deze moord iets meer is dan alleen een 'moord op een irritant mannetje'. Ik kan me vaag herinneren dat deze 'moord op een irritant mannetje' het een en ander teweeg heeft gebracht in Nederland. Maar het feit dat je deze -volledig misplaatste- opmerking maakt, doet me vermoeden dat je inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste vijf jaar in Nederland enigszins tekort schiet. Ik geloof dat ik jou -wat deze opmerking betreft- maar een irritant en egocentrisch mannetje vind.
    grappig vind ik, dat jullie je eigen conclusie over mijn stukje trekken met betrekking tot de moord. Ik vind het zeker niet goed wat er gebeurd is, ook al was het iemand anders geweest.

    Ik heb het helemaal niet inhoudelijk over de moord, dus hierover trek jij je eigen conclusie. Een misplaatste opmerking vind ik niet. Dit is mijn mening, en net zoals Theo kom ik daar gewoon vooruit, of mensen het er nou mee eens zijn of niet, en of ze nou prikkelend zijn of niet. Jij voelt je hierdoor aangesproken en dat mag, dat moet ook. Waarom denk je dat ik anders deze opmerking geplaatst heb.

    Ik snap heel goed dat mensen het herdenken, en dat er een stukje over in de krant geschreven wordt, maar ik leef, net zoals vele mensen bij mij, met de dag en kijk zelden achteruit. Kijk liever naar een oplossing dan stil te staan bij wat er gebeurd is.

    Maargoed, mensen trekken snel hun conclusies en laten helaas minder snel hun eigen mening horen.
    Wie heeft je geholpen bij het schrijven van dit stukje. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #492
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    wéér oude koeien uit de sloot halen.

    ik vind theo van gogh maar een irritant mannetje...

    Als we deze gaan herdenken, dan moeten we alle vermoorde personen herdenken. En dat zijn er nogal wat...
    Misschien zou je je voor kunnen stellen dat deze moord iets meer is dan alleen een 'moord op een irritant mannetje'. Ik kan me vaag herinneren dat deze 'moord op een irritant mannetje' het een en ander teweeg heeft gebracht in Nederland. Maar het feit dat je deze -volledig misplaatste- opmerking maakt, doet me vermoeden dat je inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste vijf jaar in Nederland enigszins tekort schiet. Ik geloof dat ik jou -wat deze opmerking betreft- maar een irritant en egocentrisch mannetje vind.
    grappig vind ik, dat jullie je eigen conclusie over mijn stukje trekken met betrekking tot de moord. Ik vind het zeker niet goed wat er gebeurd is, ook al was het iemand anders geweest.

    Ik heb het helemaal niet inhoudelijk over de moord, dus hierover trek jij je eigen conclusie. Een misplaatste opmerking vind ik niet. Dit is mijn mening, en net zoals Theo kom ik daar gewoon vooruit, of mensen het er nou mee eens zijn of niet, en of ze nou prikkelend zijn of niet. Jij voelt je hierdoor aangesproken en dat mag, dat moet ook. Waarom denk je dat ik anders deze opmerking geplaatst heb.

    Ik snap heel goed dat mensen het herdenken, en dat er een stukje over in de krant geschreven wordt, maar ik leef, net zoals vele mensen bij mij, met de dag en kijk zelden achteruit. Kijk liever naar een oplossing dan stil te staan bij wat er gebeurd is.

    Maargoed, mensen trekken snel hun conclusies en laten helaas minder snel hun eigen mening horen.
    Wie heeft je geholpen bij het schrijven van dit stukje. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Tribiani
    I don't know where that came from

  18. #493

    Standaard

    Ik zag gisteren een toespraak van een moslima tijdens de herdenking van Theo van Gogh, de toespraak maakte op zn zachtst gezegd een enorme indruk. Ik heb haar naam niet gehoord/onthouden. Iemand die deze ook gehoord heeft?


  19. #494
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik zag gisteren een toespraak van een moslima tijdens de herdenking van Theo van Gogh, de toespraak maakte op zn zachtst gezegd een enorme indruk. Ik heb haar naam niet gehoord/onthouden. Iemand die deze ook gehoord heeft?
    Indruk in welke zin? negatief of positief?

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik heb haar naam niet gehoord/onthouden.
    Dat was schrijfster Yasmine Allas... Net als Ayaan Hirsi Ali van Somalische afkomst.

    http://www.ongebonden.nl/auteur/allas/mainw.html


    Interview bij NOVA (videolink):
    http://www.novatv.nl/index.cfm?fusea...ortage_id=3815

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik zag gisteren een toespraak van een moslima tijdens de herdenking van Theo van Gogh, de toespraak maakte op zn zachtst gezegd een enorme indruk. Ik heb haar naam niet gehoord/onthouden. Iemand die deze ook gehoord heeft?
    Indruk in welke zin? negatief of positief?
    Positief, eindelijk iemand die beide kanten (voor zover je daarvan kan spraken) duidelijk, helder en overtuigend uitsprak.

    Bedankt Alex.


  22. #497

    Standaard

    Het stuk is hier terug te vinden. De toespraak van Yasmine Allas begint na 53:30.


  23. #498

    Standaard

    Hier trouwens nog een interview met van Gogh die ook wel erg interessant is vind ik.

    http://nmo.omroep.nl/cgi/nmo/index.php?s=4&id=20&e=294

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •