Pagina 2 van 234 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5839 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Tering!!! hebbie vakantie jonge, tis toch nie normaal wat een vrije tijd jij hebt

  2. #27

    Standaard

    Ik heb lekker ook weer een weekje vakantie. Is toch lekker?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  3. #28

    Standaard

    ik ken alleen maar s'avonds dvdtjes kijke........loop namelijk stage en daar hebbe ze nie eens een dvd spela alleen maar zo'n fuck apple, maarjah tiszooooo. Ik denk dat ik vanavond maar eens Driven ga hure, lekka helmaal nergens aan denke (hmm misschien alleen een beetje ergere aan de special effects)
    trouwens Angelina, das een mooie foto! is die vanjezelf??? ben nie nieuwschierig hoor

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deef
    Tering!!! hebbie vakantie jonge, tis toch nie normaal wat een vrije tijd jij hebt
    Naja, ik heb een toetsweek en omdat ik het zo makelijk heb, ga ik me er ook nooit tot het uiterste voor inspannen en ik heb nog wel een aantal films die ik moet zien

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Naja, ik heb een toetsweek en omdat ik het zo makelijk heb, ga ik me er ook nooit tot het uiterste voor inspannen en ik heb nog wel een aantal films die ik moet zien
    Kijk dat heb ik ook, een toetsweek, alleen heb ik deze week geen toetsen, dus daarom noem ik het vakantie.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Kijk dat heb ik ook, een toetsweek, alleen heb ik deze week geen toetsen, dus daarom noem ik het vakantie.
    Mijn toetsen beginnen morgen pas, daarom ga ik nu weer verder met Good Will Hunting kijken

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Mijn toetsen beginnen morgen pas, daarom ga ik nu weer verder met Good Will Hunting kijken
    Oh, dan hoef je morgen pas te beginnen met leren, dan heb je inderdaad nog genoeg tijd om Good Will Hunting te kijken.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    tss die toetsweken waren inderdaad relaxd man, ik heb nu schoolexamens (oftewel schoolonderzoeken, maar dan met andere naam) en ik ben al dagen aan het leren.... pff 3 boeken natuurkunde, das aadig wat leeswerk en dan moet ik nog maar gaan slagen. straks. Gelukkig vallen er precies aan het eind van de schoolonderzoeken 2 dvd'tjes in de bus

  9. #34

    Standaard

    Ga vanavond Total Eclipse en Velvet Goldmine afkijken (gisteren gekocht en van allebei al een half uur gekeken).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #35

    Standaard

    Ja ja, ik ga vanavond of Fight Club of Driven kijken! Laat mijn vriendin kiezen!

    *LOL*
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Vanmiddag alle extra´s nog maar eens gekeken van Fight Club. Het blijven geweldige features.
    Vanavond begin ik weer aan Se7en. In de loop van de week zal ik van Se7en ook alle extra´s weer eens kijken (inclusief alle audiocommentaren, dus ik ben nog wel even zoet)

  13. #38

    Standaard

    Zojuist weer 3 DVD-tjes binnen, dus ik ga Unbreakable maar eens kijken (R4, Deluxe Edition of zoiets). Had hem al in de Bios gezien en zeker de moeite waard om eens afentoe te kijken.
    En daarna lekker naar bed......morgen weervroeg op om "DVD-geld" te verdienen

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Net 'double Jeopardy' gekeken. Heb hem gekocht voor 9 €.
    Had eigenlijk niet verwacht dat hij zo goed was.
    Echt een aanrader.

  16. #41

    Standaard

    Ik ga nu kijken naar Vertical Limit, las het een paar postjes hiervoor en leek me wel weer leuk om die eens te bekijken. Dus ben zometeen even weg.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    Ga vanavond absoluut The Yards bekijken. Op het doosje staat dat het de beste maffia-film zou zijn sinds The Godfather. Omdat de Godfather voor mij op eenzame hoogte staat, ben ik dus heeeeeeeeeeeeeel benieuwd.
    Maar ja, van Enemy at the Gates beweerden ze ook dat het de beste oorlogsfilm was sinds Private Ryan. En dat terwijl ik heel wat echtere oorlogsfilms heb dan zowel Enemy als Ryan.
    Ik bereid me maar vast voor op een mogelijke afknapper. (ik heb een fles drank naast me staan).

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ga vanavond absoluut The Yards bekijken. Op het doosje staat dat het de beste maffia-film zou zijn sinds The Godfather.
    Dan denk ik dat ik je moet voorbereiden op een teleurstelling, ik vond The Yards dus echt tien keer niks...
    Maar laat ff weten wat je ervan vond... ben benieuwd.

    Ik ga straks een VCD-versie kijken van Monsters Inc.
    Ben errug benieuwd...

  19. #44

    Standaard

    Oh, god, moet ik twee flessen drank naast me neerzetten?
    Is het zo erg.
    Miskoop van de maand?????

  20. #45

    Standaard

    Okeej, ik ga Rounders weer eens kijken en daarna lekker werken (waar blijft mijn fuckin' geld)

  21. #46

    Standaard

    Ik ga nu Romper Stomper er maar weer eens ingooien!
    Na Romper Stomper Evolution...

    En later dan op de aaf eindelijk Way of the Gun weer kijken
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    En later dan op de aaf eindelijk Way of the Gun weer kijken
    Heb jij Way of the Gun? Ik wist niet dat er nog meer liefhebbers van deze film waren, ik heb hem besteld bij dvdzone2.com, maar ik heb hem nog niet

  23. #48

    Standaard

    Gisterenavond Monsters Inc. gekeken op VCD. Wat een GAVE film zeg.... Shrek kan inpakken, ik heb een nieuwe favoriet!!!

    Prachtige animatie (ja, als het er op VCD formaat al goed uitziet, moet het in de bios helemaal mooi worden), geweldige humor en een lekker 40-er jaren sfeertje (vooral ook door de muziek).

    Ik ga hem zeker over een paar weken ook in de bios kijken. Een aantal vrienden van me hadden hem al in de sneak gezien en waren ook erg onder de indruk.

    SUPER AANRADER!!!!!! ZIEN!!!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Gisterenavond Monsters Inc. gekeken op VCD. Wat een GAVE film zeg.... Shrek kan inpakken, ik heb een nieuwe favoriet!!!
    Zooo, dat heb je snel beslist, is ie zo goed? Ik vond Shrek al super, maar als jij M. inc. beter vond dan zal dat wel zo zijn, want qua animatiefilms zitten wij wel op hetzelfde level volgens mij

  25. #50

    Standaard

    Net fast and the furious gekeken, wat heeft die film een vette DTS track, de beste die ik tot nog toe gehoord heb! Haalt echt alles uit je systeem!!!!

Pagina 2 van 234 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •