Pagina 3 van 234 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5839 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Heb jij Way of the Gun? Ik wist niet dat er nog meer liefhebbers van deze film waren, ik heb hem besteld bij dvdzone2.com, maar ik heb hem nog niet
    Ja zeker... Ik ben fan van deze film

    Hey Dickless... get off the fucking car!
    Hey fucksuck get your slippery ass off the fucking car!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Net fast and the furious gekeken, wat heeft die film een vette DTS track, de beste die ik tot nog toe gehoord heb! Haalt echt alles uit je systeem!!!!
    Dan heb je U-571 zeker nog nooit bekeken, dan raad ik je aan om dat wel te doen, erg phat

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Ja zeker... Ik ben fan van deze film

    Gelukkig, dan ben ik niet de enige, ik heb alleen zo'n moeite om die film in een genre te stoppen, want hij heeft van alles wel wat

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dan heb je U-571 zeker nog nooit bekeken, dan raad ik je aan om dat wel te doen, erg phat
    Die heb ik Luttie! Ook heel erg mooi geluid, lekkere diepe bas. Fast and the furious heeft volgens mij evenveel bas met al die dikke motoren

  5. #55

    Standaard

    Tombraider e/o BW/2, e/o enemy of the state....ik heb zoveel!

  6. #56

    Standaard

    We gaan nu The Time Machine kijken, ik heb al vaak gezein, ben ebnieuwd hoe de DVD is geworden

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    We gaan nu The Time Machine kijken, ik heb al vaak gezein, ben ebnieuwd hoe de DVD is geworden
    Dat wordt genieten!! Ik heb 'm nu ongeveer een maand en al 4 keer gezien...

  8. #58

    Standaard

    Ik moet zeggen, die DVD is al het geld waard. Wat een kwaliteit, iedereen die van klassiekers houdt of van fantasy, meteen bestellen in Australie. Hij is daar heel goedkoop, R2 + R4 en je hebt Nederlandse ondertiteling, wat wil je nog meer?

  9. #59

    Standaard

    Na Diablo II gespeeld te hebben staat 'Driven' op het programma van vandaag.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb vanmiddag The fast and the furious op DVD gezien.
    Deze DTS track is gewoon fenominaal.Helemaal flippen de ultieme test dvd waarbij alle kanalen door de hele film volop worden gebruikt.
    Sorry Luther daar kan U-571 niet aan tippen.

  11. #61

    Standaard

    Na The Time Machine gezien te hebben, staat Max Payne op het programma. Ik zou ook liever uitgaan, maar ik heb een aantal flinke rekeningen in mijn brievenbus ontvangen

  12. #62

    Standaard

    Net TR gekeken...wel grappige film, maar erg rommelig, ook qua plot

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Is het echt video cd of DivX? Waarschijnlijk geen DivX, omdat er nog geen DVD van LOTR is. Ik vind zelf DivX meestal beter, maar dit gebruik ook gewoon vaak om te kijken of ik de film leuk vind of niet
    Ik heb hem net gedownload. Het zijn (in dit geval) 4 cd's. Een screener omgezet naar svcd formaat. De kwaliteit is iets minder dan divx maar zeker goed te noemen. Hmm 180 min, als het licht wordt ben ik wel klaar met kijken. Dat de dvd maar snel uit mag komen.

  14. #64

    Standaard Rules of Engagement

    Erg sterke realistische film met sterke rollen van Tommy Lee Jones en Samuel L Jackson. Behoorlijk indrukwekkend.

    De beeld en geluidskwaliteit van de R2 DFW DVD zijn uitstekend .
    Veel en goede extra's , Hulde voor DFW !!
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Zooo, dat heb je snel beslist, is ie zo goed? Ik vond Shrek al super, maar als jij M. inc. beter vond dan zal dat wel zo zijn, want qua animatiefilms zitten wij wel op hetzelfde level volgens mij
    Ja, Monsters Inc. was zo goed... kwam ook omdat dit een VCD was en nog een aardige kwaliteit ook, stukken beter dan die DivX versie die ik her en der zag opduiken...
    Ik ga hem zeker nog eens kijken in de bios, maar ik heb met de VCD versie al superveel gelachen. Echt een geweldige film.
    Wel heel erg anders dan Shrek... Shrek had meer poep en pies humor zeg maar en dit is meer visuele humor en woordgrapjes enzo, hou ik wel van...
    Allebei goede films, maar Monsters Inc. is alleen naar mijn mening net ff leuker en beter.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ja, Monsters Inc. was zo goed... kwam ook omdat dit een VCD was en nog een aardige kwaliteit ook, stukken beter dan die DivX versie die ik her en der zag opduiken...
    Die DivX'jes zijn natuurlijk geen echte DivX'jes omdat er nog geen DVD van Monsters inc. uit is

  17. #67

    Standaard

    Ga morgen lekker de The Thin Red Line afkijken en Star Wars EP1 kijken en waarschijlijk voor de 3de keer naar LOTR

  18. #68

    Standaard

    Ik heb gisteren de dvd Boondock saints gekocht, en deze zal ik vanavond gaan bekijken.

  19. #69

    Standaard

    Ga dadelijk Star Trek 'Generations' kijken.
    En Hopelijk kan ik hem in één stuk afkijken.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaneda
    Ik heb gisteren de dvd Boondock saints gekocht, en deze zal ik vanavond gaan bekijken.
    Ik ben heel erg jaloers op je, ik heb hem besteld, maar ja dat duurt meestal ff. Het enige voordeel was dat ie erg voordelig was: 20€

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaneda
    Ik heb gisteren de dvd Boondock saints gekocht, en deze zal ik vanavond gaan bekijken.
    Heheheheh ik ook alhoewel tis alweer laat ...HE die klok staat verkeerd man!!! Deze post stuur ik een uur eerder dan bij die tijd staat.

  22. #72

    Standaard

    Ga nu Lethal Weapon 4 kijken, is de enige uit het kwartet die ik nog nooit gezien heb (geloof ik)

  23. #73

    Standaard

    Ga als ik thuis kom, maar weer eens Gladiator kijken, nee hij begint nog steeds niet te vervelen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Dat worden dit weekend de 5 Dirty Harry's. Vond ik vroeger al de beste films van Don Siegel. Ik heb Clint Eastwood altijd als SDirty Harry gezien, nooit als cowboy.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ben heel erg jaloers op je, ik heb hem besteld, maar ja dat duurt meestal ff. Het enige voordeel was dat ie erg voordelig was: 20€
    Ik heb hem bij de Free record shop voor 22 Euro gekocht. Waar bestel jij dan DVD's want meestal kom ik duurder uit wanneer ik ze bestel.

Pagina 3 van 234 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •