Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 158 van 158 worden weergegeven.

Discussie: Charmed op DVD!

  1. #151

    Standaard

    Ik zit ook nog steeds te dubben welke uitgave ik ga kopen.
    Ik vind het boek wel erg mooi. Alleen hij is vrijwel alleen nog te koop via E-Bay en aangezien ik nog nooit iets via E-Bay heb gekocht weet ik niet of ik het aandurf

  2. #152

    Standaard

    Ik denk dat ik toch maar de losse boxen ga kopen, dat boek is erg mooi maar gewoon buiten mijn budget op dit moment.

  3. #153
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Heb via Ebay toch maar het boek gekocht, nu nog even S8 goedkoop op de kop tikken alleen :P

  4. #154

    Standaard

    Alexander V:
    Bij wie heb jij hem gekocht?
    Via Ebay bij een online winkel of een particulier????

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil Bekijk bericht


    tis echt een mooie box.in de doos zitten 4 boxen met elk daarin 2 seizoenen.de doos zelf is ook nog aan alle kanten mooi versierd,echt een must-have voor charmed fans.zelf had ik de losse boxen seizoen 1 t/m 7,maar die heb ik verkocht en daarnaar deze box gekocht.

    -dave

    Die heb ik me daarnet ook aangeschaft

    Ik heb Charmed seizoen 1-3 op tv gevolgd, daarna door verschillende factoren en ook tijdsgebrek uit het oog verloren, maar nu kan er weer een charmed marathon beginnen met alle dvd-boxen....ik begin er vanavond nog aan....een paar afleveringen per avond moet lukken

  6. #156

    Standaard

    Ik heb alleen seizoen 4 en 5, in mijn ogen de leukste seizoenen. Heb Charmed al 3 keer gezien ofzo , de herhalingen, blijft leuk maar hoef ze niet helemaal op dvd

  7. #157

    Standaard

    Ze zijn nu allemaal bij bol.com voor 35 euro per stuk te koop. Ik heb nog wat kortingsbonnen dus ik ga de 1e 3 seizoenen binnenkort eens halen. Mis de show nog steeds Maar het had wel een goed einde..

  8. #158

    Standaard

    Erg mooi, maar alleen in Amerika :sad:
    http://www.amazon.com/Charmed-Comple...6286163&sr=1-1

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •