Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 114 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Off-Topic Vretertje...

    Het afgelopen weekend was ik bij enkele buitenlandse vrienden op bezoek. Was op zich hartstikke gezellig, maar dat interesseert jullie natuurlijk geen bal.
    Wat wel interessant kan zijn bij vreemde culturen is, dat je er ook nog weleens vreemdsoortige huisdieren aantreft. Wat schetst mijn verbazing toen ik daar in de hoek een doos met een nestje vreemdsoortige jonge dieren zag staan!! Het leek wel een kruising tussen een kameleon en een miereneter...
    Toen ik mijn vriend vroeg wat dit voor dieren waren, begon hij te glimlachen en zei; "Da's echt iets voor dat forum waar jij op modereert"
    Ik grijnsde maar een beetje maar begreep eigenlijk niet wat hij bedoelde...
    "Dit zijn dus jonge Off-Topic Vreters", vertelde hij...
    Mijn eerste reactie was ROFL, maar toen hij verder vertelde begon ik het toch wel een geinig verhaal te vinden... "Deze dieren kunnen zich onzichtbaar over teksten bewegen omdat ze, ongeveer als een kameleon, de letters op hun huid 'projecteren'".
    Nog steeds met een blik van ongeloof luisterde ik verder... "Ondertussen eten ze aan de andere kant van hun lichaam letters alsof het mieren zijn. Dat doen ze wel heel selectief... Ze weten precies welke teksten redundant zijn en welke belangrijk, waardoor er niets van de relevante inhoud verloren gaat"

    Grinnikend over zijn verhaal, zei ik dat ik het hoe dan ook wel leuke dieren vond en dat ik er wel eentje tot mijn huisgenoot wilde promoveren... Dat was dus geen probleem omdat hij toch op zoek was naar nieuwe tehuizen voor de jonkies...

    Nou... Toen ik vanavond thuiskwam en op het forum ging surfen moest ik dus meteen weer aan dat vreemde verhaal denken... Om de proef op de som te nemen heb ik Offie (zo noem ik 'm... ) maar eens achter mijn PC gezet terwijl ik zelf een filmpje ben gaan kijken...
    Af en toe ging Offie flink tekeer en hoorde ik hem voldaan boertjes laten, maar verder heb ik er niet zoveel aandacht aan besteed... Totdat de film was afgelopen...
    Ligt Offie daar met een dikke buik voor het toetsenbord... en op het scherm staat een zwaar uitgedunde thread Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?...
    In de eerste instantie schrok ik me natuurlijk rot, maar toen ik beter keek, zag ik dat bij de laatste 4 dagen bijna alle off-topic berichten waren verdwenen!!

    Jullie begrijpen natuurlijk dat ik daar erg blij mee ben... Dat scheelt mij tenslotte een hoop werk en maakt de boel een stuk aangenamer leesbaar...
    Mochten jullie je eens bezwaard voelen wanneer er een aantal berichten verdwijnen... Helaas... Offie kan niet praten en dus geen nadere uitleg geven, maar ik heb wel gemerkt dat het beestje helemaal niet dom is... Wat dat betreft vertrouw ik volledig op zijn eetlust!

    Groeten van Alex en Offie.

  2. #2

    Standaard

    Geef Offie maar een dikke knuffel van me...
    En zorg dat je geen belangrijke literatuur laat slingeren als Offie alleen thuis is hè? Je weet tenslotte maar nooit met die huisdieren!!!
    (Als Offie het lekker vind, mag hij/zij/het dit berichtje wel hebben hoor)

  3. #3

    Standaard

    Eindelijk heb je zo'n beestje in huis gehaald! Vergeet het toch maar geen eten te geven, als er een tijdje wat minder lettertjes voorhanden zijn.

  4. #4

    Standaard

    Mooi, dus de prijs voor degene die als eerste pagina 100 bereikt in 'Welke dvd's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft' gaat opnieuw uitgereikt worden. Ik hou me aanbevolen

  5. #5

    Standaard Re: Off-Topic Vretertje...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Het leek wel een kruising tussen een kameleon en een miereneter...
    "Dit zijn dus jonge Off-Topic Vreters", vertelde hij...
    Volgens nog niet bevestigde bronnen ziet Offie er in het dagelijks leven er als volgt uit:

    Lijkt me een laag knuffelgehalte hebben, Nathan!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    wij zullen allen heel goed voor hem zorgen en zeker niet vergeten te voederen.

  8. #8

    Standaard

    en dat ie ook maar gelucht/uitgelaten mag worden, beweging / frisse lucht is goed voor hem (het¿)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Vergeet het toch maar geen eten te geven, als er een tijdje wat minder lettertjes voorhanden zijn.
    Voorlopig heeft Offie het nog erg naar zijn zin... Vanmiddag heeft het beestje nog even rondgesnuffeld in de laatste dagen van de Lord Of The Rings thread en op dit moment ligt mijn maatje lui en voldaan naast me op mijn buro te snurken...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Voorlopig heeft Offie het nog erg naar zijn zin... Vanmiddag heeft het beestje nog even rondgesnuffeld in de laatste dagen van de Lord Of The Rings thread
    Jep dat was te merken. Die schoonmaak


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    en op dit moment ligt mijn maatje lui en voldaan naast me op mijn buro te snurken...
    En dat heeft die verdient, een plek naast je buro straks gaan jullie saampjes zeker naar Voyager kijken

  11. #11

    Standaard

    Alex...

    Als je Offie nog uitgaat laten vanaaf?? Kan je weer hetzelfde stukje nemen als gister! Het forum van welke DVD's we hebben aangeschaft is weer redelijk "vervuild"!! Zit nog zat voer bij voor Offie denk ik
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Alex...

    Als je Offie nog uitgaat laten vanaaf?? Kan je weer hetzelfde stukje nemen als gister! Het forum van welke DVD's we hebben aangeschaft is weer redelijk "vervuild"!! Zit nog zat voer bij voor Offie denk ik
    Klikspaan, boterspaan je mag niet .... etc etc blahblah
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Klikspaan, boterspaan je mag niet .... etc etc blahblah
    ik zat erop te wachten! Dat doe je binnen 3 minuten!
    Knap hoor

    Maar denk dat Alex dat zelf ook wel gezien heeft!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulri
    Zo'n 'ignore' functie kan ook heel rustgevend werken ;-}

    Verder ben ik al regelmatig het slachtoffer geweest van Alex.
    Zo zijn fuck en steenpuist uit den boze

    (steenpuist laat ik aan jullie verbeelding over)
    Ja dat zou een goede optie zijn, een iemand naar je ignore list kunnen verhuizen, zodat je geen enkele post van diegene meer ziet...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Ja dat zou een goede optie zijn, een iemand naar je ignore list kunnen verhuizen, zodat je geen enkele post van diegene meer ziet...
    Wat zijn sommige mensen toch dom he?
    Als een kip-zonder-kop ouwehoeren kunnen ze wel, maar ze hebben geen idee van alle mogelijkheden op dit forum...

    Hoe dan ook... Ik denk dat ik maar eens ga kijken of Offie niet al meteen off-topic posters kan eten terwijl ze op het forum proberen in te loggen... Hij probeerde straks al aan ip adres 213.73.176.53 (host qn-213-73-176-53.quicknet.nl) te knabbelen, maar daar heb ik 'm nog maar even bij weggehaald...

  16. #16

    Standaard

    Oeps... Offie werd even te gulzig... Met overenthousiasme stormde hij op de thread "Welke rol in welke film?" af omdat daar een aantal belachelijke opmerkingen van "beruchte" forumleden stonden... Nou... niet meer tegen te houden dus... HELE THREAD OPGEVRETEN!!

    Offie heeft het schijnbaar erg naar de zin, maar ik zal 'm toch wat vaker aan de lijn houden...

    Toevoeging:
    Ik geloof dat de schade meevalt... Even op Offies rug geklopt en voila... Alles uitgebraakt zonder de genoemde off-topics

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulri
    snap ik niet zo goed waarom je deze thread gesloten hebt....
    Nee ik ook niet... Die Offie toch...
    Moest ik eerst weer een sleuteltje uit zijn maag persen... maar goed... Thread is weer open...

    ... en ik heb de thread verplaatst naar General Chat... Misschien dat ik Offie dat soort dingen ook nog eens kan leren... Bedankt voor de tip Paulri!

  18. #18

    Standaard

    Dit is wel ff state of the art Alex. Applause voor jezelf

  19. #19

    Standaard

    Wat een beest zeg!! Offie weet maar niet van ophouden... Vanavond heeft het diertje nog eens dik 200 (!!) off-topics uit de "Aanschaf-thread" weggegraasd!! Daarnaast heeft het mormel ook nog eens zo'n 30 a 40 berichten uit andere threads gesnoept... Allemaal gepost sinds 10 januari j.l.... en 99% daarvan was toch weer van hetzelfde groepje overjarige pubers dat lijkt samen te spannen als de "Black & White Clan"... Als Offie maar niet aan de sch**t raakt van zoveel bullshit...

  20. #20

    Standaard Re: Off-Topic Vretertje...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Helaas... Offie kan niet praten en dus geen nadere uitleg geven, maar ik heb wel gemerkt dat het beestje helemaal niet dom is...
    Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt!

    *BURP*

  21. #21

    Standaard Re: Re: Off-Topic Vretertje...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Offie
    Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt!
    Nou, nou... Ik kan je ook geen moment alleen laten he?!... je blijft me verrassen!! Maar kom op joh... Het is nu tijd om een poosje plat te gaan!

  22. #22

    Standaard Re: Re: Off-Topic Vretertje...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Offie
    Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt!

    *BURP*
    Dit is werk voor Martin Gaus
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23

    Standaard

    Hey Alex, misschien moet je Offie eens een kijkje laten nemen bij de thread "De volle mep". Luther, Turboman en ik hebben ons een beetje laten gaan en het is wel een beetje off topic, ik dacht misschien heeft Offie wel een beetje honger, dus hij kan daar zijn buikje rond eten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Vooruit maar offie. 'Aangeschaft in 2002' in een slikbeweging naar binnen. You can do it.

  25. #25

    Standaard Re: Re: Off-Topic Vretertje...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Offie
    Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt!

    *BURP*
    Waarschijnlijk nog wel wat slimmer ook

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •