Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 114 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hey Alex, heb je Offie daarnet weer losgelaten. Zie dat bij sommige het aantal posts flink is achteruit gegaan. Bij mij ook trouwens merk ik nu, heb ik zoveel off-topic lopen lullen?? Moet ik toch nog maar iets beter opletten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #52

    Standaard

    Vandaag kwam het er eindelijk van...
    De thread over "de nieuwe aanschaffen in 2002" is samengevoegd met "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?".

    Offie heeft daarbij erg genoten van een aantal snoepjes, dus mocht bij een aantal van jullie de postteller iets lager zijn... Dank namens Offie

  3. #53

    Standaard

    Potverdikke, ik ben gewond, Offie heeft aan me lopen knagen, zo heb ik gemerkt.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Misschien nog 2 om samen te voegen: 'Lord of the Rings' en 'HOT HOT Lord of the Rings', of zoiet.... Fe-no-me-na-le film trouwens!!!!

  5. #55

    Standaard

    Ik heb Offie al even met een tube lijm op pad gestuurd... Hij zal nu wel klaar zijn...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Vandaag kwam het er eindelijk van...
    De thread over "de nieuwe aanschaffen in 2002" is samengevoegd met "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?".
    Dank x 300....scheelt weer

  7. #57

    Standaard

    Ja, er worden de laatste tijd veel threads gesloten. Mooi werk Alex, het wordt al een stuk overzichtelijker en zo hoef ik tenminste niet al te veel threads door te lezen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    offie mag onderhand wel weer eens wat threads uit de 'general chat' verwijderen die nergens over gaan

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    offie mag onderhand wel weer eens wat threads uit de 'general chat' verwijderen die nergens over gaan
    Vind ik ook, 3 van de van de raad de film treads bijvoorbeeld

  10. #60

    Standaard

    Hij mag van mij alle Threads wel eens langs gaan want het begint hier zolangzaamerhand door enkele personen gewoon een groot chat-box te worden... ECHT BEHOORLIJK IRRITANT IS DAT ALS E EERST 30 POST MOET DOORKRUIZEN OM BIJ DIE ENE ON-OPICTE KOMEN!!!

    Kunnen jullie daar aub iets aan doen en ook die oude ouwehoere psots die heeft toch ook nimand meer nodig net als de oude raad je plaatje daar zit niemand meer op te wachten delete ze dan gewoon dan komt tenmiste ieders post gemiddelde ook weer gelijk te liggen en wordt dat ook weer wat eerlijker een beter.....

    Denk als dat jullie al dat geouwehoer blijven toelaten dit zal leiden tot minder bezoekers er zullen weinig nieuwe bezoekers trek in hebben evenals oude leden die zullen minder vaak komen tot op een gegeven moment gewoon niet meer komen want het overzicht is nu gewoon echt WEG!

    Verder zou het ook helpen als er gecontroleerd zou worden op dubbele threads die er inmiddels al weer een aantal lopen, het zou een stuk makkelijker zijn als deze gecombineerd werden...

    Ik hoop dat jullie deze post van mij serieus nemen en er wat aan gaan doen, nee niet proberen gewoon echt doen, we zitten immers toch nog steeds op een dvd-forum he en niet op een chat site dacht ik zo althans...


    Bij voorbaat dank,
    Mr Blonde
    StarTrader

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Vind ik ook, 3 van de van de raad de film treads bijvoorbeeld
    Tja ik snapte ook al die heisa niet, met in een keer raad de mainstream film enz... hou het gewoon op raad de film.

  12. #62

    Standaard

    Mr. blonde

    Ik vind dat je gelijk hebt. sommige mensen zijn bijna alleen maar off-topic bezig. en er komen teveel dubbele threads het overzicht raak je kwijt.
    Kom maar op met die rechten dan zal ik ff offie er op af laten

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Mr. blonde en er komen teveel dubbele threads het overzicht raak je kwijt.
    Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom. Zo kwam ik laatst (te)veel threads van The Others tegen met dezelfde vraag (wanneer.......) om maar een voorbeeldje te noemen.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom.
    Je mag dat soort meldingen eventueel ook via een PM'tje aan me sturen...
    Wel incl. link(s) graag... Kan ik ze tenminste terugvinden...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Je mag dat soort meldingen eventueel ook via een PM'tje aan me sturen...
    Wel incl. link(s) graag... Kan ik ze tenminste terugvinden...
    goed, Alex, maar deze reacties lezende....wat gaat er concreet aan gedaan worden?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom. Zo kwam ik laatst (te)veel threads van The Others tegen met dezelfde vraag (wanneer.......) om maar een voorbeeldje te noemen.
    Ja, maar het grappige was dat als je The Others in de zoekfunctie intikte...je geen gevonden threads kreeg....en zo is die tweede thread ontstaan (zoals je wschl wel hebt kunnen lezen)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    goed, Alex, maar deze reacties lezende....wat gaat er concreet aan gedaan worden?
    Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
    Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt.

    In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
    Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt.
    wat een lomp antwoord zeg! Het is maar een vraag, waarvan het antwoord er zeker toe doet Of wordt het soms het-doel-heiligt de middelen-aanpak?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"...
    Meeste vindt toch plaats in de ouwehoer-draad? Waar ik ook steeds minder kom trouwens Niet alleen bij posters ligt een verantwoordelijkheid, maar ook bij de crew. Deze laatsten kunnen de "tuin"een beetje schoonmaken, je eigen posts deleten kan immers niet meer

  19. #69

    Standaard

    IT takes 2 to tango!

    we moeten het met z'n allen doen.
    Ik ben nu ook bezig meer een zeikerd te worden om te zeggen dat het off-topic is enz...
    Maar misschien moet iemand anders ook wel shit gaan deleten, of weer je eigen posts.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
    Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt.

    In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"...
    Vind ik ook wel vrij lomp, Alex. Had ik niet verwacht van een crew-member, maar ja, iedereen kan wel eens een lastige dag hebben, zeker?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Maar misschien moet iemand anders ook wel shit gaan deleten, of weer je eigen posts.
    Idd, dat deed ik dus heel vaak, maar sinds dat niet meer kan staat er een heleboel nachtshit van mij tusseen

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Vind ik ook wel vrij lomp, Alex. Had ik niet verwacht van een crew-member,
    Dat zijn ook maar mensen...
    [b] maar ja, iedereen kan wel eens een lastige dag hebben, zeker?
    Yep...

    En nu kruip ik lekker tegen Offie aan en ga nog een paar uurtjes pitten...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Idd, dat deed ik dus heel vaak, maar sinds dat niet meer kan staat er een heleboel nachtshit van mij tusseen
    idd...maar goed, dan maar een keer een "X" of een "." ipv een deleetje

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    idd...maar goed, dan maar een keer een "X" of een "." ipv een deleetje
    dat zou ook kunnen, maar dan blijf je met dat berichtje, ze kunnen toch gewoon weer instellen dat je weer zelf kunt deleten?

  25. #75

    Standaard

    ik probeer zelf bijna geen offtopic te ouwehoeren behalve in de ouwehoer thread, en dat gaat me prima af vooralsnog.
    Volgens mij kan iedereen zo met zijn eigen posts omgaan en hoeft Offie niet zovaak uit zijn mandje te komen.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •