De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Fallen (1998)

  1. #1

    Standaard Fallen (1998)

    http://www.imdb.com/title/tt0119099/

    Ik vond dit een zeer bijzondere film. Heb hem voor het eerst op tv gezien, en meteen daarna ook toegevoegd aan mijn wishlist. Ik heb hem onlangs ergens goedkoop gekocht, en meteen die avond bekeken. Vond de film nog steeds een topper, en het einde kwam voor mij ook zeer onverwacht.

    Een van de sterke punten van deze film, is dat de muziek zo goed gekozen is!

    Het enige wat ik een beetje eigenaardig vind is: [spoiler:7afd1bad81]dat ze op het einde dus sympathie hebben voor de duivel, terwijl hij eerst als een bruut wezen werd afgeschildert, zoals bij de dood van de broer van Denzel Washington. Hoe kun je voor zo iemand sympathie hebben? Maarja op zich wel cool dat de slechterik ook eens een keer wint 8) [/spoiler:7afd1bad81]

  2. #2

    Standaard

    Een van m'n favoriete films.
    Goede rollen van Goodman en Washington.
    [spoiler:ec413b5b82]Vooral in die straat buiten het politiebureau waar de geest (Azazel :wink: ) van persoon tot persoon gaat.[/spoiler:ec413b5b82]

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Een van m'n favoriete films.
    Goede rollen van Goodman en Washington.
    Vooral in die straat buiten het politiebureau waar de geest (Azazel :wink: ) van persoon tot persoon gaat.
    Het kon natuurlijk niet uitblijven dat jij zou reageren :P
    Ik vond het overgaan van het gezang ook wel cool :wink:

  4. #4

    Standaard

    Vond dit ook een zeer goede film.
    En kan ook meerdere keren bekeken worden ook al weet je hoe het verhaal in elkaar zit.

    Muziek kan ik me niet meer herinneren. Wordt es tijd om opnieuw te zien.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  5. #5

    Standaard

    Gisteren gezien,Slim gemaakte mindplaying triller met een donkere en grimmige sfeer.De cast is ook sterk en speelt overtuigend.Het einde vond ik alleen niet erg goed en had ik graag anders gezien maar aan de andere kant zie je niet vaak in een film [spoiler:f3bf9fad53]dat de bad guy wint'' maar dat met die kat vond ik erg zwak verzonnen[/spoiler:f3bf9fad53]

    ''Tiiiiiiiimmmmeeeeeeee is on my side,yes it is''
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •