De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Below (SCE) [DVD]

  1. #1

    Standaard Below (SCE) [DVD]

    Below (SCE) [DVD]

    David Twohy verfilmde een script van Darren Aronofsky, met het spannende Below als resultaat.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Spannende film met enkele leuke effecten.
    En voor het geld hoef je 't niet te laten.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Spannende film met enkele leuke effecten.
    En voor het geld hoef je 't niet te laten.
    Absoluut...ik vond dit echt een erg leuke film toen ik die mocht recenseren...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  4. #4

    Standaard Prima thriller

    Weliswaar in/om een duikboot in de 2e wereldoorlog,
    maar niet te vergelijken met Das Boot en U751.

    Een prima thriller (en dat voor maar €9,99 bij MM)

  5. #5

    Standaard

    ik vond dit een zeer leuke film, en hij is niet erg duur dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

  6. #6

    Standaard

    Had deze film in de bioscoop gezien in Turkije afgelopen zomer en voor dat ik in Turkije was, was ie hier al te huur.
    Er draaiden 2 films een was Cradle 2 the Grave en Below dus had niet veel keuze, ik was al naar Cradle 2 the Grave geweest dus moest wel naar Below.
    Ma gelukkig was het geen tegenvaller, het was een leuke film, leuke verhaal en als ik hem niet in de bios had gezien had ik hem hier nooit gehuurd. Dus het zegt genoeg toch.



    HighLight of the Day:
    http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker...ser=FreaKZiLLa
    What ?

  7. #7

    Standaard

    Een leuke film voor weinig geld en een mooie release

  8. #8

    Standaard

    Geweldige film, met een fantastisch sfeertje. Wel een beetje voorspelbaar.

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een plezante film, waarvan ik de vanilla versie aangeschaft heb want voor 10 euro. Maar ook eigenlijk aangeschaft voor Twohy de maker van Pitch Black. Deze man kan erg goed spannende sferen creeren met minimale kosten
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10

    Standaard

    Lijkt me een vette film!! Ga hem zeker aanschaffen!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  11. #11

    Standaard

    Vond deze film lang niet slecht. Prima vermaak.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #12

    Standaard

    Leuke film, zeker wel de moeite waard.

  13. #13

    Standaard

    Een leuke film en zeker een goeie thriller.

  14. #14

    Standaard

    Van de regisseur die ons dezelfde troep bracht met Pitch Black. Waardeloze duikbootfilm.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maurice @ kindamuzik
    Van de regisseur die ons dezelfde troep bracht met Pitch Black. Waardeloze duikbootfilm.
    Pitch Black was idd geen baanbrekende film, maar ik vond 'm wel genietbaar voor een film in zijn genre. Niet iets dat ik op DVD zou kopen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  16. #16

    Standaard

    Erg vermakelijke film. Een aantal goede schrikmomenten, schitterende special effecten, goed en vooral sfeervol geluid en een goed presterende cast. Leuke, spannende film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #17

    Standaard

    Net gezien vermakelijk film, met mijn favourite onderwerp onderzeeboten en dan helemaal uit de 2e wereldoorlog.

    Hij mag zeker niet in de schaduw staan van Das Boot de onbetwiste topper van dit genre, maar dit is ook een ander soort film deze gaat meer de lichte horror/griezelkant op terwijl Das Boot meer de waarheid verteld over hoe een onderzeeboot crew het te voorduren had.

    Maar om op Below terug te komen een leuke film voor een niet al te dure prijs ben je onderzeebootfan direct kopen, het decor ziet er verbluffend goed uit en vooral het stukje dat ze in de ballasttanks zitten is overtuigend gedaan, vind het een aanrader, goed gemaakte B Film.

    Grtz Ron

  18. #18

    Standaard

    Zeker een goeie film! Super sfeer gewoon, die je ook heel sterk bij The Thing ziet (worden ze nou paranoia of....??? :wink: )

  19. #19
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maurice @ kindamuzik
    Van de regisseur die ons dezelfde troep bracht met Pitch Black. Waardeloze duikbootfilm.
    Wat een lekker ongefundeerde mening weer

    Pitch Black was een prima SF-film, met degelijke effecten en niet alledaagse kleurfilters. Ook Below is een aanrader! Spannend, leuke effecten en goed geacteerd. Regisseur Twohy is een man om in het oog te houden, verwacht dan ook wel wat van Pitch Black II (The Chronicles Of Riddick).

  20. #20

    Standaard

    Dit vond ik echt een spannende film met een grillige sfeer is echt een aanrader.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Hier sluit ik me volledig bij aan SmashingSteve

  22. #22

    Standaard

    gekocht en gekeken, buren waren niet thuis, geluid hard met als gevolg ongeveer 4 hartverzakkingen

    Heerlijk pretentieloos vermaak, goede schrikmomenten, redelijk verhaal en een goed opgebouwde spanning.

    Een mooi voorbeeld hoe geluid toch 1 van de grootste spaningmakers in een film kan zijn.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23

    Standaard

    Een aardige NET-NIET film.

    Leuke effectjes, acteerprestaties matig en voor de rest inderdaad behoorlijk voorspelbaar. Lijkt in het begin teveel op DAS BOOT.

    Ben er niet heel enthousiast over, maar voor de prijs van 5,99 kan ik het moeilijk een miskoop noemen.

  24. #24

    Standaard

    Vond het een toppertje hoor voor een b film, niks mis mee.
    Grtz Ron

  25. #25

    Standaard

    Zeer verrast door deze film. Verwachte er eigenlijk weinig van maar vond hem erg goed. Lekker sfeertje en soms zeer spannend[spoiler:74fc16de8a]Het omdraaien van zijn eigen spiegelbeeld was erg cool gedaan!![/spoiler:74fc16de8a]
    No one understands the demons world

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •