Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 142 worden weergegeven.

Discussie: OldBoy

  1. #51

    Standaard

    Net weer gezien. Het blijft een geweldige film met een simpel verhaal dat toch perfect is uitgewerkt. Iedereen moet deze toch wel 's gezien hebben .

  2. #52

    Standaard

    Net besteld... de regio3 versie dan. Ben benieuwd
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Tijdje terug al gezien, wat een geweldige film zeg, heeft veel indruk op mij gemaakt. Een van de toppers van 2004

    Heb de R3 2 Disc in bezit, samen met de UE de mooiste uitgave van Oldboy

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Komt een drie disc versie van OldBoy uit in Nederland

    releasedatum: 21 april

    1dvd versie (slipcase) CAP € 19,99
    3dvd versie (slipcase + digipack) CAP € 29,99

    Extra’s Old Boy

    Disc 2: Behind the scenes, 10 deleted scenes, Interviews of the Crew, Special Effects, Creating the Music, Design, Cannes Film Festival

    Disc 3: Shooting Diary from Crank in to Crank Up (making and episode from each shooting day form day 1 to day 69)

  6. #56

    Standaard

    waar heb je deze informatie vandaan ?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    waar heb je deze informatie vandaan ?
    persinformatie van A-Film

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lex
    begrijp de hele hype niet zo, ik vind het een aardige film maar meer niet.

    had een heftiger film verwacht na alle lyrische reacties op de diverse fora. plus dat ik de overgang van de ruimte waar hij gevangen zat naar het dak op zijn minst onlogisch vond.
    Same here...

    Hele warrige opening van de film, het einde zag ik eerlijk gezegd ook al aankomen (gedeeltelijk dan). Goede film, maar toch iets van een tegenvaller....


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Komt een drie disc versie van OldBoy uit in Nederland

    releasedatum: 21 april

    1dvd versie (slipcase) CAP € 19,99
    3dvd versie (slipcase + digipack) CAP € 29,99

    Extra’s Old Boy

    Disc 2: Behind the scenes, 10 deleted scenes, Interviews of the Crew, Special Effects, Creating the Music, Design, Cannes Film Festival

    Disc 3: Shooting Diary from Crank in to Crank Up (making and episode from each shooting day form day 1 to day 69)
    geweldig
    een 3 disc in Nederland, zie je niet zo vaak. Ga dan waarschijnlijk dubbel dippen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    Weet iemand de audiospecs van de A-Film release ? 3-disc is netjes, ben blij dat ik nog even heb gewacht met de aanschaf van de Tartan/UK release...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Komt een drie disc versie van OldBoy uit in Nederland

    releasedatum: 21 april

    1dvd versie (slipcase) CAP € 19,99
    3dvd versie (slipcase + digipack) CAP € 29,99

    Extra’s Old Boy

    Disc 2: Behind the scenes, 10 deleted scenes, Interviews of the Crew, Special Effects, Creating the Music, Design, Cannes Film Festival

    Disc 3: Shooting Diary from Crank in to Crank Up (making and episode from each shooting day form day 1 to day 69)
    De 3 disc versie gaat 100% in mijn collectie belanden!

  12. #62

    Standaard

    Weet niet of het hier al bekend is maar ik kwam net dit tegen op imdb.

    Er komt een remake!

    http://imdb.com/title/tt0425320/

    Beetje onnodig bij deze film, de Ring bijvoorbeeld kan ik me nog wel indenken door het tempo van de film etc... Maar deze heeft dat niet echt nodig lijkt me zo. Daarentegen, misschien wel leuk als het goed gedaan wordt. Ik ben iig ook voor Gary Oldman.

  13. #63

    Standaard

    Als hij op 21 april uitkomt in een 1-disc en 3-disc versie, dan wil dat zeggen dat

    a) de release datum verschoven is (van 8/04 naar 21/04), maar voor 3-disc versie geeft dat niet
    b) dit de eerste mulitdisc (hoe heet dat anders) uitgave zal zijn in de Asiamania-reeks?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Weet niet of het hier al bekend is maar ik kwam net dit tegen op imdb.

    Er komt een remake!

    http://imdb.com/title/tt0425320/

    Beetje onnodig bij deze film, de Ring bijvoorbeeld kan ik me nog wel indenken door het tempo van de film etc... Maar deze heeft dat niet echt nodig lijkt me zo. Daarentegen, misschien wel leuk als het goed gedaan wordt. Ik ben iig ook voor Gary Oldman.
    Als je even de moeite had genomen de thread door te nemen, had je gezien dat we het daar al over gehad hebben .

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Weet niet of het hier al bekend is maar ik kwam net dit tegen op imdb.

    Er komt een remake!

    http://imdb.com/title/tt0425320/

    Beetje onnodig bij deze film, de Ring bijvoorbeeld kan ik me nog wel indenken door het tempo van de film etc... Maar deze heeft dat niet echt nodig lijkt me zo. Daarentegen, misschien wel leuk als het goed gedaan wordt. Ik ben iig ook voor Gary Oldman.
    Als je even de moeite had genomen de thread door te nemen, had je gezien dat we het daar al over gehad hebben .
    Hehe, had het wel verwacht maarja was te lui en dacht, ik gooi het maar gewoon neer just in case...

  16. #66

    Standaard

    Bij Free Record Shop staat Old Boy al in de Pre Order voor 21 april.

    Het ziet er toch duidelijk uit als een AsiaMania release en het lijkt me een 1-disc.
    Ben toch benieuwd hoe het zit met die 3-disc.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  17. #67

    Standaard

    Er staat 7 april bij.
    Ik denk dat die 3 disc er niet komt.............zou wel jammer zijn.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Er staat 7 april bij.
    Ik denk dat die 3 disc er niet komt.............zou wel jammer zijn.
    Ik denk dat die er wel komt, waarom zou het anders in een officiële press-release staan?

  19. #69

    Standaard

    En jawel...

    OldBoy 3 disc
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  20. #70

    Standaard

    Weet iemand misschien waar ik de muziek van oldboy kan downloaden....supergaaf is dat!!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knish
    Weet iemand misschien waar ik de muziek van oldboy kan downloaden....supergaaf is dat!!
    Je zou het ook kunnen kopen op bijvoorbeeld amazon of yesasia.

  22. #72

    Standaard

    Lijkt me een geweldige film, 3 disc voor mij dus(en ik zie op de FRS site bij de cover dat er ook nog eens DTS bij zit!!!!).

    Kan iemand me misschien vertellen hoe het met de "goorheid" in deze film zit, want ik lees allemaal dingen over hamers en dier :P . Is het een beetje hetzelfde als ichi the killer ofzo?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Lijkt me een geweldige film, 3 disc voor mij dus(en ik zie op de FRS site bij de cover dat er ook nog eens DTS bij zit!!!!).

    Kan iemand me misschien vertellen hoe het met de "goorheid" in deze film zit, want ik lees allemaal dingen over hamers en dier :P . Is het een beetje hetzelfde als ichi the killer ofzo?
    Nee lang niet zo als Ichi, helemaal niet eigenlijk. Ik heb weinig tot geen gore stukjes gezien.

  24. #74

    Standaard

    Idd, nagenoeg geen bloed in deze film. Hij is zeker niet gericht op gore.

  25. #75

    Standaard

    net gekeken en goedgekeurd, de uiteindelijke twist in het plot is gelukkig niet al vanaf het begin duidelijk, beelden zitten grotendeels strak in elkaar en tempo is ook behoorlijk.
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •