Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 77 van 77 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    je komt bij mij nogal dom over:

    Mijn dvd speler moet nog ff worden geupgrade naar Denon Link 3rd edition. Daar hangt een simpel stp kabeltje aan. Daarnaast heb ik ook nog een QED P75 hangen.

    je geeft commentaar op iets wat je nog MOET uitproberen!

    dit is zoiets als vloeken in de kerk!

    je zegt zelf al dat je van tevoren geen verschillen zult horen! bij jouw zit het echt tussen de oren!
    volgens jouw eigen theorie zul je dan ook geen verschillen horen!!!
    Laatste keer. Als jij nou eens leert lezen zou je niet van die onwijs domme en simpele conclusies trekken op basis van zaken die je DENKT te lezen. Ik heb aangegeven dat ik sceptisch ben tav verschillen in digitale interlinks. Geloof heeft daar niet mee te maken. Het zou mij verbazen als ik verschil hoor dat wel. Als je de hoeveelheid onderzoeken leest die zijn gedaan om de verschillen meetbaar te maken, die allemaal nergen op uit zijn gekomen. Blinde luistertesten die niets uitwijzen. Een beetje sceptisme kan dan geen kwaad. Als ik vervolgens vraag waarom jullie denken verschil te horen voel je je punt 1 onwijs aangevallen en punt 2 kom je met rare argumenten.

    Dat ik wat wetenschappelijker tegen zaken aan kijk dan jij zal wel komen omdat ik dom ben. Jij gelooft zo enorm in je eigen gelijk dat je totaal niet open kunt staan voor een visie van anderen. Verder zit ik hier niets op te naaien maar probeer ik een wat wetenschappelijkere kijk op kabels los te peuteren. Ik heb daar in ieder geval niet de absolute wijsheid van in pacht. Waar jij echter vervolgens stelselmatig mee komt is onzinnige vergelijken die een leuke discussie helemaal vertroebelen. Waar ik alleen niet achter ben is of dat je dat bewust doet of dat je echt denkt dat dat 'bewijzen' zijn voor je gelijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    P.s.s
    alsof in alle audio zaken voldoende kennis aanwezig is. er zijn mensen die de kennis van de media markt ook op een hoog niveau vinden staan.
    Zucht. Mooi voorbeeld van wat ik bedoel. Ik geef aan dat dit is gezegd in een gerenomeerde audio zaak waar jij ook regelmatig komt. Nu kun je dit wel lekker naar het belachelijke gaan draaien door te laten lijken dat ik een MM oid bedoel, en op die manier denken je gelijk te halen maar dat komt dus nogal irritant over.
    Ik geloof inderdaad mensen in een gerenomeerde audio zaak eerder dan een of andere Harry Stadman.


    Ten aanzien van de kabels begint dit inderdaad op een geloofsdiscussie te lijken. Wanneer je een beetje in de geschiedenis kijkt weet je wat voor een problemen dat kan geven en daar heb ik geen zin in Dus wat mij betreft discussie gesloten. Jij hoort verschil, en ik ben sceptisch tav digitale interlinks, gevoed door diverse artikelen waarin in wetenschappelijke opstellingen getracht is op verschillen te testen.

    Overigens Rene, excuses voor deze hele lange offtopic, het wordt tijd dat we weer naar Beolab gaan.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  2. #77
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Als ik vervolgens vraag waarom jullie denken verschil te horen .
    We denken het niet maar we "horen" het al gaat het soms maar om zeer kleine details maar soms ook om wezelijk verschillen.
    Maargoed, ik wil verders geen olie op het vuur gooien hoor.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •