Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 268 van 268 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Eigenlijk stoerder dan zo`n knuffel.
    Ook duurder. $ 67,-

  2. #252

    Standaard Re: Lijnen (deel 2)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Disney Servicelijn

    Telefoon: 0900-2022 778 (10 cpm)

    E-mail : info@disneyservice.nl
    thnx, ik heb reeds een mail gestuurd...
    Ik heb ondertussen een mail terug gekregen van disneyservice.nl. Helaas niet met de antwoorden op mijn vragen. Ze hebben me een standaard DVD-klachtenbrief toegestuurd. Deze moet ik samen met m'n DVD opsturen, zodat de technische dienst de DVD's kan onderzoeken. Dus geen antwoord op de vraag hoe de strepen bij de ene DVD-speler wel en bij de andere DVD-speler niet zichtbaar zijn én ook nog eens m'n DVD van "The Incredibles" een tijdje kwijt.
    Tsja, wat nu...?
    Iemand anders een idee of andere informatie gekregen?
    Ik heb nog geen antwoord gekregen Ff afwachten....

    Tja, je dvd even kwijt... je wilt een oplossing neem ik aan? Het is toch niet zo dat je die schijf zal gaan bekijken

    Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze aankomen..
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Heb gister alle extra's gekeken, en weet je wat ik mis. Een feature over de stemmen(acteurs).
    Had ik wel verwacht.
    En de uitvoering voor sokpoppen al gezien??

    Ik dacht gister precies hetzelfde. Miste dat ook al. Één van de eerste extra's die ik had verwacht.

    Ik heb overigens geen last van strepen of andere fouten. Bekijk ze nog steeds op de computer. Het enige wat ik nog niet gezien heb is de film met commentaar.

  4. #254

    Standaard

    Inmiddels al een aantal keren naar Boundin' gekeken, maar, als ik heeeeeeeel goed oplet, zie ik, als één van de dieren één of twee keer de grond raakt met één van zijn poten, het niet helemaal gelijk loopt. Verder doet ie het goed. Geen probleem. Lijkt ook niet echt op een sync probleem hier.

  5. #255

    Standaard

    Waaaaaaaar o waar vind ik de sock puppet featurette... het zou in het set-up menu moeten staan van disc 2, maar mijn disc 2 heeft geen set-up in het hoofdmenu... ligt vast niet aan mijn disc, maar ik heb dan ook op engelse sites gezocht naar waar de easter eggs staan en misschien dat ie op de Nederlandse versie ergens anders staat.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Waaaaaaaar o waar vind ik de sock puppet featurette... het zou in het set-up menu moeten staan van disc 2, maar mijn disc 2 heeft geen set-up in het hoofdmenu... ligt vast niet aan mijn disc, maar ik heb dan ook op engelse sites gezocht naar waar de easter eggs staan en misschien dat ie op de Nederlandse versie ergens anders staat.
    Deze staat niet in het setup, maar in het Index menu.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Waaaaaaaar o waar vind ik de sock puppet featurette... het zou in het set-up menu moeten staan van disc 2, maar mijn disc 2 heeft geen set-up in het hoofdmenu... ligt vast niet aan mijn disc, maar ik heb dan ook op engelse sites gezocht naar waar de easter eggs staan en misschien dat ie op de Nederlandse versie ergens anders staat.
    Ga op disc 2 naar de Index. Wacht op het verschijnen van de omnidroid. Selecteer deze NIET, maar wacht tot de omnidroid verdwijnt en daarna weer verschijnt. Selecteer deze tweede omnidroid en je krijgt de easter egg te zien.

  8. #258

    Standaard

    Volgens www.dvdcompare.net zijn dit de easter eggs die je op beide DVD's kunt terugvinden.

    1. On DISC ONE, go to the "Commentaries" menu and wait until a silhouette of Mr. Incredible appears bottom right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a short animation where Mr. Incredible is dancing. (0:36)

    2. On DISC TWO, in the "Main Menu", wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a selection of buttons and doors from the movie. (2:30)

    3. On DISC TWO, go to the "Deleted Scenes" menu and wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a deleted storyboarded scene. (1:22)

    4. On DISC TWO, go to the "Behind the Scenes" menu and wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a featurette with two legendary Disney animators Ollie Johnston & Frank Thomas. (1:22)

    5. On DISC TWO, after you have watched previous easter-egg, stay on the "Behind the Scenes" menu and wait until a Omnidroid-icon appears again to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a Markisms-featurette where Mark Andrews demonstrates his sound effects to other crew members. (1:11)

    6. On DISC TWO, go to the "More Making of The Incredibles" menu. Wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a short of scene in two variants. (0:18 )

    7. On DISC TWO, after you have watched previous easter-egg, stay on the "More Making of The Incredibles" menu. Wait until a Omnidroid-icon appears again to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a short of another scene in seven variants. (0:41)

    8. On DISC TWO, go to the "Trailers" menu and wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a short animated scene where Mr. Incredible and Dash fights of the remotecontrol. (0:12)

    9. On DISC TWO, after you have watched previous easter-egg, stay on the "Trailers" menu and wait until a Omnidroid-icon appears again to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a short animated scene where Mr. Incredible and Frozone fights of the remotecontrol. (0:12)

    10. On DISC TWO, go to the "Index" menu page 1, and wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see how sounds are made in the cake eating scene by Dave Mullins. (0:43)

    11. On DISC TWO, after you have watched previous easter-egg, stay on the "Index" menu page 1, and wait until a Omnidroid-icon appears again to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see an handpuppet version of 'The Incredibles' made by Mach Kobayashi. (3:36)

    12. On DISC TWO, go to the "Index" menu page 2, and wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a practical joke. (0:14)

  9. #259

    Standaard

    2. On DISC TWO, in the "Main Menu", wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a selection of buttons and doors from the movie. (2:30)
    Ik zie hier een filmpje vol explosies.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    2. On DISC TWO, in the "Main Menu", wait until a Omnidroid-icon appears to the upper right corner. Navigate to it and hit ENTER. You will see a selection of buttons and doors from the movie. (2:30)
    Ik zie hier een filmpje vol explosies.
    Klopt, als ze een deur dichtgooien of op een knop drukken.

  11. #261

    Standaard

    Heb 'm inmiddels ook binnen (Film Valley), erg benieuwd naar de extra's! Leuk dat er zoveel Easter Eggs opstaan trouwens

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Waaaaaaaar o waar vind ik de sock puppet featurette... het zou in het set-up menu moeten staan van disc 2, maar mijn disc 2 heeft geen set-up in het hoofdmenu... ligt vast niet aan mijn disc, maar ik heb dan ook op engelse sites gezocht naar waar de easter eggs staan en misschien dat ie op de Nederlandse versie ergens anders staat.
    Ga op disc 2 naar de Index. Wacht op het verschijnen van de omnidroid. Selecteer deze NIET, maar wacht tot de omnidroid verdwijnt en daarna weer verschijnt. Selecteer deze tweede omnidroid en je krijgt de easter egg te zien.
    Mijn dank is groot! (is dus anders op de NL editie itt de UK editie...)

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Heb 'm inmiddels ook binnen (Film Valley)
    En zat er een slipcase omheen? Want ik krijg hem ook via Film Valley en zou wel graag eentje met slipcase hebben...
    Four-Star Trader (236)

  14. #264

    Standaard Strepen, strepen en nog eens strepen...

    Hier weer een reactie over de eerder genoemde strepen, die te zien zijn op de 2de disc (tijdens de trailers en enkele deleted scenes)!
    Ik heb gisteren het probleem opgelost. Het probleem zit 'm niet in de disc, maar in de instellingen van je DVD-speler. Bij een aantal DVD-spelers kun je handmatig de beeldinstellingen veranderen van een "film" naar een "video"-instelling. Als je instelling naar "video" verandert, verdwijen de strepen als sneeuw voor de zon...
    Ik hoop dat deze tip bruikbaar is.
    Verder overigens eens prima uitgave!!!

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Heb 'm inmiddels ook binnen (Film Valley)
    En zat er een slipcase omheen? Want ik krijg hem ook via Film Valley en zou wel graag eentje met slipcase hebben...
    Sorry voor de late reactie, maar die zit er inderdaad omheen

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam
    Heb 'm inmiddels ook binnen (Film Valley)
    En zat er een slipcase omheen? Want ik krijg hem ook via Film Valley en zou wel graag eentje met slipcase hebben...
    Sorry voor de late reactie, maar die zit er inderdaad omheen
    Had de dvd inmiddels van de week al binnen gekregen, inderdaad met slipcase! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  17. #267

  18. #268

    Standaard Re: Strepen, strepen en nog eens strepen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75
    Hier weer een reactie over de eerder genoemde strepen, die te zien zijn op de 2de disc (tijdens de trailers en enkele deleted scenes)!
    Ik heb gisteren het probleem opgelost. Het probleem zit 'm niet in de disc, maar in de instellingen van je DVD-speler. Bij een aantal DVD-spelers kun je handmatig de beeldinstellingen veranderen van een "film" naar een "video"-instelling. Als je instelling naar "video" verandert, verdwijen de strepen als sneeuw voor de zon...
    Ik hoop dat deze tip bruikbaar is.
    Verder overigens eens prima uitgave!!!
    Kan je uitleggen waar dit zou moeten zitten en wat het precies doet? Ik heb op mijn Philips 737 ook de strepen maar niet een dergelijke instelling. Ook loopt op de 2de disc bij een van de extra's de speler vast... ik zal het probleem specifieker beschrijven en mailen naar Disney, want er is niks mis met mijn speler verder...

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •