Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 268 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weet iemand wanneer hij in de bios komt?

  2. #27

    Standaard

    volgens mij de 25e
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    The Incredibles draait vanaf 24 november. Een woensdag dus.

    Maar vorige week en deze week al zowat overal in de Sneak Preview. Hij is inderdaad erg leuk!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    The Incredibles draait vanaf 24 november. Een woensdag dus.

    Maar vorige week en deze week al zowat overal in de Sneak Preview. Hij is inderdaad erg leuk!
    op woensdag gaan de films toch altijd op woensdag in premiere? hier altijd op donderdag :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Dan is die binnen 4 maanden dus al uit op dvd? Binnen 4 maanden na de releasedatum? Das pas lekker :P

  6. #31

    Standaard

    Dat begint de trend te worden voor blockbusters: ondanks een latere bioscoop release in Nederland (vergeleken met de VS), komt de DVD toch tegelijkertijd of zelfs eerder uit.
    Zie Shrek 2, Spider-Man 2, Harry Potter 3, I Robot en nu The Incredibles.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    ondanks een latere bioscoop release in Nederland (vergeleken met de VS)
    De meeste blockbusters komen tegenwoordig toch redelijk tegelijk uit in Nederland. Incredibles scheelt bv maar 2 weken.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    The Incredibles draait vanaf 24 november. Een woensdag dus.

    Maar vorige week en deze week al zowat overal in de Sneak Preview. Hij is inderdaad erg leuk!
    op woensdag gaan de films toch altijd op woensdag in premiere? hier altijd op donderdag :wink:
    Je bedoelt in Belgie gaan ze op woensdag in premiere? The Incredibles dus blijkbaar ook in Nederland. Ik woon in Utrecht en daar draait ie op woensdag iig in Rembrandt.

  9. #34

    Standaard

    Volgende week toch maar gaan kijken met digitale projectie in Almere 8)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    The Incredibles draait vanaf 24 november. Een woensdag dus.

    Maar vorige week en deze week al zowat overal in de Sneak Preview. Hij is inderdaad erg leuk!
    op woensdag gaan de films toch altijd op woensdag in premiere? hier altijd op donderdag :wink:
    Je bedoelt in Belgie gaan ze op woensdag in premiere? The Incredibles dus blijkbaar ook in Nederland. Ik woon in Utrecht en daar draait ie op woensdag iig in Rembrandt.
    das wat ik bedoel ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Ik ga woensdag, kan niet meer wachten

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Maar goed, zullen wel veel meer dingen spelen tussen de twee partijen waar wij niks van weten.
    En zoals altijd bij samenwerking tussen twee partijen zijn de belangrijkste knelpunten geld en zeggenschap (macht).

    Disney has ruled for a long time, but the future is for Pixar!
    Disney zou best nog wel eens voor een paar heel varrassende films kunnen gaan zorgen in de toekomst met o.a. Chicken Little, Rapunzel, Fraidy Cat, Wilbur, American Dog, Toy Story 3 & 4 en nog wat kleinere projecten in produktie.

    Na Cars en Rattatouille heeft pixar niet heel veer meer in de pijplijn.
    En zonder de distibutie en merchandise-deals van Disney zou het best nog wel eens lastig kunnen worden voor pixar.

    In ieder geval zal Disney Pixar het zo moeilijk maken als ze kunnen.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Disney has ruled for a long time, but the future is for Pixar!
    Disney zou best nog wel eens voor een paar heel varrassende films kunnen gaan zorgen in de toekomst met o.a. Chicken Little, Rapunzel, Fraidy Cat, Wilbur, American Dog, Toy Story 3 & 4 en nog wat kleinere projecten in produktie.

    Na Cars en Rattatouille heeft pixar niet heel veer meer in de pijplijn.
    En zonder de distibutie en merchandise-deals van Disney zou het best nog wel eens lastig kunnen worden voor pixar.
    Die nieuwe films van Disney zeggen me nu nog weinig. Het zijn maar titels en alleen van Chicken Little is enig beeldmateriaal beschikbaar. Die ziet er aardig uit, maar Cars toch vele malen beter.

    Hetzelfde geldt natuurlijk voor de Pixar titels NA Cars. Maar er zal er ieder jaar toch minstens eentje bijkomen, met voor Cars een trailertje van Rattatouille (of zal Disney dit niet OK vinden...). Tegen die tijd zullen de Pixar films voor 2007 en daarna ook wel bekend zijn.

  14. #39

    Standaard

    morgen naar een voorpremiere in euro disney
    ben erg benieuwd ieder geval na alle goede berichten

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Maar goed, zullen wel veel meer dingen spelen tussen de twee partijen waar wij niks van weten.
    En zoals altijd bij samenwerking tussen twee partijen zijn de belangrijkste knelpunten geld en zeggenschap (macht).

    Disney has ruled for a long time, but the future is for Pixar!
    Disney zou best nog wel eens voor een paar heel varrassende films kunnen gaan zorgen in de toekomst met o.a. Chicken Little, Rapunzel, Fraidy Cat, Wilbur, American Dog, Toy Story 3 & 4 en nog wat kleinere projecten in produktie.

    Na Cars en Rattatouille heeft pixar niet heel veer meer in de pijplijn.
    En zonder de distibutie en merchandise-deals van Disney zou het best nog wel eens lastig kunnen worden voor pixar.

    In ieder geval zal Disney Pixar het zo moeilijk maken als ze kunnen.
    Daar geloof ik dus echt niks van. Pixar heeft sinds ze zijn begonnen een gigantische naam opgebouwd. Iedereen heeft wel gehoord van Pixar en weet dat dat garant staat voor kwaliteit (Toy Story, Monster Inc. , Finding Nemo, Incredibles), dus als ze zometeen alleen verder gaan en ze brengen een nieuwe film uit zal iedereen echt wel weer in de rijen staan! 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #41

    Standaard

    Rapunzel is CGI, maar ziet eruit als een bewegend schilderij (met Glen Keane als director), Fraidy Cat is een soort Hitchcock-actige film over een kat, Wilbur is bijna klaar en ziet er absoluut waanzinnig droomachtig uit en American Dog Is een beetje een film met een old-style look over een hond in Las Vegas, ik heb via via al kleine stukjes en schetsen gezien en het ziet er goed uit allemaal.

    Ik wil ook niets liever dan dat Pixar erg succesvol wordt, maar ik denk dat mensen de ijzeren greep van Disney onderschatten.
    Zelfs voor Toy STory 3 en 4 krijgt Pixar maar 6% royalties.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ik wil ook niets liever dan dat Pixar erg succesvol wordt, maar ik denk dat mensen de ijzeren greep van Disney onderschatten.
    Zelfs voor Toy STory 3 en 4 krijgt Pixar maar 6% royalties.
    Wat heeft dat te maken met het succes van Pixar? Op dit moment krijgen ze maar een bepaald deel van alle winst over hun films. Als ze zometeen zelf verder gaan zullen ze veel meer verdienen.

    Dus kan hen die 6% royalty echt niks meer schelen 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #43

    Standaard

    Pixar heeft op een paar jaar zo'n reputatie verworven dat ik er blindelings alles van durf kopen. The Incredibles zal weer niet anders zijn. Zelfs de "mindere" films (t.o.v. de andere Pixars) zijn nog altijd in absolute termen schitterend. Voor een sequel is Toy Story 2 één van de weinige films die het origineel ruim overtrof. Ik heb daarentegen geen hoge verwachtingen van die Disney-only sequels van Toy Story. Verwacht me aan weer van die moralistische meuk en geen straight-to-the-point humor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Rapunzel is CGI, maar ziet eruit als een bewegend schilderij (met Glen Keane als director.
    Waar heb je dit gezien

  20. #45
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Dit is toch ook de laatste film die Pixar en Disney samen uit gaan brengen, daarna gaat Pixar toch alleen verder ?
    De een na laatste, de laatste wordt Cars
    Pixar kan niet alleen verder, aangezien ze op dit moment geen eigen distributiemaatschappij hebben, ze zijn puur een animatiestudio. Verwacht wordt dat ze een deal zullen sluiten met Fox, Sony of Warner Bros.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Rapunzel is CGI, maar ziet eruit als een bewegend schilderij (met Glen Keane als director.
    Waar heb je dit gezien
    Ik was eerder dit jaar in LA op bezoek bij een vriend die daar werkt als animator, daar kon ik toen mee naar binnen (ik doe zelf ook wat op cartoongebied) in de Disney studio's omdat hij er even langs moest en de meeste mensen die daar werkten wilden wel hier en daar wat laten zien of wat vetellen over toekomstige projecten. Helaas was Glen Keane zelf niet aanwezig , maar geloof maar dat er een paar heeele mooie dingen aan zit te komen.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    geloof maar dat er een paar heeele mooie dingen aan zit te komen.
    Als het verhaal net zo middelmatig is als de laatste Disney animated classics kan die mooiere presentatie me eigenlijk niet zoveel schelen.

    De reden dat Pixar tot op heden nog niet 1 misser heeft begaan ligt niet aan zijn deal met Disney, maar aan het feit dat ze een goed verhaal belangrijker vinden dan technische vernieuwingen. (Daar zou Disney nog wel een hoop van kunnen leren, dus ik ben wel benieuwd wie er nu de komende jaren precies op zijn bek zal gaan )

    Voor Pixar staan zowel distributeurs, als bioscoopbezoekers in de rij, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

    En die ijzeren greep van Disney bestaat allang niet meer. Als er iets is wat studio's als Fox en Dreamworks de afgelopen jaren hebben bewezen is dat het sterke monopolie van The House of the Mouse allang verdwenen is.

    Disney zal de komende jaren zichzelf flink moeten bewijzen en ik hoop van harte dat ze nu eindelijk hun arrogante kop uit het zand halen en weer eens gaan doen waar ze vroeger goed in waren: vernieuwende animatie en sterke solide verhalen.

  23. #48

    Standaard

    Oh, ik heb helemaal niks tegen Pixar. Integendeel, ze hebben nog geen misser gemaakt. Toen ik in de Disney Studio's op berzoek was kreeg ik alleen wel de indruk dat daar een heleboel mensen werken die ook gewoon leuke en mooie dingen willen maken. Ze hebben echt wel goeie mensen daar. Er hing gewoon een hele goeie vibe.

    En met de "ijzeren greep van Disney" bedoelde ik eigenlijk dat Disney toch nog steeds een heel groot marktaandeel heeft met eigen winkels, bioscoopcontracten (ze hebben o.a. Ice Age uit Imax bioscopen gehouden) etc.. Ik zeg ook niet dat dat gezond is, maar het gebeurt wel.

    In ieder geval hoop ik echt dat Disney en Pixar gewoon allebei leuke films blijven maken.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  24. #49

    Standaard

    In ieder geval hoop ik echt dat Disney en Pixar gewoon allebei leuke films blijven maken.
    Ja, uiteindelijk is dat ook het beste voor ons. Van mij hoeft geen van deze studio's op zijn bek te gaan, als je ze mooie films en DVD's afleveren ben ik 100% tevreden. Laat maar komen, laat maar komen!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  25. #50

    Standaard

    Ik hem inmiddels in de bioscoop gezien. Ik kan niet wachten tot ie op DVD komt. Dan hoop ik ook dat het filmpje van het lammetje er opstaat. Hilarisch !!!!

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •