De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dungeons and dragons 2

    Komt een vervolg op de eerdere film, die ik overigens niet gezien hebt.

    http://www.imdb.com/title/tt0406728/

  2. #2

    Standaard

    OMFG!!!
    Het eerste deel had je niet gezien zei je? You Lucky Bastard!
    wat een celluloid-vervuiling was dat zeg!
    Zullen we dan ook maar direct een vervolg maken op Adrenaline?


    En de eerste voor de shitlist 2005.......
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  3. #3

    Standaard

    Deel 1 was een ramp, doordat er erg veel verwachtingen van waren. Nu misschien een keer de omgekeerde zijde? Geen verwachtingen en een goede film?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Deel 1 was een ramp, doordat er erg veel verwachtingen van waren. Nu misschien een keer de omgekeerde zijde? Geen verwachtingen en een goede film?
    Kunnen ze het alsjeblieft wat makkelijker maken voor iedereen? Gewoon GEEN film?
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Zullen we dan ook maar direct een vervolg maken op Adrenaline?
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (sluit zich op in de bomkelder)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Zullen we dan ook maar direct een vervolg maken op Adrenaline?
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (sluit zich op in de bomkelder)

    He, daar hebben we die ene andere pechvogel die deze klassieker ook heeft mogen aanschouwen....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Zullen we dan ook maar direct een vervolg maken op Adrenaline?
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (sluit zich op in de bomkelder)

    He, daar hebben we die ene andere pechvogel die deze klassieker ook heeft mogen aanschouwen....
    Nee hoor, maar alleen al van georgina verbaan ga ik over mijn nek, en ik ben sowiezo al niet zo'n Nederlandse-film-fan... Nee met zulke films kan je me niet blij maken :P

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Zullen we dan ook maar direct een vervolg maken op Adrenaline?
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (sluit zich op in de bomkelder)

    He, daar hebben we die ene andere pechvogel die deze klassieker ook heeft mogen aanschouwen....
    Nee hoor, maar alleen al van georgina verbaan ga ik over mijn nek, en ik ben sowiezo al niet zo'n Nederlandse-film-fan... Nee met zulke films kan je me niet blij maken :P
    <offtopic>
    Die Georgina-kwestie begrijp ik wel ja..... :wink:

    Het verdrietige is alleen dat ik dus wel de enige ben die dit gedrocht heeft gezien.
    (of iedereen die hem gezien heeft ontkent het uit schaamte Hmmm. Makes more sense....)


    Maar op deze manier kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan met sequels van k*tfilms:
    Princess diaries? nope, al gedaan.
    Revenge of the Nerds? ook al.
    Scary movie? 2X zelfs!
    Dumb & Dumber? jawel! Ook al!
    the Mask? Komt eraan!
    Universal Soldier? Doe 'n gok..
    Blair Witch? Yup!
    Ginger Snaps? Whehehe...
    Anaconda?......
    Dr Dolittle? Inderdaad.....
    Dirty Dancing? #!&*#! burro!!
    Bad Boys! Hell yeah!
    En bladiebla een paar uurtjes verder....

    <Joey-modus aan> DAMN YOU, WOMAN!!! <Joey-modus uit>

    <ontopic>
    Wie zit er nu te wachten op het vervolg op een flop? Hadden ze nou echt niks origineels kunnen verzinnen (of in ieder geval beweren dat het origineel is)? Dit gaat dus net als z'n voorganger zinken als de Titanic aan de kassa....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  9. #9

    Standaard

    Deel 1 was niet zo best omdat men het totaal verkeerd had aangepakt.

    De wereld van D&D is zo enorm groot en omvangrijk.....men kan er op zich meer mee aan dan met LotR....

    De film had als groot minpunt dat het de eerste film de regisseur was...en dat de regisseur niet over kwaliteit beschikt!

    Tevens was de casting een aanfluiting en het script helemaal....
    Het was meer op kinderen gericht!

    Er zijn zoveel goede D&D verhalen en settings dat het voor de juiste persoon simpel moet zijn hier iets moois van te maken.

    Een volwassener verhaal (Baldurs Gate anyone?) van een van de D&D auteurs en goede serieuze acteurs....(dus GEEN Bruce Payne, die helaas nu ook in de sequel zit)

    Deel 1 heeft helaas bij velen nu een verkeerd beeld geschept van de wereld die D&D heet.
    En das enorm jammer.

  10. #10

    Standaard

    dungeons & dragons vond ik wel een aardige film 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dungeons & dragons vond ik wel een aardige film 8)
    Vooral de aftiteling deed de film goed....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    dungeons & dragons vond ik wel een aardige film 8)
    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.

  13. #13

    Standaard

    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH aardige film??? Ik heb serieus nog mooiere dingen op de wc geproduceerd. Ik denk serieus als Steven Spielberg zelf een drol zou filmen 2 uur lang dat er nog iets beters uit zou komen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een GOEDE regisseur zoeken, de jaren '80 tekenfilm pakken en die verfilmen.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH aardige film??? Ik heb serieus nog mooiere dingen op de wc geproduceerd. Ik denk serieus als Steven Spielberg zelf een drol zou filmen 2 uur lang dat er nog iets beters uit zou komen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een GOEDE regisseur zoeken, de jaren '80 tekenfilm pakken en die verfilmen.
    Whehehe....de waarheid is soms erg hard..
    Je had het niet beter kunnen verwoorden. Mensen die zeggen dat het een aardige film was kunnen niet anders dan een heleboel geestverruimende middelen in hun systeem hebben... :wink:

    Maar dat is slechts mijn mening...
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH aardige film??? Ik heb serieus nog mooiere dingen op de wc geproduceerd. Ik denk serieus als Steven Spielberg zelf een drol zou filmen 2 uur lang dat er nog iets beters uit zou komen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een GOEDE regisseur zoeken, de jaren '80 tekenfilm pakken en die verfilmen.
    Whehehe....de waarheid is soms erg hard..
    Je had het niet beter kunnen verwoorden. Mensen die zeggen dat het een aardige film was kunnen niet anders dan een heleboel geestverruimende middelen in hun systeem hebben... :wink:

    Maar dat is slechts mijn mening...
    Geestverruimende middelen + D&D + popcorn...... makes a perfectionally sense idea

    Alleen D&D..... :x
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH aardige film??? Ik heb serieus nog mooiere dingen op de wc geproduceerd. Ik denk serieus als Steven Spielberg zelf een drol zou filmen 2 uur lang dat er nog iets beters uit zou komen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een GOEDE regisseur zoeken, de jaren '80 tekenfilm pakken en die verfilmen.
    Whehehe....de waarheid is soms erg hard..
    Je had het niet beter kunnen verwoorden. Mensen die zeggen dat het een aardige film was kunnen niet anders dan een heleboel geestverruimende middelen in hun systeem hebben... :wink:

    Maar dat is slechts mijn mening...
    Geestverruimende middelen + D&D + popcorn...... makes a perfectionally sense idea

    Alleen D&D..... :x
    Als je het zo stelt gaan m'n verwachten een streepje omhoog.



    Ze staan nu op 1 streepje.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Deel 1 was niet zo best omdat men het totaal verkeerd had aangepakt.

    De wereld van D&D is zo enorm groot en omvangrijk.....men kan er op zich meer mee aan dan met LotR....
    <KNIP>
    Er zijn zoveel goede D&D verhalen en settings dat het voor de juiste persoon simpel moet zijn hier iets moois van te maken.
    <KNIP>
    Deel 1 heeft helaas bij velen nu een verkeerd beeld geschept van de wereld die D&D heet.
    En das enorm jammer.
    Hier ben ik het enorm mee eens. Er zijn goede D&D-boeken en anders is de setting zo veelomvattend dat er zeker een goed script te maken valt. Als je het juiste budget, de juiste regiseur etc hebt (vgl die drol van Spielberg in eerdere post)

    Nog wel deze opmerking: 'men kan er op zich meer mee dan met LotR', dat is wel waar, maar ik vind ook dat het niveau van het boek LotR alle D&D-boeken overstijgt. Maar in potentie: nou en of!
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Deel 1 was niet zo best omdat men het totaal verkeerd had aangepakt.

    De wereld van D&D is zo enorm groot en omvangrijk.....men kan er op zich meer mee aan dan met LotR....
    <KNIP>
    Er zijn zoveel goede D&D verhalen en settings dat het voor de juiste persoon simpel moet zijn hier iets moois van te maken.
    <KNIP>
    Deel 1 heeft helaas bij velen nu een verkeerd beeld geschept van de wereld die D&D heet.
    En das enorm jammer.
    Hier ben ik het enorm mee eens. Er zijn goede D&D-boeken en anders is de setting zo veelomvattend dat er zeker een goed script te maken valt. Als je het juiste budget, de juiste regiseur etc hebt (vgl die drol van Spielberg in eerdere post)

    Nog wel deze opmerking: 'men kan er op zich meer mee dan met LotR', dat is wel waar, maar ik vind ook dat het niveau van het boek LotR alle D&D-boeken overstijgt. Maar in potentie: nou en of!
    Hier ben ik het niet echt 100% over eens.
    De belangrijkste setting van D&D blijven de Forgotten Realms.
    Als je al de boeken en novels al eens van nabij hebt gezien, dan moet je concluderen dat Lotr niet het van het is op fantasy gebied!
    Kijk maar eens naar alle duistere partijen in Faerun! The Shades, Zhentarim. Als dit nog niet genoeg is is er nog altijd veel info over de Bloodwar tussen de Devils en Demons, een strijd die nooit ophoudt.
    Neenee, Lord Of The Rings is goed, maar Forgotten Realms is voor mijn part net iets beter!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Predah
    Neenee, Lord Of The Rings is goed, maar Forgotten Realms is voor mijn part net iets beter!
    Duidelijk, fijn enthousiast verhaal. Maar vind ik dus niet (maar ... zie mijn sig)
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  20. #20

    Standaard

    Mensen, Het was geen SLECHTE film, alleen de keus van de setting (forgotten realms) was een beetje ongelukkig omdat het weinig met D&D te maken had. Vooral de draken waren zeer slecht in het verhaal geschreven.

    Maar als vermaak was het best een grappige film, alleen moet je de term D&D ff uit je hoofd houden. Wie weet kunnen ze van deel 2 een betere film maken. Het valt me ook op dat vooral D&D spelers de film tot op het bot afkraken. (Nu ben ik ook een d&D speler, maar met een beetje "open mind" kun je je prima vermaken.

  21. #21

    Standaard

    Ha Ha Ha :P , een tweede deel van D&D , grappenmakers
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hier sluit ik me bij aan. Ik vond het echt wel een aardige film.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH aardige film??? Ik heb serieus nog mooiere dingen op de wc geproduceerd. Ik denk serieus als Steven Spielberg zelf een drol zou filmen 2 uur lang dat er nog iets beters uit zou komen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een GOEDE regisseur zoeken, de jaren '80 tekenfilm pakken en die verfilmen.
    Die jaren 80 tekenfilm had nog minder met D&D te maken dan de film.....en ik vond die serie daarom vrij slecht....

    Tip: speel het spel, lees wat boeken.....en je zal weten wat D&D ECHT inhoud.

  23. #23

    Standaard

    Vandaag gezien.....

    Viel me niet tegen! De FX zijn van 'TV serie kwaliteit' en het verhaal zit vol clichés, maar toch is dit een ENORME verbetering ten opzichte van de voorganger.
    Tim Stern (Nim; de rogue) weet zelfs een puik personage neer te zetten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •