Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 277 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Reactiethread DVD.nl geautomatiseerde Plussen / Minnen lijst

    Plaats hier alle op- en/of aanmerkingen over de nieuwe DVD.nl geautomatiseerde plussen en minnen lijst.

    De Grote Lijst is vanaf nu hier te vinden:
    http://www.dvd.nl/plusmin.php

  2. #2

    Standaard

    Komt er op de homepage ook een directe link?


  3. #3

    Standaard

    Hoe kom ik er?!? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hoe kom ik er?!? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden...
    http://www.dvd.nl/plusmin.php

    Zie ook het nieuwsbericht op de indexpagina.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Ziet er erg netjes uit! Complimenten. Hopelijk gaat het jullie in de toekomst ook een hoop arbeid schelen (met name Rein).
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy's signature
    Two-Star Trader
    Het is nog altijd niet de bedoeling om afbeeldingen in je signature te plaatsen. Zou je die sterren er aub weer uit willen halen? Vermelden van je status met tekst is uiteraard prima!
    Eric van Ballegoie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hoe kom ik er?!? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden...
    http://www.dvd.nl/plusmin.php

    Zie ook het nieuwsbericht op de indexpagina.
    Komt er ook een directe link op de hoofdpagina of ergens bovenaan elke pagina? Nu staat de link wel in het nieuwsbericht maar dat nieuwsbericht zal na verloop van tijd toch wegzakken. Misschien zie ik het verkeerd maar buiten het nieuwsbericht zie ik geen link.

  9. #9

    Standaard

    In het menu bovenaan het forum komt een item met een directe link naar de plussen en minnenlijst. We zijn daar nu mee bezig.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard

    Ik stel een algemene een staande ovatie voor voor alle crewmembers, Rein Schaap voorop, die zich uit de naad hebben gewerkt met CENSUURwerk om alle +++ en --- in te voeren

    Zie deze thread

    [ApplausModusOn]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    In het menu bovenaan het forum komt een item met een directe link naar de plussen en minnenlijst. We zijn daar nu mee bezig.
    Bedankt voor de info Eric. Trouwens mijn complimenten voor jullie vlotte en correcte manier van communiceren. De geautomatiseerde lijst is heel erg goed gedaan en heeft volgens mij alle kansen op succes. Top!

  12. #12

    Standaard

    In het menu bovenaan het forum vind je inmiddels een nieuw onderdeel met de naam "DVD.nl Traderslijst" terug. Als hier op klinkt kom je automatisch bij het plussen en minnen overzicht.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    ziet er mooi uit
    es kijken of ik er ook in sta

    -edit- ik heb toch echt al meer dan 2 trades gedaan hier op t forum, hoor
    maar hey: ik sta erin :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Goed werk
    Respect

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy's signature
    Two-Star Trader
    Het is nog altijd niet de bedoeling om afbeeldingen in je signature te plaatsen. Zou je die sterren er aub weer uit willen halen? Vermelden van je status met tekst is uiteraard prima!
    Ik las het net op de infopagina, ja...

    Erg jammer, het zou er een stuk duidelijker op worden. En ik denk ook niet dat het de leesbaarheid erg in de weg staat. Ik hoop dat er ooit op deze regel wordt teruggekomen.


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy's signature
    Two-Star Trader
    Het is nog altijd niet de bedoeling om afbeeldingen in je signature te plaatsen. Zou je die sterren er aub weer uit willen halen? Vermelden van je status met tekst is uiteraard prima!
    Ik las het net op de infopagina, ja...

    Erg jammer, het zou er een stuk duidelijker op worden. En ik denk ook niet dat het de leesbaarheid erg in de weg staat. Ik hoop dat er ooit op deze regel wordt teruggekomen.
    Laten we eerst maar eens een paar weekjes ondervinden hoe dit bevalt. Dan evalueert de crew daarna. Wacht maar af.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb het zojuist creatief opgelost

    En omdat ik het was vergeten:
    Hulde aan dit nieuwe systeem! En aan de mensen die er aan hebben gewerkt. Dit gaat volgens mij erg lekker werken.


  18. #18

    Standaard

    Even een vraag van een nieuwsgierige mind. Is er beveiliging tegen het zelf toevoegen van plusjes (dus plusjes aan jezelf geven)? Kunnen er meerdere plusjes of minnetjes aan een persoon gegeven worden binnen een bepaalde tijd?

  19. #19

    Standaard

    Prima, nu nog de sterren onder je ava en ik ben helemaal tevreden


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door $tylo
    Even een vraag van een nieuwsgierige mind. Is er beveiliging tegen het zelf toevoegen van plusjes (dus plusjes aan jezelf geven)? Kunnen er meerdere plusjes of minnetjes aan een persoon gegeven worden binnen een bepaalde tijd?
    Er wordt o.a. een controle op het IP-adres uitgevoerd. Naast deze controle houden wij statistieken bij waarbij bedrog (of subtieler: misbruik) snel aan het licht komt...

    WE HOUDEN JULLIE IN DE GATEN!!!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #21

    Standaard @stylo

    edit: Ik zie dat Ronald Stiebolt ook al geantwoord heeft!

    Nee dat is niet mogelijk. Alle plussen worden gecontroleerd op een moderate pagina door mij.

    Hierdoor kan ik direct zien of ze dubbel gegeven worden of iets dergelijks.

    Het komst me 5 minuutjes per week en daarmee wordt alles eruit gefilterd.

    Het is natuurlijk nog steeds de bedoeling dat iedereen 1 plus geeft per transactie of zending en niet 1 plus per dvd die erbij betrokken is. Dit gaat nog steeds vaak fout.

    En om concreet jouw vraag te beantwoorden: Er kunnen wel meerdere plussen aan 1 persoon gegeven worden, maar ze worden allemaal gecontroleerd voordat ze gaan meetellen.

  22. #22

    Standaard

    Klinkt goed, ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende maanden.

  23. #23

    Standaard

    in welke thread kun je nou iemand een plus geven??
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #24

    Standaard

    Ziet er goed uit

    Ik heb alleen een vraag.

    Ik heb Vince Curtin een + gegeven vanwege de ruil koma-what lies beneath.

    hij heeft mij een + gegeven met als onderwerp: Koma. Er nu staat er bij mij achter (nog geen plus gegeven)

    komen er dus geen problemen bij een onduidelijke omschrijving van de deal?

    ik heb voor de zekerheid Vince zijn + teruggegeven volgens het nieuwe systeem.

    Hoe dan ook, mooi systeem, Rein en beheer bedankt voor de uren!

    en nog 1 opmerking/vraag: Coen en Coen Peelen dat zijn een en dezelfde persoon, te weten ondergetekende. Zouden de 2 plussen van Coen Peelen nog overgeheveld kunnen worden naar Coen?

    alvast bedankt!

    Coen (Peelen)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    in welke thread kun je nou iemand een plus geven??
    John,

    Je kan natuurlijk ook eerst het nieuwsbericht even goed lezen en eens even kijken op de nieuwe plussenpagina.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php


Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •