Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 277 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Ik heb van Begotten een plus gekregen voor een transactie, deze plus is goedgekeurd maar toch blijft Begotten ook staan in het lijstje "Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen".
    Heeft iemand hier een verklaring voor?
    Heb je m al terug gegeven dan?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je m al terug gegeven dan?
    Ik was de eerste die een plus gaf, dus hij heeft mij een plus terug gegeven.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je m al terug gegeven dan?
    Ik was de eerste die een plus gaf, dus hij heeft mij een plus terug gegeven.
    Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik heb de beide plussen aan elkaar geknoopt.
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Ik heb van Begotten een plus gekregen voor een transactie, deze plus is goedgekeurd maar toch blijft Begotten ook staan in het lijstje "Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen".
    Heeft iemand hier een verklaring voor?
    Ik maakte onlangs hetzelfde mee met Anakin.
    Hij had mij al eerder geplust dan ik hem schreef ie me.
    Maar ik zag de plus nergens terug.

    Wat bleek later, hij had JFC geplust ipv JFC_
    Is zoiets bij jullie ook niet toevallig aan de hand?

    Eigenlijk zou het systeem zo moeten werken dat als iemand een niet-geregistreerde naam opgeeft, er een foutmelding verschijnt.
    OF dat als de naam waaraan je de plus wilt geven ingetikt wordt, het veld de naam automatisch aanvult.
    Net zoiets als in je browser zeg maar.
    Dan zie je vanzelf dat de naam niet voorkomt als je het fout doet.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik heb de beide plussen aan elkaar geknoopt.
    Bedankt!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik heb de beide plussen aan elkaar geknoopt.
    Bedankt!
    Hmm, bedenk me net: heb je misschien bij jouw plus aangegeven dat je geen plus terug verwacht?
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ik maakte onlangs hetzelfde mee met Anakin.
    Hij had mij al eerder geplust dan ik hem schreef ie me.
    Maar ik zag de plus nergens terug.

    Wat bleek later, hij had JFC geplust ipv JFC_
    Is zoiets bij jullie ook niet toevallig aan de hand?

    Eigenlijk zou het systeem zo moeten werken dat als iemand een niet-geregistreerde naam opgeeft, er een foutmelding verschijnt.
    OF dat als de naam waaraan je de plus wilt geven ingetikt wordt, het veld de naam automatisch aanvult.
    Net zoiets als in je browser zeg maar.
    Dan zie je vanzelf dat de naam niet voorkomt als je het fout doet.
    Die controle zit er wel degelijk in! Probleem is alleen dat de gebruiker JFC ook bestaat...
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  8. #158

    Standaard

    PM vd M, u heeft PM. :wink:

    Kan wel kloppen, was iets fout gegaan met mijn regisratie toen.
    Maar goed, zie PM.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Hmm, bedenk me net: heb je misschien bij jouw plus aangegeven dat je geen plus terug verwacht?
    Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik weet wel dat Begotten nieuw is en mij een paar PMs gestuurd heeft omdat hij niet wist hoe een plus te geven. Hoe dan ook, het probleem is nu toch opgelost..

  10. #160

    Standaard

    Mooi dat het is opgelost. Ik ben natuurlijk inmiddels weer terug van vakantie, was heerlijk btw!!!

  11. #161

    Standaard

    Wat is dit nu weer ? Degene die de plussen nakijkt moet het natuurlijk wel eerlijk houden he, anders heeft het hele systeem geen zin. Ik heb John Sital 3 plussen gegeven voor 3 APARTE deals en er wordt er maar 1 verwerkt !! Lekker systeem zo !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #162

    Standaard

    Klasse Mark, met dergelijk commentaar kan ik wat.

    Waar slaat dit op? Ik doe mijn uiterste best om de lijst zo kloppend mogelijk te houden. Dat er een keer iets mis gaat dat kan best gebeuren toch? Ik ben een mens.

    Ik heb met een dergelijke post niet echt veel zin om het voor je uit te zoeken. Toch doe ik het wel en krijg je nog bericht van me.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Wat is dit nu weer ? Degene die de plussen nakijkt moet het natuurlijk wel eerlijk houden he, anders heeft het hele systeem geen zin. Ik heb John Sital 3 plussen gegeven voor 3 APARTE deals en er wordt er maar 1 verwerkt !! Lekker systeem zo !
    Ik heb gezocht maar kan maar 1 plus vinden hoor. Die van six feet under ofzoiets.

    Verder zijn er echt geen plussen dus heb je ze niet ingevoerd. Het systeem kan ze echt niet zelf weggooien en ik heb het ook niet gedaan.

    Ik denk dat je ze nogmaals zal moeten invoeren.

  14. #164

    Standaard

    Het is een vorige keer ook al gebeurd. En wederom bij John Sital. Erg toevallig. Six Feet Under was inderdaad 1 van de deals. Andere 2 waren aparte betalingen van John z'n kant die ik ook netjes heb ingevoerd, vrijwel direct achter elkaar. Dat er dan 1 wordt meegenomen terwijl er 3 achter elkaar heb gegeven, vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    En inderdaad, fouten zijn mensenlijk dus het zal aan 1 van jullie liggen, en niet aan het systeem.

    Hoe dan ook, dit kan gewoon niet en als het nog 1x gebeurd zal ik hier ook geen plussen meer geven. Dit is gewoon nutteloos zo.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #165

    Standaard

    Mark,

    Ik ben eerlijk. Ik heb echt geen idee. Ik kom net terug van school om oa de plussen weer even langs te lopen en te updaten. Daarvoor hoef ik alleen maar op een knop te drukken.
    Er is geen sprake van het weghalen van plussen of wantrouwen tegenover jou. Dat weet je best van mij want ik heb dacht ik ongeveer een jaar lang al jouw internetaankopen gedaan of ben je dat opeens vergeten.

    Ik zal daarom jouw probleem voorleggen aan de programmateur van de plusmin.php die kan meer dan ik op dit gebied.

    Je hoort nog van me.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    "Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten" ... ofwel... Ik zou door dit soort opmerkingen en aanvallen inderdaad zwaar gaan twijfelen!

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Het is een vorige keer ook al gebeurd. En wederom bij John Sital. Erg toevallig. Six Feet Under was inderdaad 1 van de deals. Andere 2 waren aparte betalingen van John z'n kant die ik ook netjes heb ingevoerd, vrijwel direct achter elkaar. Dat er dan 1 wordt meegenomen terwijl er 3 achter elkaar heb gegeven, vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    En inderdaad, fouten zijn mensenlijk dus het zal aan 1 van jullie liggen, en niet aan het systeem.

    Hoe dan ook, dit kan gewoon niet en als het nog 1x gebeurd zal ik hier ook geen plussen meer geven. Dit is gewoon nutteloos zo.
    Mark,

    Heb je voor mij ook de andere titels waar het hierbij om gaat? Ik kan geen andere plussen van jou vinden, of van John, die in de richting van dit probleem wijzen.
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  18. #168

    Standaard

    Mark,

    Ik vind het ongepast dat je onmiddellijk met zo'n beschuldigende vinger naar Rein wijst. Ik snap echt niet dat je direct zo verregaande conclusies trekt zonder eerst op een redelijke manier andere oorzaken in overweging te nemen.

    Persoonlijk heb ik geen probleem met jou of John Sital, absoluut niet, maar waarom ga je er toch altijd zo halstarrig vanuit dat bepaalde mensen iets tegen jullie hebben. Bekijk het aub niet altijd vanuit de meest negatieve kant, daarover hebben we trouwens vroeger al een discussie gehad.

    Natuurlijk kan en mag je alles zeggen wat op je maag ligt, maar doe dat dan tenminste met een beetje meer fatsoen. Een beetje meer elementaire beleefdheid t.o.v. Rein kan zeker geen kwaad.

    Ik kan goed opschieten met Rein en kan je verzekeren dat hij erg begaan is met de goede gang van zaken op dit forum. En qua karakter is Rein absoluut een topper, ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat de dingen waar jij hem weer van beschuldigt nooit in hem zullen opkomen.

    Eigenlijk zou ik me er niet mee moeten bemoeien, dus die kritiek zal ik vast wel op mijn bord krijgen, maar ik ben van mening dat rechtschapen mensen als Rein het niet verdienen om op zo'n onvolwassen manier terecht gewezen te worden. Loyaliteit is je blijkbaar ook vreemd.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    "Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten" ... ofwel... Ik zou door dit soort opmerkingen en aanvallen inderdaad zwaar gaan twijfelen!
    Niets aanval. Werk jij aan de lijst ? Niet ? Bemoei je er dan a.u.b. niet mee. Dit gaat alleen de mensen aan die aan de lijst werken
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Mark,

    Ik vind het ongepast dat je onmiddellijk met zo'n beschuldigende vinger naar Rein wijst. Ik snap echt niet dat je direct zo verregaande conclusies trekt zonder eerst op een redelijke manier andere oorzaken in overweging te nemen.

    Persoonlijk heb ik geen probleem met jou of John Sital, absoluut niet, maar waarom ga je er toch altijd zo halstarrig vanuit dat bepaalde mensen iets tegen jullie hebben. Bekijk het aub niet altijd vanuit de meest negatieve kant, daarover hebben we trouwens vroeger al een discussie gehad.

    Natuurlijk kan en mag je alles zeggen wat op je maag ligt, maar doe dat dan tenminste met een beetje meer fatsoen. Een beetje meer elementaire beleefdheid t.o.v. Rein kan zeker geen kwaad.

    Ik kan goed opschieten met Rein en kan je verzekeren dat hij erg begaan is met de goede gang van zaken op dit forum. En qua karakter is Rein absoluut een topper, ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat de dingen waar jij hem weer van beschuldigd nooit in hem zullen opkomen.

    Eigenlijk zou ik me er niet mee moeten bemoeien, dus die kritiek zal ik vast wel op mijn bord krijgen, maar ik ben van mening dat rechtschapen mensen als Rein het niet verdienen om op zo'n onvolwassen manier terecht gewezen te worden. Loyaliteit is je blijkbaar ook vreemd.
    Philippe, ik zou het op prijs stellen als je je een keer niet met mijn zaken bemoeit (ik zie dat je het zelf al aangeeft nu). Geldt ook voor de rest zoals Alex. Of word ik dan bedreigd ?
    Ik ben negatief omdat toevallig dit soort problemen altijd bij (met ?) mij optreedt. Na een tijdje wordt je zoiets wel beu. Ik heb al aangegeven dat het eerder is voorgekomen.
    En nu wil ik graag met de mensen praten die er ook daadwerkelijk aan meewerken, niet de eerste de beste persoon die zich aangesproken voelt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Het is een vorige keer ook al gebeurd. En wederom bij John Sital. Erg toevallig. Six Feet Under was inderdaad 1 van de deals. Andere 2 waren aparte betalingen van John z'n kant die ik ook netjes heb ingevoerd, vrijwel direct achter elkaar. Dat er dan 1 wordt meegenomen terwijl er 3 achter elkaar heb gegeven, vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    En inderdaad, fouten zijn mensenlijk dus het zal aan 1 van jullie liggen, en niet aan het systeem.

    Hoe dan ook, dit kan gewoon niet en als het nog 1x gebeurd zal ik hier ook geen plussen meer geven. Dit is gewoon nutteloos zo.
    Mark,

    Heb je voor mij ook de andere titels waar het hierbij om gaat? Ik kan geen andere plussen van jou vinden, of van John, die in de richting van dit probleem wijzen.
    Ik zal vanavond even kijken en het meteen doorgeven. Het waren verschillende titels per betaling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    vind ik wel wat vreemd en heb dan ook het gevoel dat jullie het simpelweg niet vertrouwen. Zeg dat dan gewoon eerlijk en draai er niet omheen
    "Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten" ... ofwel... Ik zou door dit soort opmerkingen en aanvallen inderdaad zwaar gaan twijfelen!
    Niets aanval. Werk jij aan de lijst ? Niet ? Bemoei je er dan a.u.b. niet mee. Dit gaat alleen de mensen aan die aan de lijst werken

    nee ik werk ook niet aan de lijst, maar toch bemoei ik me ermee: je kan ook wat respect tonen voor je medemens!! iedereen mag een mening hebben, zeker als ze van de crew zijn!
    Dat je pissed off bent kan ik best begrijpen maar je kan t ook n beetje minderen qua commentaar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #173

    Standaard

    Ik heb altijd respect voor andere mensen, en ook voor Rein. Ik heb alleen geen respect voor een systeem dat half werkt (niets persoonlijks tegen de programmeur(s); echter is het nu eenmaal zo).
    En toon jij eens respect voor mij zou ik zeggen. Jij bent ook niet veel beter en bovendien heb ik jou al eigenlijk niets te melden dus ga weer verder met waar je mee bezig was.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb altijd respect voor andere mensen, en ook voor Rein. Ik heb alleen geen respect voor een systeem dat half werkt (niets persoonlijks tegen de programmeur(s); echter is het nu eenmaal zo).
    En toon jij eens respect voor mij zou ik zeggen. Jij bent ook niet veel beter en bovendien heb ik jou al eigenlijk niets te melden dus ga weer verder met waar je mee bezig was.
    Beetje makkelijk om zo commentaar te leveren. Als het systeem maar 'half' werkt, waarom hoor ik (als programmeur) of de rest van de crew daar dan niets over?
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Mark,

    Ik vind het ongepast dat je onmiddellijk met zo'n beschuldigende vinger naar Rein wijst. Ik snap echt niet dat je direct zo verregaande conclusies trekt zonder eerst op een redelijke manier andere oorzaken in overweging te nemen.

    Persoonlijk heb ik geen probleem met jou of John Sital, absoluut niet, maar waarom ga je er toch altijd zo halstarrig vanuit dat bepaalde mensen iets tegen jullie hebben. Bekijk het aub niet altijd vanuit de meest negatieve kant, daarover hebben we trouwens vroeger al een discussie gehad.

    Natuurlijk kan en mag je alles zeggen wat op je maag ligt, maar doe dat dan tenminste met een beetje meer fatsoen. Een beetje meer elementaire beleefdheid t.o.v. Rein kan zeker geen kwaad.

    Ik kan goed opschieten met Rein en kan je verzekeren dat hij erg begaan is met de goede gang van zaken op dit forum. En qua karakter is Rein absoluut een topper, ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat de dingen waar jij hem weer van beschuldigd nooit in hem zullen opkomen.

    Eigenlijk zou ik me er niet mee moeten bemoeien, dus die kritiek zal ik vast wel op mijn bord krijgen, maar ik ben van mening dat rechtschapen mensen als Rein het niet verdienen om op zo'n onvolwassen manier terecht gewezen te worden. Loyaliteit is je blijkbaar ook vreemd.

    EDIT: Om de dingen niet nodeloos op te blazen en om deze thread niet verder te vervuilen, onthoud ik me van verder commentaar.

Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •