Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 277 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ff een vraagje: ik heb nu 20 plusjes, krijg ik dan ook een sterretje bij m`n trader status erbij of krijg je je 2e sterretje pas bij 21 plusjes??

    wellicht een rare vraag maar wilde t ff weten
    Handig hè? Die FAQ van de Traderlijst... :wink:
    moeilijk he, een vraag van iemand normaal beantwoorden? :x
    Volgens mij geeft Herjan toch echt het beste antwoord dat mogelijk is

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ff een vraagje: ik heb nu 20 plusjes, krijg ik dan ook een sterretje bij m`n trader status erbij of krijg je je 2e sterretje pas bij 21 plusjes??

    wellicht een rare vraag maar wilde t ff weten
    Handig hè? Die FAQ van de Traderlijst... :wink:
    moeilijk he, een vraag van iemand normaal beantwoorden? :x
    Volgens mij geeft Herjan toch echt het beste antwoord dat mogelijk is
    nu wel ja, maar t eerst stond er een " " ipv een " :wink:"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #253

    Standaard

    Lief beheer,

    Alle lof voor het prachtige plussen en minnenoverzicht het is echt duidelijk zo. Echter als ik Rut wil plussen voor de levering van Shrek dan lukt dat niet want ik blijf 'niet ingelogd'.
    Ik heb het hele verhaal net doorgelezen. Mijn PC schijnt cookies te weren (of dat zo is weet ik ook niet, ben ook maar blond )
    Sorry maar ik ben hier echt te dom voor.
    Zou iemand een plus bij Rut kunnen plaatsen voor mij.........anders vind ik het ook weer vervelend.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole Roques
    Lief beheer,


    Maarre... Verwijderen van cookies helpt niet? En alleen via "www.dvd.nl" naar deze site komen en niet via "dvd.nl". Dat zijn althans meestal de oplossingen voor problemen met cookies.

  5. #255

    Standaard

    He he,

    Eindelijk gelukt....... wel hulp gezocht - ik word echt te oud voor die computerrotzooi

    Maar de plus/min pagina ziet er prachtig uit.

  6. #256

    Standaard

    hallo beheer,

    zouden jullie de account "coen peelen" willen samenvoegen met de account "coen" en de bijbehorende plussen (3 in totaal) bij "coen" erbij doen.

    Ikzelf, Coen Peelen, ga al geruime tijd rond onder de naam Coen.

    En hoewel ik al een flink aantal plussen heb, wil ik graag de abusievelijk aan Coen Peelen gegeven plussen ovegeheveld zien naar mijn totaal.

    alvast bedankt,

    Coen (Peelen)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #257

    Standaard

    ik heb een tijdje geleden iemand een MIN gegeven, het was iemand die daarna hier nooit meer is gewwest denk ik, maar nu zie ik achter zijn naam een PLUS staan hoe kan dat?
    het was bij nlzwerver
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #258

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je ongewild toch op de plus gedrukt ipv de min. Je kunt het zien in je eigen geschiedenis.

    Ik wijzig iig nooit een min naar een plus zonder daarvoor beide partijen in te lichten. En de andere crewleden komen in principe niet aan de plussenlijst.

  9. #259

    Standaard

    Kameraden,

    Zijn er nu, na enkele maanden van gebruik, nog dingen die in jou ogen verbeterd kunnen worden aan de geautomatiseerde plussenlijst?

    We zijn heel benieuwd naar jouw bevindingen.

    Groet,

    Rein

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Zijn er nu, na enkele maanden van gebruik, nog dingen die in jou ogen verbeterd kunnen worden aan de geautomatiseerde plussenlijst?
    Hee Rein! Vriend!

    Misschien is het al eens genoemd, ik ga niet heel het forum afstruinen, maar wellicht is het een goed plan om, maast een "min" en een "plus" ook een "neutraal" uit te kunnen delen. Als je noch tevreden, noch ontevreden bent...

  11. #261

    Standaard

    Robin,

    Dat vind ik geen goed idee omdat je hiermee de gulden middenweg zoekt. In mijn ogen verlies je dan meteen de duidelijkheid en overzichtelijkheid van OF een plus OF een min.

    Ertussenin zitten is er dus voor mij eigenlijk niet bij. Dan doen ze maar in Den Haag.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Robin,

    Dat vind ik geen goed idee omdat je hiermee de gulden middenweg zoekt. In mijn ogen verlies je dan meteen de duidelijkheid en overzichtelijkheid van OF een plus OF een min.

    Ertussenin zitten is er dus voor mij eigenlijk niet bij. Dan doen ze maar in Den Haag.
    Hahaha!

  13. #263

    Standaard

    Het systeem bevalt erg goed moet ik zeggen!

    Misschien nog een kleine suggestie. Als ik zelf een + wil geven, kijk ik eerst in mijn eigen overzicht of ik nog geen + van de andere partij heb, zodat ik deze rechtstreeks kan teruggeven. Als dit niet het geval is, moet ik weer terug naar de traderslijst, om van daaruit de beoordeling te geven. Misschien is het mogelijk om in je eigen overzicht ook een link te zetten om een + te geven?

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Het systeem bevalt erg goed moet ik zeggen!

    Misschien nog een kleine suggestie. Als ik zelf een + wil geven, kijk ik eerst in mijn eigen overzicht of ik nog geen + van de andere partij heb, zodat ik deze rechtstreeks kan teruggeven. Als dit niet het geval is, moet ik weer terug naar de traderslijst, om van daaruit de beoordeling te geven. Misschien is het mogelijk om in je eigen overzicht ook een link te zetten om een + te geven?
    How funny...

    Ik wilde namelijk precies hetzelfde gaan tikken (maar dan in mijn eigen woorden natuurlijk ). Daar zou je het ons veel makkelijker mee maken.

    Is dat mogelijk?


  15. #265

    Standaard

    Het schijnt dat mensen problemen hebben mij een plus toe te kennen, er komt dan een melding dat de user niet gevonden kan worden
    Heeft het iets te maken misschien met de tekens die in mijn gebruikersnaam voorkomen, dat daarom de query niet goed uitgevoerd kan worden?

  16. #266

    Standaard

    iemand (Redone) heeft mij een tijdje geleden een plusje gegeven maar ik wil em GEEN plusje terug geven maar als ik dat niet doe dan kan hij binnenkort dat plusje gewoon claimen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
    kan daar iets aan gedaan worden?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  17. #267

    Standaard

    Schopje!
    kan iemand van de crew 1 van de 2 plusjes verwijderen die ik per ongeluk aan hare heb gegeven??
    heb er 2 gegeven, moest er maar 1 zijn (voor de transactie van Samaritan Girl)

    thnx
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #268

    Standaard

    @ beheer; zou de account Coen Peelen kunnen worden verwijderd in het plussen/minnen gedeelte. Deze is abusievelijk ontstaan nadat iemand mij een plus gaf op de naam Coen Peelen i.p.v Coen.

    Het is geen groot punt ofzo, maar ik zag dat iemand anders nu ook al dezelfde fout maakte, waardoor ik plussen misloop!

    Alvast bedankt,

    gr, Coen (Peelen)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #269

    Standaard

    Is hier al nieuws over?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Misschien nog een kleine suggestie. Als ik zelf een + wil geven, kijk ik eerst in mijn eigen overzicht of ik nog geen + van de andere partij heb, zodat ik deze rechtstreeks kan teruggeven. Als dit niet het geval is, moet ik weer terug naar de traderslijst, om van daaruit de beoordeling te geven. Misschien is het mogelijk om in je eigen overzicht ook een link te zetten om een + te geven?


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    @ beheer; zou de account Coen Peelen kunnen worden verwijderd in het plussen/minnen gedeelte. Deze is abusievelijk ontstaan nadat iemand mij een plus gaf op de naam Coen Peelen i.p.v Coen.

    Het is geen groot punt ofzo, maar ik zag dat iemand anders nu ook al dezelfde fout maakte, waardoor ik plussen misloop!

    Alvast bedankt,

    gr, Coen (Peelen)


    wil iemand van de crew hier nog eens naar kijken. het is nu weer (voor de derde keer) fout gegaan.

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    @ beheer; zou de account Coen Peelen kunnen worden verwijderd in het plussen/minnen gedeelte. Deze is abusievelijk ontstaan nadat iemand mij een plus gaf op de naam Coen Peelen i.p.v Coen.

    Het is geen groot punt ofzo, maar ik zag dat iemand anders nu ook al dezelfde fout maakte, waardoor ik plussen misloop!

    Alvast bedankt,

    gr, Coen (Peelen)


    wil iemand van de crew hier nog eens naar kijken. het is nu weer (voor de derde keer) fout gegaan.

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #272

    Standaard

    Beste Beheer,

    Zit met 'n probleempje: Ik wil iemand een plus teruggeven, maar dat lukt niet omdat er bovenaan het plus & min overzicht "Je bent niet ingelogd!" vermeld staat en dat terwijl ik wel degelijk ingelogd ben. Weten jullie misschien hoe dat in elkaar zit?

    Bij voorbaat dank,

    Donny
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    @ beheer; zou de account Coen Peelen kunnen worden verwijderd in het plussen/minnen gedeelte. Deze is abusievelijk ontstaan nadat iemand mij een plus gaf op de naam Coen Peelen i.p.v Coen.

    Het is geen groot punt ofzo, maar ik zag dat iemand anders nu ook al dezelfde fout maakte, waardoor ik plussen misloop!

    Alvast bedankt,

    gr, Coen (Peelen)


    wil iemand van de crew hier nog eens naar kijken. het is nu weer (voor de derde keer) fout gegaan.

    gr. Coen
    Ze negeren je.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    @ beheer; zou de account Coen Peelen kunnen worden verwijderd in het plussen/minnen gedeelte. Deze is abusievelijk ontstaan nadat iemand mij een plus gaf op de naam Coen Peelen i.p.v Coen.

    Het is geen groot punt ofzo, maar ik zag dat iemand anders nu ook al dezelfde fout maakte, waardoor ik plussen misloop!

    Alvast bedankt,

    gr, Coen (Peelen)


    wil iemand van de crew hier nog eens naar kijken. het is nu weer (voor de derde keer) fout gegaan.

    gr. Coen
    Ze negeren je.
    ben het gewend :wink:

    probleem is btw nog steeds niet opgelost
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Beste Beheer,

    Zit met 'n probleempje: Ik wil iemand een plus teruggeven, maar dat lukt niet omdat er bovenaan het plus & min overzicht "Je bent niet ingelogd!" vermeld staat en dat terwijl ik wel degelijk ingelogd ben. Weten jullie misschien hoe dat in elkaar zit?

    Bij voorbaat dank,

    Donny
    heb hetzelfde probleem......................

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •