Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 87 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    omdat dit de slechts geregisseerde versie van de tot nu toe 3 uitgebrachte films, en zeker dat die kankerlijers geen Digipack uitbrengen zal ik met het kopen van deel 3 nog wel lang wachten helaas, heb 1 en 2 meteen de eerste week gekocht.. Het verhaal van deel 3 was wel ok, maar helaas een verkeerde regisseur..

  2. #27

    Standaard

    Deze komt zeker in mijn collectie!

    Wel ontzettend lame dat het geen digipack is!!!

  3. #28

    Standaard

    Vreemd dat het geen DD5.1 EX track is. Niet dat ik het kan afspelen, maar de vorige delen waren wel zo gecodeerd.

    Tsja, het is al vaak genoeg gezegd: ik wil een digipack!

  4. #29

    Standaard

    Gelukkig kun je nog altijd huren. Heb 'em gelukkig vrijdagavond al meegekregen..

  5. #30

    Standaard

    Ik vond het de beste tot nu toe. De eerste viel mee, de tweede was zwak, deze is iets beter dan de eerste. Maar die weerwolf was wat mislukt, en dat onnodig verklaren van Harry Potter over hoe het nu juist in elkaar zit was er wat teveel aan voor mij. Maar kom, kan er mee door
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #31

    Standaard

    Sorry hoor, maar het feit dat t geen digipack is wil toch niet zeggen dat de wereld vergaat?

    Op diverse forums zie ik dat iedereen aan t klagen is.....

    Film en de DVD zijn trouwens top qua beeld/geluid.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Sorry hoor, maar het feit dat t geen digipack is wil toch niet zeggen dat de wereld vergaat?

    Op diverse forums zie ik dat iedereen aan t klagen is.....

    Film en de DVD zijn trouwens top qua beeld/geluid.
    nou, ik vind het toch schandalig, en het is dus niet voor niets dat mensen daar over gaan klagen.. Heb je netjes 1 + 2 gekocht als digipack (die toendertijd niet anders te krijgen waren) dan mag je verwachten dat alle opvolgende delen ook in zo'n zelfde digipack uitkomen voor je collectie..

    Het is precies hetzelfde als dat ze bv dadelijk LOTR: return of the King extended versie ineens in een simpele 4dvd keepcase box zouden uitbrengen ipv dezelfde soort hoezen als 1+2.. dan zou jij toch ook pissig worden.. nie?
    Ik zie het nu ook weer met box 10 van Friends.. Heb je de superbox gekocht waar ruimte voor 9 + 10 in zitten, en allemaal zijn het snappers, gaan ze nu ineens box 10 als hele dunne hoesjes uitbrengen.. das toch geen gezicht in je collectie..

    Warner heeft er gewoon voor gekozen om zo'n laag mogelijke productie kosten te hebben met zo'n hoog mogelijk rendement door HP3 in keepcases uit te brengen, dit is gewoon een regelrechte belediging voor alle trouwe kopers van 1 + 2 die em toendertijd gekocht hebben.. Dat ze de 1disk in een keepcase stouwen kan ik me nog wel voorstellen, maar om zo cheap om te gaan met 'trouwe' fans is wel een schoftelijke gebeuren.

  8. #33

    Standaard

    Geen digipack, schandalig, en ook nog eens ontzettend duur. Ik wacht wel tot ie goedkoper wordt, kopen doe ik hem zeker, nu dus nog niet.

  9. #34

    Standaard

    De digipack discussie heeft in mijn ogen lang genoeg geduurt, ik ben het er ook niet mee eens maar luisteren doen die grote bedrijven toch niet.

    Ik heb hem vandaag meteen na aanschaf gekeken, ben er niet naar toe geweest in de bios. Ik vond de film leuk, maar persoonlijk vind ik het het minst interresante deel van de drie tot nog toe.

    Ik ben begonnen met het lezen van de boeken, eerst deel 5 (uiteraard in het engels) en daarna deel 1 t/m 4 ook aangeschaft. Ben in deel drie op het moment dat ze net in de trein opweg naar hogwards / zwijnstein zitten. Maar in het boek vind ik het persoonlijker veel leuker en intressanter dan dat het in de film overkomt. Misschien wel een gemiste kans om de film leuker te maken.

    Ben benieuwd of ze met deel 4 het geheel weer terug op niveau kunnen brengen. Zou zonde zijn als ze het niet tot deel 7 gaan redden.

  10. #35

    Standaard

    Wat een gezeik over die digitapacks allemaal zeg
    Ik had ze ook liever gezien ja, maar het heeft geen nut om er nog over t ekalgen. Ze zijn uitgegeven zonder.
    Live with it

  11. #36

    Standaard

    Waardig vervolg op de voorgaande delen maar ze hadden de film naar mijn idee iets langer moeten maken.

  12. #37
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Net gezien, maar viel tegen. Wel het beste van de 3, maar het ging te snel (al duurde ie langer dan 2 uur). Het boek was het beste van de reeks en de film ging er mi een beetje snel doorheen. Maar goed, vermakelijk blijft het zeker...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Ik vond de film leuk, maar persoonlijk vind ik het het minst interresante deel van de drie tot nog toe.
    Helemaal mee eens!
    Trouwens is niemand het nieuwe (niet bestaande) kijkwijzerlogo opgevallen?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeeVeeDee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Ik vond de film leuk, maar persoonlijk vind ik het het minst interresante deel van de drie tot nog toe.
    Helemaal mee eens!
    Trouwens is niemand het nieuwe (niet bestaande) kijkwijzerlogo opgevallen?
    Het logo bestaat wel,
    Kijkwijzer is alleen zeer traag met het aanpassen van hun site en beoordeelings formulieren.

    Zoek harry potter 3 maar eens op bij www.kijkwijzer.nl

    Toen de film in de bioscoop zou gaan komen vonden ze, mede vanwege de dementors, 6 jaar te jong maar 12 jaar weer wat te overdreven, mede gezien het jeugdige publiek dat de boeken verslindt. Dus werd er een middeweg gekozen, 9 jaar.
    Zo staat hij dus ook op de site van kijkwijzer, maar deze leeftijds groep geven ze bij hun eigen uitleg niet weer. SVP de media volgen...

    Ze geven overigens wel een verklaring bij kijkwijzer

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Het logo bestaat wel
    Ah...was me in het geheel niet opgevallen. thx.

  16. #41

    Standaard

    Gister gezien, natuurlijk ook in de bios gezien . Ik vond hem wel top, natuurlijk kan íe langer, maar om nu te zeggen dat ik hem slecht vond zo .... niet echt. De kwaliteit van de verhalen stijgt in de boeken, ook in de films. VOnd de stijl iets beter dan de eerste 2 films.

    Ik vond de weerwolf trouwens niet mislukt, cool geanimeerd. Ikzelf vond deze namelijk net iets mooier dan die uit andere films zoals Van Helsing en Underworld. Ik denk dat het kwam omdat íe qua houding meer op die uit Diablo II leek .

    De films kunnen altijd beter, maar voor films vind ik ze geslaagd. Ze moeten rekening houden met het bioscoop publiek, helaas, maar ja, ben er na LotR wel aan gewend. Gelukkig krijgen we daar wel uitgebreide versie's, hier moeten we het met wat extra scenes doen. Het is zo, en ik kan er mee leven . We hebben ten slotte de boeken nog, sommige dingen kunnen je nu eenmaal niet in een film weergeven. In het boek is Harry's angst voor de dementors namelijk iets uitgebreider beschreven, hoe film je dat? .... niet . Beste Potter film, maar ook best Potter verhaal .... voor mij dan. Vond boek 4 goed, maar niet beter. Heeft dus niet alles met de film te maken, films moeten het met het verhaal uit het boek doen, als ik het verhaal boek 3 nu eenmaal beter vind, logisch dat ik de film dan beter vind toch?
    I find your lack of faith disturbing

  17. #42

    Standaard

    Hmmz, deel 1 en 2 waren in 5.1EX

    Deel 3 dan weer niet?
    Of heeft ie te weinig opgeleverd dat ze de EX en digipack weglaten ofzo?

  18. #43

    Standaard

    Bij Bruna kun je de dvd met een (extra) hoes kopen...
    Misschien een idee voor mensen die zich aan de verpakking storen :wink:

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudolph
    Bij Bruna kun je de dvd met een (extra) hoes kopen...
    Misschien een idee voor mensen die zich aan de verpakking storen :wink:
    De digipacks van de eerste twee delen schijnen niet in de box van Bruna te passen, dus volgens mij is dit geen optie.

  20. #45

    Standaard

    Ik denk niet dat het niet uitbremngen in digipack van Harry Potter er iets mee te maken heeft dat het goedkoper is om te produceren, maar meer met een nieuwe standaard voor WB (na alle klachten over snappers op forums wereldwijd). Als het echt om het geld zou gaan en ze zouden snel willen cashen, hadden ze alleen de dure dubbel-DVD uitgebracht.. De meeste mensen hadden 'm dan toch ook wel gekocht.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  21. #46

    Standaard

    Heb Gewoon de covers van deel 1 en 2 op foto papier afgedrukt en toen in 2 keepcase doosjes gestopt nu passen zowel deel 1 als 2 en 3 in de bruna box. Vind het alleen wel erg dat je zover moet gaan om nog een beetje 1heid in de serie te krijgen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Als het echt om het geld zou gaan en ze zouden snel willen cashen, hadden ze alleen de dure dubbel-DVD uitgebracht..
    Sterker nog ze hebben juist een single disc uitgebracht om de dubbeldisc nog duurder te kunnen maken!! De dubbeldiscs van deel 1 en 2 waren bij de release tijdelijk voor een euro of 15 te krijgen, dat kost nu die single disc geeneens!

  23. #48

    Standaard

    Sommigen hier wachten expres met het kopen van deze Potter omdat hij niet in digipack is.Denken ze nou echt dat dit de uitgevers een moer kan schelen,die verdienen er goudgeld aan,en de meesten kopen hem toch wel.Het gaat uiteindelijk om de film,en daarom heb ik hem ook gekocht,vanwege de inhoud.Die digipack komt toch niet en uiteinelijk kwets je jezelf door hem niet te kopen,jij kan hem dan niet kijken.

    En nu ik hem vandaag weer gezien heb,moet ik zeggen dat ik hem vele malen beter vond dan toen ik hem in de bios zag.Alles werd duidelijk na het lezen van het boek.Wel verliep alles snel,het ene moment waren ze in de trein naar Hogwarts en toen waren ze al in Hogwarts bijvoorbeeld. :wink:

    nou in ieder geval zorgen dat ik part 4 (English) heb gelezen voordat die in de bios komt. :wink:

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Sommigen hier wachten expres met het kopen van deze Potter omdat hij niet in digipack is.Denken ze nou echt dat dit de uitgevers een moer kan schelen,die verdienen er goudgeld aan,en de meesten kopen hem toch wel.Het gaat uiteindelijk om de film,en daarom heb ik hem ook gekocht,vanwege de inhoud.Die digipack komt toch niet en uiteinelijk kwets je jezelf door hem niet te kopen,jij kan hem dan niet kijken.
    Ach echt wel, omdat ze dus er voor zorgen dat ik niet mijn collectie niet netjes mooi in mijn kast kwijt kan, krijgen zij mijn geld niet en dan download ik em dus gewoon, en ik koop de 2disc versie dan wel ooit een keertje alsie een 10tje is ofzo.. (het is niet alsof ik nooit dvd's koop, zo'n 5 per week minimaal)
    Als het de digipack was geweest had ik em wel meteen gekocht.. Als het nou pas 1 deel was geweest dat in digipack was uitgekomen vond ik het wat anders, maar het waren er al 2..
    En ik moet zeggen dat ik het nog steeds geen goeie beslissing vind van warner om ook de snappers eruit te doen, ik vind die mooier dan de keepcases.. maarja, daar moet ik dan maar mee leven.. maar in dit geval kunnen ze dus de pot op..

    (Dit is trouwens nog geen goeie reden om het downloaden van films goed te praten hoor.. downloaden van films is gewoon nooit goed te praten (tja, behalve als het legale downloads zijn), ook niet door die 'wet' thuiskopie erbij te halen, want we weten allemaal dat dat pure onzin/onrealistische 'wet' is die helemaal geen logische draagkracht heeft).

  25. #50

    Standaard

    ik ben t dus met SuperDre eens: ik had me verheugd op de release van deze film. deel 1 en 2 heb ik ook in digipack en had deze dus ook zo gekocht als ie in digipack werd uitgebracht. nu zag ik m gisteren bij de MM Heerlen liggen voor € 23,99!!! no way dat ik m voor die prijs koop. dan wacht ik dus echt dat ie goedkoper wordt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •