Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: The Last Emperor

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hm, begin nu toch spijt te krijgen van mijn aankoop bij Rarewaves. Twee weken geleden een verzendbevestiging, daarna niets meer. En ze hebben geen tracking.
    Hoelang duurde het bij jou altijd Werner? of heb je nooit iets van hen daadwerkelijk ontvangen door het douane-gedoe?
    Toch een paar weken. En door het douanegedoe gewoonlijk niets ontvangen, één keer wel, dan heeft rarewaves (voor een grotere box nl. de Underworld 4K-collectie) de BTW teruggestort. Maar ik bestel er niet meer want het is 100 % zeker narigheid met de douane.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Dank voor de snelle reactie, ik ga het eens aankijken. Ik heb op zich geen haast dus als het langs de douane komt dan ben ik tevreden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #28

    Standaard

    Je moet denk ik nog geduld hebben. Kijk eens naar je verwachte leverdatum op amazon. Die van mij staat op 18 maart (17 februari verzonden).
    Vergeet niet dat ze daar ook een grote poststaking hebben gehad.

  4. #29

    Standaard

    Meer dan een maand na shipment confirmation van Rarewaves toch maar eens contact met ze opgenomen (met de vraag of er toch een tracking number oid was). Meteen een reactie dat dat veel te lang was en dat ze een replacement hebben gestuurd. Een paar dagen later viel het pakket in de bus (brievenbuspost), geen idee of dit de eerste zending is of de replacement (ze vroegen of ik wilde laten weten als ik 2 pakjes ontvang, dat zal ik doen). Al met al goed opgelost; pakje kwam vanuit de UK via Zweden (UK-adres als afzender en Zweedse 'postzegel'-sticker), geen douanekosten of ander gedoe, lag gewoon in de brievenbus en ik zag hem vanzelf in de PostNL app verschijnen.

    Ben er wel blij mee:


    Een heel klein beetje jammer dat de extended edition niet 4K UHD is, maar bluray, dus toen ik hem openmaakte was ik een beetje bang dat dit dezelfde geüpscalede DVD-versie was als op de eerdere bluray van The Last Emperor (die was niet kijkbaar), maar het is wel echt een HD versie, zij het niet zo mooi opgepoetst als de 4K theatrical edition (die ook niet vrij van grain is overigens in sommige scenes).

    Eerst maar weer eens begonnen met de 4K TE kijken, dan komt daarna de EE aan de beurt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #30

    Standaard

    Mooi dat je deze dan alsnog hebt gekregen! Als ik ergens Rarewaves als verkoper zie staan, dan kijk ik verder. Ik heb twee keer iets via dit bedrijf gekocht en twee keer gedoe, vooral met douanekosten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Meer dan een maand na shipment confirmation van Rarewaves toch maar eens contact met ze opgenomen (met de vraag of er toch een tracking number oid was). Meteen een reactie dat dat veel te lang was en dat ze een replacement hebben gestuurd. Een paar dagen later viel het pakket in de bus (brievenbuspost), geen idee of dit de eerste zending is of de replacement (ze vroegen of ik wilde laten weten als ik 2 pakjes ontvang, dat zal ik doen). Al met al goed opgelost; pakje kwam vanuit de UK via Zweden (UK-adres als afzender en Zweedse 'postzegel'-sticker), geen douanekosten of ander gedoe, lag gewoon in de brievenbus en ik zag hem vanzelf in de PostNL app verschijnen.

    Ben er wel blij mee:


    Een heel klein beetje jammer dat de extended edition niet 4K UHD is, maar bluray, dus toen ik hem openmaakte was ik een beetje bang dat dit dezelfde geüpscalede DVD-versie was als op de eerdere bluray van The Last Emperor (die was niet kijkbaar), maar het is wel echt een HD versie, zij het niet zo mooi opgepoetst als de 4K theatrical edition (die ook niet vrij van grain is overigens in sommige scenes).

    Eerst maar weer eens begonnen met de 4K TE kijken, dan komt daarna de EE aan de beurt.
    Dat is wel grappig Oakey, ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Aan de verzenddatum zag ik dat het de eerste zending was. Ik heb de film nog niet gekeken (heb momenteel een dramatische kijkachterstand met al die films die binnen komen).

    Ik zal wel voortaan goed nadenken of ik nog een keer daar wat koop; goed afgehandeld maar zo lang wachten.....

  7. #32

    Standaard

    Nou wat vooral prettig is, is dat de verzendkosten laag zijn en de btw erbij in zit (althans ik had daar geen problemen mee). Lang wachten vind ik ook niet erg maar op hun website staat dat internationale zendingen na 5-8 dagen aankomen, dan word ik na een maand wel ongerust. Als er had gestaan 5-8 weken dan had ik gewoon afgewacht (of ergens anders besteld)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #33

    Standaard

    Klopt, ik zat ook met die verzendtijd. Net als jij heb ik geen moeite met wachten (er ligt nog genoeg), maar dan heb je een verwachting wat dan tegenvalt en dan ga je twijfelen of het goed is gegaan....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •