De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slecht tv geluid over dvd sony dav-s500

    Beste Forum leden

    Sinds enige tijd heb ik een Sony dav-s500 Home cinema set deze set werkt prima echter zodra ik een kwaliteitskabel op mijn tv zet een sony breedbeeld met als bedoeling om tv geluid via de dvd set te krijgen krijg ik zeer slecht geluid,wat ik toen gedaan heb is de geluidskabel op de video zetten en het werk prima echter dit is niet echt handig vind ik voor de duidelijkheid de audiokabel staan nu aangesloten op video 1 van de dvd en op de video zelf.
    Misschien weet iemand wat de oorzaak hiervan is en wat ik hier aan kan doen voor de duidelijkheid zal ik omschijven wat ik heb aan apparatuur.

    Sony Dvd Dav-s500 aangesloten via super VHS met scart splitter op de Tv
    Sony Breedbeeld 28 kx aangesloten op dvd en op decoder dmv scart
    Sony video hifi stereo aangesloten dvm scart op decoder.
    Audiokabel aangesloten op video 1 in van dvd
    Decoder sagem tbv cinenova aangesloten dvm scart op tv en video audiokabel aangesloten op dvd via video 2 in.

    Wie weet hier iets op.
    Mvg

  2. #2

    Standaard

    Hoi Sony freak,

    Het is best mogelijk dat het uitgangs signaal van de tulpuitgang van je tv beïnvloed word door het vollume van de tv. Pobeer tijdens het luisteren eens om de tv wat harder te zetten. Gaat het geluid van de Sony DAV-S500 nu ook harder? Zo ja gebruik dan een andere uitgang (desnoods via de scart, met een scart adapter). Gaat het geluid niet harder, weet ik het ook niet.

    Ik hoop dat je hiermee je probleem kunt verhelpen.

    Rick

  3. #3

    Standaard

    Ik heb er allemaal ook niet zoveel verstand van maar ik weet wel dat 't geluid dat mijn tv (sony 32cm breedbeeld) geeft als ik 'm via z'n tulpuitgangen op m'n receiver aansluit echt bagger is.

    Geen idee wat hiervan de oorzaak is. Alle instellingen staan goed. Heb nu 't beeld/geluid via m'n video lopen wat perfect werkt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •