Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.

Discussie: 12 Monkeys [DVD]

  1. #1

    Standaard 12 Monkeys [DVD]

    12 Monkeys [DVD]

    Excentrieke regisseur Terry Gilliam, bekend als oprichter van Monty Python maar ook van films als Brazil en The Fisher King, maakte met 12 Monkeys een film die compleet verschilt van de gangbare Hollywood-films.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een stevig verhaal. Ik ben altijd blij met films waarbij ik moet nadeneken, waarover ik achteraf nog nadenk en die ook nog wat aan mijn eigen fantasie overlaten. Bij deze film had ik een gevoel zoals bij End Of Days.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een stevig verhaal. Ik ben altijd blij met films waarbij ik moet nadeneken, waarover ik achteraf nog nadenk en die ook nog wat aan mijn eigen fantasie overlaten. Bij deze film had ik een gevoel zoals bij End Of Days.
    Met het betere acteerwerk van onze ouwe Bruce

  4. #4

    Standaard

    Een steengoede film met steengoede extra's. Eindelijk een echte making of en niet een interview waarbij alle acteurs en de regiseur elkaar ophemelen alsof ze nooit meer met iemand anders willen werken.

    Met name het stukje waarin Terry Bruce roept omdat hij niet zo tevreden is over een take. Bruce begrijpt hem in eerste instantie verkeerd en je ziet hem dan ook echt balen. Als dit gespeeld is verdient hij daar een Oscar voor.

    Trouwens, een Oscar voor de beste 'making of' zou misschien de makers wat meer inspireren.

  5. #5

    Standaard

    geweldige film, opvallend vond ik het acteren van Brad Pitt. Hij zet een zeer goede karakterrol neer. Het heeft lang geduurd voordat ik deze besloot te kopen maar ik ben blij dat ik hem gisteren heb gekocht.

    Bij mij wordt dan ook 7 januari voortaan gevierd als "12 monkeys day"
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #6

    Standaard

    Het gaat in deze forums vaak diep wat betreft details als wel of niet anamorf, korrels, Edge Enhancement en dergelijke. Kijken we niet naar techniek maar naar acteer prestaties, en beoordelen we films als zijnde films dan is dit wat mij betreft een regelrechte topper.

    Hou je van SF en van diepgang, dan is dit je keus.

  7. #7

    Standaard

    Deze film is een absolute ondergewaardeerde cultmovie. Ik heb de import versie in een vroeg stadium gekocht,deze was zonder nl ondertiteling en in een harde doorzichtige doos.En valt in de categorie fight-club. Toptitel

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dimitri
    Deze film is een absolute ondergewaardeerde cultmovie. Ik heb de import versie in een vroeg stadium gekocht,deze was zonder nl ondertiteling en in een harde doorzichtige doos.En valt in de categorie fight-club. Toptitel
    Nee hoor, de film wordt niet ondergewaardeerd. Velen hebben deze film echt wel in het snotje, of in hun collectie. Ik in ieder geval wel.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nee hoor, de film wordt niet ondergewaardeerd. Velen hebben deze film echt wel in het snotje, of in hun collectie. Ik in ieder geval wel.
    En ik ook

  10. #10

    Standaard

    Iemand La Jetee gezien?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nee hoor, de film wordt niet ondergewaardeerd. Velen hebben deze film echt wel in het snotje, of in hun collectie. Ik in ieder geval wel.
    Heb de film nog niet in mijn collectie, maar staat wel op mijn verlanglijstje
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Heb de film nog niet in mijn collectie, maar staat wel op mijn verlanglijstje
    kopen dan

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    kopen dan
    Zal ik zeker doen, nog even wachten op een gunstige prijs
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Zal ik zeker doen, nog even wachten op een gunstige prijs
    Dan had je hem via Sky Radio moeten aanschaffen, dan zou ie niet duur zijn, toch?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dan had je hem via Sky Radio moeten aanschaffen, dan zou ie niet duur zijn, toch?
    Had je wel gelijk in, maar had andere financiele verplichtingen gehad. Maar komt wel goed
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Had je wel gelijk in, maar had andere financiele verplichtingen gehad. Maar komt wel goed
    ok

  17. #17

    Standaard

    Dit was dus een blinde aankoop voor mij.....en et is er een waar ik errug blij mee ben.

    TOPFILM
    en Brad Pitt op zn best, en zelfs Bruce was wel ok...


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    Dit was dus een blinde aankoop voor mij.....en et is er een waar ik errug blij mee ben.

    TOPFILM
    en Brad Pitt op zn best, en zelfs Bruce was wel ok...
    Ook zo'n eentje die ik nog steeds moet zien
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19
    vincenthorny
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Had je wel gelijk in, maar had andere financiele verplichtingen gehad. Maar komt wel goed
    Nieuwe ronde nieuwe kansen

    Bij devoted ligt ie voor € 11.80 inclusief verzenden!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vincenthorny


    Nieuwe ronde nieuwe kansen

    Bij devoted ligt ie voor € 11.80 inclusief verzenden!
    Moet je daar met creditcard betalen, want die heb ik niet.
    En is het R2 Nl versie?
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    Wat is dit voor film? 12 apen 13 ongelukken?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danielle
    Wat is dit voor film? 12 apen 13 ongelukken?
    Ken je hem niet? Echt een superfilm. Mijn zusje snapt hem niet, dus dan is het een superfilm...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Mijn zusje snapt hem niet, dus dan is het een superfilm...
    juist; wat een logica LOL

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ken je hem niet? Echt een superfilm. Mijn zusje snapt hem niet, dus dan is het een superfilm...
    Komt a.s zaterdag op Net 5 volgens mij.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Komt a.s zaterdag op Net 5 volgens mij.
    Klopt Roos En binnenkort heb ik hem in mijn collectie
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •