Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 84 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoeveel geld besteden jullie wel nie??

    als ik hier zo ff rondkijk dan merk ik dat veel van jullie een aantal dvd's per maand/week kopen.
    hoeveel geld geven jullie wel nie uit aan dvd's?
    ik moet goed kijken wat ik koop (namelijk een student en die schijnen het zwaar te hebben).

    laterz,

  2. #2

    Standaard

    Ik ben dus ook een student, maar ik denk dat ik gemiddeld zo'n 200 Euro uitgeef aan DVD's, de laatste maand ging wel heel erg hard, maar dit is een uitzondering. Daarnaast ook nog de nodige cd's en uitgaan

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook Student van beroep. En buiten mijn passie voor uitgaan besteedt ik ongeveer 120 tot 150 Euro per maand aan dvd's.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  4. #4

    Standaard

    Dat ligt totaal aan wat er uit komt. Ik en mijn vrouw werken beide en er komt aardig wat binnen dus kan ik het me makkelijk veroorloven om te kopen wat ik wil. Deze maand heb ik tot vandaag voor 220 Euro in gekocht.

  5. #5

    Standaard

    FF niks want ik ben aan het sparen voor een nieuwe TV

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Als student zijnde probeer ik het met één dvd per maand. De prijs ligt aan welke dvd ik koop. En als ik een meevaller heb, wordt er wel meteen een dvd xtra gekocht.

    Maar het meeste gaat toch richting de apparatuur. Dat vind ik persoonlijk leuker op te kopen.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  8. #8

    Standaard

    Ik denk ongeveer €200 per maand, hangt af van evt. releases. Ik heb het intensief kopen van dvd's weer opgepakt sinds kort. Het stond een hele lange tijd op een laag pitje, maar nu ben ik weer helemaal hooked! En ik heb wat in te halen!!
    My Shiny Disx