Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 84 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoeveel geld besteden jullie wel nie??

    als ik hier zo ff rondkijk dan merk ik dat veel van jullie een aantal dvd's per maand/week kopen.
    hoeveel geld geven jullie wel nie uit aan dvd's?
    ik moet goed kijken wat ik koop (namelijk een student en die schijnen het zwaar te hebben).

    laterz,

  2. #2

    Standaard

    Ik ben dus ook een student, maar ik denk dat ik gemiddeld zo'n 200 Euro uitgeef aan DVD's, de laatste maand ging wel heel erg hard, maar dit is een uitzondering. Daarnaast ook nog de nodige cd's en uitgaan

  3. #3

    Standaard

    Ik ben ook Student van beroep. En buiten mijn passie voor uitgaan besteedt ik ongeveer 120 tot 150 Euro per maand aan dvd's.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  4. #4

    Standaard

    Dat ligt totaal aan wat er uit komt. Ik en mijn vrouw werken beide en er komt aardig wat binnen dus kan ik het me makkelijk veroorloven om te kopen wat ik wil. Deze maand heb ik tot vandaag voor 220 Euro in gekocht.

  5. #5

    Standaard

    FF niks want ik ben aan het sparen voor een nieuwe TV

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Als student zijnde probeer ik het met één dvd per maand. De prijs ligt aan welke dvd ik koop. En als ik een meevaller heb, wordt er wel meteen een dvd xtra gekocht.

    Maar het meeste gaat toch richting de apparatuur. Dat vind ik persoonlijk leuker op te kopen.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  8. #8

    Standaard

    Ik denk ongeveer €200 per maand, hangt af van evt. releases. Ik heb het intensief kopen van dvd's weer opgepakt sinds kort. Het stond een hele lange tijd op een laag pitje, maar nu ben ik weer helemaal hooked! En ik heb wat in te halen!!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  9. #9

    Standaard

    Ben pas een aantal maansjes bezig, maar het bedrag is groeiende per maand. Alhoewel ik nu nog een aantal DVD's moét hebben die al langer uit zijn. Nieuwe films die uitkomen zijn er niet zo veel en af en toe een special edition of mooie box. Ik hoop dus dat het bedrag zal minderen, maar ik hou me ook niet echt in. Heb pas een vaste baan, geen vriendin en woon nog in een studentenhuis. Wil wel nog een leuk dolbysurroundsetje erbij halen, dus nog een beetje sparen.
    M'n uitgaven liggen denk ik rond de €150 aan DVD's momenteel en januari een uitschieter is door wat financiele voordeeltjes

  10. #10

    Standaard Ik kan het niet laten...

    Ik heb geen vriendin / kinderen / auto , dus ik heb een redelijk groot budget voor DVD's . 400 Euro per maand is geen uitzondering...

    Ik ga weer wat bestellen... laters....
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  11. #11

    Standaard

    Hmm, ik weet precies, ligt eraan wat er te halen is in de aanbiedinge... + top-releases, die haal ik meteen!

  12. #12

    Standaard

    ehh... 80 Euro per half jaar ongeveer

  13. #13

    Standaard

    Ik ben ook student maar ik heb niet echt een bepaald bedrag per maand wat ik "wil" halen!

    Het ligt er echt aan wat er in die maand uitkomt!
    Deze maand valt het allemaal wel mee wat ik graag wil hebben, maar volgende maand zal weer een dure maand gaan worden!
    Met een mooi woord, de uitgaven fluctueren!

    Het gem. van vorig jaar zal zo'n beetje op de 100-150 Euro hebben gelegen, mede met dat aan de Staatslotterij
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #14

    Standaard

    De ene maand 4 dvd's, soms 2/3 maanden helemaal nix.
    Geen kwestie van budget maar van releases.
    Wat ik ook wel eens zou willen weten is: in hoeverre zijn mensen meer geld gaan uitgeven sinds ze op dvd.nl zijn beland?
    M.a.w.: lopen wij elkaar hier af en toe helemaal gek te maken?

  15. #15

    Standaard

    Nee, voor mij valt dat wel mee.
    Films die cool zijn, tenminste dat ik vindt, wil iedereen wel hebben. Er zijn hier heel veel anderen met mij eens, denk ik.

    Ik heb bv Swordfish nog niet gezien, maar wist al wel dat ik die ging halen, maar door alle goede berichten zal ik hem misschien eerder gaan halen ofzo!

  16. #16

    Standaard

    Tuurlijk is het zo dat je hier veel tips op kunt doen, en soms op ideeën wordt gebracht.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Wat ik ook wel eens zou willen weten is: in hoeverre zijn mensen meer geld gaan uitgeven sinds ze op dvd.nl zijn beland?
    M.a.w.: lopen wij elkaar hier af en toe helemaal gek te maken?
    Kan ik moeilijk zeggen. Ik kreeg m'n dvd speler toen ik al wat vraagjes had gesteld op DVD.nl. Hierdoor ben ik wel anders naar DVD's gaan kijken en beter gaan opletten, zoals bestellen in Australie, Uk etc. Hierdoor ben ik denk ik zeker meer gaan kopen en begon ik het leuker te vinden. DVD.nl heeft me dus wel een zetje gegeven, maar ik zie dit niet als nadeel. Door de lagere prijzen in het buitenland is het allemaal redelijk binnen de perken. En veel films laat ik echt nog wel liggen, want die vind ik niet interessant genoeg om op DVD te halen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Hierdoor ben ik denk ik zeker meer gaan kopen en begon ik het leuker te vinden. DVD.nl heeft me dus wel een zetje gegeven,
    Dit klopt bij mij ook, ik had al het idee om DVD's te kopen, met als doel een klein verzamelingetje opbouwen van topfilms. Nu moet k zeggen dat dat aardig gelukt is (Pearl harbor, Blade, Matrix, Titanix, The Rock, Enemy of the State), maar ik vindt het niet erg!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram _Cerberus_ Kocken
    ...maar ik vindt het niet erg!
    t'Is een nieuwe hobby geworden . Je ziet films en alles eromheen op een totaal andere manier, waardoor veel films veel interessanter worden om te kijken (bijv. Fight Club etc.). Sommige DVD's koop ik uiteraard ook nog gewoon voor het vermaak (the Mummy...)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Sommige DVD's koop ik uiteraard ook nog gewoon voor het vermaak (the Mummy...)
    The Mummy, vermaak??? niet in mij ogen hoor

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram _Cerberus_ Kocken
    The Mummy, vermaak??? niet in mij ogen hoor
    Dus....???!!!??

  22. #22

    Standaard

    Nou, even kijken hoeveel geld ik wel niet besteed. Ik ben van plan om het dit jaar wat rustiger aan te doen, ik koop gemiddeld nu 3 dvd's per maand, behalve wanneer er in 1 maand echt veel toppers uitkomen, zoals aankomend Februari. Dus ik besteed ongeveer 200 piek aan dvd's per maand.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Eind vorig jaar zo tegen oktober/november ging iedere cent naar een nieuwe DVD. Toen had ik er wel 4 ofzo per maand... als het niet meer was.
    Dit jaar heb ik nog geen DVD gekocht (al lag dat meer aan financiële hindernissen) maar Coyote Ugly, A.I., etc... en eigenlijk alles onder mijn "wishlist" moet nog ff gekocht worden...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    ... en eigenlijk alles onder mijn "wishlist" moet nog ff gekocht worden...
    Aantal van deze hebben een leuk prijsje bij Ezy momenteel.
    Ik pas mijn wishlist vaak aan, dan haal ik er zaken uit die ik toch niet de moeite van het kopen waard vind. En toch koop ik teveel

  25. #25

    Standaard

    Mijn wishlist is niet zo groot, maar die onverwachtte, toch leuke filmpies voor lekker prijsje doen met zn allen ook wel pijn in de portemonee

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •