De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Uitleenoptie in DVD Profiler

    Ik gebruik het programma DVD Profiler. Hoe kan ik nu per dvd aangeven of deze uitgeleend is?
    Ik kom er maar niet achter.

    Jelle

  2. #2

    Standaard

    Ga naar de tab hulpmiddelen en klik op edit users. Klik op add users, voeg de gegevens van de persoon in en druk op ok. Ga daarna naar de betreffende dvd en klik op rechter muisknop en view history. Kies dan voor add event, zoek de juiste user uit en druk op borrowed.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ga naar de tab hulpmiddelen en klik op edit users. Klik op add users, voeg de gegevens van de persoon in en druk op ok. Ga daarna naar de betreffende dvd en klik op rechter muisknop en view history. Kies dan voor add event, zoek de juiste user uit en druk op borrowed.
    Heb DVDprofiler hier even niet bij de hand, maar volgens mij kun je, als de gebruiker is toegevoegd, in het detailscherm van een dvd al aangeven dat ie uitgeleend is...
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Marcus vd Meulen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ga naar de tab hulpmiddelen en klik op edit users. Klik op add users, voeg de gegevens van de persoon in en druk op ok. Ga daarna naar de betreffende dvd en klik op rechter muisknop en view history. Kies dan voor add event, zoek de juiste user uit en druk op borrowed.
    Heb DVDprofiler hier even niet bij de hand, maar volgens mij kun je, als de gebruiker is toegevoegd, in het detailscherm van een dvd al aangeven dat ie uitgeleend is...
    Je kan inderdaad bij status in het detailscherm op het pijltje drukken en dan kiezen voor uitgeleend aan een bepaalde gebruiker (die je eerst moet toevoegen als het een nieuwe gebruiker is).

  5. #5

    Standaard

    Hartelijke dank voor de antwoorden. Het is me helemaal duidelijk en het werkt perfect.

    Groeten van een nieuwe gebruiker van dit Forum.

    Jelle

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •