Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 365 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard testprogramma

    In de context van al deze krassen-problemen. Kent iemand een PC programma waarmee je kan nakijken of een DVD fouten bevat? Liefst freeware.
    To infinity ... and beyond!

  2. #327

    Standaard

    A: Nee
    B: n.v.t.
    C: FRS in de winkel.
    D: EE
    E: n.v.t.

  3. #328

    Standaard

    a: Wat duidelijkere krasjes op disk 4, maar niets ernstig.
    b. V&D Zaandam
    c: winkel
    d: EE
    e: n.v.t

    Overigens komen geen van de 4 DVDs in aanmerking voor "schoonste" DVD van het jaar, allemaal wat lichte krasjes hier en daar maar niks ernstig. Film kunnen kijken zonder problemen.

  4. #329

    Standaard

    Heel snel even een beetje offtopic en in reactie op een eerdere vraag:

    http://www.elpros.si/CDCheck/(gratis) om de leesbaarheid van je/de dvd's te controleren.

    Zo heb ik gevonden dat een klein krasje toch ervoor kan zorgen dat het de leesbaarheid kan aantasten als het maar precies op de verkeerde plek zit

  5. #330

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    A: Nee
    B: n.v.t. maar gekocht bij de Van Leest in Almelo
    C: Het was een kerstcadeau dat gewoon in de winkel is gekocht
    D: EE
    E: n.v.t.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #331

    Standaard

    Bij MM Leeuwarden geweest en een uit nieuwe lichting LOTR ROTK EE gekregen die smetteloos is. Ik kan weer rustig slapen.. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #332

    Standaard

    is die nieuwe lichting ondertussen in elke MM geleverd?

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    Nopess, Toen ik vertelde van het probleem gaf de verkoper het ook toe. Hij wist dat er problemen waren dus ik heb even de disks bekeken en toen hij ook zag dat ze te erg bekrast waren, heeft hij een nieuw gesealed exemplaar uit de kast getrokken en mij blij gemaakt met een vrijwel puntgave editie!

    Ik ben dus zeer tevreden hierover.
    Nou die kneus van de FRS in Leiden deed alsof hij er niets vanaf wist, ik mocht ze wel ruilen maar op een manier die niet erg klantvriendelijk is.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    is die nieuwe lichting ondertussen in elke MM geleverd?
    Ga het vragen.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    is die nieuwe lichting ondertussen in elke MM geleverd?
    Ga het vragen.
    Ja, ga het vragen met deze draad volledig uitgeprint onder je arm als bewijs dat je vooral geen krassen wilt hebben.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Heel snel even een beetje offtopic en in reactie op een eerdere vraag:

    http://www.elpros.si/CDCheck/(gratis) om de leesbaarheid van je/de dvd's te controleren.

    Zo heb ik gevonden dat een klein krasje toch ervoor kan zorgen dat het de leesbaarheid kan aantasten als het maar precies op de verkeerde plek zit
    dit werkt volgens mij niet echt, heb het geprobeerd maar hij geeft aan dat hij problemen heb met lezen van dvd's omdat deze beveiligd zijn/is ( kopierbeveilingsfout - het lezen is mislukt)
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #337

    Standaard

    Ik ga morgen naar de recordshop in Rijswijk.
    Eens kijken of die iets weten.
    zo niet ff langs bij de MM in Rijswijk.

    Vroeg of laat zal ik er eentje vinden die goed is!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Gewoon direct bij de kassa open laten maken en samen checken Martin.
    De schijfjes zagen er goed uit, maar toch bij disc 2 na ongeveer 55 minuten even een paar keer hangen daarna ging hij weer verder...beeld bleef toch even 3keer een paar seconde stilstaan des ondanks de denon speler een 8mb buffer heeft. bij normale laagwissel merk je iervan nooit iets van.

    kweenie of ik hem weer moet gaan omruilen????
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #339
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Da,s minder inderdaad als ie ondanks een buffer toch nog blijft hangen.

  15. #340

    Standaard

    A: heb je krassen of niet ?
    1 heeel klein krasje op disc 4, maar een check up met dvd drip software levert geen foutmeldingen op. Ook handmatig checken leverde geen problemen op.

    B: Krassen ... waar gekocht ?
    Nee, FRS Almere

    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    Winkel

    D: EE of SEE (giftset)
    EE

    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    NVT, maar verwachtte geen moeilijkheden; Was anders vandaag teruggegaan en dat is binnen de 2 weken ruiltermijn waarmee je met geopende verpakkingen (mits betaald met Free-ID) terugkunt!
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  16. #341

    Standaard

    Vertel hier kort:
    A: heb je krassen of niet ?
    Ja, op alle vier de discs kleine krasjes.
    B: Krassen ... waar gekocht ?
    Bij de FRS.
    C: Pre-order of gewoon in de winkel ?
    Gewoon in de winkel.
    D: EE of SEE (giftset)
    EE
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    Nee, totaal niet, aangezien er geen exemplaren waren waar alle discs geen krassen hadden, heeft ze uit diverse verpakkingen de goede discs gehaald. Ik wil er nog even bij zeggen dat ik vorig jaar ook al terug moest met de gesealde EE van The Two Towers waar op de tweede disc een grote kras zat, toen deden ze ook niet moeilijk over ruilen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #342

    Standaard

    Media Markt R'dam heeft inmiddels ook een nieuwe zending binnen gekregen. Vanmiddag gekocht, meteen ter plekke gecontroleerd, en heb toch 3 boxen open moeten (laten) maken om een gaaf setje bijeen te krijgen. Maar goed, eindelijk heb ik 'm dan binnen en ben ik weer tevreden.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Da,s minder inderdaad als ie ondanks een buffer toch nog blijft hangen.
    Toch maar even naar de bijenkorf terug geweest, werd zonder morren omgeruild. nou toch goeie service
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #344

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    A) Ja, op disc 1 & 4. Op d1 een aantal krassen en een vieze dikke vettige vingervlek en op d4 toch wel een aantal behoorlijke krassen!
    B) MM Heerlen
    C) In de winkel opgehaald
    D) Giftset
    E) Nog n.v.t. maar zal zeker morgen teruggaan en omruilen, het hoort gewoon niet!
    Heb nog geen kans en tijd gehad om terug te gaan. Heb echter wel vanmorgen telefonisch contact gehad met MM Heerlen en vroeg of ze inmiddels ook officieel op de hoogte waren van het probleem en vroeg of ik kon omruilen. Een vriendelijke medewerkster (het helpt natuurlijk ook als je zelf ook vriendelijk blijft en niet meteen gaat schelden en zo 8) ) vertelde mij dat ze inderdaad op de hoogte waren en overlegd hadden met de leverancier. Ik kon nu meteen komen omruilen als ik dat wilde dat was geen probleem maar ze adviseerde me om toch even te wachten op een nieuwe lading onbeschadigde exemplaren zodat ik dan 100% zeker wist dat alles in orde was.

    Ze hadden al een hele hoop boxen open gemaakt en de complete onbeschadigde sets waren op twee vingers te tellen vertelde ze me! Ik vroeg dan wanneer ze die nieuwe lading verwachten maar ze antwoorde dat dat voor de kerst waarschijnlijk niks meer werd. Op de vraag of ik dan na de kerst nog steeds kon ruilen omdat dan de twee weken na aankoop ruil garantie inmiddels verlopen is antwoorde ze wederom dat dit geen probleem is want het is allemaal bekend en geen probleem. Wat mij betreft prima service dus! 8)

    Ik ga zaterdag sowieso dan eindelijk de extended versie kijken en wanneer er nieuwe onbeschadigde sets binnen zijn zal ik hem ruilen ook al doet alles het verder. Het irriteert me gewoon en het hoort niet, zeker bij deze release...
    Was vandaag dan eens eindelijk terug gegaan om de set om te ruilen. Had alleen de dvd box zelf meegenomen en dus niet de rest van de giftset, dat was ja ook niet nodig. Volgens de baliemedewerker in eerste instantie echter wel en dan moest ik tot eind januari begin februari wachten op nieuwe of ik kon m`n geld terug krijgen. Daar had ik dus echt geen zin in. Ik zei toen dat hij ook de box zelf kon ruilen want die zijn toch hetzelfde als die van de giftset. Hij antwoorde toen dat er nog geen nieuwe onbeschadigde sets binnen waren en dat de dvd box van de giftset verschilde met die van de gewone extended box. Huh? Ik vroeg toen om dan toch maar een paar sets open te maken en zo toch een paar goede schijven eruit te halen.

    Hij gaf toen een medewerkster opdracht om dan maar een paar sets te gaan halen. Ze pakte de eerste set uit en samen hebben we ze gecontroleerd en in een dvd setje wat ze hadden staan daar gedouwd. Was meteen goed! Echter dit was toch een nieuwe onbeschadigde zending volgens mij. Je kan het goed zien aan de prints op de dvd`s zelf. De nieuwe zijn veel lichter van kleur terwijl de "oude" prints ietwat donderder of bruiniger zijn. Waarscijnlijk heeft A-film dit zelf gedaan zodat ze ook zelf snel een verschil kunnen zien zonder alle discs te moeten omdraaien. Let hier dus maar eens goed op!
    Ben blij dat het nu afgehandeld en opgelost is. Goede en vriendelijke service van de MM in Heerlen trouwens!

    Ik zou toch alle mensen willen adviseren om de box om te ruilen als je krassen hebt. Je hebt dan misschien nu geen problemen maar als je straks eens een andere dvd speler hebt die gevoelig is voor dit soort zaken zit je met de gebakken peren en kun je je wel voor je kop stoten! Het kost niks verder dus gewoon doen en loop dat risico niet!!!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  20. #345

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    [quote="The Scratcher"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    A) Ja, op disc 1 & 4. Op d1 een aantal krassen en een vieze dikke vettige vingervlek en op d4 toch wel een aantal behoorlijke krassen!
    B) MM Heerlen
    C) In de winkel opgehaald
    D) Giftset
    E) Nog n.v.t. maar zal zeker morgen teruggaan en omruilen, het hoort gewoon niet!


    Ik zou toch alle mensen willen adviseren om de box om te ruilen als je krassen hebt. Je hebt dan misschien nu geen problemen maar als je straks eens een andere dvd speler hebt die gevoelig is voor dit soort zaken zit je met de gebakken peren en kun je je wel voor je kop stoten! Het kost niks verder dus gewoon doen en loop dat risico niet!!!
    Zou ik ook zeker doen

  21. #346

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    De nieuwe zijn veel lichter van kleur terwijl de "oude" prints ietwat donderder of bruiniger zijn.
    Dit was me ook opgevallen. Twee van de vier discs in mijn box zijn lichter van kleur en de opdruk is minder scherp.

    Overigens heb ik gisteren de derde dvd, part 5 van de Appendices bekeken en er waren wat storingen in het beeld - blokkerig en haperend - bij de Weta Workshop documentaire, bij de beelden van de staff picknic bij de dode Mûmakil/Olifaunt prop om precies te zijn, rond de 44e minuut, tegen het einde van de documentaire. Is meer mensen dit opgevallen of ligt het alleen aan mijn dvd?

  22. #347
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demonslaught
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    De nieuwe zijn veel lichter van kleur terwijl de "oude" prints ietwat donderder of bruiniger zijn.
    Dit was me ook opgevallen. Twee van de vier discs in mijn box zijn lichter van kleur en de opdruk is minder scherp.

    Overigens heb ik gisteren de derde dvd, part 5 van de Appendices bekeken en er waren wat storingen in het beeld - blokkerig en haperend - bij de Weta Workshop documentaire, bij de beelden van de staff picknic bij de dode Mûmakil/Olifaunt prop om precies te zijn, rond de 44e minuut, tegen het einde van de documentaire. Is meer mensen dit opgevallen of ligt het alleen aan mijn dvd?
    Is volgens mij een foutje idd, heb het tot nu toe op alle uitgaves gezien .

  23. #348

    Standaard

    Klopt het dat de laagwissel op DVD 1 rond de 58e minuut gebeurt?

  24. #349

    Standaard

    A: heb je krassen of niet ?
    Voor zover ik kan zien niet. Heb wel alleen pas de film gezien. Die speelde zonder enige problemen. De extra`s heb ik nog niet gezien dus das nog ff afwachten
    B: Krassen ... waar gekocht ?
    Geen krassen, gekocht bij MM Brussel
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    In de winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    12 disc Trilogy box
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    N.V.T.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    D: EE of SEE (giftset)
    12 disc Trilogy box
    :wink:

Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •