Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 365 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Hebben jullie hem voor aankoop gecontroleerd of na aankoop gelijk gecheckt en zonodig gelijk teruggegaan? Want als de EE gesealed is, dan is het nogal moeilijk te controleren lijkt me.
    Gisteren, dus 5 dagen na aankoop pas gekeken, omdat ik hier legio klachten aantrof. De giftset zat nog dicht, de EE had ik al een keer helemaal gedraaid in de speler.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Hebben jullie hem voor aankoop gecontroleerd of na aankoop gelijk gecheckt en zonodig gelijk teruggegaan? Want als de EE gesealed is, dan is het nogal moeilijk te controleren lijkt me.
    ik had hem online besteld en was precies de 10 afgeleverd door de post! :wink:

    ik heb hem afgespeeld. ik hoorde hier en daar wel een kleine hapering.
    toen ik op dvd.nl aan het browsen was las ik opeens over de klachten van de bekraste discs. ik ben ze toen ook maar even gaan controleren.

    ja hoor: disc 1 flinke krassen aan een kant. :x

    ik kan disc 1 gewoon opsturen en laten vervangen. :wink:

  3. #253

    Standaard

    Hmm, het was dus niet de laagswissel die op m'n omgeruilde disc 1 opnieuw voor een hapering zorgde. Bij nadere inspectie zitten er nog op alle discs krassen (al zijn deze kleiner en minder opvallend dan bij m'n eerste EE). Morgen maar weer eens terug...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Mijn EE en mijn giftset nauwkeurig bekeken. Prachtige zilveren schijven zonder bruine vlekken en niet 1 enkel krasje te bespeuren. Gewoon op 10 dec. bij de FRS in Oss gekocht.
    Prima zaak hé, prima zaak
    Alles al een keer gedraaid, geheel probleemloos.
    Wel erg vreemde overgang van disc 1 naar disc 2, slordig, ronduit slordig. :x
    Ik denk dat ik vandeweek dan toch ook maar even naar de FRS ga,
    - disc 1 bevat veel krassen
    - overige discs bevatten lichte krasjes

    Alles speelt wel goed af maar toch ..
    Heb wel via internet gepre-orderd maar ik denk niet dat ze een probleem maken, ze kennen me er al langer

  5. #255

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    A: heb je krassen of niet ?
    nee
    B: Krassen ... waar gekocht ?
    FRS
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    in winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    SEE dus Giftset

  6. #256

    Standaard

    A: heb je krassen of niet ? Geen krassen
    B: Krassen ... waar gekocht ? Geen krassen
    C: Pre-order of gewoon in de winkel ;dvdzone2
    D: EE of SEE (giftset) : EE
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ? NVT

    Ik heb niets abnormaal vastgesteld bij mijn exemplaar.
    Heb wel gezien op de site van www.dvdzone2.be dat de 4 disc editie momenteel "niet meer beschikbaar is"

    mvg
    Eric
    www.cinedream.be makes my dreams come true!!!

  7. #257

    Standaard

    Heb de mijne terug gestuurd naar de Frs
    Vind het jammer voor het beeldje
    maar ja dan weer wat heb je de aan als
    er 1 disc van de 4 het niet doet?
    dus ik wacht wel tijdje
    dan maar geen Giftset
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  8. #258

    Standaard

    Krassen op Disc 2, 3, 4
    Gekocht bij V&D in Den Haag
    In de winkel
    EE 4-Disc
    Ga morgen ruilen.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  9. #259

    Standaard

    Ik had lichte krasjes op alle discs van mijn EE. Hoewel ik inmiddels de film en alle extra's zonder problemen heb gezien, verwacht ik gave dvd's voor mijn geld, dus ik heb ze vandaag omgeruild bij FRS Den Haag Centraal Station.

    Het baliemeisje had niets vernomen van alle commotie, maar gaf me na mijn uitleg over de productiefouten van A-Film zonder ook maar om de bon te vragen nieuwe discs, die ik ter plekke gecontroleerd heb: krasloos (ik hield mijn eigen verpakking dus). Ik ben helemaal tevreden.

    En nu eens kijken of ik ook zo'n watermerk heb

  10. #260

    Standaard

    Ondanks dat ik mijn set niet hoef om te ruilen, ben ik vanmiddag bij de FRS in Veenendaal binnengelopen. Ze hadden nog niemand gehad met krassen op de discs, ze wisten ook niet van het probleem af.

  11. #261

    Standaard

    Voor de eerste ronde:

    A: heb je krassen of niet ?
    Ja, op alle 4 de dvd's.

    B: Krassen ... waar gekocht ?
    Media Markt Rotterdam.

    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    Gewoon in de winkel.

    D: EE of SEE (giftset)
    EE

    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    Nou en of, ik heb eerder mijn verhaal al gedaan op dvdforum.nl:
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=37221


    Voor de tweede box die ik kreeg:

    A: heb je krassen of niet ?
    Ja, wederom op alle 4 de dvd's, weliswaar in iets mindere mate, maar om dat te compenseren zat er dit keer ook een mooie vette vingerafdruk op de 4e disc.

    B: Krassen ... waar gekocht ?
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    gelijk als hierboven

    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    Dit keer gelukkig niet, ik heb mijn portie gezeik al gehad

    Na veel twijfel vandaag toch maar besloten om ook met de 2e box terug te gaan naar Media Markt R'dam met mijn ROTK EE box, want het blijft me gewoon irriteren als er krassen zitten op m'n gloednieuwe dvd's, en helemaal bij zo'n speciale collector's edition van deze geweldige film. Daar wil ik gewoon een perfect exemplaar van hebben en daar betaal ik ook een hoop geld voor.

    Afijn, het probleem was nu wijd en breed bekend en er waren al veel exemplaren teruggebracht. Er werd me verteld dat er helaas nog geen nieuwe, naar verluid onbeschadigde, zending van A-Films was binnengekomen dus in afwachting daarvan hebben ze me mijn geld terug gegeven.

    Op de dvd afdeling had ik daarvoor echter nog een stapel ROTK EE boxen zien liggen (overigens in prijs verlaagd naar 34.99 EUR ), dus ik informeerde of ik niet gewoon reeds mijn box kon omruilen, maar dat deden ze niet meer omdat wat er nog lag nog uit de eerste beschadigde zending afkomstig was - en dan toch in de verkoop houden die dingen!!

    Nou goed, vóór de kerst wordt de nieuwe zending verwacht, dus hopelijk kan ik dan eindelijk alsnog een deugdelijk, kras- en vlekvrij exemplaar van de ROTK EE box bemachtigen. Met alle ellende heb ik de film nog steeds niet gezien, dus ik kan haast niet wachten 8)

  12. #262
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    A: Ja, 3 van de 4 schijven gekrast.
    B: DVDZone2
    C: Pre-order
    D: EE
    E: Op dit moment lijken ze niet moeilijk te doen.

  13. #263

    Standaard

    A: Ja, disks 3 en 4
    B: Van Leest (Amersfoort)
    C: Winkel
    D: EE
    E: Nog niet langs gegaan

    Lijkt geen problemen te geven in mijn speler, maar ik heb nog niet alles bekeken.

  14. #264

    Standaard

    Gisteren in Makro (Belgie)

    uit 12 sets ROTK er twee goede samen gesteld. Een losse ROTK en 1 voor in een 12dvd box.

    in de 12 dvd box bleek thuisgekomen disc 2 van TTT twee lange diepe krassen te hebben. Moet nog terug om te ruilen.

  15. #265

    Standaard LOTR krasjes

    same here,


    A: ja disc 2 lichtjes, disk 4 een vrij ernstige kras
    B: ExtraZone shoppingcenter Wijnegem
    C: gewoon in winkel op streetdate
    D: SEE (giftset)
    E: ik heb juist kennis genomen van het probleem

  16. #266

    Standaard

    A: Ja, alleen op disc 3
    B: Gekocht bij Makro (Delft)
    C: Gewoon in de winkel
    D: SEE (giftset)
    E: Voorzie geen problemen met afspelen.

  17. #267

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    A: heb je krassen of niet ?
    geen krassen

    B: Krassen ... waar gekocht ?
    FRS
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    Winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    EE
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen?
    NVT

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een goede overgang van disc 1 naar 2 is dat je en scene iets verder laat doorlopen en op de volgende schijf ietsje terug oppikt, soort kleine overlapping dus. Met alle tegenwoordig beschikbare techniek vind ik deze overgang dramatisch shit.
    Je klapt compleet uit een scene en wordt zonder pardon in een volgende scene gemieterd.
    Uitzendkracht aan't werk geweest waarschijnlijk
    I second that. Die overgang is inderdaad een klein drama. Maar goed. Twee minuten kijken en je bent die wisseling allang vergeten

  19. #269

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    A) Ja, op disc 1 & 4. Op d1 een aantal krassen en een vieze dikke vettige vingervlek en op d4 toch wel een aantal behoorlijke krassen!
    B) MM Heerlen
    C) In de winkel opgehaald
    D) Giftset
    E) Nog n.v.t. maar zal zeker morgen teruggaan en omruilen, het hoort gewoon niet!
    Heb nog geen kans en tijd gehad om terug te gaan. Heb echter wel vanmorgen telefonisch contact gehad met MM Heerlen en vroeg of ze inmiddels ook officieel op de hoogte waren van het probleem en vroeg of ik kon omruilen. Een vriendelijke medewerkster (het helpt natuurlijk ook als je zelf ook vriendelijk blijft en niet meteen gaat schelden en zo 8) ) vertelde mij dat ze inderdaad op de hoogte waren en overlegd hadden met de leverancier. Ik kon nu meteen komen omruilen als ik dat wilde dat was geen probleem maar ze adviseerde me om toch even te wachten op een nieuwe lading onbeschadigde exemplaren zodat ik dan 100% zeker wist dat alles in orde was.

    Ze hadden al een hele hoop boxen open gemaakt en de complete onbeschadigde sets waren op twee vingers te tellen vertelde ze me! Ik vroeg dan wanneer ze die nieuwe lading verwachten maar ze antwoorde dat dat voor de kerst waarschijnlijk niks meer werd. Op de vraag of ik dan na de kerst nog steeds kon ruilen omdat dan de twee weken na aankoop ruil garantie inmiddels verlopen is antwoorde ze wederom dat dit geen probleem is want het is allemaal bekend en geen probleem. Wat mij betreft prima service dus! 8)

    Ik ga zaterdag sowieso dan eindelijk de extended versie kijken en wanneer er nieuwe onbeschadigde sets binnen zijn zal ik hem ruilen ook al doet alles het verder. Het irriteert me gewoon en het hoort niet, zeker bij deze release...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  20. #270

    Standaard

    A: Ja, 2van de 4 schijven gekrast.Op disc 3 een grote veeg in disc
    B: FRS
    C: Internetorder
    D: EE
    E: Nog niet langsgeweest
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  21. #271

    Standaard

    A: Op disc 1 en 2 hele miniscule krasjes
    B: FRS
    C: Pre-order
    D: SEE
    E: Disc 1 speelt normaal af als de rest dat ook doet, ruil ik het niet om.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  22. #272

    Standaard

    Voor diegenen die zich afvroegen hoe het met regio 1 disks zit: ik heb vanmorgen mijn EE gekregen van DVDsoon. Alle 4 de disks zijn volkomen krasvrij. Nu alleen nog even kijken of dat watermerk erin zit...

  23. #273

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    A: heb je krassen of niet ?
    geen krassen
    B: Krassen ... waar gekocht ?
    MM Lwd
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    Winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    SEE
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen?
    -

    :P Pffff
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  24. #274

    Standaard

    Ik heb vanmorgen naar het FRS hoofdkantoor gebeld en zij hebben op hun beurt FRS zuidplein (Rotterdam) gebeld en een krasvrije giftsetbox apart laten zetten.
    Bij het ophalen ging het nog bijna mis, maar laten we het maar houden op een misverstand (of zo als een andere klant zei: als het even afwijkt, weten ze het niet meer).

    In de winkel gecheckt en idd krasvrij, al met al redelijk opgelost zo, maar dan vooral door dit soort topics anders had ik (met mijn geluk) meer tijd en irritatie gehad.

  25. #275

    Standaard

    A: Ja krassen op alle 4 discs.
    B: Free Record Shop.
    C: internet order, afhalen in winkel.
    D: De EE Editie
    E: NVT.

Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 789101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •