Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.

Discussie: Safetrader Status

  1. #1

    Standaard Safetrader Status

    Het is nu al een week of twee geleden dat ik 1 euro betaald heb en mijn gegevens heb doorgegeven maar ik zie nog steeds geen s van safetrader naast mijn naam.

    Is hier een specifieke reden voor of ben ik er gewoon tussendoor geglipt? :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    je kan beter ff een pm sturen naar degene die hier over gaat

  3. #3

    Standaard

    Een pm naar Ronald Dassen verklaard vaak veel.

  4. #4

    Standaard

    Het overkomt dus niet mij alleen.
    Ik ben ook al een tijdje aan het mailen met Ronald, heb precies hetzelfde namelijk.

  5. #5

    Standaard

    Er wordt ook geen antwoord gegeven op mijn PM. Beetje vreemd allemaal. Kan iemand opheldering geven?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Ik kan enkel ophelderen dat ik weet dat Ronald Dassen niet veel tijd heeft op dit moment. Daarom zullen enkele SafeTrader aanvragen wat langer duren. Ik kan jullie alleen maar vragen om geduld te bewaren.

    Ronald doet zijn uiterste best.

  7. #7

    Standaard

    ok
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ronald heeft het bij mij allemaal keurig gergeld inmiddels, waarvoor mijn dank
    Vanaf vandaag ben ik te vertrouwen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ronald heeft het bij mij allemaal keurig gergeld inmiddels, waarvoor mijn dank
    Vanaf vandaag ben ik te vertrouwen.
    Geen sticker resten?

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ronald heeft het bij mij allemaal keurig gergeld inmiddels, waarvoor mijn dank
    Vanaf vandaag ben ik te vertrouwen.
    Ik ben ook wel te vertrouwen hoor

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ronald heeft het bij mij allemaal keurig gergeld inmiddels, waarvoor mijn dank
    Vanaf vandaag ben ik te vertrouwen.
    Ik ben ook wel te vertrouwen hoor
    Ik sprak dan ook slechts over mijzelf he?
    Vroeger belazerde ik de boel nog weleens met stickers enzo ( ) , maar vanaf vandaag ben ik echt te vertrouwen.

    Haha, zo en u wil ik noooooooit meer iets over Stickergate horen!

  13. #13

    Standaard

    Vandaag krijgen de laatste wachtende (waarvan de euro binnen is) hun welverdiende status :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem ook gekregen, bedankt voor je werk in je vrije tijd ronald!

    En misschien is het een goed idee om van dit topic een topic te maken waarin mensen die hun s'je nog niet hebben dat even kunnen laten weten?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Myth
    Ik heb hem ook gekregen, bedankt voor je werk in je vrije tijd ronald!

    En misschien is het een goed idee om van dit topic een topic te maken waarin mensen die hun s'je nog niet hebben dat even kunnen laten weten?
    Natuurlijk kunnen degenen die hun status nog niet hebben het hier gewoon posten, echter, persoonlijk heb ik niet elke dag de tijd om op het forum te komen. Een persoonlijke mail of PM naar mij kan natuurlijk ook altijd
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  16. #16

    Standaard

    Ronald, ik wil niet zeuren, maar ik wacht nou al wel erg lang...
    Een PM heeft helaas niet mogen baten, hier heb ik nooit een reactie op terug gehad, als het zo moet vind ik het een beetje jammer.

  17. #17

    Standaard

    Het duurt me nu echt te lang, het is een leuk initiatief maar ik vind het erg jammer dat de uitvoer loopt zoals het nu loopt.
    Ik heb namelijk op 27 maart een mailtje gestuurd naar Ronald dat ik belang had bij de SafeTrader status.
    Op 2 april had ik het standaardmailtje ontvangen en die heb ik gelijk, volledig ingevuld, teruggestuurd en het geld overgemaakt.
    Sindsdien heb ik niks meer gehoord.

    Al met al wacht ik nu dus al een dikke maand en dat vind ik gewoon echt te lang, graag zie ik binnen nu en een week (dus tot zondag 8 mei) een SafeTrader status bij mijn gebruikersnaam en anders zie ik er gewoon vanaf, dan maar niet

  18. #18

    Standaard

    Hallo bijna SafeTraders,

    We zijn op dit moment druk met het oplossen van deze zaak. Jullie moeten er vertrouwen in blijven hebben dat je snel SafeTrader zal worden. Ik kan me niet voorstellen dat we dit niet deze week nog rond kunnen breien.

    Bedankt voor jullie geduld.

    Namens de hele crew,

    Rein

  19. #19

    Standaard

    Goed, ik zie het nog even aan... maar ik hoop wel dat jullie dit in de toekomst veranderen, anders is het natuurlijk een systeem van niks (nofi)

  20. #20

    Standaard

    We zijn nu 11 dagen verder en nog steeds geen vorderingen.
    Hoe moeilijk kan het zijn om zoiets binnen een normale periode af te handelen, je hoort mij echt niet snel zeuren hoor maar ik ben er nu gewoon echt zat van.

    Ik eis mijn euro dan ook terug mits ik niet deze week (dus t/m zondag 22 mei) mijn code heb ontvangen en mijn status, na het PM-en van de code, binnen normale termijn zal worden veranderd. Langer ga ik er niet op wachten.

  21. #21

    Standaard

    Beste D&=.

    Na veel strubbelingen over wie de SafeTrader administratie van Ronald Dassen zou overnemen, is nu de kogel door de kerk. Uiteindelijk zal ondergetekende de afhandeling op me nemen. Vanaf donderdag zal dit zijn, dus of jouw registratie rond is op 22 mei, kan ik niet beloven. Wat ik wel kan beloven is dat ik er alles aan zal doen om deze procedure in de toekomst sneller zal laten doen verlopen.

    Ik houd je op de hoogte.

    Groet,

    Herjan

  22. #22

    Standaard

    Goed, dit is een vooruitgang.
    Ik zie het kaartje wel verschijnen, of dit nou voor of na 22 mei is, dit maakt mij opzich niet zoveel meer uit nu ik weet dat er vooruitgang is.
    Bedankt alvast Herjan!

  23. #23

    Standaard

    Vanwege ziekte is de overdracht nog niet gebeurd, waardoor ik nog niet verder ben. Even voor mijn duidelijkheid: kunnen de wachtenden even aangeven of ze al een code hebben ontvangen cq. teruggestuurd hebben?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Even voor mijn duidelijkheid: kunnen de wachtenden even aangeven of ze al een code hebben ontvangen cq. teruggestuurd hebben?
    Ik heb nog niks ontvangen.

  25. #25

    Standaard

    Okee. Bedankt. Ga ik vanavond even aan de slag om me door alle documentjes heen te worstelen (ben net terug van een lang weekend Parijs, dus geen tijd gehad dit weekend).

    Gr. H.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •