Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 541 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Daar wacht ik ook al op. Ik verwachte ze vorige week... tevergeefs

    Ze zijn weer eens te laat, maar wellicht dat er deze maand een dubbele release komt. Zou vet zijn!

    Vanavond 9 nieuwe Platinum X titels afgewerkt. Zitten een paar interessante tussen. Vanaf morgen ook op de website
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  2. #227

    Standaard

    Ook maar eens een plaatje van mij desktop:

    ZIE HIER

    Erg rustgevend, al zeg ik het zelf. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    betrapt
    Inderdaad wel lachen! Ik had de desktop gezien, maar de balk was me niet opgevallen! Hilarisch!

    On topic: ik heb gewoon het default "teletubbies" achtergrondje van XP...

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ook maar eens een plaatje van mij desktop:

    ZIE HIER

    Erg rustgevend, al zeg ik het zelf. :P
    Pfhaaaa.... Wat een stuk!

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ook maar eens een plaatje van mij desktop:

    ZIE HIER

    Erg rustgevend, al zeg ik het zelf. :P
    Pfhaaaa.... Wat een stuk!
    Mee eens! Ik zou graag willen weten wie het is, zodat ik wat meer van haar kan zien.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #231

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ook maar eens een plaatje van mij desktop:

    ZIE HIER

    Erg rustgevend, al zeg ik het zelf. :P
    Pfhaaaa.... Wat een stuk!
    Mee eens! Ik zou graag willen weten wie het is, zodat ik wat meer van haar kan zien.
    Ik heb helaas geen flauw idee wie het is... naam stond niet bij de wallpaper die ik downloadde.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  8. #233

    Standaard

    Lekkerrrr ding man.

    Kan er ook geen naam bij noemen alleen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #234

    Standaard

    Mijn Desktop...geen lekker ding, maar gewoon een foto van mezelf...haha


  10. #235

    Standaard

    5 Meter bier?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #236

    Standaard

    Ik zie hier bijna alleen maar vrouwen als achtergrond. Ik heb op mijn werk een plaatje van een erg lekkere voetballer (ik ben een vrouw hoor) als achtergrond. Die wil ik hier wel laten zien maar hoe doe ik dat? Ik denk dat ik daar wel commentaar op zal krijgen want dat krijg ik op werk ook van mijn mannelijke collega's!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kleine26
    Ik zie hier bijna alleen maar vrouwen als achtergrond. Ik heb op mijn werk een plaatje van een erg lekkere voetballer (ik ben een vrouw hoor) als achtergrond. Die wil ik hier wel laten zien maar hoe doe ik dat? Ik denk dat ik daar wel commentaar op zal krijgen want dat krijg ik op werk ook van mijn mannelijke collega's!
    Maak een screendump (druk op printscreen) en plak deze in een eenvoudig fotobewerkprogramma. Paint bijvoorbeeld. Sla hem vervolgens op en zet de foto online. Maak vervolgens een bericht in met de volgende code [code][/code]

    Overigens nog een paar kleine tips. Sla hem op als jpg, dit voorkomt lange laadtijden en maak de afbeelding niet te groot, anders loopt de layout van de site ook niet meer lekker. Dit is overigens ook aan te passen.


    Overigens kan je ook gewoon de foto die je nu gebruikt online zetten, zit ik me net te bedenken. Is nog makkelijker ook. Afbeelding die je nu gebruikt staat namelijk op de computer. Dan hoef je hem alleen nog maar online te zetten en met bovenstaande code te plaatsen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #238

    Standaard

    Hoeveel kb mag de afbeelding zijn? Oh heel erg maar hoe zet ik de foto online??? Sorry heb dat nog nooit gedaan.

  14. #239

    Standaard

    De grootte maakt in principe niet heel veel uit. Al duurt het natuurlijk een tijdje eer die geladen is als de afbeelding groot is. Normaal zo tussen de 50 kb en 200 kb. Online zetten, daar heb je in principe webruimte voor nodig. Sommigen gebruiken imageshark of iets dergelijks, maar weet niet hoe dat werkt. Webruimte kan je gratis aan komen om sites neer te zetten. Mocht je dit niet hebben, dan kan je mij eventueel een mailtje sturen met de afbeelding. Dan zet ik hem op mijn eigen webruimte en stuur ik jouw de code toe om hem hier te plaatsen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #240

    Standaard

    De laatste tijd ben ik helemaal gek van Kristen Kreuk. Momenteel de wallpaper CHECK IT OUT
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  16. #241

    Standaard

    Sneaker bedankt voor je hulp!
    Nou als het goed is, is het me gelukt. Zie link. Dat is mijn achtergrond thuis. Als ik deze op mijn werk heb ben ik bang dat ik niet echt aan werken kom. Op werk heb ik een andere. Die zal ik maandag wel laten zien.
    http://img101.echo.cx/my.php?image=l...tballer0rz.jpg

  17. #242

    Standaard

    Graag gedaan.

    Mijn huidige op mijn laptop:


    Gewoon om in de sfeer te komen van Another Code voor de DS.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker

    En op mijn laptop:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Hoppa.

    kijk dat noem ik desktops 8)

    heb nu (sinds gisteravond):


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #244

  20. #245

    Standaard

    Dit is mijn desktop op het werk. Elke ochtend genieten als ik mijn computer opstart en natuurlijk de hele dag door.
    http://img124.imageshack.us/my.php?i...ergrond4gp.png

  21. #246

  22. #247

  23. #248

  24. #249

    Standaard

    >Wow die Kill Bill kubricks roeleren zwaar man!!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #250

Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •