Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Magneto" Spin-Off In Development

    "Magneto" Spin-Off In Development
    =
    Twentieth Century Fox has picked Sheldon Turner to draft "Magneto," an action-thriller spin-off based on the villainous character played in the first two "X-Men" films by Ian McKellen according to Variety.

    This would be the third "X-Men" movie project currently in development alongside a third "X-Men" penned by Simon Kinberg and a separate "Wolverine" spin-off by "Troy" scribe David Benioff. Turner recently scripted the Adam Sandler remake of "The Longest Yard," rewrote "The Amityville Horror" and drafted a prequel to "The Texas Chainsaw Massacre."

    The film will be a prequel as such to the first "X-Men" film and start off around that film's prologue which showed him as a child being led to a concentration camp by Nazis. As the character will be young, it's not clear whether McKellen will be in the film at all.

    The storyline will heavily involve Professor X who was a soldier in the allied force that liberated the concentration camps. The professor meets Magneto after the war, and while they bond over the realization that they are alike in their special powers, their differences soon turn them into enemies.

  2. #2

    Standaard

    hmm .. laten ze nou maar gewoon doorwerken aan X3 .. ik heb veel meer zin in gewoon een degelijke X-men serie dan al die spin-offs erbij ..
    Ik vind het al een afknapper dat Brian Singer niet aan X3 meedoet ..

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Liever Apocalypse. Heeft een veel mooiere geschiedenis.
    Maar goed..... Het kan wel wat worden, maar het probleem is alleen dat net als bij de X-men, de geschiedenis van de personages zo groot is. En een boel kenners, waaronder ik, klagen uiteindelijk altijd weer over de keuzes die gemaakt zijn. Heb ik ook gedaan bij de 2 x-men films, ondanks dat ik het 2 redelijk goede films vond.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    hmm .. laten ze nou maar gewoon doorwerken aan X3 .. ik heb veel meer zin in gewoon een degelijke X-men serie dan al die spin-offs erbij ..
    Ik vind het al een afknapper dat Brian Singer niet aan X3 meedoet ..
    Mee eens. Neemt overigens niet weg dat ik deze spin-offs wel interessant vind. Er was al een gerucht over Wolverine. Dit is een van de meest leuke personages uit de films en de series met een interessante geschiedenis. Maar laten we afwachten. Ben benieuwd naar deeltje 3 want ook met alle X-mannen zijn er nog genoeg leuke films te maken met goede verhaallijnen. We wachten af. :wink:
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Deze spin-offs zullen best goed worden, maar moeten ze nou tegenwoordig echt overal een spin-off van maken!!

  6. #6

    Standaard

    Martini schreef
    Deze spin-offs zullen best goed worden, maar moeten ze nou tegenwoordig echt overal een spin-off van maken!!
    Omdat films de nieuwe stripboeken zijn. Kijk maar eens hoeveel spin-offs er zijn van de X-Men en Spider-Man.
    Laten ze nou maar aan X-3 werken.

    Off-topic. Zoals de maatschappijen bezig zijn om steeds nieuwe versie's van dvd's te maken met nieuwe hoesjes. Zie Shrek 2.
    De jaren negentig zijn weer helemaal terug met de variant-covers (en ja, dat gebeurde ook met de strips)!

  7. #7

    Standaard

    Ik zie liever een x-3 dan een spinoff. De reden dat xmen zo goed is is juist door de grote hoeveelheid van verschillende karakters
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard Re: "Magneto" Spin-Off In Development

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    "Magneto" Spin-Off In Development
    =
    Twentieth Century Fox has picked Sheldon Turner to draft "Magneto," an action-thriller spin-off based on the villainous character played in the first two "X-Men" films by Ian McKellen according to Variety.

    This would be the third "X-Men" movie project currently in development alongside a third "X-Men" penned by Simon Kinberg and a separate "Wolverine" spin-off by "Troy" scribe David Benioff. Turner recently scripted the Adam Sandler remake of "The Longest Yard," rewrote "The Amityville Horror" and drafted a prequel to "The Texas Chainsaw Massacre."

    The film will be a prequel as such to the first "X-Men" film and start off around that film's prologue which showed him as a child being led to a concentration camp by Nazis. As the character will be young, it's not clear whether McKellen will be in the film at all.

    The storyline will heavily involve Professor X who was a soldier in the allied force that liberated the concentration camps. The professor meets Magneto after the war, and while they bond over the realization that they are alike in their special powers, their differences soon turn them into enemies.
    Ik kijk wel uit naar deze film! Heb twee dagen geleden x-men 1 nog eens gezien. Geweldige film vind ik dat.
    Magneto is een leuke vilan. Dus wat mij betreft mogen ze wel een film over hem maken!

  9. #9

    Standaard

    wat een kansloze topickick...

  10. #10

    Standaard

    Magneto lijkt mij eigenlijk een leukere spin-off dan die van Wolverine. Ik vind zijn krachten ook wel leuker om te zien. En het verhaal van Magneto die wraak gaat nemen op de Nazi's en en Xavier ontmoet lijkt mij ook wel boeiend. Ik had ook gehoord dat Mystique ook in de film zou voorkomen? En dat er ook wordt verteld hoe Magneto Mystique heeft ontmoet? Dit kan trouwens al in zijn jonge jaren gebeurd zijn want in de comics blijkt Mystique al heel oud te zijn, alleen blijft ze lichamelijk jong.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  11. #11

    Standaard

    ik kijk ook wel uit naar de spin offs

    alhoewel ik, sla me dood, er ook wel een wil van Storm 8)
    waarschijnlijk ben ik hierin de enigste persoon in de wereld, but I LOVE her.

    ze gingen er mss ook een maken over de kinderen in de school. zou ook wel leuk kunnen zijn


    alhoewel ik betwijfel dat er nog veel meer zullen komen, denk dat de franchise beetje aan het uitsterven is ...
    superhelden in het algemeen eigenlijk...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    ik kijk ook wel uit naar de spin offs

    alhoewel ik, sla me dood, er ook wel een wil van Storm 8)
    waarschijnlijk ben ik hierin de enigste persoon in de wereld, but I LOVE her.

    ze gingen er mss ook een maken over de kinderen in de school. zou ook wel leuk kunnen zijn


    alhoewel ik betwijfel dat er nog veel meer zullen komen, denk dat de franchise beetje aan het uitsterven is ...
    superhelden in het algemeen eigenlijk...
    Ow, een spin-off van Storm lijkt mij ook wel leuk. Ben niet super onder de indruk van haar maar alles van X-Men is welkom!
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  13. #13

    Standaard

    is deze nog wel in productie?

    ik kijk zelf meer uit naar een Wolverine spin-off. Maar de kans zit er ook dik in dat ze gewoon nog een tijdje doorgaan met de X-Men films nu ook Halle Berry recent heeft laten blijken nog wel interesse te hebben in een X-Men 4.

  14. #14

    Standaard

    Een spin-off van Emma Frost lijkt mij minder. Ik vind Emma Frost wel leuk, maar ze is nog niet in de X-Men filmreeks voorgekomen. En ik heb liever dat ze het karakter eerst laten zien voordat ze er een spin-off van gaan maken. Al kan ze later alsnog in X-Men 4 worden gestopt ofzo...
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    een spin off van Gambit, Bishop lijkt me ook wel leuk. Nu eerst wachten op magneto en wolverine

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    een spin off van Gambit, Bishop lijkt me ook wel leuk. Nu eerst wachten op magneto en wolverine
    Voor mij ook dus (zie X-men 4 discussie)

  17. #17

    Standaard

    David Goyer to Direct Magneto


    Variety is reporting that David Goyer will direct Magneto, the "X-Men" spinoff in development from 20th Century Fox and Marvel Studios that centers on the villain played in the original trilogy by Ian McKellen.

    After the first three "X-Men" films grossed more than $1 billion worldwide, Fox and Marvel hatched the spinoff program. Magneto will be the second such movie to go into production. First up is Wolverine, a David Benioff-scripted film that will star Hugh Jackman as the steel-clawed mutant; Fox and Marvel will set a director shortly on that pic.

    Goyer will develop a Magneto script that was written by Sheldon Turner.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #18

    Standaard

    Komt Gambit in één van de 2 spin-offs voor?

  19. #19

    Standaard

    Ik hoop dat Magneto 'n beetje wat wordt. Heb er m'n twijfels over namelijk. Vind het personage gewoon niet leuk genoeg voor een eigen film, en al zeker niet als het door iemand anders als Ian gespeeld wordt.

    Dalijk krijgen we zoiets als Hannibal Rising
    Laatst aangepast door Wanda L. : 27-04-2007 om 21:03

  20. #20

    Standaard

    Had liever een nieuwe X-men film gezien, maar hoop dat ze na deze twee spin-offs met een nieuwe groep aan een nieuwe trilogie x-men films beginnen(hopelijk met Gambit).

  21. #21

    Standaard

    Wat heeft iedereen toch met Gambit? Zo cool vond ik hem nou ook weer niet...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch met Gambit? Zo cool vond ik hem nou ook weer niet...
    Wel een essentieel character die nog niet gebruikt is.

  23. #23

    Standaard

    Pff David Goyer als regisseur werkt gewoon niet, de man moet het bij schrijven houden. Blade: Trinity was ahum minder en zijn nieuwste film The Invisible schijnt ook al een misbaksel te zijn....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  24. #24

    Standaard

    Als ze een mooi verhaal ervan kunnen maken over het leven van Magneto en zijn relatie met Dr. Xavier kan dit wel een heel mooie film worden. Maar ben alleen bang dat dit niet gehaald gaat worden.

  25. #25

    Standaard

    De beste man heeft wel goede scripts geshreven moet ik zeggen.

    Vind Magneto de coolste villain, maar kan geen enkel voorbeeld noemen van een succesvolle spinof van een film of tvserie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •