Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Heb het in Mei dit jaar gedaan.

    Eerst alle tekenfilms, en toen de EE's. Daarna zelfs nog 18+ versies.

    Was wel leuk, maar sindsdien heb ik ze niet meer gezien. Wordt tijd.

    grt. Deweb

  2. #77

    Standaard

    Ik heb de alle drie delen in originele sound EN in acteurs commentary gezien. Nu ben ik bezig om de hele film in directors commentary te zien .
    Ooit wil ik ze nog zien in de 2 resterende commentary, designers team en production team. Het zijn soms hele leuke informatie die normaal niet bij de standaard film horen.

  3. #78

    Standaard

    Ik heb ze wel allen met orgineele soundtrack gezien, en daarna met Directors commentary... nu naar de acteurs. Productiedesigners e.d. vind ik minder interessant.
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  4. #79

    Standaard

    Laatst nog een extended marathon gehouden met een vriend van me. Was erg gezellig. Genoeg te snacken gehad; m&m's, cassavechips, frituursnacks, ribbelchips naturel en als maaltijd lasagnette. Hadden in ieder geval genoeg gegeten. :wink:
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #80

    Standaard

    Moet er nog steeds tijd voor maken. Maar ja.. Je hebt ook wel ff de tijd nodig.

  6. #81

    Standaard

    ik ga me volgend jaar (klinkt ver weg :P) de EE-box halen en ga hier dan zeker even een marathon voor houden :wink:
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  7. #82

    Standaard

    Ik ga denk geen marathon houden maar ik ben wel van plan om ze in de kerstvakantie achter elkaar te kijken misschien in 3 dagen...

  8. #83

    Standaard

    Heb 5 dagen lang thuis moeten zitten met een kapotte rug.
    Heb in m'n eentje een EE marathon gehouden en uitgezeten.
    Gisteren om af te kicken de audio-DVD van de soundtrack van Fellowship beluisterd, ook zo'' n slordige 3 uren.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #84

    Standaard

    Ik ga volgende week donderdag de Extended Edition Marathon houden

  10. #85

    Standaard

    Return of The King ga ik vandaag naar kijken maar die film is wel 3 uur en 30 zo lang zeg

  11. #86

    Standaard

    Heb ze tijdje terug ook alle 3 op een dag gezien.

  12. #87

    Standaard

    Nee voorlopig niet nog een keer, ik heb dit afgelopen zomervakantie al met een vriendin gedaan van 12:00 tot 00:00. Nu wil ik ze eigenlijk weer een paar jaar laten liggen, het moet wel bijzonder blijven

  13. #88

    Standaard

    Jups, binnenkort thuis met wat vrienden voor m'n verjaardag Leuker dan zo'n suf feestje

  14. #89

    Standaard

    Ik ben ook van plan om de EEs tussen kerst en nieuwjaar te bekijken.
    En misschien binnenkort een ook StarWars marathon (alle 6 achterelkaar ... even kijken hoe lang dat is .. )

  15. #90

    Standaard

    Dat is als ik me niet vergis en goed gok zo'n 13 uur.
    (3 films á 2 uur p/s, 2 films á 2,5 u. p/s)

    Grt. Deweb

  16. #91

    Standaard

    Afgelopen jaar met 2e kerstdag gedaan. In totaal met verschillende pauzes voor koken, eten en drank van een uurtje of 12 's middags tot half 7 's ochtends de volgende dag bezig geweest (vooral met die drank dus :wink.

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Gewoon uit nieuwsgierigheid; is er IEMAND op dit forum die àlle audiocommentaren van alle LOTR-films al eens heeft beluisterd? Lijkt me ook een hele klus.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  19. #94

    Standaard

    Heb vorige week nog een marathon gehouden. Op een vrije dag van 12 tot 24u. Zonder pauzes. Eten op de bank. Vriendin had gekookt

    En het blijft een geweldig mooie boekverfilming!!!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #95

    Standaard

    Ik begin over zo'n 90 minuten aan The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring EE.
    Wat daarna volgt lijkt me duidelijk :wink:

  21. #96

    Standaard

    ik heb alle audiocommentaren van the fellowship en The Two Towers geluisterd . . alleen return of the king nog
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  22. #97

    Standaard

    Vanavond gaan we beginnen met de LOTR EE marathon! Heb er zin in! 8)
    Four-Star Trader (236)

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •