Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard marathon

    as. Zaterdag is de dag voor de marathon!
    Met 6 vrienden (waaronder Xin van hier) gaan we om 12 uur starten in mijn nieuwe HT.

    Alle spullen zijn verhuisd naar een benedenkamer muren geschilderd doek opgehangen (projecta high contrast S) en de beamer (epson tw10h)
    foto's zal ik nog een keer plaatsen in home theater.

    Groet,
    Hoekie
    The Garage

  2. #27

    Standaard

    Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdagmorgen al een marathon gehouden. Vrijdag 's avonds 22.00 uur besloot ik maar de volgende dag deel 2 van ROTK te kijken. Het is toch behoorlijk inspannend om alles in één keer te bekijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #28

    Standaard

    vorige zondag de 3 EE's na elkaar gekeken,
    zoals je maag voelt na teveel snoep voelde m'n hoofd zondagavond, maar ik heb wel genoten en ben niet in slaap gevallen

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Heeft iemand nog ideeen voor een typische lord of the rings maaltijd voor in de pauze???
    Beginnen met 4 keer ontbijt. Later een "Mount Doom barbecue" , met een Ent Boomstam als toetje?
    Wij gaan in ieder geval continu aan de alcoholvolle Ent-drank.

  5. #30

    Standaard

    Afgelopen zaterdag gedaan. Met kleine pauzes ertussen van 10:20 tot 22:00 gekeken.

    De aftiteling hebben we overgeslagen.

    En door de PAL speedup scheelde het zo'n 27 minuten met de NTSC. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Een maaltijd voor bij de marathon??? Gestoofd konijn met rozemarijn en aardappels natuurlijk! Ook nog mooi verkrijgbaar in de kersttijd. Of voor de Gollums onder de bezoekers mooie rauwe zalm of tonijn oid

    Ben ook zeker van plan een EE marathon te gaan houden, er ontbreekt alleen nog een beamer (detail...). Kan dus nog wel even gaan duren,maar hij komt er. I.v.m. snel donker worden is deze tijd van het jaar wel ideaal. In de zomer moet ik het maar vergeten in mijn slecht te verduisteren huis...

  7. #32

    Standaard

    Die Entdrank (met alcohol) klinkt goed, maar zit daar wel smaak aan??? :wink:

    Ik had zelf in ieder geval wel aan grote pullen bier gedacht.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  8. #33

    Standaard

    Ik ga, met twee kids (12 en 14), een EE-marathon houden. Met cola, chips, chocola. Met beamer en volume op 'heftig'.
    Een avond deel 1, de volgende dag deel 2 & 3. Ergens in de kerstvakantie.

    Kijk ik echt vreselijk naar uit (de kids ook, maar net wat minder)
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Die Entdrank (met alcohol) klinkt goed, maar zit daar wel smaak aan??? :wink:

    Ik had zelf in ieder geval wel aan grote pullen bier gedacht.
    Ach, na een aantal glazen proef je toch niks meer, dus het maakt niet uit als er geen smaak aan zit, gewoon snel doordrinken. Maar goed, bier is ook altijd goed

  10. #35

    Standaard

    en na de marathon het spel spelen!
    screenshot loading screen

    (misgien iets te groot? weet ff niet hoe ik hem resize)

  11. #36

    Standaard

    Kerstnacht!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Heeft iemand nog ideeen voor een typische lord of the rings maaltijd voor in de pauze???
    a pint of ale. :wink:

  13. #38

    Standaard

    [quote="denizg"]en na de marathon het spel spelen!

    quote]

    Inderdaad, mijn PS2 en duimen zijn al aan het warmdraaien voor de tussentijdse pauzes!
    Mijn thuisbioscoop "Close Up" op: www.closeup.linxhandig.nl

    Mijn eigen handige homepage op www.linxhandig.nl

  14. #39

    Standaard

    Wegens problemen met ieders agenda, heb ik mijn EE marathon naar half januari moeten verschuiven

    Nou ja, meteen een goed begin van 2005 zullen we maar zeggen!

    Wat vinden jullie touwens van de Marathon trailer op mijn site?

    Alexander
    Mijn thuisbioscoop "Close Up" op: www.closeup.linxhandig.nl

    Mijn eigen handige homepage op www.linxhandig.nl

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Heeft iemand nog ideeen voor een typische lord of the rings maaltijd voor in de pauze???
    a pint of ale. :wink:
    Tijdens de perspremiere in 2001 van FotR was er ook een 'Hobbit diner' vooraf:
    Boerenkool met Hema worst....
    Ik zal nooit vergeten hoe Max van Praag van UIP de worst die ik niet meer wegkreeg van mn bord af snaaide ... 8)

    Verder kun je flink smoken (bij voorkeur pijp)

    Uiteraard zijn de 'taters' ook aan te bevelen....alsmede de 'salted pork' á la Isengard :wink:

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Heeft iemand nog ideeen voor een typische lord of the rings maaltijd voor in de pauze???
    a pint of ale. :wink:
    Tijdens de perspremiere in 2001 van FotR was er ook een 'Hobbit diner' vooraf:
    Boerenkool met Hema worst....
    Ik zal nooit vergeten hoe Max van Praag van UIP de worst die ik niet meer wegkreeg van mn bord af snaaide ... 8)

    Verder kun je flink smoken (bij voorkeur pijp)

    Uiteraard zijn de 'taters' ook aan te bevelen....alsmede de 'salted pork' á la Isengard :wink:
    you need something to wash the food with:

    a pint of ale. :wink:

    well, there's taters in boerenkool.

    smoking only after dinner. :wink:

    dus, filmgetrouw zou een volgende maaltijd moeten volstaan:

    aardappelen met varkensvlees en groente.
    wegspoelen met bier.
    na het eten, even uitbuiken met een lekker rokertje. :wink:

    mocht je daar geen tijd voor hebben en haastig moeten eten: lembas bread. :wink:

  17. #42
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Wegens problemen met ieders agenda, heb ik mijn EE marathon naar half januari moeten verschuiven
    Da,s jammer want december is toch wel eigenlijk de maand waarin zoiets moet gebeuren.
    Gewoon een gevoelskwestie.
    Maargoed, beter laat dan nooit toch.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    en na de marathon het spel spelen!
    screenshot loading screen
    [code][/code]
    (misgien iets te groot? weet ff niet hoe ik hem resize)
    Ik heb hem even verkleind voor je:
    http://website.leidenuniv.nl/~s0230634/lotrv2.jpg
    Je kan dat ook eenvoudig in 1 minuut zelf doen als je Windows XP hebt.

    Ga naar Start --> Programs --> Accessoires --> Paint.
    Ga naar File --> Open, open het bestand wat je wil verkleinen.
    Ga naar Image --> Stretch/Skew.

    Vul in de bovenste twee velden tot hoeveel procent je het prentje wil verkleinen. In jouw geval heb ik het naar 60% gebracht (zowel horizontaal als verticaal dus).
    Ga dan naar File --> Save As en sla het op als .jpg bestand. (Voor zover ik weet kan je in Paint enkel als .jpg opslaan als je Windows XP hebt.)

    Voila... Klaar om online te zetten .

    Hopend iemand hiermee van dienst te zijn geweest,
    Groetjes,
    Quicky

  19. #44

    Standaard

    Kerstnacht en Kerstmorgen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Kerstnacht en Kerstmorgen.
    en dan de hele dag slapen neem ik aan? :wink:

  21. #46

    Standaard

    Geen marathon. Wel onlangs FOTR EE en TTT EE gezien. Dit weekend, eerste kerst, ga ik voor ROTK EE gezien de vrouw toch moet werken...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AlexandervanDongen
    Wegens problemen met ieders agenda, heb ik mijn EE marathon naar half januari moeten verschuiven

    Nou ja, meteen een goed begin van 2005 zullen we maar zeggen!

    Wat vinden jullie touwens van de Marathon trailer op mijn site?

    Alexander
    Is toch gewoon de trilogy-supertrailer? is wel geinig.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  23. #48

    Standaard

    Hehe, we zijn eruit. 29 januari draait de EE marathon in mijn eigen Close Up.
    Mijn thuisbioscoop "Close Up" op: www.closeup.linxhandig.nl

    Mijn eigen handige homepage op www.linxhandig.nl

  24. #49

    Standaard

    Afgelopen vrijdag de marathon gehouden, 19uur begonnen en 06uur waren we klaar, was een lange zit..voor mij was het meteen ook de allereerste keer dat ik RotK zag en de EE's en ik heb ervan genoten weet niet wat er aan beeldmateriaal is toegevoegd aan RotK (het einde misschien?) Heb ook bewust de vele topics gemeden om niet teveel voor mezelf te spoilen maar als één geheel gezien is het een geweldige ervaring 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    a.s. zaterdag middag/avond/nacht ga ik de EE trilogy bekijken op een scherm van ongeveer 1.4 bij 2.5m ( met de BenQ 8700 )

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •