Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 98 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man 2 [DVD]

  1. #1

    Standaard Spider-Man 2 [DVD]

    Spider-Man 2 [DVD]

    Zowel de vele extra\'s, als de film, doen ons \'Spidey Sense\' tintelen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede recentie Nathan 8)

    Wellicht nog handig om te vermelden dat er eindelijk ook in Nederland een mooie giftset is uitgekomen (voor de mensen die dit nog niet weten) :wink:

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Goede recentie Nathan 8)

    Wellicht nog handig om te vermelden dat er eindelijk ook in Nederland een mooie giftset is uitgekomen (voor de mensen die dit nog niet weten) :wink:
    precies... en die heb ik als spidey fan dan ook zeker gekocht..
    verder ben ik het met de recensie eens hoor... geweldige film

  4. #4

    Standaard

    Bij deel 1 was het het 2e deel van de film die het een beetje deed afweten. Deel 2 blijft van begin tot eind een topfilm! En niet door de actie. Vooral door de mix tussen actie, verhaal en humor.
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  5. #5

    Standaard

    Super film, ik vind em beter dan deel 1....actiescenes zijn geweldig(treinscene)...heb de giftset...

  6. #6

    Standaard

    Goede recensie!

    Ik heb de Limited Edition met mooie sleave van deze geweldige film!

    Ik kan niet wachten op deel 3...

  7. #7

    Standaard

    Ik heb van Spiderman 1 de superbit versie komt deze ook uit van Siperman 2 of is dit nog niet bekend?

  8. #8

    Standaard

    Nette recensie over een top-dvd! Denk dat de meeste leden die fan zijn van Spidey de 2-dvd of de giftset al in bezit hebben.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Nette recensie over een top-dvd! Denk dat de meeste leden die fan zijn van Spidey de 2-dvd of de giftset al in bezit hebben.
    Nope! Ik zit nog te hopen op een mooiere giftset à la deel 1. Met beeldje & frame. Anders koop ik later wel een keer de huidige giftset.

    @Nathan: lekker geschreven recensie weer!

  10. #10

    Standaard

    het is zeker een top dvd.... alle spider-man 2 dvd versies kun je vinden op me website www.spider-man.nl en ja de superbit komt er ook voor Spider-man 2

  11. #11

    Standaard

    nathan ! zou ik jou recentie op mijn website mogen plaaten ? wel compleet vertaald in het engels ?

  12. #12

    Standaard Re: Spider-Man 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als je een breedbeeldbezitter bent die niet van zwarte balken houdt heb je dit keer dikke pech.
    Heerlijke die zwarte balken. Ze kunnen mij niet dik genoeg zijn. Film moet in de breedte, niet in de hoogte! En over deze tweede Spider-Man-film; ik zal hem snel eens gaan bekijken...

  13. #13

    Standaard

    Zeer strakke recensie. Heb zelf ook onmiddellijk de giftset gehaald. Dat wil dus zeggen ... yummie.

    Wat ik me wel afvraag ... wat is die evil dead achtige scene.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Zeer strakke recensie. Heb zelf ook onmiddellijk de giftset gehaald. Dat wil dus zeggen ... yummie.

    Wat ik me wel afvraag ... wat is die evil dead achtige scene.
    Waarschijnlijk bedoeld hij de man van de theater die Peter Parker er niet door liet :wink:

  15. #15

    Standaard

    Goed recensie van een kwalitatief goede DVD.. jammer dat de spiderman films mij niet kunnen bekoren, maar dat zal wel aan mij liggen.

  16. #16

    Standaard

    Uitstekende (actie)film, uitstekende recensie!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Wat ik me wel afvraag ... wat is die evil dead achtige scene.
    wanneer Doc Ock wakker wordt in dat ziekenhuis?

  18. #18

    Standaard

    Goeie recensie. Ben het er eigenlijk wel helemaal mee eens.
    Deel 1 was niet mijn ding. Deel 2 heb ik 2 keer in de bioscoop gezien.
    Nu nog een keertje kijken of ik de dvd wil kopen.
    PS: je was lekker op dreef in je recensie

  19. #19

    Standaard

    Op zich wil ik de giftset wel hebben, maar ik heb begrepen in DVDValley dat er misschien een 2,5 editie aankomt met extra scenes. Dan wacht ik liever daar op.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan2004
    nathan ! zou ik jou recentie op mijn website mogen plaaten ? wel compleet vertaald in het engels ?
    Alle tekst op deze pagina's behoort tot het intellectueel eigendom van HWI Group BV en is als zodanig beschermd door Europese wetgeving. Het is onder geen beding toegestaan deze tekst geheel of gedeeltelijk over te nemen en te publiceren via welk medium dan ook.

    Sorry dus... maar ik schrijf exclusief voor DVD.nl. En overnemen van recensies in welke vorm dan ook is niet toegestaan.

    Overigens beschouw ik je vraag wel als een compliment.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frestrobbe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Wat ik me wel afvraag ... wat is die evil dead achtige scene.
    wanneer Doc Ock wakker wordt in dat ziekenhuis?
    Jep, dat is hem inderdaad! Overigens wordt in het audiocommentaar duidelijk waarom deze vrij horror-achtige scène toch langs de filmkeuring is gekomen: er komt geen bloed in voor.

    Overigens zal ik nog even een stukje erbij zetten over de Superbit en de Collector's Edition-versie. Goede tip!

  21. #21

    Standaard

    Een van de beste films in het genre. Helaas een genre waar ik helemaal niets van moet hebben, dus ook deze film was niet aan mij besteed. Maar voor de liefhebber zeker een aanrader! Tja, de hoge kwaliteit van deze disk was natuurlijk te verwachten, ik vond de uitgave van deel 1 ook al prachtig.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan2004
    het is zeker een top dvd.... alle spider-man 2 dvd versies kun je vinden op me website www.spider-man.nl en ja de superbit komt er ook voor Spider-man 2
    Ik heb even rondgekeken op je site, maar ik kan de dvd versies echt niet vinden.

  23. #23

    Standaard

    Hoe bestaat het,deel 2 is beter dan deel 1. De effecten zijn inderdaad een stuk beter. Lekker veel extras op de dvd maken deze inderdaad tot een toppertje!
    No one understands the demons world

  24. #24

    Standaard

    leuke film die ook zeker in mijn collectie zal belanden...heb deel 1 ook namelijk
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  25. #25

    Standaard

    Heb deze onlangs ook aangeschaft, een echte topfilm en nog een mooie slipcase eromheen ook!!!! (FRS) :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •