Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 98 van 98 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man 2 [DVD]

  1. #76

    Standaard

    Ik heb de huurversie zojuist gekeken en vond dat de subs raar aan stonden gegeven, maar misschien kan ik je met je probleem helpen....

    op de eerste pagina van de subtitels staat onder een pijl die naar rechts wijst , als je hier op drukt krijg je een tweede pagina met meerdere subtitels waaronder Dutch.

    Laat ff weten of het dat is.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Ik heb de huurversie zojuist gekeken en vond dat de subs raar aan stonden gegeven, maar misschien kan ik je met je probleem helpen....

    op de eerste pagina van de subtitels staat onder een pijl die naar rechts wijst , als je hier op drukt krijg je een tweede pagina met meerdere subtitels waaronder Dutch.

    Laat ff weten of het dat is.
    Klopt je hebt helemaal gelijk!!! Wat stom zeg!! Maar ik moet zeggen niet echt duidelijk. Thanx

  3. #78

    Standaard

    Oke, opzich de mooiste effecten en misschien de beste acteerprestaties gezien in een superhero film. Maar de zo enorm verplicht aanvoelende komische/romantische noot die in de film zit en een wijze les meegeeft verpest voor mij echt een heleboel. Een superhero moet cool zijn, en dat is juist waar deze film filnk tekort schiet. Ik vond het na de enorme bejubelde commentaren een echte teleurstelling.


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Oke, opzich de mooiste effecten en misschien de beste acteerprestaties gezien in een superhero film. Maar de zo enorm verplicht aanvoelende komische/romantische noot die in de film zit en een wijze les meegeeft verpest voor mij echt een heleboel. Een superhero moet cool zijn, en dat is juist waar deze film filnk tekort schiet. Ik vond het na de enorme bejubelde commentaren een echte teleurstelling.
    Dit is juist de setup van de Spider-Man comic. In de Spider-Man comics is het privé leven van Peter Parker even belangrijk als wat hij doe als Spider-Man.

    In de Spider-Man reeks zul je dan ook geregeld verhaallijnen aantreffen die de gevolgen van zijn alter ego laat zien op zijn privé leven, oa. de problemen die het meebrengt met zijn huwelijk met Mary Jane en de gevolgen voor zijn vrienden die geregeld in zware problemen komen doordat hij Spider-Man is. Ik vind dat ook zo sterk aan de films, ze verwaarlozen die achtergrond niet. (Trouwens, in de Spider-Man comics is er ook heel veel moraal te vinden, één van de redenen dat Peter zijn alter ego Spider-Man niet opgeeft is door iets wat zijn oom Ben hem ooit heeft verteld: "With great power comes great responsibilities!")

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Oke, opzich de mooiste effecten en misschien de beste acteerprestaties gezien in een superhero film. Maar de zo enorm verplicht aanvoelende komische/romantische noot die in de film zit en een wijze les meegeeft verpest voor mij echt een heleboel. Een superhero moet cool zijn, en dat is juist waar deze film filnk tekort schiet. Ik vond het na de enorme bejubelde commentaren een echte teleurstelling.
    welke wijze les bedoel je Joost?? Een superhero moet cool zijn, bedoel je qua uiterlijk of ook qua handelingen?? Spiderman is juist zo populair altijd geweest omdat de mensen zich in hem konden inleven, Peter Parker is wat gewoontjes (nerdy), maakte zich altijd zorgen of hij zijn huur wel kon betalen, studeren naast zijn 2 banen (fotograaf en spidey zijn) en natuurljik zijn liefdesleven te combineren met spiderman. Dus qua comic overname is het vrij goed.

  6. #81

    Standaard

    Shit, Rudy was me voor

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Shit, Rudy was me voor
    Tja, deze keer kon ik het niet laten. Ik verzamel al meer dan 20 jaar de Spider-Man comics en de films zijn heel nauw aan de verhaallijnen in de comics. Zodoende ben ik heel tevreden over die films.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Shit, Rudy was me voor
    Tja, deze keer kon ik het niet laten. Ik verzamel al meer dan 20 jaar de Spider-Man comics en de films zijn heel nauw aan de verhaallijnen in de comics. Zodoende ben ik heel tevreden over die films.
    Ik heb ongeveer 10 jaar gespaard vanaf mijn 7e. Had superveel, heb helaas alles verokcht in mijn pubertijd. Spijt, spijt, spijt

  9. #84

    Standaard

    Ik vond de inmiddels (in hollywood actiefilms) zo verplichte grappen helemaal niet in het verhaal passen, daarnaast het liefdesdrama helemaal niet geloofwaardig. Met de wijze les bedoel ik in het einde met Dr. Octopus. Een film als deze mag wat mij betrefd wat rauwer, duisterder iets waar vooral Hulk in mijn ogen wel in slaagde. Het hele gedoe met Octopus kwam in deze film op de derde plaats en had in dit verhaal eigenlijk achterwege gelaten kunnen worden...

    En de cartoon (jaren 90) vond ik juist wel helemaal geweldig.
    Ik zal de film van het weekend nog eens kijken icm met het eerste deel, misschien dat hij dan beter bevalt.


  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik vond de inmiddels (in hollywood actiefilms) zo verplichte grappen helemaal niet in het verhaal passen, daarnaast het liefdesdrama helemaal niet geloofwaardig. Met de wijze les bedoel ik in het einde met Dr. Octopus. Een film als deze mag wat mij betrefd wat rauwer, duisterder iets waar vooral Hulk in mijn ogen wel in slaagde. Het hele gedoe met Octopus kwam in deze film op de derde plaats en had in dit verhaal eigenlijk achterwege gelaten kunnen worden...

    En de cartoon (jaren 90) vond ik juist wel helemaal geweldig.
    Ik zal de film van het weekend nog eens kijken icm met het eerste deel, misschien dat hij dan beter bevalt.
    Ik begrijp je punt. Bent het er ook wel gedeeltelijk mee eens. Behalve de grappen die spidey maakt, dit doet hij namelijk ook altijd in de comics tijdens zijn gevechten.

  11. #86

    Standaard Spidey 2.5

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Op zich wil ik de giftset wel hebben, maar ik heb begrepen in DVDValley dat er misschien een 2,5 editie aankomt met extra scenes. Dan wacht ik liever daar op.
    Het lijkt me belangrijk hierbij even te melden dat Sam Raimi zelf heeft gezegd dat deze extra scènes de wil zijn van de filmmaatschappij en niet die van de regisseur.
    In principe zijn die extra scènes dus enkel en alleen een modificatie van het origineel om een beter commercieel doeleinde te behalen.

    Dergelijke modificaties zijn te herkennen van vroeger, toen alle films nog kapotgesneden werden om zo zonder balken op een vierkant televisiescherm te tonen, zonder enig respect voor de cinematografische visie van de regisseur.

    Een echte filmfan boycot dergelijke modificaties
    hoe gaaf het ook is om extra scenes te hebben van spidey, acht ikzelf het bij deze film niet noodzakelijk.
    make your life Sway

  12. #87

    Standaard

    Tja, na overwegend positieve reacties, hier dan toch een wat mindere, vond het een aardige film maar niet meer dan dat, vond hem zelfs af en toe wat langdradig, het geklungel tussen MJ en PP is toch een beetje tenenkrommend, pak haar op haar b*k :wink: en had het wat sexier gemaakt, zoals in deel 1 als hij haar ondersteboven kust, en zij natgeregend daar staat in haar zomerjurkje en.......nou ja hoef verder niks uit te leggen :wink: ,en had de algehele sfeer wat duisterder en beklemmender gemaakt.

    Ik vond deel 1 vele malen beter, het is nog steeds moeilijk om een film beter te maken als zijn voorganger, ok de special effects zien er top uit en het geluid is ook aardig niet top vind ik, vond het voorstukje van Hellboy op de DVD 10 maal beter klinken dan Spiderman 2.........

    Maar heb me toch wel vermaakt met deze dvd, maar had er meer van verwacht, zeker gezien alle lovende kritieken hier.......
    Grtz Ron

  13. #88

    Standaard

    ik vind spiderman helemaal niets, het is zo cartoon kinderachtig , ik kan het niet uitleggen , maar ik houd er gewoon niet van

  14. #89

    Standaard

    Hallo allemaal,

    ben net nieuw hier en wilde even zeggen dat ik dit een prima dvd-site vind

    Voor een ieder die dit een mindere of gewoon geen goede film vinden, ja iedereen heeft natuurlijk een andere smaak en gelukkig maar!

    Ik vond 1 al geweldig en had hem al snel op dvd vond deel 2 nog beter en heb de giftset voor m'n verjaardag gehad. Wat ik me trouwens afvraag: is er van deel 1 eigenlijk ook nog een speciale versie?
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  15. #90

    Standaard

    Heb Spider-man 2 dit weekend voor de 25e(!) keer gezien....

    Het blijft gewoon 1 van mijn all-time favorites!! 8)

    Wel weer waardeloos dat deel 3 pas uitkomt in july 2007, hopelijk is het weer het wachten waard!
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  16. #91

    Standaard

    ik moet zeggen dat deze film mij wel heeft geboeid, maar dat deel 1 leuker vond dan deel 2. vooral het verhaal dat hij superheld wordt, en zo klungelig is int begin vind k geweldig...deel 2 ja, vond hem zeker leuk maar niet zo als deel 1...ieder zn mening toch?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #92

    Standaard

    Volgens een intervieuw van SciFi. com met Spider-man regisseur Sam Raimi komen er in totaal 6 Spider-man films in de bios getuige dit bericht:

    Raimi Mulls Many More Spideys

    Spider-Man director Sam Raimi told SCI FI Wire that Sony Pictures plans to make six of the comic-inspired films, and that he'd consider helming them if he feels as strongly about them as he does about the upcoming third installment. "I've heard Amy Pascal [chairman of Sony's motion picture group] say she wants to make six Spider-Man pictures," Raimi said in an interview at the Saturn Awards in Los Angeles. "So I think she's a woman of her word. And if she says there'll be six, there'll be six. ... If they were to ask me, and if I felt as passionate as I feel now about the character and had this great hunger and desire to tell the story, which I really do now, you couldn't keep me away from it."

    Raimi said the upcoming third Spider-Man film will in part chart Peter Parker's (Tobey Maguire) interior journey as he deals with his feelings about the death of his beloved Uncle Ben.

    "The task that I had was to try and understand where he was when we last left him ... at the end of Spider-Man 2, trying to figure out what he lacked as a human being, as far as where he was immature and what he had not learned," Raimi said. "And certainly there's so much for that kid to learn. He really has been denied a social life. He's just been focused on being this do-gooder. And never really even dealing with the death of his uncle, just paying down his guilt with every criminal he brings to justice, never really addressing his own guilt that he feels in his heart and coming to terms with it. He's never really looked inside himself. So I think this picture ... he's going to have [to] look a little more inside himself and recognize and deal with some of the deficiencies that he has as a human being."

    Thomas Haden Church (Sideways) will play a new as-yet-unidentified villain who is appropriate to that emotional journey, Raimi added. "We had to choose a villain that represented a proper obstacle in the path of that growth," Raimi said. "And so, though I'd rather not say who Thomas Haden Church is playing just yet—because Sony likes to make a proper presentation to the fans along with Avi Arad from Marvel Comic books—he was chosen because he represented that proper obstacle to ... Peter Parker's growth." Spider-Man 3 is in preproduction now.

    Of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet, ik ben een grote Spidey-fan en heb een groot geloof in Sam Raimi maar ben bang dat de kwaliteit van de films moet leiden onder de franchise.
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Leppink
    Volgens een intervieuw van SciFi. com met Spider-man regisseur Sam Raimi komen er in totaal 6 Spider-man films in de bios getuige dit bericht:

    Raimi Mulls Many More Spideys

    Spider-Man director Sam Raimi told SCI FI Wire that Sony Pictures plans to make six of the comic-inspired films, and that he'd consider helming them if he feels as strongly about them as he does about the upcoming third installment. "I've heard Amy Pascal [chairman of Sony's motion picture group] say she wants to make six Spider-Man pictures," Raimi said in an interview at the Saturn Awards in Los Angeles. "So I think she's a woman of her word. And if she says there'll be six, there'll be six. ... If they were to ask me, and if I felt as passionate as I feel now about the character and had this great hunger and desire to tell the story, which I really do now, you couldn't keep me away from it."

    Raimi said the upcoming third Spider-Man film will in part chart Peter Parker's (Tobey Maguire) interior journey as he deals with his feelings about the death of his beloved Uncle Ben.

    "The task that I had was to try and understand where he was when we last left him ... at the end of Spider-Man 2, trying to figure out what he lacked as a human being, as far as where he was immature and what he had not learned," Raimi said. "And certainly there's so much for that kid to learn. He really has been denied a social life. He's just been focused on being this do-gooder. And never really even dealing with the death of his uncle, just paying down his guilt with every criminal he brings to justice, never really addressing his own guilt that he feels in his heart and coming to terms with it. He's never really looked inside himself. So I think this picture ... he's going to have [to] look a little more inside himself and recognize and deal with some of the deficiencies that he has as a human being."

    Thomas Haden Church (Sideways) will play a new as-yet-unidentified villain who is appropriate to that emotional journey, Raimi added. "We had to choose a villain that represented a proper obstacle in the path of that growth," Raimi said. "And so, though I'd rather not say who Thomas Haden Church is playing just yet—because Sony likes to make a proper presentation to the fans along with Avi Arad from Marvel Comic books—he was chosen because he represented that proper obstacle to ... Peter Parker's growth." Spider-Man 3 is in preproduction now.

    Of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet, ik ben een grote Spidey-fan en heb een groot geloof in Sam Raimi maar ben bang dat de kwaliteit van de films moet leiden onder de franchise.
    Uitmelkerij. Hij ozu eerts na 3 films stoppen. Jammer.

  19. #94

    Standaard

    Leuk vervolg op het eerste deel met verbluffende special effecten al had de film wel een kwartiertje korter gemogen van mij.4 en halve bol vind ik ook wel iets teveel van het goede voor inhoud want het verhaaltje was wel erg dun.Ben benieuwd naar deel 3 maar die zal ook zeker niet verkeerd zijn denk ik.De dvd uitgave is zeer goed met een berg extra,s waar je u tegen zegt en wel even zoet bent.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #95

    Standaard

    Eindelijk is deze dvd in mijn lade geschoven en bekeken.

    Ik kan alleen maar bevestigen dat de film erg leuk is, een hoog niveau popcorn film.

    Top entertainment.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #96

    Standaard

    Mensen, ik HOU van deze film, én van deze DVD. Ik lukte me toch niet om geduld op te brengen voor het wachten op de trilogy-box, dus toen ik de Collectors Luxe Gift Set zag staan voor een zeer zacht prijsje heb ik m gekocht. Geen spijt van gehad.
    Deel 1 was super, maar deel 2 is fantastisch. Hoewel het een commerciele film is en blijft, ik vind de humor en het verhaal in deze film erg goed gedaan. Favoriete scene is in de lift ('Cool Spidey-outfit'); een beetje zelfspot is nooit weg.
    Mijn moeder heeft gister de ruim twee uur durende making-of documentaire gezien, ik niet, ik zat aan mn huiswerk, maar ik zag wat stukken, onder andere dat de co-writer van Evil Dead 2 een leuk gastrolletje had (wist ik niet!) en ik was ook mede dankzij de lange speeldur van de documentaire erg onder de indruk. Een erg complete DVD, en die wordt nog beter met alle leuke hebbedingetjes die je in de box erbij krijgt.
    Ik wist ook helemaal niet van die easter eggs, ik heb ze net gezien en ik vond dat stukje met Willem Dafoe ook echt geweldig! Super!
    Wat me opvalt aan foto's en stukjes van op de set, is dat Sam Raimi altijd heel stijlvol met een keurig pak en hoed op de set rondloopt. Aparte man. Fantastisch!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #97

    Standaard

    Ik vindt de Spider-Man-films zeker niet zo leuk als bijv. de X-Men-films maar het zijn toch nog wel amusante films. In vergelijking met de meeste actie/avonturenfilms zijn deze films toch wel een stuk meer de moeite waard dunkt me. En deel 2 vindt ik alweer veel beter als het eerste deel, alhoewel ik de Peter Parker-karakter uit de film nog steeds een slap aftreksel vindt van de comic-figuur. Dit is een leuke dvd voor een 'guilty pleasure' aankoop.

  23. #98

    Standaard

    Vandaag gezien. Hele goede film. De actiescene's zijn top (die scene in het cafe is heel erg vet) en het is heerlijk om Spider-man door New York te zien slingeren. Vond deze film ook wat serieuser en een stuk dieper gaan in de relatie tussen Peter Parker en Mary Jane en alle verantwoordelijkheden en moeilijkheden die er opduiken met het Spider-Man zijn ([spoiler:948e8e70e4]dat Peter Parker zelfs zijn Spidey kostuum aan de wilgen hangt[/spoiler:948e8e70e4]). Hierdoor verliest de film wel wat vaart op bepaalde momenten, maar het acteerwerk is top en het verhaal boeiend, en dan blijft de film ook boeien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •