Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 98 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man 2 [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Ben ik dan de enige die deel 1 beter vond?

    De actie was inderdaad beter en dat geldt ook voor de humor (Jonah, de huurbaas, de liftscene en de theaterscene), maar ik vond juist de diepgang, het acteerwerk en de algemene geloofwaardigheid veel minder goed.

    Ik kon me niet echt in de karakters verplaatsen, iedereen deed van alles zonder duidelijk aanwijsbare reden, de dialogen waren nog slechter dan die in daredevil en bijna al het sentiment kwam 'vals' op mij over. Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.

    Dit blijft overigens, zeker door de actie en humor, alsnog een zeer goed te verteren film.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  2. #27

    Standaard

    Vind er niet veel aan, naar mijn standaard zijn deze films meer kinderfilms, met natuurlijk zeer mooie effecten, maar toch kinderfilms.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Een van de beste films in het genre. Helaas een genre waar ik helemaal niets van moet hebben, dus ook deze film was niet aan mij besteed. Maar voor de liefhebber zeker een aanrader! Tja, de hoge kwaliteit van deze disk was natuurlijk te verwachten, ik vond de uitgave van deel 1 ook al prachtig.
    Mee eens. Het zal vast wel een hele goede film zijn voor de fans van het genre, maar ik vond er weinig aan. Gelukkig blijven de smaken dus verschillen.

  4. #29

    Standaard

    Zelf vond ik deel 1 een draak van een film. Deel 2 is zeker wel beter, maar totaal niet mijn straatje.
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!

  5. #30

    Standaard

    Waarschijnlijk zal deze post van mij niet heel veel toevoegen, maar ik vond dit ook een geweldige film. Ik heb het geluk gehad deze in de bioscoop te bewonderen en er is geen moment geweest volgens mij dat ik niet met open mond heb zitten kijken. Wat ik goed vind aan Sam Raimi is dat hij, hoewel het een commerciele film is, veel diepgang aan de personages en het verhaal geeft, iets wat sommige mensen bij ook bijvoorbeeld een film als the Matrix Reloaded vinden dat het het tempo wegneemt, maar dat vind ik niet. Alleen maar actie is ook niet alles. Overdonderende treinscene, en die scene in het ziekenhuis is iid best creepy!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #31

    Standaard

    Leuke film, maar ik vond Hellboy beter.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan2004
    het is zeker een top dvd.... alle spider-man 2 dvd versies kun je vinden op me website www.spider-man.nl en ja de superbit komt er ook voor Spider-man 2
    Ik heb even rondgekeken op je site, maar ik kan de dvd versies echt niet vinden.
    op de frontpage klik op dvd.... daar staan de 4 versies die beschikbaar zijn inc de content.. www.spider-man.nl

  8. #33

    Standaard

    Eindelijk weer eens een vervolg die beter is dan zijn voorganger.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.
    Dat gebeurt in de comic ook regelmatig hoor. Spider-Mans identiteit is nu nooit bepaald een staatsgeheim geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!
    Met een Dolby track van deze kwaliteit heb je echt geen DTS-track nodig. Bovendien had dan de beeldkwaliteit ernstig te lijden gehad, of hadden de audiocommentaren moeten sneuvelen.

    Nee, wat mij betreft een prima keuze van Colombia om het zo te doen.

  10. #35

    Standaard

    had m gekocht, gekeken en weer verkocht :P
    niet dat het geen goede film is, maar hoef m niet zo nodig in me collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!
    Dan hadden er waarschijnlijk wat extra's weggelaten moeten worden. Dat hebben ze nu al gedaan trouwens. We hebben geen blooper reel van 7 minuten. Niet om over naar huis te schrijven, maar het staat niet op de Nederlandse (of Engelse, die gelijk is aan de Nederlandse) DVD. De Australische versie heeft overigens wel de bloopers en daarnaast nog een extra muziekvideo, maar geen Nederlandse ondertiteling.

  12. #37

    Standaard

    Weet iemand of deze versie gecensureerd is?

    In de UK versie is namelijk een kopstoot vervangen. En columbia staat er om bekend dan gelijk alle R2 versies met deze aanpassing uit tegeven.
    You are free to do as we tell you!

  13. #38

    Standaard

    Vond hem beter dan het eerste deel..dat al geweldig was. Topper!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Weet iemand of deze versie gecensureerd is?

    In de UK versie is namelijk een kopstoot vervangen. En columbia staat er om bekend dan gelijk alle R2 versies met deze aanpassing uit tegeven.
    Volgens www.dvdcompare.net is alleen R1 niet gecensureerd. R2, R3 en R4 wel! De Nederlandse en Engelse versies zijn identiek.

    Columbia heeft trouwens de blooper reel op de Engelse en daarmee ook Nederlandse versie weggelaten, omdat men de DVD in Engeland anders met een hogere leeftijdscategorie moesten uitbrengen.

  15. #40

    Standaard

    Waarom nou weer censueren? Wat is er nou erg aan een kopstoot, gebeuren veel ergere dingen in die film dan een kopstoot... en dan dacht ik dat die amerikaanen preuts en tegen geweld waren..

  16. #41

    Standaard

    Goeie film en goeie recentie
    Staan er op de DVD ook bloopers verstopt?
    Vind ik namelijk altijd leuk om te zien.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Goeie film en goeie recentie
    Staan er op de DVD ook bloopers verstopt?
    Vind ik namelijk altijd leuk om te zien.
    Spider-Man 2 Met dank aan Frank Vincent

    Easter Egg Filmpje waarin Sam Raimi de Japanse pers de eerste beelden van de film introduceert, maanden voor de première.
    Te vinden door Ga op disc 1 naar Special Features en vervolgens naar Commentaries. Ga op Technical Commentary Off staan en druk naar rechts en vervolgens naar boven. Een geel spin-symbool verschijnt. Druk op enter.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Easter Egg Filmpje waarin Sam Raimi Alfred Molina extra motivatie geeft voor zijn rol met hulp van een welbekende gast.
    Te vinden door Ga op disc 2 naar Making the Amazing. Ga op Play All staan en druk naar boven. Een arm van Doc Ock wordt groen. Druk op enter.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Easter Egg Filmpje waarin Alfred Molina, verkleed als Doc Ock, oefent voor zijn rol voor de Fiddler on the Roof-musical op Broadway.
    Te vinden door Ga op disc 2 naar Gallery. Ga op Proceed staan en druk naar boven. Boven Spider-Man’s hoofd verschijnen gele bliksemstralen. Druk op enter.
    Kijk anders even bij eastereggs op de frontpage :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #43

    Standaard

    Mooie uitgave en wat extra's te vergelijken met deel 1. Gewoon een voorbeeldrelease van hoe huidige films uitgegeven zouden moeten worden!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Vind er niet veel aan, naar mijn standaard zijn deze films meer kinderfilms, met natuurlijk zeer mooie effecten, maar toch kinderfilms.
    You should be very
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.
    Dat gebeurt in de comic ook regelmatig hoor. Spider-Mans identiteit is nu nooit bepaald een staatsgeheim geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!
    Met een Dolby track van deze kwaliteit heb je echt geen DTS-track nodig. Bovendien had dan de beeldkwaliteit ernstig te lijden gehad, of hadden de audiocommentaren moeten sneuvelen.

    Nee, wat mij betreft een prima keuze van Colombia om het zo te doen.
    Wat mij betreft ook. Maar je hebt altijd van die mensen hè
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #46

    Standaard

    Goeie film. K vond deze beter dan deel 1. Goeie special effects. Persoonlijk vond ik dat deze minder actie had dan deel 1.

  22. #47

    Standaard

    Heb zelf de Superbit-versie (R1). Net dat beetje extra met beeld en geluid! (voer voor mijn subje :wink

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advancer
    Waarom nou weer censueren? Wat is er nou erg aan een kopstoot, gebeuren veel ergere dingen in die film dan een kopstoot... en dan dacht ik dat die amerikaanen preuts en tegen geweld waren..
    ik snap ook niets van die debiele britten hoor :x bij the matrix ook, knippen ze het weg. wat is er nou zo erg aan een kopstoot

  24. #49

    Standaard

    Hallo, wanneer komt de superbit editie van spider-man 2 uit in nederland?

    Wie heeft meer info over de films ''The Immortel'' en '' Underworld 2'' ?

    Gr, Ronnie The TERMINATOR.

  25. #50

    Standaard

    De eerste was nog leuk, vooral de eerste helft dan, maar aan dit deel vond ik niet veel aan.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •