Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 98 worden weergegeven.

Discussie: Spider-Man 2 [DVD]

  1. #51

    Standaard

    Als Spider-man comic fan zijnde, vond ik het plot maar middelmatig. Maar de film was wel goed, niet beter dan deel 1.

    Enige wat ik ECHT mis aan de dvd zijn de 2 missende videoclips.
    - Ana Johnson - We are
    - Dashboard Confessional - Vindicated.

    Vindicated is voor mij het nummer van 2004!
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  2. #52

    Standaard

    FANTASTISCHE FILM - meer woorden zijn overbodig.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Ben ik dan de enige die deel 1 beter vond?

    De actie was inderdaad beter en dat geldt ook voor de humor (Jonah, de huurbaas, de liftscene en de theaterscene), maar ik vond juist de diepgang, het acteerwerk en de algemene geloofwaardigheid veel minder goed.

    Ik kon me niet echt in de karakters verplaatsen, iedereen deed van alles zonder duidelijk aanwijsbare reden, de dialogen waren nog slechter dan die in daredevil en bijna al het sentiment kwam 'vals' op mij over. Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.

    Dit blijft overigens, zeker door de actie en humor, alsnog een zeer goed te verteren film.
    Ik heb de tekst van je bericht integraal gequote, Marcel, omdat ik het met alles wat je schrijft eens ben. Ook ik vond deel 1 beter. Deel twee vond ik veel te melig en de actie soms echt té ver er over, bvb. [spoiler:bafe918072]het stoppen van die trein en wanneer Spidey's oma wordt belaagd door Doc Ock[/spoiler:bafe918072].

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    FANTASTISCHE FILM - meer woorden zijn overbodig.
    Groot gelijk, fantastiche film. Mooier dan deel 1.
    Vind vooral de scene met de miniatuur-zon van Dr Otto Ocktavius gaaf met name de subwoofer komt dan flink in actie.

    Ronnie The TERMINATOR.
    Ik heb reuma en een uitkering, maar dat belet mij niet om een HOME-THEATRE te bouwen.
    Het duurt alleen wat langer, nou en!
    Ik zeg maar zo: je moet niet bij de pakken neerzitten, maar genieten van je HOME-THEATRE!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronnie Swierts
    Hallo, wanneer komt de superbit editie van spider-man 2 uit in nederland?
    Voorlopig nog niet.

  6. #56

    Standaard

    Geweldige film, veel beter als deel 1. zeer goede dvd uitgave ook idd, met een fantastische beeldkwaliteit. Erg strak . Heb zin om m nog es te bekijken

    Erg goede recensie Nathan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    weet je, eigenljik vond ik 2 niet beter als 1 maar andersom. ik vond hoe het verhaal van spiderman zich ontwikkelde (nerd naar superheld) geweldig...misschien zijn de special effects wel toffer in 2, maar ik vind 1 toch iets meer dat verhaal hebben, das echter mijn eigen verhaal
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    weet je, eigenljik vond ik 2 niet beter als 1 maar andersom. ik vond hoe het verhaal van spiderman zich ontwikkelde (nerd naar superheld) geweldig...misschien zijn de special effects wel toffer in 2, maar ik vind 1 toch iets meer dat verhaal hebben, das echter mijn eigen verhaal
    verhaal= mening bedoel k....maar ik wilde ook nog ff zeggen dat k 2 absoluut niet slecht vind, integendeel: tis een topfilm maar 1 vink net ietsje beter
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Als Spider-man comic fan zijnde, vond ik het plot maar middelmatig. Maar de film was wel goed, niet beter dan deel 1.

    Enige wat ik ECHT mis aan de dvd zijn de 2 missende videoclips.
    - Ana Johnson - We are
    - Dashboard Confessional - Vindicated.

    Vindicated is voor mij het nummer van 2004!
    Vind ik inderdaad ook erg jammer dat ze deze twee er niet op hebben gedaan. Maar toch goeie dvd, goeie film.

  10. #60

    Standaard

    De superbit versie heeft een tegenstelling op die spiderman site staan.
    Lees maar, de audio track beschrijft geen DTS track, maar onderaan staat van wel.
    En sinds wanneer staan er bloopers en extra's (troep) op???

    Disc One

    2.40:1 Anamorphic Widescreen Presentation
    English Dolby Digital 5.1 Surround Track
    French Dolby Digital 5.1 Surround Track
    English Dolby Digital 2.0 Surround Track
    French Dolby Digital 2.0 Surround Track
    Audio Commentary with Director, Producer, Co-Producer and Tobey Maguire
    Audio Commentary with SFX Designer John Dykstra and the Effects Team
    Spidey Sense 2 Trivia Track with "Pop Up" Facts
    Four Web-i-sodes (Original Online Featurettes)
    Train "Ordinary" Music Video
    Spider-Man 2 Blooper Reel
    Multiple Trailers and PreviewsSpecial Features

    The Superbit Collection sets a new benchmark in high resolution DVD picture and sound, creating the ultimate in home entertainment.
    Superbit DVDs utilize a high bit rate digital transfer process that optimizes video quality and offers both DTS and 5.1 digital audio. All Superbit DVDs are widescreen presentations in the original language. Other languages are subtitled.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    De superbit versie heeft een tegenstelling op die spiderman site staan.
    Lees maar, de audio track beschrijft geen DTS track, maar onderaan staat van wel.
    En sinds wanneer staan er bloopers en extra's (troep) op???

    Disc One

    2.40:1 Anamorphic Widescreen Presentation
    English Dolby Digital 5.1 Surround Track
    French Dolby Digital 5.1 Surround Track
    English Dolby Digital 2.0 Surround Track
    French Dolby Digital 2.0 Surround Track
    Audio Commentary with Director, Producer, Co-Producer and Tobey Maguire

    dit is de info die ik op internet erover heb gevonden en op me site heb geplaatst
    Audio Commentary with SFX Designer John Dykstra and the Effects Team
    Spidey Sense 2 Trivia Track with "Pop Up" Facts
    Four Web-i-sodes (Original Online Featurettes)
    Train "Ordinary" Music Video
    Spider-Man 2 Blooper Reel
    Multiple Trailers and PreviewsSpecial Features

    The Superbit Collection sets a new benchmark in high resolution DVD picture and sound, creating the ultimate in home entertainment.
    Superbit DVDs utilize a high bit rate digital transfer process that optimizes video quality and offers both DTS and 5.1 digital audio. All Superbit DVDs are widescreen presentations in the original language. Other languages are subtitled.
    klopt deze info is geplaats voor de uiteindelijke release van de dvd.. en ik zou zo spoedig mogelijk het updaten... superbit is voorlopig hier nog niet beschikbaar..

    Stefan Spider-man.nl

    www.spider-man.nl

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.
    Dat gebeurt in de comic ook regelmatig hoor. Spider-Mans identiteit is nu nooit bepaald een staatsgeheim geweest.
    Ok...

    Ik wou dat het geen X jaar geleden was dat ik die comics met bergen tegelijk las, dan had ik met wat feiten kunnen terugkomen :wink: . (al kan ik me uit de comics meer scenes herinneren waarbij zijn masker er aan flarden bij hing dan dat hij hem afzette in the middle of a crowd) ...

    Off topic, ik wacht trouwens met smart op deel 3. Dat kan ook weer een flinke klapper worden. [spoiler:aafa7fb986]Wellicht drie opponenten die spider-man en elkaar bevechten. Ik vond die lizard altijd een prima opponent. En wie was die astronaut ookalweer?[/spoiler:aafa7fb986]

    Oh, en Nathan, prima recensie trouwens (al ben ik het niet helemaal met je eens)! Duidelijk door een filmliefhebber geschreven. Ik ga die DVD zeker wel halen ... Ik baal alleen van het nieuws dat er gecensureerd is (is het alleen de kopstoot?). Gebeurt dat veel bij R2 DVD's?
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  13. #63

    Standaard

    Echt een topfilm, kon gewoon niet beter!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    De superbit versie heeft een tegenstelling op die spiderman site staan.

    French Dolby Digital 5.1 Surround Track
    All Superbit DVDs are widescreen presentations in the original language. Other languages are subtitled.
    En nog een tegenstelling...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan2004
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    De superbit versie heeft een tegenstelling op die spiderman site staan.
    Lees maar, de audio track beschrijft geen DTS track, maar onderaan staat van wel.
    En sinds wanneer staan er bloopers en extra's (troep) op???

    Disc One

    2.40:1 Anamorphic Widescreen Presentation
    English Dolby Digital 5.1 Surround Track
    French Dolby Digital 5.1 Surround Track
    English Dolby Digital 2.0 Surround Track
    French Dolby Digital 2.0 Surround Track
    Audio Commentary with Director, Producer, Co-Producer and Tobey Maguire

    dit is de info die ik op internet erover heb gevonden en op me site heb geplaatst
    Audio Commentary with SFX Designer John Dykstra and the Effects Team
    Spidey Sense 2 Trivia Track with "Pop Up" Facts
    Four Web-i-sodes (Original Online Featurettes)
    Train "Ordinary" Music Video
    Spider-Man 2 Blooper Reel
    Multiple Trailers and PreviewsSpecial Features

    The Superbit Collection sets a new benchmark in high resolution DVD picture and sound, creating the ultimate in home entertainment.
    Superbit DVDs utilize a high bit rate digital transfer process that optimizes video quality and offers both DTS and 5.1 digital audio. All Superbit DVDs are widescreen presentations in the original language. Other languages are subtitled.
    klopt deze info is geplaats voor de uiteindelijke release van de dvd.. en ik zou zo spoedig mogelijk het updaten... superbit is voorlopig hier nog niet beschikbaar..

    Stefan Spider-man.nl

    www.spider-man.nl
    Als je kijkt op www.superbitdvd.com ,dan zie je alles over het fenomeen ''superbit dvd'' .
    De DTS track is standaard in orginele taal,voor de nederlandse versie is er meestal een Franse DD track.
    Ik heb zelf 5 Superbit dvd's ,vandaar.

    Gr' Ronnie The TERMINATOR.
    Ik heb reuma en een uitkering, maar dat belet mij niet om een HOME-THEATRE te bouwen.
    Het duurt alleen wat langer, nou en!
    Ik zeg maar zo: je moet niet bij de pakken neerzitten, maar genieten van je HOME-THEATRE!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!
    Dan hadden er waarschijnlijk wat extra's weggelaten moeten worden. Dat hebben ze nu al gedaan trouwens. We hebben geen blooper reel van 7 minuten. Niet om over naar huis te schrijven, maar het staat niet op de Nederlandse (of Engelse, die gelijk is aan de Nederlandse) DVD. De Australische versie heeft overigens wel de bloopers en daarnaast nog een extra muziekvideo, maar geen Nederlandse ondertiteling.
    Ok, het is niet mijn type film. Wel eens leuk om een keer weg te kijken, maar voor de rest niet echt mijn genre.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Vond hem beter dan het eerste deel..dat al geweldig was. Topper!
    Hier sluit ik me volkomen mee aan, deel 2 had net wat meer dan deel 1

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Rinia
    Verder stoorde het me dat Spiderman bijna constant geen masker voor had.
    Dat gebeurt in de comic ook regelmatig hoor. Spider-Mans identiteit is nu nooit bepaald een staatsgeheim geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Men heeft het wel over een top DVD, maar waar is de DTS track? Een complete misser om er geen DTS track op te zetten!
    Met een Dolby track van deze kwaliteit heb je echt geen DTS-track nodig. Bovendien had dan de beeldkwaliteit ernstig te lijden gehad, of hadden de audiocommentaren moeten sneuvelen.

    Nee, wat mij betreft een prima keuze van Colombia om het zo te doen.
    Voor de beeld- en geluidsfanaten, (zolas ikke ) komt er een Superbit, dan is het scala compleet. 8) :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #69

    Standaard

    gewoon een schitterende DVD, van deze geweldige sequel. Hij staat ver boven z'n voorganger die al cool was. Spidey 2 is gewoon gaaf 8)
    Laat het slot van de trilogie (dat was Raimi's idee .. maar Sony zal daar vast anders over denken) maar komen zou ik zeggen

    Even een off-topic vraagje; dat van Spider-Man 1.5 .. is daar al wat meer van bekend? Want de 2 Disc is nu maar 10 euro, maar anders laat ik hem wel liggen als die nieuwe versie wat is ..

  20. #70

    Standaard

    Wat tegenvallend vervolg met een overdaad aan meligheid. De magie kwijnt al bij de tweede film weg doordat het gewoon een te grote herhalingsoefening is van deel 1 ( wat niet zo slecht is) maar het boeit niet meer zoals vroeger , de dialogen zijn er over , de relatie tussen Parker en MJ wordt afgezaagd .... enkel de actie en special effects trekken deze film naar een duizelingwekkend hoogtepunt in de hedendaagse special effecten - cinema.
    immortality , take it , it's yours !

    mijn DVD's

  21. #71

    Standaard

    Goeie film, alleen jammer dat het zo'n slijm zooi is tussen PP en MJ

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chriskras
    Goeie film, alleen jammer dat het zo'n slijm zooi is tussen PP en MJ
    kwestie van smaak hè. Ik vond dat geslijm net zo aannemelijk. En ik had nooit verwacht dat wat er gebeurde ook daadwerkelijk zou gaan gebeuren.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  23. #73

    Standaard

    DVD GEEN NED SUBS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Met sinterklaas had mijn vader spiderman 2 gekregen. En die had geen Nederlandse subs.

    Nu heb ik afgelopen weekend de giftset gekocht en die heeft ze ook al niet. Ik ga maandag ff terug naar de freerecordshop.

    Hebben nog meer mensen dit probleem gehad?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    DVD GEEN NED SUBS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heeft disc 1 wel bloopers bij de extra's? Die horen niet op de Nederlandse versie te staan.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    DVD GEEN NED SUBS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heeft disc 1 wel bloopers bij de extra's? Die horen niet op de Nederlandse versie te staan.
    Ja klopt, dus je wil zeggen dat ik dan de regio 2 uk heb of zo???????

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •