Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb hem 13 mei al besteld en nog steeds is er niks verzonden.Ook zag ik hem in de winkel al in keepcase liggen,zonder slipcase.Voorspelt niet veel goeds.
    Maak je niet druk. Ze hebben echt nog wel ergens met slipcase, heb TGTBATU onlangs nog (lees 1 maand geleden) nog gekocht met kras/scheur/deuk vrije slipcase. MM had nog stapels liggen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb hem 13 mei al besteld en nog steeds is er niks verzonden.Ook zag ik hem in de winkel al in keepcase liggen,zonder slipcase.Voorspelt niet veel goeds.
    mmm je had 'em beter bij cdwow besteld ofzo... snellere levering en mooie digipack.
    Maar ik snap alleen niet waarom a fistful of dynamite daar niet meer in digipack is,maar in keepcase (of die ene keer was toeval van iemand)

    En op cd wow vind ik ze ook iets te duur,21,99 ps.Alleen a fistful of dollars SE heb ik daar vandaan.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb hem 13 mei al besteld en nog steeds is er niks verzonden.Ook zag ik hem in de winkel al in keepcase liggen,zonder slipcase.Voorspelt niet veel goeds.
    mmm je had 'em beter bij cdwow besteld ofzo... snellere levering en mooie digipack.
    Maar ik snap alleen niet waarom a fistful of dynamite daar niet meer in digipack is,maar in keepcase (of die ene keer was toeval van iemand)

    En op cd wow vind ik ze ook iets te duur,21,99 ps.Alleen a fistful of dollars SE heb ik daar vandaan.
    Dat was een bestelling van Play die keepcase was ipv digipak. Niet van cdwow

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik heb hem 13 mei al besteld en nog steeds is er niks verzonden.Ook zag ik hem in de winkel al in keepcase liggen,zonder slipcase.Voorspelt niet veel goeds.
    mmm je had 'em beter bij cdwow besteld ofzo... snellere levering en mooie digipack.
    Maar ik snap alleen niet waarom a fistful of dynamite daar niet meer in digipack is,maar in keepcase (of die ene keer was toeval van iemand)

    En op cd wow vind ik ze ook iets te duur,21,99 ps.Alleen a fistful of dollars SE heb ik daar vandaan.
    Dat was een bestelling van Play die keepcase was ipv digipak. Niet van cdwow
    Hmm,maar je weet nooit,het kan daar ook gebeuren. :wink:

    Vandaag heb ik deze trouwens zien liggen bij de FRS,in een mooie slipcase,evenals a fistful of dynamite.14,99.Toch wacht ik nog op die bestelling,en dan is die meestal ook geseald met dvd's erin.Zo irritant als je hem koopt,moeten ze weer die plastic eraf scheuren,dvd's erin doen enz.. (hoe ze er daar mee omgaan)

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Vandaag gekocht bij de FRS met slip voor 15 Eurie
    Als je maar even het geduld kunt opbrengen zie je enkele weken na de release de prijzen al zakken.

    Ik maar denken dat ik goedkoop uit was met mijn 17,85 euro (incl porto).

    Bij dvd-voordelig.nl nu al 13,99 euro.

    Bah bah.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Vandaag gekocht bij de FRS met slip voor 15 Eurie
    Als je maar even het geduld kunt opbrengen zie je enkele weken na de release de prijzen al zakken.

    Ik maar denken dat ik goedkoop uit was met mijn 17,85 euro (incl porto).

    Bij dvd-voordelig.nl nu al 13,99 euro.

    Bah bah.
    Hij zit zelfs in de 2 voor 25 actie bij FRS. Als je dat dan weer combineert met een Prijs-Je-Rijk bon dan kost ie maar € 10,-.

    Ik ben alleen wel bang dat op een gegevens moment de slipcase zal verdwijnen, zoals bij bijna elke S.E. die in eerste instantie met slipcase op de markt komt.

  8. #83

    Standaard

    Ik heb hem van de week gekocht... kon hem toch niet laten liggen... Hij staat nu heel mooi naast 'the Good, the Bad, and the Ugly (zelfde versie). Staat toch wel stoer zo 8)
    "Damn worms never cut you any slack!" Earl Basset (Fred Ward) in Tremors

  9. #84

    Standaard

    Momenteel heb ik op "A Fistful Of Dollars" na beide Sergio Leone trilogys als SE (dus met slipcase). Once Upon A Time In The West / In America heb ik beide als digipack...maar nu ben ik dus ook van alle andere een digipack (R2UK) aan het zoeken op eBay. Heb er al 3 gevonden .

    Nog even een vraagje over deze, FAFDM R2NL SE (slipcase)...ik heb het gevoel dat het geluid niet altijd even synchroon loopt met de bewegingen van de monden etc...ligt dit aan mij, mijn (budget) HT setje of hebben meer mensen hier last van? Dit heb ik zowel bij de DD als DTS track (engels).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Nog even een vraagje over deze, FAFDM R2NL SE (slipcase)...ik heb het gevoel dat het geluid niet altijd even synchroon loopt met de bewegingen van de monden etc...ligt dit aan mij, mijn (budget) HT setje of hebben meer mensen hier last van? Dit heb ik zowel bij de DD als DTS track (engels).
    Dat hoort in de film volgens mij. Kijk maar eens goed naar Once upon a time in the west.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #86

    Standaard

    Ik kan deze uitgave helemaal nergens meer vinden...
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Momenteel heb ik op "A Fistful Of Dollars" na beide Sergio Leone trilogys als SE (dus met slipcase). Once Upon A Time In The West / In America heb ik beide als digipack...maar nu ben ik dus ook van alle andere een digipack (R2UK) aan het zoeken op eBay. Heb er al 3 gevonden .

    Nog even een vraagje over deze, FAFDM R2NL SE (slipcase)...ik heb het gevoel dat het geluid niet altijd even synchroon loopt met de bewegingen van de monden etc...ligt dit aan mij, mijn (budget) HT setje of hebben meer mensen hier last van? Dit heb ik zowel bij de DD als DTS track (engels).
    dat heeft met de voornamelijk italiaanse cast te maken - leone werkte vooral met italiaanse acteurs, naast de hoofdacteurs dan - als ik me niet vergis staat op een van die SE's een documentaire hoe men zo goed mogelijk probeert om de engelse soundtrack te synchroniseren met het italiaans van de acteurs

  13. #88

    Standaard

    Play heeft ze anders gewoon op voorraad hoor! Heeft ook nl subs. :wink:
    http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/...t.html?cur=258
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Ik kan deze uitgave helemaal nergens meer vinden...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •