Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 206 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    maar het is dus een digipack?
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    maar het is dus een digipack?
    In Engeland in ieder geval wel.

  3. #28

    Standaard

    El-Jorge schreef:
    maar het is dus een digipack?

    In Engeland in ieder geval wel.
    In Frankrijk komt ook een digipack. Is zelfs al gereleased dacht ik.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Klopt het dat A Fistful Of Dollars - SE (2 Discs) niet in NL verschijnt? Zoja, dan haal hem uit de UK :wink:
    Ja, dat klopt. De rechten van A Fistful of Dollars liggen in Nederland niet bij MGM maar bij A-Film.
    Lekker geregeld allemaal

  5. #30

    Standaard

    Play heeft de Dollar SE's al opgestuurd komende week binnen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #31

    Standaard

    Play heeft de Dollar SE's al opgestuurd komende week binnen.
    Ik heb de Dollar SE's wegens lagere prijs en kortingslink en -vouchers bij CDwow besteld. Maar die sturen hem altijd pas 1 of 2 dagen na de releasedatum op Zal dus nog even duren voordat ik ze binnen heb.

    Play is hierin duidelijk beter.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  7. #32

    Standaard

    Kan je bij cd wow of play ook betalen via rabobank of overschrijving ipv CC?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Kan je bij cd wow of play ook betalen via rabobank of overschrijving ipv CC?
    cdwow.net en cdwow.nl wel, via overschrijving of rabo direct betalen.

    Hier staat het fijne ervan uitgelegd:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=24046&start=0
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    beide dollars ook maar even ge-pre-ordered op cd-wow
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #35

    Standaard

    Is de tekst op de cover wel verbeterd. Ik heb nu al twee versies gezien waar "twee broers Baxter tegen elkaar worden uitgespeeld" en dat is onzin.

    Ik hou het op mijn in Engeland gekochte box met alle 3.
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  11. #36

    Standaard

    Hmmm, ook maar eens aanschaffen dan als ze hier niet uitgebracht gaan worden. Geweldige films dit!

    Bedankt trouwens voor de opheldering over betalen met RaboDirect!

  12. #37

    Standaard

    ik heb is even op deze site de vergelijkingen gezien,maar vind het beeld van de nieuwe s.e. die komt wel erg onrealistisch blauw.Erg jammer.
    http://web12.dvd2web.de/fistful/fistful.htm
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ik heb is even op deze site de vergelijkingen gezien,maar vind het beeld van de nieuwe s.e. die komt wel erg onrealistisch blauw.Erg jammer.
    http://web12.dvd2web.de/fistful/fistful.htm
    volgens dvdbeaver is dit toch de beste uitgave van de film die er is.
    hij is inmiddels besteld door cdwow
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ik heb is even op deze site de vergelijkingen gezien,maar vind het beeld van de nieuwe s.e. die komt wel erg onrealistisch blauw.Erg jammer.
    http://web12.dvd2web.de/fistful/fistful.htm
    volgens dvdbeaver is dit toch de beste uitgave van de film die er is.
    hij is inmiddels besteld door cdwow
    De beelden laten toch anders zien op deze site.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ik heb is even op deze site de vergelijkingen gezien,maar vind het beeld van de nieuwe s.e. die komt wel erg onrealistisch blauw.Erg jammer.
    http://web12.dvd2web.de/fistful/fistful.htm
    volgens dvdbeaver is dit toch de beste uitgave van de film die er is.
    hij is inmiddels besteld door cdwow
    De beelden laten toch anders zien op deze site.
    hier toch niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ik heb is even op deze site de vergelijkingen gezien,maar vind het beeld van de nieuwe s.e. die komt wel erg onrealistisch blauw.Erg jammer.
    http://web12.dvd2web.de/fistful/fistful.htm
    volgens dvdbeaver is dit toch de beste uitgave van de film die er is.
    hij is inmiddels besteld door cdwow
    De beelden laten toch anders zien op deze site.
    hier toch niet
    Dat is ''For a few dollars more'' :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #42

    Standaard

    Deze komen blijkbaar ook wel in Nederland uit, zag net een advertentie in de nieuwe Filmvalley.

  18. #43

    Standaard

    Ik heb "For A Few Dollars More" ontvangen van cdwow.

    Het beeld/geluid is prachtig gerestaureerd en is op alle vlakken superieur aan de r2nl versie.

    "A Fistful Of Dollars" daarentegen ga ik niet opnieuw kopen omdat die onlangs nog is ge-remastered door a-film en ik vind hem er ook zeer goed uitzien. Zo te zien is die nieuwe versie inderdaad ook wat blauwachtig en al zeker niet scherper. Blunder van MGM hier. (al heb ik mijn twijfels of die test wel juist gedaan is, komaan dvdbeaver ).

  19. #44

    Standaard

    Fistful of Dollars is alleen vanwege de extra's de aankoop waard.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    Fistful of Dollars is alleen vanwege de extra's de aankoop waard.
    Zeker,maar vind het wel fijn als de film uitgebracht wordt als S.E. dat de film dan niet slechter is dan de normaale versie.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #46

    Standaard

    slechter is t niet meteen. je kan beter zeggen anders. ik weet t zelf ook niet hoor, dus ik blijf zo neutraal mogelijk.
    maar niemand behalve de makers zelf (uitgezonderd S.Leone, RIP), kunnen bepalen wat nou t origineel t meest dicht benaderd. t feit dat de andere beelden in de vergelijking warmer zijn van kleur hoeft niet te zeggen dat t ook zo bedoeld was. we hebben vaak zat gezien dat men na jaren pas n transfer eindelijk goed doen. en dan denken velen "huh?", omdat ze dat gewoon niet gewend waren. wel logisch, maar niet per sé juist.
    én aangezien MGM bv. Once Upon A Time In The West en The Good, The Bad & The Ugly erg goed gedaan hebben, vel ik niet meteen mn oordeel.
    (kheb zelf gelukkig t voordeel dat in t uiterste geval ik t plaatje zelf wat warmer kan maken in mn Pioneer 757Ai).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    slechter is t niet meteen. je kan beter zeggen anders. ik weet t zelf ook niet hoor, dus ik blijf zo neutraal mogelijk.
    maar niemand behalve de makers zelf (uitgezonderd S.Leone, RIP), kunnen bepalen wat nou t origineel t meest dicht benaderd. t feit dat de andere beelden in de vergelijking warmer zijn van kleur hoeft niet te zeggen dat t ook zo bedoeld was. we hebben vaak zat gezien dat men na jaren pas n transfer eindelijk goed doen. en dan denken velen "huh?", omdat ze dat gewoon niet gewend waren. wel logisch, maar niet per sé juist.
    én aangezien MGM bv. Once Upon A Time In The West en The Good, The Bad & The Ugly erg goed gedaan hebben, vel ik niet meteen mn oordeel.
    (kheb zelf gelukkig t voordeel dat in t uiterste geval ik t plaatje zelf wat warmer kan maken in mn Pioneer 757Ai).
    Deze vlieger gaat niet op voor mij,ik kan me niet voorstellen dat z,on blauwe waas de bedoeling is geweest van Leone,kijk maar naar The good the bad and the ugly en Once upon a time in the west en andere westerns van Leone.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Ik heb "For A Few Dollars More" ontvangen van cdwow.
    Het beeld/geluid is prachtig gerestaureerd en is op alle vlakken superieur aan de r2nl versie.
    Bij nlstore.nl kost die momenteel 17,50 euro.
    Heb jij hem bij cd-wow gekocht voor £ 13,99 (€ 21,35) ?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pxl
    Ik heb "For A Few Dollars More" ontvangen van cdwow.
    Het beeld/geluid is prachtig gerestaureerd en is op alle vlakken superieur aan de r2nl versie.
    Bij nlstore.nl kost die momenteel 17,50 euro.
    Heb jij hem bij cd-wow gekocht voor £ 13,99 (€ 21,35) ?
    Waarom posten jullie deze info niet in deze tread?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=30156&start=35
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    slechter is t niet meteen. je kan beter zeggen anders. ik weet t zelf ook niet hoor, dus ik blijf zo neutraal mogelijk.
    maar niemand behalve de makers zelf (uitgezonderd S.Leone, RIP), kunnen bepalen wat nou t origineel t meest dicht benaderd. t feit dat de andere beelden in de vergelijking warmer zijn van kleur hoeft niet te zeggen dat t ook zo bedoeld was. we hebben vaak zat gezien dat men na jaren pas n transfer eindelijk goed doen. en dan denken velen "huh?", omdat ze dat gewoon niet gewend waren. wel logisch, maar niet per sé juist.
    én aangezien MGM bv. Once Upon A Time In The West en The Good, The Bad & The Ugly erg goed gedaan hebben, vel ik niet meteen mn oordeel.
    (kheb zelf gelukkig t voordeel dat in t uiterste geval ik t plaatje zelf wat warmer kan maken in mn Pioneer 757Ai).
    Deze vlieger gaat niet op voor mij,ik kan me niet voorstellen dat z,on blauwe waas de bedoeling is geweest van Leone,kijk maar naar The good the bad and the ugly en Once upon a time in the west en andere westerns van Leone.
    Maar ja, je zegt t zelf......
    Je kan t je niet voorstellen. Ik trouwens ook niet hoor, daar niet van.
    Maar jij bent Dennis en ik ben Friso, en wij zijn niet Sergio Leone, of Massimo Dallamano (camera), of zo.
    Bij de extra's op disc 2 zit echter n featurette over de restoratie van de film. De verantwoordelijke persoon bij MGM vertelt dat ze de andere westerns ook hebben gedaan voor dvd release, en hetzelfde lab hebben gebruikt voor alle films.
    Volgens mij komen we eruit als DvdBeaver zich er ook mee gaat bemoeien, en iemand van MGM nog een statement kan maken erover.
    T verdient zeker de aandacht. (Misschien heeft iemand al naar t commentaar geluisterd en iets gehoord hierover van de biograaf van Leone, Christopher Frayling)
    Echte fans van Clint en Leone en completisten kopen m toch voor de extra's, t commentaar en de DTS. Daarom zei ik dat t de moeite waard is.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •