Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 204 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Hier in Vlissingen in cinecity is er gekozen voor blauwe muren, en de reflectie daar is tot een minimum gedaald. Dat is eigenlijk het enige waar ik even mijn vraagtekens bij heb.
    Voor de rest alleen maar complimenten
    Was afgelopen zondag in vlissingen en inderdaad de reflectie daar tegen de muren was minimum, maar ik zou ook wel willen weten waarom er gekozen is voor rood, overigens in Heerhugowaard (de Metro) is ook weer gekozen voor rood en in Den Helder (Utopolis) is ook net zoals cine city gekozen voor blauw achtig grijs.

    Greetz

    Thomas

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Ziet er mooi uit, zelfs op dit tijdstip van de dag . Waarbij mijn ogen bijna dicht aan het vallen zijn.
    Even 2 the point: het ziet er dus heel mooi uit, en toch heb ik een vraagje: waarom voor rode vloerbedekking gegaan aan de muren? Laatst in Metropolis heb ik me werkelijk kapot zitten ergeren op sommige momenten aan de ontzettende refectie die de muren gaven. En die muren waren rood.
    Hier in Vlissingen in cinecity is er gekozen voor blauwe muren, en de reflectie daar is tot een minimum gedaald. Dat is eigenlijk het enige waar ik even mijn vraagtekens bij heb.
    Voor de rest alleen maar complimenten
    Rood is denk ik een beetje nostalgie, ik keek trouwens op die site maar ik zie het plaatje niet.
    Er staat klik hier voor de update, maar welke update moet ik dan hebben ?
    (ben hoe een blauwe zaal eruitziet)
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  3. #78
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave

    Was afgelopen zondag in vlissingen en inderdaad de reflectie daar tegen de muren was minimum, maar ik zou ook wel willen weten waarom er gekozen is voor rood, overigens in Heerhugowaard (de Metro) is ook weer gekozen voor rood en in Den Helder (Utopolis) is ook net zoals cine city gekozen voor blauw achtig grijs.

    Greetz

    Thomas
    In mijn eigen ruimte heb ik overigens ook gekozen voor zwart in combinatie met blauw.
    De reflecties op dat blauw zijn inderdaad minimaal te noemen en vallen tijdens het kijken niet op tenzij je er puur op gaat letten.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    en toch heb ik een vraagje: waarom voor rode vloerbedekking gegaan aan de muren?
    ben ik de enige die het artikel heeft gelezen? :wink:
    Het tapijt op de muur heeft twee functies. Ten eerste ziet het er mooi uit en ten tweede helpt het om de kamer akoestisch minder levendig te maken
    Weet ik 8).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVD
    een donkerrood tapijt heeft volgens mij geen reflecties, geen lichtreflecties noch geluidsreflecties.
    De kleur heeft natuurlijk niets te maken met geluidsrefelecties. De lichtrefectie heb ik met mijn eigen ogen gezien . Dus van rood weet ik gewoon dat het kan reflecteren .

    edit: even vergeten dat je idd op de site zelf geen plaatjes van de bios kan vinden.
    hier een plaatje van de voorkant.
    Ik kan voor de rest totaal geen foto's vinden van de binnenkant. Dat is nog wel jammer. Maarja.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    edit: even vergeten dat je idd op de site zelf geen plaatjes van de bios kan vinden.
    hier een plaatje van de voorkant.
    Ik kan voor de rest totaal geen foto's vinden van de binnenkant. Dat is nog wel jammer. Maarja.
    Dat ziet er groot uit... pfff.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  6. #81

    Standaard

    Het tapijt reflecteert in het geheel niet! Dat wist ik vooraf niet, ik was ook wat bang voor een rode gloed. Maar in de praktijk blijkt dat het tapijt er tijdens het filmkijken pikzwart uitziet terwijl de zwarte wand en het plafond juist iets meer licht weerkaatsen (al is dat uiteraard ook heel weinig).
    Eric van Ballegoie

  7. #82
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    terwijl de zwarte wand en het plafond juist iets meer licht weerkaatsen (al is dat uiteraard ook heel weinig).
    Ook bij mij weerkaats de zwarte wand en plafond heel lichtjes vlakbij het scherm.
    Rondom het scherm zelf heb ik met zwarte stof bekleed en dat is echt aarde donker en pikzwart.
    Dat absobeerd werkelijk alle licht.
    Hier wil ik dus ooit de wanden/plafond ook mee doen denk ik.

  8. #83

    Standaard

    Ik vind die lichte weerkaatsing op zich niet erg. Ik kijk vaak film met andere mensen en nu heb je nog een beetje het idee in een normale kamer te zitten, als je helemaal geen reflecties meer hebt wordt het erg claustrofobisch ben ik bang.
    Eric van Ballegoie

  9. #84
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    als je helemaal geen reflecties meer hebt wordt het erg claustrofobisch ben ik bang.
    Dat is zeker waar en kan inderdaad ook als nadeel gezien worden

  10. #85
    Pauwels Ludo
    Guest

    Standaard

    Dat ziet er al heel mooi uit.
    Ik heb een vraagje. Waarom heb je de geluidsisolatie die je bij de vloer hebt toegepast ook niet voor de muren en het plafond gebruikt? Die isoleert het geluid toch tientallen malen beter dan glaswol? Of heb ik het mis Het is maar voor de buren hé. :wink:

  11. #86

    Standaard

    Niet helemaal hoe ik het zou doen, maar wel leuk natuurlijk
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #87

    Standaard

    @ Eric: ben blij voor je dat het helemaal top bevalt zo . Wel grappig dat het rood minder reflecteert dan het zwart .

    @ Acinony: leuke bios om te zien he . Jamme dat er op dit moment alleen maar baggerfilms draaien. (of films die ik al gezien heb). 7 Zalen totaal . Niet eens zo bijster groot dus.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Niet helemaal hoe ik het zou doen, maar wel leuk natuurlijk
    Dat roept natuurlijk de vraag op; hoe zou jij het dan doen?

  14. #89

    Standaard

    In elk geval niet met ingebouwde speakers...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  15. #90
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wel grappig dat het rood minder reflecteert dan het zwart .
    Lig natuurlijk ook aan het gebruikte materiaal

  16. #91

    Standaard

    Ik kan echt niet wachten op deel 4! Schitterend om dit zo allemaal precies te volgen. En volgens mij met een fantastisch resultaat.

  17. #92

    Standaard

    Het is inderdaad een puik stukje werk. Je zal er wel het nodige geld en de nodige tijd in hebben gestoken, maar het resultaat zal de moeite wel lonen.

    Zijn er overigens goede alternatieven voor dat tapijt? Ik ben daar zelf namelijk allergisch tegen. Bij ons in huis hebben we een houten parketvloer, en tja, die resoneert af en toe wel wat mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Kurk tegen plakken, ipv tapijt. Zo van die rollen kurk die je kan lijmen zoals behang
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #94

    Standaard

    Netjes hoor, die thuisbioscoop. 't Is leuk alles in die stappen te volgen, misschien dat ik er ook nog eens eentje ga maken. Leuk gedaan!

  20. #95
    eLPee
    Guest

    Standaard

    Het is en blijft mooi he :wink:
    Maaruh wanneer komt deel 4...ik kan niet wachten

    Keep up the good work!!!

  21. #96

    Standaard

    heel netjes gedaan en het voegt wat extra's toe aan je huis ben erg benieuwd naar het eindresultaat

    volgens mij is het wel een megaklus maar als het af is heb je wel waar van je werk
    keira knightley fan 4-ever

  22. #97

    Standaard

    begint er nu al aardig op te lijken

    misschien later ooit ook is in me eigen huisje bouwen

  23. #98
    proest
    Guest

    Standaard Mooi hoor!

    Hoi erg leuk om dit te volgen, zeker omdat ik ook een bioscoop ga bouwen. Heel erg binnenkort(we gaan groter wonen!)
    En hier heb ik erg veel aan !
    Bedankt.

    ps. Wanneer komt deel 4 nou?

    Succes Patrick

  24. #99

    Standaard Re: Mooi hoor!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door proest
    (we gaan groter wonen!)
    Nou, wij hebben sinds een jaar een vijf kamer woning... maar een kamer missen om een bios ervan te maken..pfff
    Ik ben er nog steeds niet uit, toch begint het nu ik weer een nieuwe, betere baan heb weer te kriebelen.

    PS
    Mijn vriendin en ik zijn gewoon met z'n tweeën, nog geen kids.
    Dus daar hoeven we ook geen kamer voor te gebruiken.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  25. #100
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Mooi hoor!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door proest
    (we gaan groter wonen!)
    Nou, wij hebben sinds een jaar een vijf kamer woning... maar een kamer missen om een bios ervan te maken..pfff
    Ik ben er nog steeds niet uit, toch begint het nu ik weer een nieuwe, betere baan heb weer te kriebelen.

    PS
    Mijn vriendin en ik zijn gewoon met z'n tweeën, nog geen kids.
    Dus daar hoeven we ook geen kamer voor te gebruiken.
    Gewoon doen dan, kan het je aanraden om je eigen bios te maken. :P

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •